IDS Communications
Ügyfélportál Cégünkről Karrier Hírek Kapcsolat
   
Időszak
2014.09.22. - 2014.09.28.

Régió
Magyarország

Nyelv
Minden nyelven

Kulcsszó
Minden érintett kulcsszó

Média
Minden média

Műfaj
Minden műfaj

Forrás
Minden tartalomforrás

Szerző
Minden szerző

Mellékletek
Minden mellékelt fájltípus

Találatok száma
15

Amennyiben Ön is szeretne ehhez hasonló elemzéseket a cége vagy iparága folyamatairól, vegye fel velünk a kapcsolatot.
Részletes Heti médiaelemzés fenntarthatósággal kapcsolatos megjelenések témában
Dátum: 2014.09.29 11:39 - Készítette: Fenntarthatósági jelentés munkatárs

Ez az elemzés a fenntarthatóság témakörében megjelenő magyar online médiaaktivitásának áttekintésével foglalkozik.

[Időszak: 2014.09.22. - 2014.09.28. | Régió: Magyarország | Találatok száma: 15]

Részletes Heti médiaelemzés fenntarthatósággal kapcsolatos megjelenések témában

Híraktivitás
Híraktivitás
DátumTartalmak
2014.09.222
2014.09.231
2014.09.240
2014.09.251
2014.09.269
2014.09.272
2014.09.280
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás média szerinti bontásban
Híraktivitás média szerinti bontásban
DátumOnlineHírügynökség
2014.09.2220
2014.09.2310
2014.09.2400
2014.09.2510
2014.09.2681
2014.09.2720
2014.09.2800
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás műfaj szerinti bontásban
Híraktivitás műfaj szerinti bontásban
DátumKözéletiSzakmaiEgyébÉletmód
2014.09.220200
2014.09.231000
2014.09.240000
2014.09.250001
2014.09.266210
2014.09.271100
2014.09.280000
Exportálás Excel táblázatba
Potenciális célközönség lefedettsége (CVRG)
Potenciális célközönség lefedettsége (CVRG)
DátumÖssz. lefedettség
2014.09.22784
2014.09.2321756
2014.09.24n.a.
2014.09.252450
2014.09.261669722
2014.09.2710870
2014.09.28n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Reklámegyenérték (árak euróban)
Reklámegyenérték
DátumÖssz AVE (EUR)
2014.09.22144
2014.09.231200
2014.09.24n.a.
2014.09.25165
2014.09.265838
2014.09.27396
2014.09.28n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Affinitás és Reach (AFF% és RCH%)
Híraktivitás média szerinti bontásban
DátumÁtlag AFF%Átlag RCH%
2014.09.22n.a.n.a.
2014.09.2358,4%0,5%
2014.09.24n.a.n.a.
2014.09.25n.a.n.a.
2014.09.26109,4%6,4%
2014.09.27n.a.n.a.
2014.09.28n.a.n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Újságírói tevékenység
Újságírói tevékenység
SzerzőTartalmak
Ismeretlen szerző 15
Exportálás Excel táblázatba
Földrajzi eloszlás


Földrajzi eloszlás
HelyTartalmakAránya
Az ország teljes területe1493,33%
Borsod-Abaúj-Zemplén megye16,67%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése
Médiazajból kihasított részesedés (SoV)
Kulcsszó
DátumfenntarthatóságFenntartható fejlődés
2014.09.2220
2014.09.2310
2014.09.2400
2014.09.2510
2014.09.2665
2014.09.2711
2014.09.2800
Exportálás Excel táblázatba
Véleményvezérek aktivitása
Népszerűség a felhasználói közösségben

Híraktivitás

A 2014. szeptember 22. és 2014. szeptember 28. közötti 7 napban, a vizsgált feltételek vonatkozásában 15 híradást hozott le a média. A legnagyobb médiaaktivitás 2014. szeptember 26-án alakult ki (9 híradás volt kimutatható ekkor). A legvisszafogottabb médiaaktivitás 2014. szeptember 23. és szeptember 25-én volt mérhető, ezeken a napokon 1-1 publikáció jelent meg. Az alábbi napokon egyáltalán nem jelent meg híradás: 2014. szeptember 24. és szeptember 28-án.

Az Online médiumok adták a megjelenések 86,67%-át (13 publikáció), ennek köszönhetően a leginkább meghatározó médiatípusnak bizonyult az elemzés alá vont periódusban.

