IDS Communications
Ügyfélportál Cégünkről Karrier Hírek Kapcsolat
   
Időszak
2014.10.13. - 2014.10.19.

Régió
Magyarország

Nyelv
Minden nyelven

Kulcsszó
Minden érintett kulcsszó

Média
Minden média

Műfaj
Minden műfaj

Forrás
Minden tartalomforrás

Szerző
Minden szerző

Mellékletek
Minden mellékelt fájltípus

Találatok száma
36

Amennyiben Ön is szeretne ehhez hasonló elemzéseket a cége vagy iparága folyamatairól, vegye fel velünk a kapcsolatot.
Részletes Heti médiaelemzés fenntarthatósággal kapcsolatos megjelenések témában
Dátum: 2014.10.20 11:56 - Készítette: Fenntarthatósági jelentés munkatárs

Ez az elemzés a fenntarthatóság témakörében megjelenő magyar online sajtóaktivitásának áttekintésével foglalkozik.

[Időszak: 2014.10.13. - 2014.10.19. | Régió: Magyarország | Találatok száma: 36]

Részletes Heti médiaelemzés fenntarthatósággal kapcsolatos megjelenések témában

Híraktivitás
Híraktivitás
DátumTartalmak
2014.10.1310
2014.10.1410
2014.10.159
2014.10.162
2014.10.174
2014.10.180
2014.10.191
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás média szerinti bontásban
Híraktivitás média szerinti bontásban
DátumOnlineHírügynökség
2014.10.13100
2014.10.1491
2014.10.1581
2014.10.1620
2014.10.1731
2014.10.1800
2014.10.1910
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás műfaj szerinti bontásban
Híraktivitás műfaj szerinti bontásban
DátumKözéletiSzakmaiÜzletiBulvárEgyéb
2014.10.1372010
2014.10.1481100
2014.10.1580001
2014.10.1610100
2014.10.1704000
2014.10.1800000
2014.10.1910000
Exportálás Excel táblázatba
Potenciális célközönség lefedettsége (CVRG)
Potenciális célközönség lefedettsége (CVRG)
DátumÖssz. lefedettség
2014.10.13791877
2014.10.14400012
2014.10.15450193
2014.10.163198800
2014.10.175595
2014.10.18n.a.
2014.10.1976451
Exportálás Excel táblázatba
Reklámegyenérték (árak euróban)
Reklámegyenérték
DátumÖssz AVE (EUR)
2014.10.1310605
2014.10.1410277
2014.10.156624
2014.10.165400
2014.10.17200
2014.10.18n.a.
2014.10.1960
Exportálás Excel táblázatba
Affinitás és Reach (AFF% és RCH%)
Híraktivitás média szerinti bontásban
DátumÁtlag AFF%Átlag RCH%
2014.10.1389,85%3,1%
2014.10.1488%2,35%
2014.10.15n.a.n.a.
2014.10.16108,3%0,4%
2014.10.17n.a.n.a.
2014.10.18n.a.n.a.
2014.10.19n.a.n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Újságírói tevékenység
Újságírói tevékenység
SzerzőTartalmak
Ismeretlen szerző 36
Exportálás Excel táblázatba
Földrajzi eloszlás

Földrajzi eloszlás
HelyTartalmakAránya
Magyarország36100%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése
Médiazajból kihasított részesedés (SoV)
Kulcsszó
DátumfenntarthatóságFenntartható fejlődéskörnyezeti fenntarthatóság
2014.10.130100
2014.10.14820
2014.10.15481
2014.10.16101
2014.10.17400
2014.10.18000
2014.10.19110
Exportálás Excel táblázatba
Véleményvezérek aktivitása
Népszerűség a felhasználói közösségben

Híraktivitás

A vizsgált peremfeltételek vonatkozásában, 2014. október 13. és 2014. október 19. között 36 publikációt jelenttettek meg. 10-10 hír látott napvilágot 2014. október 13. és 14-én, aminek köszönhetően ezeken a napokon realizálódott a legfokozottabb híraktivitás. A legvisszafogottabb aktivitás 2014. október 19-én alakult ki (1 híradás). 2014. október 18-án egyáltalán nem jelent meg hír.

A leginkább említésre méltónak az Online médiumok tűntek, amelyek összesen 33 híradást publikáltak (az összes mérhető megjelenés 91,67%-a).

