IDS Communications
Ügyfélportál Cégünkről Karrier Hírek Kapcsolat
   
Időszak
2014.10.06. - 2014.10.12.

Régió
Magyarország

Nyelv
Minden nyelven

Kulcsszó
Minden érintett kulcsszó

Média
Minden média

Műfaj
Minden műfaj

Forrás
Minden tartalomforrás

Szerző
Minden szerző

Mellékletek
Minden mellékelt fájltípus

Találatok száma
22

Amennyiben Ön is szeretne ehhez hasonló elemzéseket a cége vagy iparága folyamatairól, vegye fel velünk a kapcsolatot.
Részletes Heti médiaelemzés fenntarthatósággal kapcsolatos hírek témában
Dátum: 2014.10.13 11:42 - Készítette: Fenntarthatósági jelentés munkatárs

Ez az elemzés a fenntarthatóság témakörében megjelenő magyar online médiaaktivitásának áttekintésével foglalkozik.

[Időszak: 2014.10.06. - 2014.10.12. | Régió: Magyarország | Találatok száma: 22]

Részletes Heti médiaelemzés fenntarthatósággal kapcsolatos hírek témában

Híraktivitás
Híraktivitás
DátumTartalmak
2014.10.066
2014.10.072
2014.10.083
2014.10.098
2014.10.100
2014.10.113
2014.10.120
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás média szerinti bontásban
Híraktivitás média szerinti bontásban
DátumOnlineHírügynökség
2014.10.0651
2014.10.0720
2014.10.0830
2014.10.0980
2014.10.1000
2014.10.1130
2014.10.1200
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás műfaj szerinti bontásban
Híraktivitás műfaj szerinti bontásban
DátumKözéletiSzakmaiEgyébÜzleti
2014.10.063300
2014.10.070101
2014.10.082100
2014.10.098000
2014.10.100000
2014.10.111110
2014.10.120000
Exportálás Excel táblázatba
Potenciális célközönség lefedettsége (CVRG)
Potenciális célközönség lefedettsége (CVRG)
DátumÖssz. lefedettség
2014.10.06120500
2014.10.071372
2014.10.089310
2014.10.092082500
2014.10.10n.a.
2014.10.111522135
2014.10.12n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Reklámegyenérték (árak euróban)
Reklámegyenérték
DátumÖssz AVE (EUR)
2014.10.061284
2014.10.07120
2014.10.08630
2014.10.097458
2014.10.10n.a.
2014.10.115082
2014.10.12n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Affinitás és Reach (AFF% és RCH%)
Híraktivitás média szerinti bontásban
DátumÁtlag AFF%Átlag RCH%
2014.10.06n.a.n.a.
2014.10.07n.a.n.a.
2014.10.08n.a.n.a.
2014.10.0969,3%1,8%
2014.10.10n.a.n.a.
2014.10.1150,9%1,8%
2014.10.12n.a.n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Újságírói tevékenység
Újságírói tevékenység
SzerzőTartalmak
Ismeretlen szerző 22
Exportálás Excel táblázatba
Földrajzi eloszlás


Földrajzi eloszlás
HelyTartalmakAránya
Az ország teljes területe1986,36%
Hajdú-Bihar megye14,55%
Szabolcs-Szatmár-Bereg megye14,55%
Zala megye14,55%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése
Médiazajból kihasított részesedés (SoV)
Kulcsszó
DátumfenntarthatóságFenntartható fejlődéskörnyezeti fenntarthatóság
2014.10.06321
2014.10.07120
2014.10.08220
2014.10.09530
2014.10.10000
2014.10.11210
2014.10.12000
Exportálás Excel táblázatba
Véleményvezérek aktivitása
Népszerűség a felhasználói közösségben

Híraktivitás

Az elemzés alá vont időintervallumban, a 2014. október 6. és 2014. október 12. között eltelt 7 napban 22 hír látott napvilágot. A legnagyobb aktivitás 2014. október 9-én alakult ki (azon a napon 8 híradás). A legvisszafogottabb híraktivitás 2014. október 7-én realizálódott (2 hír). A következő napokon egyáltalán nem voltak megfigyelhetők hírek: 2014. október 10. és október 12-én.