Visszafogottabb aktivitást fejtettek ki a Blog és Hírügynökségi hírek médiatípusok, egyenként 1-1 megjelenést generálva. Az itt felsorolt csoportok az összes detektált megjelenés 13,33%-át hozták.
A trend alakulása
A vizsgált időszak észlelhető hányadában a híraktivitás nem volt megfigyelhető. Az elemzett értékek fel-le irányban hullámzó tendenciát mutatnak az észlelhető aktivitást mutató napokon. Észrevehető volt azonban, hogy az értékek átmeneti jelleggel stagnálást is mutattak. Az érintett érték az előző felénél is kevesebbre zuhant vissza 2014. szeptember 27-én, ami egy jelentős mérséklődésnek tekinthető. Az érintett érték az előző kétszeresénél is magasabbra ugrott 2014. szeptember 26-án. Ez meghatározó emelkedésnek számít. A fentiek ismeretében elmondható: a teljes időszak ismert értékeire illeszthető trendvonal egyértelműen emelkedő képet mutat.
(Meredekség [híraktivitás trend]: 0,64)
Híraktivitás dátum szerinti bontásban
DátumTartalmakVáltozás
2014.09.22.2n.a.
2014.09.23.1-1 (50 %) ▼
2014.09.25.10 (100 %) ►
2014.09.26.9+8 (900 %) ▲
2014.09.27.2-7 (22,22 %) ▼
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás médiacsoport szerinti bontásban
DátumMédiacsoportTartalmak
2014.09.22.Online2
2014.09.23.Online1
2014.09.25.Online1
2014.09.26.Hírügynökség1
Online8
2014.09.27.Online2
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás médiatípus szerinti bontásban
DátumMédiatípusTartalmak
2014.09.22.Online média2
2014.09.23.Online média1
2014.09.25.Online média1
2014.09.26.Blog1
Hírügynökségi hírek1
Online média7
2014.09.27.Online média2
Exportálás Excel táblázatba
Médiacsoportok megoszlása
MédiacsoportTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Online141703207768393,33%
Hírügynökség12375606,67%
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás eloszlása (havi/napi)

Híraktivitás média szerinti bontásban

Online Média

Áttekintés - Online Média
Az elemzési periódusban, a 2014. szeptember 22. és 2014. szeptember 28. között eltelt 7 napban ebben a médiacsoportban 13 hír jelent meg. A leginkább számottevő aktivitás 2014. szeptember 26-án alakult ki (7 híradás/nap). A legkisebb híraktivitás 2014. szeptember 23. és szeptember 25-én volt, ezeken a napokon 1-1 publikáció jelent meg. Ezeken a napokon egyáltalán nem volt híraktivitás: 2014. szeptember 24. és szeptember 28-án.

A leginkább aktívnak a Marketinginfo.hu bizonyult az Online Média médiatípusban, amelyben összesen 2 híradást hoztak nyilvánosságra (az összes megjelenés 15,38 százaléka).

Némiképp elmaradtak a nepszava.hu, metropol.hu, epitinfo.hu, index.hu, epulettar.hu, greenfo.hu, amdala.hu, kormany.hu, 168ora.hu, amiotthonunk.hu és boon.hu médiumok. Ezek egyenként 1-1 híradást jelenttettek meg (az összes megjelenés 84,62%-a).
A médiatorta
 
Online Médiumok aránya
Online MédiaMegjelenések számaAránya
Marketinginfo.hu215,38%
nepszava.hu17,69%
metropol.hu17,69%
epitinfo.hu17,69%
index.hu17,69%
epulettar.hu17,69%
greenfo.hu17,69%
amdala.hu17,69%
kormany.hu17,69%
168ora.hu17,69%
amiotthonunk.hu17,69%
boon.hu17,69%
Exportálás Excel táblázatba
Online Médiumok megjelenéseinek eloszlása (havi/napi)

Blog

Áttekintés - Blog
Az elemzési szempontok vonatkozásában, 2014. szeptember 22. és 2014. szeptember 28. között 1 híradást tettek közzé az érintett médiacsoportban. Csupán egyetlen időpontban (2014. szeptember 26-án) volt mérhető híraktivitás. Aznap 1 híradás jelent meg. Az alábbi napokon a média passzívnak bizonyult: 2014. szeptember 22 - 25-ig és szeptember 27. és 28-án.