A második legaktívabbak a Hírügynökségi hírekek voltak. Ebben a médiatípusban jelent meg a publikációk 8,33%-a (3 híradás).
A trend alakulása
Észlelhetőek voltak olyan időszakok a vizsgált periódusban, amikor nem volt értékelhető médiaaktivitás. A vizsgált értékek dinamikájában a felfelé és a lefelé irányuló mozgás egyaránt felfedezhető volt. Megfigyelhető volt azonban, hogy az értékek átmeneti jelleggel stagnálást is mutattak. 2014. október 16. és október 19-én lehetett számottevő visszaeséseket tapasztalni a vizsgált értékek tekintetében, mikor is a vizsgált mennyiségek az előző felénél is kevesebbre estek vissza. A vizsgált napok adatainak feldolgozása után megállapítható: a teljes időszakra vonatkozó, az ismert értékekre illeszkedő trend vonala kétségkívül csökkenő tendenciát mutat.
(Meredekség: -1,714)
Híraktivitás dátum szerinti bontásban
DátumTartalmakVáltozás
2014.10.13.10n.a.
2014.10.14.100 (100 %) ►
2014.10.15.9-1 (90 %) ▼
2014.10.16.2-7 (22,22 %) ▼
2014.10.17.4+2 (200 %) ▲
2014.10.19.1-3 (25 %) ▼
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás médiacsoport szerinti bontásban
DátumMédiacsoportTartalmak
2014.10.13.Online10
2014.10.14.Hírügynökség1
Online9
2014.10.15.Hírügynökség1
Online8
2014.10.16.Online2
2014.10.17.Hírügynökség1
Online3
2014.10.19.Online1
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás médiatípus szerinti bontásban
DátumMédiatípusTartalmak
2014.10.13.Online média10
2014.10.14.Hírügynökségi hírek1
Online média9
2014.10.15.Hírügynökségi hírek1
Online média8
2014.10.16.Online média2
2014.10.17.Hírügynökségi hírek1
Online média3
2014.10.19.Online média1
Exportálás Excel táblázatba
Médiacsoportok megoszlása
MédiacsoportTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Online3349010183292691,67%
Hírügynökség3219102408,33%
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás eloszlása (havi/napi)

Híraktivitás média szerinti bontásban

Online Média

Áttekintés - Online Média
A vizsgált szempontok vonatkozásában az Online Média médiacsoportban, a 2014. október 13. és 2014. október 19. között eltelt időszakban 33 hír jelent meg. 10 híradás jelent meg 2014. október 13-án, aminek következtében ekkor alakult ki a legintenzívebb médiaaktivitás. A legkevésbé szignifikáns híraktivitás 2014. október 19-én regisztrálódott (1 híradás). 2014. október 18-án egyáltalán nem lehetett híreket regisztrálni.

A leginkább aktívnak a hirado.hu bizonyult az Online Média médiatípusban, amelyben összesen 4 híradást publikáltak (az összes megjelenés 12,12%-a).

Némiképp elmaradtak a greenfo.hu és inforadio.hu médiumok, amelyek egyenként 3-3 híradást jelenttettek meg (az összes megjelenés 18,18 százaléka).

A második helytől elmaradtak a hvg.hu, webradio.hu, atv.hu és mandiner.hu médiatípusok, amelyek egyenként 2-2 híradást jegyeztek (az összes megjelenés 24,24 százaléka).

Az Online Média típusban az alábbi médiumok produkáltak még említésre méltó megjelenést: mixonline.hu, klubradio.hu, diamondbridge.hu, 444.hu, nepszava.hu, homeinfo.hu, origo.hu, vg.hu, Menedzsmentforum.hu, nol.hu, agrarszektor.hu, stop.hu, gepnarancs.hu, kormany.hu és magyarhirlap.hu egyenként 1-1 megjelenés (az összes aktivitás 45,45 százaléka).
A médiatorta
 
Online Médiumok aránya
Online MédiaMegjelenések számaAránya
hirado.hu412,12%
greenfo.hu39,09%
inforadio.hu39,09%
hvg.hu26,06%
webradio.hu26,06%
atv.hu26,06%
mandiner.hu26,06%
mixonline.hu13,03%
klubradio.hu13,03%
diamondbridge.hu13,03%
444.hu13,03%
nepszava.hu13,03%
homeinfo.hu13,03%
origo.hu13,03%
vg.hu13,03%
Menedzsmentforum.hu13,03%
nol.hu13,03%
agrarszektor.hu13,03%
stop.hu13,03%
gepnarancs.hu13,03%
kormany.hu13,03%
magyarhirlap.hu13,03%
Exportálás Excel táblázatba
Online Médiumok megjelenéseinek eloszlása (havi/napi)

Hírügynökségi Hírek

Áttekintés - Hírügynökségi Hírek
Az elemzési periódusban, a 2014. október 13. és 2014. október 19. között eltelt 7 napban ebben a médiacsoportban 3 híradás látott napvilágot. Minden olyan napon ahol valamilyen aktivitás volt észlelhető ugyanannyi, számszerint 1 híradás jelent meg. Ezek a napok az alábbiak voltak: 2014. október 14. és 15. és október 17. A felsorolt napokon egyáltalán nem volt híraktivitás: 2014. október 13., október 16. és október 18. és 19-én.

Az orientpress.hu, mti.hu és ipari.hu médiumok egymással megegyező aktivitást mutattak, egyenként 1-1 híradást generálva.
A médiatorta
 
Hírügynökségi Hírekek aránya
Hírügynökségi HírekMegjelenések számaAránya
orientpress.hu133,33%
mti.hu133,33%
ipari.hu133,33%
Exportálás Excel táblázatba
Hírügynökségi Hírekek megjelenéseinek eloszlása (havi/napi)

Melléklet

Híraktivitás médiacsoport és dátum szerinti bontásban
DátumMédiacsoportTartalmak
2014.10.13.Online10
2014.10.14.Hírügynökség1
Online9
2014.10.15.Hírügynökség1
Online8
2014.10.16.Online2
2014.10.17.Hírügynökség1
Online3
2014.10.19.Online1
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás médiacsoport és kulcsszó szerinti bontásban
MédiacsoportKulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségPont
OnlineFenntartható fejlődés201298697
fenntarthatóság163708172
környezeti fenntarthatóság139200
HírügynökségFenntartható fejlődés119950
környezeti fenntarthatóság119950
fenntarthatóság21960
Exportálás Excel táblázatba
Médiatípusok megoszlása
MédiatípusTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Online média3349010183292691,67%
Hírügynökségi hírek3219102408,33%
Exportálás Excel táblázatba