A legaktívabbnak az Online médiumok tűntek, amelyek összesen 21 hírt publikáltak (az összes érintett megjelenés 95,45 százaléka).

A második legaktívabbak a Hírügynökségi hírekek voltak. Ebben a médiatípusban jelent meg a publikációk 4,55 százaléka (1 híradás).
Trend
A vizsgált időintervallum észlelhető hányadában nem volt értékelhető megjelenés. A vizsgált mennyiségek dinamikájában a növekedés és a csökkenés egyaránt megfigyelhető volt. Az észlelés során megfigyelhető az értékek állandó volatilitása, mert a sorozat még átmenetileg sem mutatta jelét stagnálásnak. 2014. október 7. és október 11-én lehetett számottevő visszaeséseket észlelni. A vizsgált érték az előző kétszeresénél is nagyobbra növekedett 2014. október 9-én, ami meghatározó fokozódásnak számít. A fentiek ismeretében elmondható: a teljes időszakra vonatkozó, az ismert értékekre illeszkedő trend vonala enyhén süllyed.
(A trend meredeksége: -0,095)
Híraktivitás dátum szerinti bontásban
DátumTartalmakVáltozás
2014.10.06.6n.a.
2014.10.07.2-4 (33,33 %) ▼
2014.10.08.3+1 (150 %) ▲
2014.10.09.8+5 (266,67 %) ▲
2014.10.11.3-5 (37,5 %) ▼
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás médiacsoport szerinti bontásban
DátumMédiacsoportTartalmak
2014.10.06.Hírügynökség1
Online5
2014.10.07.Online2
2014.10.08.Online3
2014.10.09.Online8
2014.10.11.Online3
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás médiatípus szerinti bontásban
DátumMédiatípusTartalmak
2014.10.06.Hírügynökségi hírek1
Online média5
2014.10.07.Online média2
2014.10.08.Online média3
2014.10.09.Online média8
2014.10.11.Online média3
Exportálás Excel táblázatba
Médiacsoportok megoszlása
MédiacsoportTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Online2137339171451495,45%
Hírügynökség11900604,55%
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás eloszlása (havi/napi)

Híraktivitás média szerinti bontásban

Online Média

Áttekintés - Online Média
A vizsgált szempontok vonatkozásában, 2014. október 6. és 2014. október 12. között 21 hírt jelenttettek meg az Online Média médiacsoportban. 8 híradás jelent meg 2014. október 9-én, aminek köszönhetően ekkor volt mérhető a leginkább említésre méltó híraktivitás. A legvisszafogottabb híraktivitás 2014. október 7-én alakult ki (2 híradás). Az alábbi napokon a média inaktívnak bizonyult: 2014. október 10. és október 12-én.

A leginkább aktívnak az index.hu tekinthető az Online Média médiatípusban, amelyben összesen 2 hírt hoztak nyilvánosságra (az összes megjelenés 9,52%-a).

Valamelyest elmaradtak a realista.hu, greenfo.hu, Marketinginfo.hu, 444.hu, profitline.hu, mno.hu, zaol.hu, szabadfold.hu, hir24.hu, webradio.hu, stop.hu, iho.hu, BTL.hu, nol.hu, haon.hu, minuszos.hu, szon.hu, magyarhirlap.hu és mandiner.hu médiumok. Ezek egyenként 1-1 híradást jelenttettek meg (az összes megjelenés 90,48 százaléka).
A médiatorta
 
Online Médiumok aránya
Online MédiaMegjelenések számaAránya
index.hu29,52%
realista.hu14,76%
greenfo.hu14,76%
Marketinginfo.hu14,76%
444.hu14,76%
profitline.hu14,76%
mno.hu14,76%
zaol.hu14,76%
szabadfold.hu14,76%
hir24.hu14,76%
webradio.hu14,76%
stop.hu14,76%
iho.hu14,76%
BTL.hu14,76%
nol.hu14,76%
haon.hu14,76%
minuszos.hu14,76%
szon.hu14,76%
magyarhirlap.hu14,76%
mandiner.hu14,76%
Exportálás Excel táblázatba
Online Médiumok megjelenéseinek eloszlása (havi/napi)