Az elemzett periódusban publikált hírek pusztán egyetlen médiához köthetők, ez pedig a blog.hu volt.
Blogok megjelenéseinek eloszlása (havi/napi)

Hírügynökségi Hírek

Áttekintés - Hírügynökségi Hírek
A vizsgálat alá vont időszakban, a 2014. szeptember 22. és 2014. szeptember 28. között eltelt 7 napban a Hírügynökségi Hírek médiacsoportban 1 publikáció jelent meg. Csupán egyetlen időpontban (2014. szeptember 26-án) volt mérhető híraktivitás. Aznap 1 híradás jelent meg. Ezeken a napokon egyáltalán nem volt híraktivitás: 2014. szeptember 22 - 25-ig és szeptember 27. és 28-án.

Egyedül az objektivhir.hu generált hírt az elemzés alá vont időszakban.
Hírügynökségi Hírekek megjelenéseinek eloszlása (havi/napi)

Melléklet

Híraktivitás médiacsoport és dátum szerinti bontásban
DátumMédiacsoportTartalmak
2014.09.22.Online2
2014.09.23.Online1
2014.09.25.Online1
2014.09.26.Hírügynökség1
Online8
2014.09.27.Online2
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás médiacsoport és kulcsszó szerinti bontásban
MédiacsoportKulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségPont
OnlineFenntartható fejlődés51571597
fenntarthatóság11171300
HírügynökségFenntartható fejlődés12375
Exportálás Excel táblázatba
Médiatípusok megoszlása
MédiatípusTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Online média131643807764186,67%
Blog159400426,67%
Hírügynökségi hírek12375606,67%
Exportálás Excel táblázatba

Híraktivitás műfaj szerinti bontásban

Közéleti

Közéleti műfaj áttekintése
A vizsgált peremfeltételek vonatkozásában, 2014. szeptember 22. és 2014. szeptember 28. között 8 hírt publikáltak ebben a műfajban. A legmagasabb híraktivitás 2014. szeptember 26-án volt, aznap 6 híradás jelent meg. A legjelentéktelenebb médiaaktivitás 2014. szeptember 23. és szeptember 27-én volt. Ezeken a napokon 1-1 híradás jelent meg. Az alábbiakban felsorolt napokon a média passzívnak bizonyult: 2014. szeptember 22., szeptember 24. és 25. és szeptember 28-án.

A nepszava.hu, objektivhir.hu, index.hu, amdala.hu, kormany.hu, 168ora.hu, metropol.hu és boon.hu tartalomforrások egyforma aktivitással generáltak hírt (1-1 hírforgalom).
A kördiagram
 
Közéleti műfajt képviselő médiumok megoszlása
Közéleti műfajú médiumokMegjelenések számaAránya
nepszava.hu112,5%
objektivhir.hu112,5%
index.hu112,5%
amdala.hu112,5%
kormany.hu112,5%
168ora.hu112,5%
metropol.hu112,5%
boon.hu112,5%
Exportálás Excel táblázatba
Közéleti műfajú megjelenések eloszlása (havi/napi)

Szakmai

Szakmai műfaj áttekintése
Az elemzett időszakban, 2014. szeptember 22. és 2014. szeptember 28. között 5 híradás jelent meg a Szakmai műfajt képviselő hírforrásokban. A legerősebb híraktivitás 2014. szeptember 22. és szeptember 26. napokon volt, amikor is 2-2 híradás látott napvilágot. A legvisszafogottabb híraktivitás 2014. szeptember 27-én alakult ki (1 híradás). Az alábbiakban felsorolt időpontokban a média passzívnak bizonyult: 2014. szeptember 23 - 25-ig és szeptember 28-án.

A Marketinginfo.hu generálta a megjelenések 40%-át (2 híradás), ennek köszönhetően a legaktívabb médiának bizonyult a vizsgálat alá vont napokon.

Visszafogottabb aktivitást fejtettek ki az epitinfo.hu, epulettar.hu és greenfo.hu hírforrások, egyenként 1-1 híradást generálva. A felsorolt szereplők az összes detektált hírtartalom 60 százalékát produkálták.
A kördiagram
 
Szakmai műfajt képviselő médiumok megoszlása
Szakmai műfajú médiumokMegjelenések számaAránya
Marketinginfo.hu240%
epitinfo.hu120%
epulettar.hu120%
greenfo.hu120%
Exportálás Excel táblázatba
Szakmai műfajú megjelenések eloszlása (havi/napi)

Életmód

Életmód műfaj áttekintése
A 2014. szeptember 22. és 2014. szeptember 28. között vizsgált 7 napban, a vizsgált szempontok vonatkozásában 1 híradást hozott le az ebben a műfajban érintett média. Csupán egyetlen napon (2014. szeptember 25-én) volt mérhető híraktivitás. Aznap 1 híradás jelent meg. Az alábbi napokon egyáltalán nem jelent meg hír: 2014. szeptember 22 - 24-ig és szeptember 26 - 28-ig.