Híraktivitás műfaj szerinti bontásban

Üzleti

Üzleti műfaj áttekintése
A 2014. október 13. és 2014. október 19. között vizsgált periódusban, a vizsgált szempontok vonatkozásában 2 híradást hozott le az Üzleti műfajban érintett média. Minden vizsgált napon ahol valamilyen híraktivitás volt tapasztalható ugyanannyi, számszerint 1 híradás jelent meg. Ezek a napok az alábbiak voltak: 2014. október 14. és október 16. Az alábbi napokon egyáltalán nem jelent meg hír: 2014. október 13., október 15. és október 17 - 19-ig.

A vg.hu és Menedzsmentforum.hu hírforrások egyforma aktivitást fejtettek ki, egyenként 1-1 megjelenést generálva.
A kördiagram
 
Üzleti műfajt képviselő médiumok megoszlása
Üzleti műfajú médiumokMegjelenések számaAránya
vg.hu150%
Menedzsmentforum.hu150%
Exportálás Excel táblázatba
Üzleti műfajú megjelenések eloszlása (havi/napi)

Közéleti

Közéleti műfaj áttekintése
A vizsgált feltételek vonatkozásában a Közéleti témában érintett hírforrásokban, a 2014. október 13. és 2014. október 19. között eltelt 7 napban 25 híradás látott napvilágot. A legkiemelkedőbb aktivitás 2014. október 14. és 15-én alakult ki (8-8 híradás/nap). A legalacsonyabb aktivitás 2014. október 16. és október 19-én volt. Ezeken a napokon 1-1 publikáció jelent meg. Az itt felsorolt napokon a média inaktívnak bizonyult: 2014. október 17. és 18-án.

A legaktívabbnak a hirado.hu bizonyult a Közéleti műfajba tartozó médiában, amelyben összesen 4 híradás látott napvilágot (az összes számba vehető hírtartalom 16%-a).

Kisebb aktivitást tudott felmutatni a Közéleti műfajban érintett médiumok között az inforadio.hu, ez összesen 3 híradást generált (ez volt az összes megjelenés 12 százaléka).

A második helytől lemaradt a webradio.hu, hvg.hu, atv.hu és mandiner.hu médiacsoport. Ezek egyenként 2-2 hírtartalmat jelenttettek meg (ami az összes számításba vett médiaaktivitás 32%-a).

A Közéleti műfajban érdekeltek közül az alábbi médiumok mutattak fel még kimutatható megjelenést: klubradio.hu, diamondbridge.hu, 444.hu, nepszava.hu, origo.hu, orientpress.hu, nol.hu, stop.hu, kormany.hu és magyarhirlap.hu egyenként 1-1 megjelenés (a teljes mérhető aktivitás 40 százaléka).
A kördiagram
 
Közéleti műfajt képviselő médiumok megoszlása
Közéleti műfajú médiumokMegjelenések számaAránya
hirado.hu416%
inforadio.hu312%
webradio.hu28%
hvg.hu28%
atv.hu28%
mandiner.hu28%
klubradio.hu14%
diamondbridge.hu14%
444.hu14%
nepszava.hu14%
origo.hu14%
orientpress.hu14%
nol.hu14%
stop.hu14%
kormany.hu14%
magyarhirlap.hu14%
Exportálás Excel táblázatba
Közéleti műfajú megjelenések eloszlása (havi/napi)

Szakmai

Szakmai műfaj áttekintése
A vizsgálat alá vont időszakban, 2014. október 13. és 2014. október 19. között 7 híradás jelent meg a Szakmai műfajt képviselő hírforrásokban. A leginkább említésre méltó aktivitás 2014. október 17-én alakult ki (4 híradás/nap). A legvisszafogottabb médiaaktivitás 2014. október 14-én alakult ki (1 híradás). Az alábbi napokon a média passzívnak bizonyult: 2014. október 15. és 16. és október 18. és 19-én.

A greenfo.hu generálta a megjelenések 42,86%-át (3 híradás), ennek következtében a legaktívabb médiának bizonyult az elemzés alá vont időintervallumban.

A második legaktívabb médiumok egyforma aktivitással a gepnarancs.hu, ipari.hu, homeinfo.hu és agrarszektor.hu voltak. Ezekben jelent meg a hírek 57,14%-a (1-1 híradás).
A kördiagram
 
Szakmai műfajt képviselő médiumok megoszlása
Szakmai műfajú médiumokMegjelenések számaAránya
greenfo.hu342,86%
gepnarancs.hu114,29%
ipari.hu114,29%
homeinfo.hu114,29%
agrarszektor.hu114,29%
Exportálás Excel táblázatba
Szakmai műfajú megjelenések eloszlása (havi/napi)

Bulvár

Bulvár műfaj áttekintése
A 2014. október 13. és 2014. október 19. között áttekintett periódusban, a vizsgált szempontok vonatkozásában 1 híradást hozott le a Bulvár műfajban publikáló média. Csupán egyetlen napon (2014. október 13-án) volt mérhető híraktivitás. Aznap 1 híradás jelent meg. Az alábbi napokon egyáltalán nem volt észlelhető hír: 2014. október 14 - 19-ig.