Hírügynökségi Hírek

Áttekintés - Hírügynökségi Hírek
A 2014. október 6. és 2014. október 12. között áttekintett 7 napban, a vizsgált szempontok vonatkozásában 1 híradást hozott le ez a médiacsoport. Csupán egyetlen napon (2014. október 6-án) volt mérhető médiaaktivitás, amikor is 1 híradás jelent meg. Az alábbi napokon egyáltalán nem jelent meg hír: 2014. október 7 - 12-ig.

A vizsgálat alá vont időintervallumban megjelent hírek csupán egyetlen médiához köthetők, ez pedig az orientpress.hu volt.
Hírügynökségi Hírekek megjelenéseinek eloszlása (havi/napi)

Melléklet

Híraktivitás médiacsoport és dátum szerinti bontásban
DátumMédiacsoportTartalmak
2014.10.06.Hírügynökség1
Online5
2014.10.07.Online2
2014.10.08.Online3
2014.10.09.Online8
2014.10.11.Online3
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás médiacsoport és kulcsszó szerinti bontásban
MédiacsoportKulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségPont
OnlineFenntartható fejlődés103165910
fenntarthatóság13569869
Hírügynökségkörnyezeti fenntarthatóság11900
Exportálás Excel táblázatba
Médiatípusok megoszlása
MédiatípusTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Online média2137339171451495,45%
Hírügynökségi hírek11900604,55%
Exportálás Excel táblázatba

Híraktivitás műfaj szerinti bontásban

Üzleti

Üzleti műfaj áttekintése
A 2014. október 6. és 2014. október 12. között áttekintett időszakban, a vizsgált peremfeltételek vonatkozásában 1 híradást hozott le az Üzleti műfajban publikáló média. Csupán egyetlen napon (2014. október 7-én) volt mérhető híraktivitás. Aznap 1 híradás jelent meg. Az itt felsorolt napokon a média passzívnak bizonyult: 2014. október 6. és október 8 - 12-ig.

A vizsgált időszakban megjelent hírek pusztán egyetlen médiához köthetők, ami a profitline.hu volt.
Üzleti műfajú megjelenések eloszlása (havi/napi)

Közéleti

Közéleti műfaj áttekintése
A vizsgált feltételek vonatkozásában ebben a műfajban, a 2014. október 6. és 2014. október 12. között eltelt 7 napban 14 hírtartalom jelent meg. 8 híradás jelent meg 2014. október 9-én, aminek következtében aznap alakult ki a leginkább említésre méltó aktivitás. A legkisebb aktivitás 2014. október 11-én alakult ki (1 megjelenés). Az alábbi napokon egyáltalán nem jelent meg hír: 2014. október 7., október 10. és október 12-én.

A legaktívabbnak az index.hu bizonyult a Közéleti műfajt képviselő médiában, amelyben összesen 2 híradás látott napvilágot (az összes számba vehető megjelenés 14,29%-a).

Kisebb aktivitást fejtettek ki a zaol.hu, 444.hu, mno.hu, hir24.hu, webradio.hu, nol.hu, haon.hu, stop.hu, szon.hu, orientpress.hu, magyarhirlap.hu és mandiner.hu tartalomforrások, egyenként 1-1 megjelenést generálva. A felsorolt médiumok az összes detektált hírtartalom 85,71 százalékát produkálták.
A kördiagram
 
Közéleti műfajt képviselő médiumok megoszlása
Közéleti műfajú médiumokMegjelenések számaAránya
index.hu214,29%
zaol.hu17,14%
444.hu17,14%
mno.hu17,14%
hir24.hu17,14%
webradio.hu17,14%
nol.hu17,14%
haon.hu17,14%
stop.hu17,14%
szon.hu17,14%
orientpress.hu17,14%
magyarhirlap.hu17,14%
mandiner.hu17,14%
Exportálás Excel táblázatba
Közéleti műfajú megjelenések eloszlása (havi/napi)