A vizsgálatba bevont napokon csak az amiotthonunk.hu jelenttetett meg hírt vizsgált feltételek vonatkozásban.
Életmód műfajú megjelenések eloszlása (havi/napi)

Egyéb

Egyéb műfaj áttekintése
A vizsgált peremfeltételek vonatkozásában, 2014. szeptember 22. és 2014. szeptember 28. között 1 hírt jelenttettek meg ebben a műfajban. Csupán egyetlen napon (2014. szeptember 26-án) volt mérhető híraktivitás. Aznap 1 híradás jelent meg. Az itt felsorolt napokon a média passzívnak bizonyult: 2014. szeptember 22 - 25-ig és szeptember 27. és 28-án.

Pusztán a blog.hu volt aktív a vizsgálatba bevont napokon.
Egyéb műfajú megjelenések eloszlása (havi/napi)

Melléklet

Híraktivitás napi bontásban műfaj szerint
DátumMűfajTartalmak
2014.09.22.Szakmai2
2014.09.23.Közéleti1
2014.09.25.Életmód1
2014.09.26.Szakmai2
Egyéb1
Közéleti6
2014.09.27.Szakmai1
Közéleti1
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás műfaj és kulcsszó szerint
MűfajKulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségPont
KözéletiFenntartható fejlődés61573972
fenntarthatóság481046
Egyébfenntarthatóság159400
Életmódfenntarthatóság12450
Szakmaifenntarthatóság528404
Exportálás Excel táblázatba
Műfajok százalékos megoszlása
MűfajTartalmakAránya
Közéleti853,33%
Szakmai533,33%
Életmód16,67%
Egyéb16,67%
Exportálás Excel táblázatba

Potenciális célközönség lefedettsége (CVRG)

Az elemzés alá vett időszakban a vizsgált feltételek vonatkozásában megjelenttetett híradások elérése 1705582 volt (CVRG).

A legmagasabb napi elérési érték 2014. szeptember 26-án alakult ki, ezen a napon az elemzett témával kapcsolatos megjelenésekkel 1669722 médiafogyasztónak volt esélye találkozni. 2014. szeptember 22-én a médiafogyasztó-elérések rendkívül mérsékeltek voltak: aznap 784 potenciális médiafogyasztó találkozhatott a vizsgált híradásokkal.

2014. szeptember 24. és szeptember 28-án a vizsgált vonatkozású hírekkel nem találkozhattak a médiafogyasztók, mivel ezeken a napokon semmilyen médiaaktivitás nem volt.
A célközönség trendjének alakulása
A vizsgált időszak észlelhető hányadában nem volt megfigyelhető célközönség számára utaló érték. Az észlelhető adatokat felmutató napokat elemezve a potenciális célközönség létszámára vonatkozó érték egymás után következő elemei váltakozó tendenciát mutatnak. Az észlelés során említést érdemel az értékek szűnni nem akaró volatilitása, mivel a sorozat még átmenetileg sem mutatta nyomát stagnálásnak. 2014. szeptember 25. és szeptember 27-én lehetett számottevő visszaeséseket tapasztalni a vizsgált értékek vonatkozásában. 2014. szeptember 23. és szeptember 26-án számottevő emelkedéseket lehetett tapasztalni. A vizsgált napok adatainak feldolgozása után megállapítható: a teljes időszak ismert értékeire illeszthető trendvonal kétségkívül nagyon meredeken emelkedik.
(Meredekség: 135339)
Lefedettség dátum szerinti bontásban
DátumTartalmakÖssz. lefedettség
2014.09.26.91669722
2014.09.23.121756
2014.09.27.210870
2014.09.25.12450
2014.09.22.2784
Exportálás Excel táblázatba
Lefedettség média szerinti bontásban
ForrásTartalmakÖssz. lefedettség
index.hu11523907
blog.hu159400
168ora.hu139690
nepszava.hu121756
epulettar.hu119800
metropol.hu119600
boon.hu18000
epitinfo.hu14950
greenfo.hu12870
amiotthonunk.hu12450
objektivhir.hu12375
Marketinginfo.hu2784
kormany.hu1n.a.
amdala.hu1n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Lefedettség műfaj szerinti bontásban
MűfajTartalmakÖssz. lefedettség
Közéleti81615328
Egyéb159400
Szakmai528404
Életmód12450
Exportálás Excel táblázatba
Lefedettség kulcsszó szerinti bontásban
KulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségPont
Fenntartható fejlődés61573972
fenntarthatóság11171300
Exportálás Excel táblázatba
Lefedettség (CVRG) eloszlása (havi/napi)