Pusztán a mixonline.hu aktivitása volt kimutatható a vizsgálatba bevont periódusban.
Bulvár műfajú megjelenések eloszlása (havi/napi)

Egyéb

Egyéb műfaj áttekintése
A vizsgált szempontok vonatkozásában, 2014. október 13. és 2014. október 19. között 1 hírt publikáltak ebben a műfajban. Csupán egyetlen napon (2014. október 15-én) volt mérhető híraktivitás. Aznap 1 híradás jelent meg. A következőkben ismertetett időpontokban a média passzívnak bizonyult: 2014. október 13. és 14. és október 16 - 19-ig.

Az áttekintett időintervallumban csak a mti.hu fejtett ki számottevő aktivitást.
Egyéb műfajú megjelenések eloszlása (havi/napi)

Melléklet

Híraktivitás napi bontásban műfaj szerint
DátumMűfajTartalmak
2014.10.13.Szakmai2
Bulvár1
Közéleti7
2014.10.14.Üzleti1
Szakmai1
Közéleti8
2014.10.15.Egyéb1
Közéleti8
2014.10.16.Üzleti1
Közéleti1
2014.10.17.Szakmai4
2014.10.19.Közéleti1
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás műfaj és kulcsszó szerint
MűfajKulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségPont
KözéletiFenntartható fejlődés161295398
fenntarthatóság133684737
BulvárFenntartható fejlődés1429
EgyébFenntartható fejlődés119950
környezeti fenntarthatóság119950
SzakmaiFenntartható fejlődés32870
fenntarthatóság45595
Üzletifenntarthatóság119800
környezeti fenntarthatóság139200
Exportálás Excel táblázatba
Műfajok százalékos megoszlása
MűfajTartalmakAránya
Közéleti2569,44%
Szakmai719,44%
Üzleti25,56%
Egyéb12,78%
Bulvár12,78%
Exportálás Excel táblázatba

Potenciális célközönség lefedettsége (CVRG)

Összesen 4922928 médiafogyasztó találkozhatott a 2014. október 13. és a 2014. október 19. között vizsgált periódusban vizsgált feltételek vonatkozású híradásokkal.

A legmagasabb napi elérési érték 2014. október 16-án alakult ki, ezen a napon az elemzett témával kapcsolatos hírekkel 3198800 médiafogyasztónak volt esélye találkozni. Csupán 5595 volt a 2014. október 17-én megjelent híradások CVRG indexszel leírható médiaértéke.

A 2014. október 18-án a vizsgáltaknak megfelelő vonatkozású hírekkel egyetlen médiafogyasztó sem találkozhatott, mivel aznap semmilyen híraktivitás nem volt a vizsgált témával kapcsolatban.
A potenciális célközönség trendjének alakulása
A vizsgált időintervallum egyes időpontjaiban nem volt megfigyelhető CVRG érték. Az elemzett értékek felfelé és lefelé hullámzó tendenciát mutatnak. Az észlelés során megállapítható az értékek állandó változékonysága, mivel a vizsgált sorozat még rövid időre sem mutatta jelét stagnálásnak. 2014. október 17-én egy jelentős mérséklődés volt észlelhető a vizsgált értékek tekintetében. 2014. október 16. és október 19-én kimagasló mértékű emelkedéseket lehetett észlelni. A vizsgált napok adatainak ismeretében megállapítható: a teljes időszakra vonatkozó, az ismert értékekre illeszkedő potenciális célközönség-változás trend vonala nagyon meredeken esik.
(A célközönség trend meredeksége: -74996,743)
Lefedettség dátum szerinti bontásban
DátumTartalmakÖssz. lefedettség
2014.10.16.23198800
2014.10.13.10791877
2014.10.15.9450193
2014.10.14.10400012
2014.10.19.176451
2014.10.17.45595
Exportálás Excel táblázatba
Lefedettség média szerinti bontásban
ForrásTartalmakÖssz. lefedettség
origo.hu13159600
hvg.hu2500380
nol.hu1433454
hirado.hu4327762
atv.hu2152130
stop.hu198000
inforadio.hu373500
vg.hu139200
webradio.hu239200
nepszava.hu121756
mti.hu119950
Menedzsmentforum.hu119800
magyarhirlap.hu119600
greenfo.hu38465
klubradio.hu17742
orientpress.hu11960
mixonline.hu1429
kormany.hu1n.a.
mandiner.hu2n.a.
ipari.hu1n.a.
homeinfo.hu1n.a.
diamondbridge.hu1n.a.
gepnarancs.hu1n.a.
444.hu1n.a.
agrarszektor.hu1n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Lefedettség műfaj szerinti bontásban
MűfajTartalmakÖssz. lefedettség
Közéleti254835084
Üzleti259000
Egyéb119950
Szakmai78465
Bulvár1429
Exportálás Excel táblázatba
Lefedettség kulcsszó szerinti bontásban
KulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségPont
fenntarthatóság183710132
Fenntartható fejlődés211318647
környezeti fenntarthatóság259150
Exportálás Excel táblázatba
Lefedettség (CVRG) eloszlása (havi/napi)

Affinitás és Reach (AFF% és RCH%)

Affinitás
Átlagosan 95,38% volt az affinitási százaléka a 2014. október 13. és a 2014. október 19. között elemzett időszakban vizsgált feltételek vonatkozású híradásoknak.