Szakmai

Szakmai műfaj áttekintése
A vizsgált időintervallumban, a 2014. október 6. és 2014. október 12. között eltelt 7 napban a Szakmai műfajban 6 híradás látott napvilágot. A legmagasabb híraktivitás 2014. október 6-án volt, ekkor 3 híradás jelent meg. A legalacsonyabb médiaaktivitás 2014. október 7. és 8. és október 11-én volt, ezeken a napokon 1-1 hírtartalom jelent meg. Az alábbi időpontokban a média inaktívnak bizonyult: 2014. október 9. és 10. és október 12-én.

A minuszos.hu, BTL.hu, iho.hu, greenfo.hu, Marketinginfo.hu és realista.hu médiumok hasonló aktivitást fejtettek ki, egyenként 1-1 hírt generálva.
A kördiagram
 
Szakmai műfajt képviselő médiumok megoszlása
Szakmai műfajú médiumokMegjelenések számaAránya
minuszos.hu116,67%
BTL.hu116,67%
iho.hu116,67%
greenfo.hu116,67%
Marketinginfo.hu116,67%
realista.hu116,67%
Exportálás Excel táblázatba
Szakmai műfajú megjelenések eloszlása (havi/napi)

Egyéb

Egyéb műfaj áttekintése
Az elemzés alá vont időintervallumban, 2014. október 6. és 2014. október 12. között 1 híradás látott napvilágot az Egyéb műfajt képviselő hírforrásokban. Csupán egyetlen napon (2014. október 11-én) volt mérhető híraktivitás. Aznap 1 híradás jelent meg. Az alábbi napokon egyáltalán nem volt detektálható hír: 2014. október 6 - 10-ig és október 12-én.

Az elemzési időszakban csak a szabadfold.hu jelenttetett meg hírt vizsgált feltételek vonatkozásban.
Egyéb műfajú megjelenések eloszlása (havi/napi)

Melléklet

Híraktivitás napi bontásban műfaj szerint
DátumMűfajTartalmak
2014.10.06.Szakmai3
Közéleti3
2014.10.07.Üzleti1
Szakmai1
2014.10.08.Szakmai1
Közéleti2
2014.10.09.Közéleti8
2014.10.11.Szakmai1
Egyéb1
Közéleti1
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás műfaj és kulcsszó szerint
MűfajKulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségPont
KözéletiFenntartható fejlődés73163068
fenntarthatóság6554386
környezeti fenntarthatóság11900
Egyébfenntarthatóság110780
SzakmaiFenntartható fejlődés21862
fenntarthatóság64703
ÜzletiFenntartható fejlődés1980
Exportálás Excel táblázatba
Műfajok százalékos megoszlása
MűfajTartalmakAránya
Közéleti1463,64%
Szakmai627,27%
Egyéb14,55%
Üzleti14,55%
Exportálás Excel táblázatba

Potenciális célközönség lefedettsége (CVRG)

A 2014. október 6. és 2014. október 12. között vizsgált 7 napban a vizsgált feltételek vonatkozásában megjelenő híradások összesített CVRG értéke 3735817 volt.

A legmagasabb napi elérési érték 2014. október 9-én alakult ki, aznap a vizsgált témával kapcsolatos tartalmakkal 2082500 médiafogyasztónak volt lehetősége találkozni. A legalacsonyabb elérési értéket 2014. október 7-én tudtuk mérni, ekkor a megjelenő hírek médiafogyasztó-elérése csupán 1372 volt.