Affinitás és Reach (AFF% és RCH%)

Affinitás
Átlagosan 83,9% volt az affinitása a 2014. szeptember 22. és a 2014. szeptember 28. között elemzett 7 napban vizsgált feltételek vonatkozású híreknek.

2014. szeptember 26-án alakult ki a legnagyobb affinitási százalék-átlag: ezen a napon 109,4% érték került megállapításra az elemzett témával kapcsolatos hírekben. A legjelentéktelenebb átlagos affinitási értéket 2014. szeptember 23-án tudtuk regisztrálni, ezen a napon a megjelenő hírek affinitása csupán 58,4% volt. Az elégséges adatok hiánya miatt a 2014. szeptember 22., szeptember 25. és szeptember 27-én megjelent tartalmak híraktivitása nem számítható át affinitásra utaló értékké.

2014. szeptember 24. és szeptember 28-án a vizsgált vonatkozású hírek affinitása nem határozható meg, mivel ezeken a napokon semmiféle híraktivitás nem volt.
Az Affinitás trendjének alakulása
Bár kimutatható, hogy a vizsgált időszak napjainak több, mint a felében nem volt megfigyelhető átlagolható AFF% érték, de azért az elemzés során megfelelő mennyiségű adat állt rendelkezésre a trend kimutatásához. Az értékek szigorúan monoton növekvő sorozatként értelmezhetők az észlelhető aktivitást kifejtő napokat figyelembe véve. A vizsgált napok adatainak ismeretében elmondható: a teljes időszakra vonatkozó, az ismert értékekre illeszkedő trendvonal összességében nagyon meredeken emelkedik.
(Meredekség [AFF% trend]: 17)
Reach
Átlagosan 3,45% volt a Reach átlaga az elemzési periódusban vizsgált feltételek vonatkozású híreknek.

A legmagasabb napi Reach átlagérték 2014. szeptember 26-án alakult ki, ezen a napon az elemzett témával kapcsolatos híradások átlagos Reach-e 109,4% volt. Pusztán 58,4% volt a 2014. szeptember 23-án publikált híradások átlagos Reach-e. A kellő adatok hiánya miatt a 2014. szeptember 22., szeptember 25. és szeptember 27-én megjelent híradások híraktivitása nem számítható át Reach-re utaló értékké.

Nem volt számottevő médiaaktivitás 2014. szeptember 24. és szeptember 28-án: ezeken a napokon a vizsgált témával kapcsolatban nem mutatható ki Reach érték.
Reach trend
A vizsgált időszak napjainak több, mint a felében az átlagolható RCH% érték nem volt megfigyelhető. Az észlelhető aktivitást kifejtő időpontokban az értékek szigorúan monoton növekvő tendenciát mutatnak. 2014. szeptember 26-án egy kiemelkedő emelkedés volt észlelhető, mikor is az érintett érték az előző kétszeresénél is magasabbra emelkedett. Az elemzett napok adatainak feldolgozása után megállapítható: a teljes időszak ismert értékeire illeszthető trend vonala kétségkívül emelkedő jelleget mutat.
(Meredekség: 1,967)
Affinitás és Reach dátum szerinti bontásban
DátumTartalmakÁtlag AFF%Átlag RCH%
2014.09.23.158,4%0,5%
2014.09.26.1109,4%6,4%
Exportálás Excel táblázatba
Affinitás és Reach média szerinti bontásban
ForrásTartalmakÁtlag AFF%Átlag RCH%
metropol.hu1109,4%6,4%
nepszava.hu158,4%0,5%
Exportálás Excel táblázatba
Affinitás és Reach műfaj szerinti bontásban
MűfajTartalmakÁtlag AFF%Átlag RCH%
Közéleti283,9%3,45%
Exportálás Excel táblázatba
Affinitás és Reach kulcsszavak szerinti bontásban
KulcsszóTartalmakÁtlag AFF%Átlag RCH%Pont
fenntarthatóság283,9%3,45%
Exportálás Excel táblázatba

Reklámegyenérték

7743 EUR volt a 2014. szeptember 22. és a 2014. szeptember 28. között eltelt 7 napban a vizsgált feltételek vonatkozásában megjelenő publikációk összesített reklámegyenértéke (AVE).