89,85% volt a 2014. október 13-án megjelent hírek átlagos affinitásának értéke, aminek következtében ez a nap számított a legkiemelkedőbbnek a vizsgált periódusban. Csupán csak 88% volt a 2014. október 14-én megjelent hírek átlagos affinitása. A 2014. október 15., október 17. és október 19-én megjelent híradások átlagolt affinitásának értéke a szükséges számadatok hiányából kifolyólag nem határozható meg.

A 2014. október 18-án a az elemzési szempontoknak megfelelő hírek affinitási értéke nem értelmezhető, mivel aznap nem volt híraktivitás a vizsgált témával kapcsolatban.
Az Affinitás trendje
A vizsgált időszak napjainak több, mint a felében az átlagolható AFF% érték nem volt értékelhető. Az észlelhető aktivitást kifejtő napokat figyelembe véve a médiaaffinitás számérték sorozatának tagjai váltakozó sorozatként tekinthetők. Az észlelés során említést érdemel az értékek napról-napra tapasztalható változékonysága, mert a vizsgált sorozat még átmenetileg sem stagnált. Az elemzett napok adatainak feldolgozása után elmondható: a teljes időszak ismert értékeire illeszkedő AFF% trend vonala meredeken emelkedik.
(Meredekség: 6,721)
Reach
Átlagosan 1,95% volt a Reach átlaga a 2014. október 13. és a 2014. október 19. között eltelt időszakban vizsgált feltételek vonatkozású megjelenéseknek.

A legmagasabb napi Reach átlagérték 2014. október 13-án alakult ki, aznap az elemzett témával kapcsolatos tartalmak átlagos Reach-e 89,85% volt. Csupán csak 88% volt a 2014. október 14-én publikált hírek átlagos Reach-e. Az elégséges adatok meglétének hiánya miatt a 2014. október 15., október 17. és október 19-én megjelent híradások híraktivitása nem számítható át Reach-re utaló értékké.

Nem volt értékelhető híraktivitás 2014. október 18-án, ezért az aznapi Reach érték nem határozható meg.
Reach trend
A vizsgált időszakban érintett napok több, mint a felében nem volt értékelhető átlagolható Reach számérték. A számottevő adatokkal rendelkező napok tekintetében az értékek szigorúan monoton csökkenő sorozatként is felfoghatók. 2014. október 16-án egy számottevő visszaesés volt észlelhető a vizsgált értékek vonatkozásában, mikor is a vizsgált mennyiség az előző felénél is kisebbre zuhant. A fent említettek ismeretében elmondható: a teljes időszak ismert értékeire illeszthető Reach trend vonala süllyedő tendenciát mutat.
(Meredekség [trend]: -0,911)
Affinitás és Reach dátum szerinti bontásban
DátumTartalmakÁtlag AFF%Átlag RCH%
2014.10.13.289,85%3,1%
2014.10.14.288%2,35%
2014.10.16.1108,3%0,4%
Exportálás Excel táblázatba
Affinitás és Reach média szerinti bontásban
ForrásTartalmakÁtlag AFF%Átlag RCH%
hvg.hu2117,6%4,2%
vg.hu1108,3%0,4%
nol.hu162,1%2%
nepszava.hu158,4%0,5%
Exportálás Excel táblázatba
Affinitás és Reach műfaj szerinti bontásban
MűfajTartalmakÁtlag AFF%Átlag RCH%
Üzleti1108,3%0,4%
Közéleti488,93%2,73%
Exportálás Excel táblázatba
Affinitás és Reach kulcsszavak szerinti bontásban
KulcsszóTartalmakÁtlag AFF%Átlag RCH%Pont
fenntarthatóság1117,6%4,2%
környezeti fenntarthatóság1108,3%0,4%
Fenntartható fejlődés379,37%2,23%
Exportálás Excel táblázatba

Reklámegyenérték

33166 EUR volt a vizsgálatba bevont időszakban a vizsgált szempontok vonatkozásában közzétett hírek összesített reklámegyenértéke (AVE).

10605 EUR volt a 2014. október 13-án megjelent híradások reklámekvivalenciája, aminek köszönhetően ez a nap tekinthető a legmeghatározóbbnak az elemzési időszakban. A legalacsonyabb reklámegyenértéket 2014. október 19-én lehetett regisztrálni, ezen a napon a megjelenések értéke mindösszesen 60 EUR volt.

Nem volt detektálható médiaaktivitás 2014. október 18-án, ezért az azon a napon számított reklámegyenérték is 0 volt.
Trend
Bár a vizsgált időszak egyes napjain nem volt megfigyelhető AVE érték, azért az elemzés során megfelelő mennyiségű adat állt rendelkezésre az AVE trend megállapításához. Az értékek szigorúan monoton csökkenő jelleget öltöttek az értékelhető adatokat felmutató napokon. 2014. október 17. és október 19-én lehetett számottevő visszaeséseket megfigyelni a vizsgált értékek tekintetében, mikor is a mennyiségek az előző felénél is kisebbre zuhantak. Az elemzett napok adatainak feldolgozása után elmondható: a teljes időszak ismert értékeire illeszthető AVE trend vonala összességében nagyon meredeken zuhan.
(A trend meredeksége: -2038,186)
Reklámegyenérték dátum szerinti bontásban
DátumTartalmakÖssz AVE (EUR)
2014.10.13.1010605
2014.10.14.1010277
2014.10.15.96624
2014.10.16.25400
2014.10.17.4200
2014.10.19.160
Exportálás Excel táblázatba
Reklámegyenérték média szerinti bontásban
ForrásTartalmakÖssz AVE (EUR)
hvg.hu213996
hirado.hu46000
origo.hu14800
inforadio.hu32160
stop.hu11200
nepszava.hu11200
nol.hu1942
vg.hu1600
klubradio.hu1375
magyarhirlap.hu1360
greenfo.hu3350
mandiner.hu2330
Menedzsmentforum.hu1180
mti.hu1180
gepnarancs.hu1165
atv.hu2120
mixonline.hu160
orientpress.hu160
webradio.hu248
agrarszektor.hu140
444.hu1n.a.
diamondbridge.hu1n.a.
homeinfo.hu1n.a.
kormany.hu1n.a.
ipari.hu1n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Reklámegyenérték műfaj szerinti bontásban
MűfajTartalmakÖssz AVE (EUR)
Közéleti2531591
Üzleti2780
Szakmai7555
Egyéb1180
Bulvár160
Exportálás Excel táblázatba
Reklámegyenérték kulcsszó szerinti bontásban
KulcsszóTartalmakÖssz AVE (EUR)Pont
Fenntartható fejlődés2117919
fenntarthatóság1816171
környezeti fenntarthatóság2780
Exportálás Excel táblázatba
Reklámegyenérték eloszlása (havi/napi)

Újságírói tevékenység

Az elemzési szempontok vonatkozásában a 2014. október 13. és a 2014. október 19. közötti idősávban 36 híradást jelenttettek meg. Az elemzett időszakban egyetlen ismert szerző sem publikált.
Újságírói tevékenység - Áttekintés
SzerzőTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
Anonymus36492292833166
Exportálás Excel táblázatba
Újságírói tevékenység média szerinti bontásban
SzerzőForrásTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
Anonymus444.hu1n.a.n.a.
agrarszektor.hu1n.a.40
atv.hu2152130120
diamondbridge.hu1n.a.n.a.
gepnarancs.hu1n.a.165
greenfo.hu38465350
hirado.hu43277626000
homeinfo.hu1n.a.n.a.
hvg.hu250038013996
inforadio.hu3735002160
ipari.hu1n.a.n.a.
klubradio.hu17742375
kormany.hu1n.a.n.a.
magyarhirlap.hu119600360
mandiner.hu2n.a.330
Menedzsmentforum.hu119800180
mixonline.hu142960
mti.hu119950180
nepszava.hu1217561200
nol.hu1433454942
orientpress.hu1196060
origo.hu131596004800
stop.hu1980001200
vg.hu139200600
webradio.hu23920048
Exportálás Excel táblázatba
Újságírói tevékenység műfaj szerinti bontásban
SzerzőMűfajTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
AnonymusÜzleti259000780
Szakmai78465555
Egyéb119950180
Bulvár142960
Közéleti25483508431591
Exportálás Excel táblázatba
Újságírói tevékenység kulcsszó szerinti bontásban
SzerzőKulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)Pont
AnonymusFenntartható fejlődés21131864717919
fenntarthatóság18371013216171
környezeti fenntarthatóság259150780
Exportálás Excel táblázatba

Földrajzi eloszlás

Europe 2014. október 13. és 2014. október 19. között 36 híradás volt észlelhető a vizsgált feltételek vonatkozásában. A vizsgálat alá vont 7 napban csak egyetlen ismert országból érkeztek publikációk. Ez a hely Magyarország volt. Ebből az országból a nevezett időszakban 36 publikáció érkezett.
Hírek területi megoszlása
HelyTartalmakArányaÖssz. lefedettség
Magyarország36100%4922928
Exportálás Excel táblázatba
Médiatípusok hely szerinti bontásban
HelyMédiatípusMédiacsoportTartalmakÖssz. lefedettség
MagyarországOnlineOnline média334901018
HírügynökségHírügynökségi hírek321910
Exportálás Excel táblázatba
Kulcsszavak hely szerinti bontásban
HelyKulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségPont
Magyarországfenntarthatóság183710132
Fenntartható fejlődés211318647
környezeti fenntarthatóság259150
Exportálás Excel táblázatba

Médiazajból kihasított részesedés (SoV)

A 2014. október 13. és 2014. október 19. között vizsgált periódusban, az elemzési szempontok vonatkozásában 36 híradást hozott le a média.

A legaktívabb kiemelt kulcsszó a "Fenntartható fejlődés" volt, 21 említéssel.

A második helyen 18 megjelenéssel a "fenntarthatóság" kulcsszó végzett.