2014. szeptember 26-án alakult ki a legmagasabb híraktivitás; aznap 5838 EUR volt a publikált hírek reklámekvivalenciája. A legkisebb reklámegyenértéket 2014. szeptember 22-én lehetett detektálni, ekkor a híradások pénzben kifejezhető értéke mindösszesen 144 EUR volt.

Nem alakult ki médiaaktivitás az alábbi napokon: 2014. szeptember 24. és szeptember 28-án. A felsorolt napokon az elemzett témával nem találkozhattak a médiafogyasztók ezért a reklámegyenérték meghatározásában sem relevánsak.
Reklámérték-ekvivalencia trendjének alakulása
Bár az elemzés alá tartozó időszak észlelhető hányadában nem volt megfigyelhető AVE érték, de azért az elemzés során elegendő információ állt rendelkezésre a trend megállapításához. A mennyiségek dinamikájában a felfelé és a lefelé irányuló mozgás egyaránt megfigyelhető volt. Az észlelés során megfigyelhető volt az értékek szűnni nem akaró volatilitása, mert a sorozat még átmenetileg sem mutatta a stagnálás nyomát. 2014. szeptember 25. és szeptember 27-én lehetett számottevő visszaeséseket megfigyelni, mikor is a mennyiségek az előző felénél is kisebbre zuhantak. 2014. szeptember 23. és szeptember 26-án számottevő ugrásokat lehetett tapasztalni. A fent említettek ismeretében elmondható: a teljes időszak ismert értékeire illeszthető trend vonala nyilvánvalóan nagyon meredeken emelkedő képet mutat.
(A trend meredeksége: 400,884)
Reklámegyenérték dátum szerinti bontásban
DátumTartalmakÖssz AVE (EUR)
2014.09.26.95838
2014.09.23.11200
2014.09.27.2396
2014.09.25.1165
2014.09.22.2144
Exportálás Excel táblázatba
Reklámegyenérték média szerinti bontásban
ForrásTartalmakÖssz AVE (EUR)
index.hu14800
nepszava.hu11200
168ora.hu1720
boon.hu1246
metropol.hu1180
amiotthonunk.hu1165
greenfo.hu1150
Marketinginfo.hu2144
objektivhir.hu160
blog.hu142
epulettar.hu124
epitinfo.hu112
amdala.hu1n.a.
kormany.hu1n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Reklámegyenérték műfaj szerinti bontásban
MűfajTartalmakÖssz AVE (EUR)
Közéleti87206
Szakmai5330
Életmód1165
Egyéb142
Exportálás Excel táblázatba
Reklámegyenérték kulcsszó szerinti bontásban
KulcsszóTartalmakÖssz AVE (EUR)Pont
Fenntartható fejlődés65826
fenntarthatóság112637
Exportálás Excel táblázatba
Reklámegyenérték eloszlása (havi/napi)

Újságírói tevékenység

A vizsgált szempontok vonatkozásában a 2014. szeptember 22. és a 2014. szeptember 28. közötti időszakban 15 cikk jelent meg. A vizsgálat alá vont időintervallumban nem mutatható ki ismert szerző aktivitása.
Újságírói tevékenység - Áttekintés
SzerzőTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
Anonymus1517055827743
Exportálás Excel táblázatba
Újságírói tevékenység média szerinti bontásban
SzerzőForrásTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
Anonymus168ora.hu139690720
amdala.hu1n.a.n.a.
amiotthonunk.hu12450165
blog.hu15940042
boon.hu18000246
epitinfo.hu1495012
epulettar.hu11980024
greenfo.hu12870150
index.hu115239074800
kormany.hu1n.a.n.a.
Marketinginfo.hu2784144
metropol.hu119600180
nepszava.hu1217561200
objektivhir.hu1237560
Exportálás Excel táblázatba
Újságírói tevékenység műfaj szerinti bontásban
SzerzőMűfajTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
AnonymusSzakmai528404330
Életmód12450165
Egyéb15940042
Közéleti816153287206
Exportálás Excel táblázatba
Újságírói tevékenység kulcsszó szerinti bontásban
SzerzőKulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)Pont
AnonymusFenntartható fejlődés615739725826
fenntarthatóság111713002637
Exportálás Excel táblázatba