A "környezeti fenntarthatóság" kulcsszó 2 említéssel a harmadik helyen végzett.
Műfajok megoszlása kulcsszavak szerint
Az itt áttekintett kiemelt kifejezések vonatkozásában a következő műfajok voltak megfigyelhetők: Szakmai, Egyéb, Bulvár, Közéleti és Üzleti.

A Közéleti műfaj meghatározó felülreprezentáltsága volt észlelhető a "fenntarthatóság" és "Fenntartható fejlődés" kulcsszavak esetében.
Műfajok megoszlása kulcsszavak szerint
KulcsszóMűfajTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
Fenntartható fejlődésSzakmai32870355
Egyéb119950180
Bulvár142960
Közéleti16129539817324
fenntarthatóságÜzleti119800180
Szakmai45595200
Közéleti13368473715791
környezeti fenntarthatóságÜzleti139200600
Egyéb119950180
Exportálás Excel táblázatba
Média megoszlása kulcsszavak szerint
A diagramon is megfigyelhető kiemelt kulcsszavak vonatkozásában a következő médiacsoportokkal találkozhatunk: Hírügynökség és Online.

A "fenntarthatóság" és "Fenntartható fejlődés" kifejezések esetében észlelhető az Online médiacsoport karakteres dominanciája.
Média megoszlása kulcsszavak szerint
KulcsszóMédiatípusTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
Fenntartható fejlődésHírügynökség119950180
Online20129869717739
fenntarthatóságHírügynökség2196060
Online16370817216111
környezeti fenntarthatóságHírügynökség119950180
Online139200600
Exportálás Excel táblázatba


Fenntartható fejlődés
21 alkalommal volt aktív ez a kulcsszó, mégpedig az alábbi publikációkban: 2014. október 14.: Bencsik megfúrta Kishantost is (greenfo.hu), Marad a parlagfűtitok (nepszava.hu). 2014. október 15.: 650 nagyvállalat tárgyal vállalati pénzügyekről Budapesten (stop.hu), FM: változatlan cél a GMO-mentesség megőrzése (hirado.hu), A kishantosiakat sokkolta Bencsik lépése (atv.hu), Budapesten a Fenntartható Fejlődési és Környezetvédelmi Tanácsok Európai ... (inforadio.hu), LEZÁRULTAK A „KRÚDY GYULA ÁLTALÁNOS ISKOLA ENERGETIKAI ... (mti.hu), Budapesten a Fenntartható Fejlődési és Környezetvédelmi Tanácsok Európai... (inforadio.hu), Budapesten tartják a Fenntartható Fejlődési és Környezetvédelmi Tanácsok... (hirado.hu), Budapesten tartják a Fenntartható Fejlődési és Környezetvédelmi Tanácsok... (webradio.hu). 2014. október 19.: A Kishantos-botrány okai (atv.hu). 2014. október 13.: Nem tárgyalt Kishantosról a parlamenti bizottság (magyarhirlap.hu), Nem tárgyalt Kishantosról a fenntartható fejlődés bizottsága (hirado.hu), Bencsik János elintézte Kishantost és a parlagfüvet (klubradio.hu), Bencsik János szerint nincs Kishantos-ügy (444.hu), Levetette Kishantos ügyét a napirendről a fideszes bizottsági alelnök (hvg.hu), Eltüntette Kishantos ügyét a Fidesz a napirendről (nol.hu), Kishantos neve már említésre sem méltó a Parlamentben (agrarszektor.hu), Nem tárgyaltak Kishantosról (mixonline.hu), Nem tárgyalt Kishantosról a fenntartható fejlődés bizottsága (gepnarancs.hu), Nem tárgyalt Kishantosról az illetékes parlamenti bizottság (mandiner.hu).
"Fenntartható fejlődés" megoszlása médiacsoportok között
MédiacsoportTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Online média2012986971773995,24%
Hírügynökségi hírek1199501804,76%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése
"Fenntartható fejlődés" megoszlása műfajok között
MűfajTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Közéleti1612953981732476,19%
Szakmai3287035514,29%
Egyéb1199501804,76%
Bulvár1429604,76%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése
Fenntarthatóság
Ezt a kulcsszót 18 alkalommal említették az alábbi híradásokban: 2014. október 15.: Budapesten a Fenntartható Fejlődési és Környezetvédelmi Tanácsok Európai ... (inforadio.hu), Budapesten a Fenntartható Fejlődési és Környezetvédelmi Tanácsok Európai... (inforadio.hu), Budapesten tartják a Fenntartható Fejlődési és Környezetvédelmi Tanácsok... (webradio.hu), Glattfelder Béla: 2020-ra a GDP 30 százalékát az ipar adja (inforadio.hu). 2014. október 19.: A Kishantos-botrány okai (atv.hu). 2014. október 14.: Fenntartható pályára állt a növekedés (kormany.hu), Fenntartható pályára állt a hazai gazdasági növekedés? (diamondbridge.hu), Tállai: fenntartható pályára állt a növekedés (orientpress.hu), A zárszámadásról tárgyal az Országgyűlés (mandiner.hu), Fényezik a magyar gazdaságot a Házban (hvg.hu), OGY - Zárszámadás - Tállai: fenntartató pályára állt a növekedés (webradio.hu), Tállai: Fenntartható pályára állt a növekedés (hirado.hu), Fenntartható pályára állt a növekedésünk (Menedzsmentforum.hu). 2014. október 17.: Fenntarthatóság- Mennyit ér a Magyar?- Gondolatok huszonévesen a fenntar... (greenfo.hu), Magyar építészek kaptak díjat a Holcim Awards világversenyen (homeinfo.hu), Újabb elismerés a fenntarthatóság iránti elkötelezettségért (ipari.hu), Zöldfoci - organikus játéktér és kinetikus energiatermelés (greenfo.hu). 2014. október 16.: Andor: Volt, van és lesz eljárás Magyarországgal szemben (origo.hu).
"Fenntarthatóság" megoszlása médiacsoportok között
MédiacsoportTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Online média1637081721611188,89%
Hírügynökségi hírek219606011,11%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése
"Fenntarthatóság" megoszlása műfajok között
MűfajTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Közéleti1336847371579172,22%
Szakmai4559520022,22%
Üzleti1198001805,56%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése
Környezeti fenntarthatóság
Ez a kiemelt kifejezés 2 alkalommal volt aktív. A hivatkozások az következők: 2014. október 16.: A családi gazdaságoknak nagyobb szerepe lehet az éhezés leküzdésében (vg.hu). 2014. október 15.: LEZÁRULTAK A „KRÚDY GYULA ÁLTALÁNOS ISKOLA ENERGETIKAI ... (mti.hu).
"Környezeti fenntarthatóság" megoszlása médiacsoportok között
MédiacsoportTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Hírügynökségi hírek11995018050%
Online média13920060050%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése
"Környezeti fenntarthatóság" megoszlása műfajok között
MűfajTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Üzleti13920060050%
Egyéb11995018050%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése
Kulcsszavak - Áttekintés
KulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
fenntarthatóság18371013216171
Fenntartható fejlődés21131864717919
környezeti fenntarthatóság259150780
Exportálás Excel táblázatba
Kulcsszavak dátum szerint
DátumKulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
2014.10.13.Fenntartható fejlődés1079187710605
2014.10.14.Fenntartható fejlődés2246261350
fenntarthatóság83753868927
2014.10.15.Fenntartható fejlődés84256935904
fenntarthatóság4931002184
környezeti fenntarthatóság119950180
2014.10.16.fenntarthatóság131596004800
környezeti fenntarthatóság139200600
2014.10.17.fenntarthatóság45595200
2014.10.19.Fenntartható fejlődés17645160
fenntarthatóság17645160
Exportálás Excel táblázatba
Kulcsszavak média szerint
ForrásKulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
444.huFenntartható fejlődés1n.a.n.a.
agrarszektor.huFenntartható fejlődés1n.a.40
atv.huFenntartható fejlődés2152130120
fenntarthatóság17645160
diamondbridge.hufenntarthatóság1n.a.n.a.
gepnarancs.huFenntartható fejlődés1n.a.165
greenfo.huFenntartható fejlődés12870150
fenntarthatóság25595200
hirado.huFenntartható fejlődés32451964500
fenntarthatóság1825661500
homeinfo.hufenntarthatóság1n.a.n.a.
hvg.huFenntartható fejlődés12489206998
fenntarthatóság12514606998
inforadio.huFenntartható fejlődés2490001440
fenntarthatóság3735002160
ipari.hufenntarthatóság1n.a.n.a.
klubradio.huFenntartható fejlődés17742375
kormany.hufenntarthatóság1n.a.n.a.
magyarhirlap.huFenntartható fejlődés119600360
mandiner.huFenntartható fejlődés1n.a.165
fenntarthatóság1n.a.165
Menedzsmentforum.hufenntarthatóság119800180
mixonline.huFenntartható fejlődés142960
mti.huFenntartható fejlődés119950180
környezeti fenntarthatóság119950180
nepszava.huFenntartható fejlődés1217561200
nol.huFenntartható fejlődés1433454942
orientpress.hufenntarthatóság1196060
origo.hufenntarthatóság131596004800
stop.huFenntartható fejlődés1980001200
vg.hukörnyezeti fenntarthatóság139200600
webradio.huFenntartható fejlődés11960024
fenntarthatóság23920048
Exportálás Excel táblázatba
Kulcsszavak megoszlása
KulcsszóTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Fenntartható fejlődés2113186471791951,22%
fenntarthatóság1837101321617143,9%
környezeti fenntarthatóság2591507804,88%
Exportálás Excel táblázatba
Kulcsszavak eloszlása (havi/napi)

Véleményvezérek aktivitása

Bár az elemzési időszakban az elemzési szempontok tekintetében 36 híradást lehetett regisztrálni, azonban közülük egy sem volt véleményvezérhez kapcsolható.
Véleményvezérek tevékenységének eloszlása (havi/napi)

Népszerűség a felhasználói közösségben

Az oldalon olvasható médiaelemzések hivatalos sajtófigyelő vállalatok által - előre egyeztetett szempontok szerint - szemlézett sajtómegjelenések feldolgozásával készültek. Az esetleges kvalitatív elemzési szempontok a témával foglalkozó elemző munkatársunk szubjektív véleményét tükrözik, a tartalmi és emocionális besorolások meghatározása az elemzési feladathoz specifikált szempontrendszer figyelembe vételével történt.

  Powered by Media Analyser           Céginformáció (c) 2010 IDS Communications