Földrajzi eloszlás

Europe Az elemzési szempontok vonatkozásában a 2014. szeptember 22. és a 2014. szeptember 28. között áttekintett időszakban 15 híradást jelenttettek meg. Az elemzés alá vont napokon csak egyetlen ismert földrajzi helyről érkeztek publikációk. Ez a hely Magyarország volt. Az országhoz 15 híradás köthető.
Magyarország regionális áttekintése

A Magyarország médiaaktivitásából származó tartalmak további területi felosztásban is áttekinthetők. Az ország teljes területe területe generálta a megjelenések 93,33%-át (14 publikáció), ennek köszönhetően a leginkább meghatározó országrésznek bizonyult az elemzés alá vont időszakban.

A második legaktívabb Borsod-Abaúj-Zemplén megye volt. Ebben a régióban jelent meg a publikációk 6,67%-a (1 híradás).
Magyarország regionális aktivitásának megoszlása
RégióTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Az ország teljes területe141697582749793,33%
Borsod-Abaúj-Zemplén megye180002466,67%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése


Hírek területi megoszlása
HelyTartalmakArányaÖssz. lefedettség
Az ország teljes területe1493,33%1697582
Borsod-Abaúj-Zemplén megye16,67%8000
Exportálás Excel táblázatba
Médiatípusok hely szerinti bontásban
HelyMédiatípusMédiacsoportTartalmakÖssz. lefedettség
Az ország teljes területeOnlineOnline média121635807
OnlineBlog159400
HírügynökségHírügynökségi hírek12375
Borsod-Abaúj-Zemplén megyeOnlineOnline média18000
Exportálás Excel táblázatba
Kulcsszavak hely szerinti bontásban
HelyKulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségPont
Az ország teljes területeFenntartható fejlődés51565972
fenntarthatóság11171300
Borsod-Abaúj-Zemplén megyeFenntartható fejlődés18000
Exportálás Excel táblázatba

Médiazajból kihasított részesedés (SoV)

A vizsgált szempontok vonatkozásában, 2014. szeptember 22. és 2014. szeptember 28. között 15 publikációt jelenttettek meg.

A legtöbbet említett kiemelt kifejezés a "fenntarthatóság" volt (11 említés).

A "Fenntartható fejlődés" 6 alkalommal került regisztrálásra, aktivitása visszafogottabbnak tekinthető.
Műfajok megoszlása kulcsszavak szerint
A Közéleti, Szakmai, Életmód és Egyéb műfajokkal találkozhatunk a kiemelt kifejezések vizsgálata során.

Kizárólag Közéleti műfajú cikkekben látott napvilágot a "Fenntartható fejlődés" kifejezés.
Műfajok megoszlása kulcsszavak szerint
KulcsszóMűfajTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
Fenntartható fejlődésKözéleti615739725826
fenntarthatóságSzakmai528404330
Életmód12450165
Egyéb15940042
Közéleti4810462100
Exportálás Excel táblázatba
Média megoszlása kulcsszavak szerint
A Hírügynökség és Online médiacsoportba tartozó publikációkkal találkozhatunk a kiemelt kifejezések vonatkozásában.

Az Online médiacsoportba tartozó megjelenések meghatározó túlsúlya a "Fenntartható fejlődés" kulcsszó esetében volt megfigyelhető.

Kizárólag Online médiacsoport alá tartozó tartalmakban jelent meg a "fenntarthatóság" kifejezés.
Média megoszlása kulcsszavak szerint
KulcsszóMédiatípusTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
Fenntartható fejlődésHírügynökség1237560
Online515715975766
fenntarthatóságOnline111713002637
Exportálás Excel táblázatba


Fenntarthatóság
Ez a kiemelt kifejezés 11 alkalommal volt aktív. A hivatkozások az alábbiak: 2014. szeptember 22.: Függésekről a Fenntarthatósági Napon (Marketinginfo.hu), Újabb elismerés a Henkel fenntarthatósági törekvéseiért (Marketinginfo.hu). 2014. szeptember 27.: Nem lehet csak naperőmű, mert éjjel is kell áram - állítja L. Simon (greenfo.hu). 2014. szeptember 23.: A fenntartható csúcs (nepszava.hu). 2014. szeptember 25.: Paradigmaváltó bérházprogram (amiotthonunk.hu). 2014. szeptember 26.: SUSCO Budapest - A fenntartható fővárosért (amdala.hu), Pitiáner fideszes bosszú: megszüntették Ángyán intézetét (168ora.hu), Eldöntöm majd, mihez csatlakozzak (metropol.hu), Öt szempont a fenntartható vállalatvezetéshez (blog.hu), Paradigmaváltó bérházprogram (epitinfo.hu), Paradigmaváltó bérházprogram (epulettar.hu).
"Fenntarthatóság" megoszlása médiacsoportok között
MédiacsoportTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Online média10111900259590,91%
Blog159400429,09%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése
"Fenntarthatóság" megoszlása műfajok között
MűfajTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Szakmai52840433045,45%
Közéleti481046210036,36%
Életmód124501659,09%
Egyéb159400429,09%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése
Fenntartható fejlődés
Ezt a kulcsszót 6 esetben említették az alábbi hírtartalmakban: 2014. szeptember 27.: Önkormányzat 2014 | Ön mit tenne Miskolcért? (boon.hu). 2014. szeptember 26.: SUSCO Budapest - A fenntartható fővárosért (amdala.hu), Pitiáner fideszes bosszú: megszüntették Ángyán intézetét (168ora.hu), Konferencia a Kárpátok védelméről és fenntartható fejlesztéséről (objektivhir.hu), Konferencia a Kárpátok védelméről és fenntartható fejlesztéséről (kormany.hu), Elmagyarázzuk, min vitatkozik Magyarország Norvégiával (index.hu).
"Fenntartható fejlődés" megoszlása médiacsoportok között
MédiacsoportTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Online média51571597576683,33%
Hírügynökségi hírek123756016,67%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése
"Fenntartható fejlődés" megoszlása műfajok között
MűfajTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Közéleti615739725826100%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése
Kulcsszavak - Áttekintés
KulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
Fenntartható fejlődés615739725826
fenntarthatóság111713002637
Exportálás Excel táblázatba
Kulcsszavak dátum szerint
DátumKulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
2014.09.22.fenntarthatóság2784144
2014.09.23.fenntarthatóság1217561200
2014.09.25.fenntarthatóság12450165
2014.09.26.Fenntartható fejlődés515659725580
fenntarthatóság6143440978
2014.09.27.Fenntartható fejlődés18000246
fenntarthatóság12870150
Exportálás Excel táblázatba
Kulcsszavak média szerint
ForrásKulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
168ora.huFenntartható fejlődés139690720
fenntarthatóság139690720
amdala.huFenntartható fejlődés1n.a.n.a.
fenntarthatóság1n.a.n.a.
amiotthonunk.hufenntarthatóság12450165
blog.hufenntarthatóság15940042
boon.huFenntartható fejlődés18000246
epitinfo.hufenntarthatóság1495012
epulettar.hufenntarthatóság11980024
greenfo.hufenntarthatóság12870150
index.huFenntartható fejlődés115239074800
kormany.huFenntartható fejlődés1n.a.n.a.
Marketinginfo.hufenntarthatóság2784144
metropol.hufenntarthatóság119600180
nepszava.hufenntarthatóság1217561200
objektivhir.huFenntartható fejlődés1237560
Exportálás Excel táblázatba
Kulcsszavak megoszlása
KulcsszóTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
fenntarthatóság11171300263764,71%
Fenntartható fejlődés61573972582635,29%
Exportálás Excel táblázatba
Kulcsszavak eloszlása (havi/napi)

Véleményvezérek aktivitása

Bár az elemzési periódusban a vizsgált peremfeltételek tekintetében 15 híradás jelent meg, azonban közülük egy sem volt véleményvezérhez kapcsolható.
Véleményvezérek tevékenységének eloszlása (havi/napi)

Népszerűség a felhasználói közösségben

Az oldalon olvasható médiaelemzések hivatalos sajtófigyelő vállalatok által - előre egyeztetett szempontok szerint - szemlézett sajtómegjelenések feldolgozásával készültek. Az esetleges kvalitatív elemzési szempontok a témával foglalkozó elemző munkatársunk szubjektív véleményét tükrözik, a tartalmi és emocionális besorolások meghatározása az elemzési feladathoz specifikált szempontrendszer figyelembe vételével történt.

  Powered by Media Analyser           Céginformáció (c) 2010 IDS Communications