2014. október 10. és október 12-én egyáltalán nem volt híraktivitás a vizsgált híradások vonatkozásában, aminek következtében a felsorolt napokon a hírtevékenység elérési értéke 0 volt.
A trend alakulása
A vizsgált időintervallum észlelhető hányadában a CVRG érték nem volt kimutatható. Az észlelhető adatokat prezentáló napokat figyelembe véve a potenciális célközönség számára vonatkozó érték egymás után következő tagjai váltakozó elemeket egyaránt tartalmazó sorozat képét mutatják. Az észlelés során említést érdemel az értékek állandó volatilitása, mert a vizsgált sorozat még rövid időre sem mutatta a stagnálás jeleit. 2014. október 7-én egy jelentős visszaesés volt megfigyelhető a vizsgált értékek tekintetében, mikor is az érintett mennyiség az előző felénél is kevesebbre esett vissza. 2014. október 8. és 9-én számottevő ugrásokat lehetett észlelni. A vizsgált napok adatainak összegzéseként megállapítható: a teljes időszak ismert értékeire illeszthető célközönség trend vonala egyértelműen nagyon meredeken emelkedő képet mutat.
(Meredekség: 382389,838)
Lefedettség dátum szerinti bontásban
DátumTartalmakÖssz. lefedettség
2014.10.09.82082500
2014.10.11.31522135
2014.10.06.6120500
2014.10.08.39310
2014.10.07.21372
Exportálás Excel táblázatba
Lefedettség média szerinti bontásban
ForrásTartalmakÖssz. lefedettség
index.hu23017028
nol.hu1433454
mno.hu1113092
stop.hu199000
magyarhirlap.hu119600
webradio.hu119600
szabadfold.hu110780
szon.hu17840
haon.hu17840
greenfo.hu12841
orientpress.hu11900
BTL.hu11470
profitline.hu1980
Marketinginfo.hu1392
minuszos.hu1n.a.
mandiner.hu1n.a.
444.hu1n.a.
hir24.hu1n.a.
iho.hu1n.a.
realista.hu1n.a.
zaol.hu1n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Lefedettség műfaj szerinti bontásban
MűfajTartalmakÖssz. lefedettség
Közéleti143719354
Egyéb110780
Szakmai64703
Üzleti1980
Exportálás Excel táblázatba
Lefedettség kulcsszó szerinti bontásban
KulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségPont
Fenntartható fejlődés103165910
fenntarthatóság13569869
környezeti fenntarthatóság11900
Exportálás Excel táblázatba
Lefedettség (CVRG) eloszlása (havi/napi)

Affinitás és Reach (AFF% és RCH%)

Affinitás
Átlagosan 60,1% volt az affinitása a vizsgált periódusban vizsgált feltételek vonatkozású megjelenéseknek.

69,3% volt a 2014. október 9-én publikált hírek átlagos affinitásának értéke, aminek következtében ez a nap számított a legkiemelkedőbbnek a vizsgált időszakban. A legalacsonyabb átlagos affinitási értéket 2014. október 11-én tudtuk mérni, ekkor a megjelenő híradások affinitása csupán 50,9% volt. A 2014. október 6 - 8-ig megjelent híradások átlagos affinitásának értéke a kellő számadatok meglétének hiánya miatt nem határozható meg.

Nem alakult ki híraktivitás 2014. október 10. és október 12-én: ezeken a napokon a vizsgált témával kapcsolatban nem mutatható ki affinitási érték.
Az Affinitás változásának trendje
A vizsgált időszak napjainak több, mint a felében az átlagolható AFF% érték nem volt értékelhető. Az értékek szigorúan monoton csökkenő sorozatként értelmezhetők az értékelhető adatokat tartalmazó napok vonatkozásában. A fentiek ismeretében elmondható: a teljes időszakra vonatkozó, az ismert értékekre illeszkedő trend vonala meredeken csökkenő tendenciát mutat.
(Az AFF% trend meredeksége: -9,2)
Reach
A 2014. október 6. és 2014. október 12. között elemzett periódusban a vizsgált feltételek vonatkozásában megjelenő hírek átlagos Reach értéke 1,8% volt.

69,3% volt a 2014. október 9-én publikált hírek átlagos Reach-ének értéke, aminek köszönhetően ez a nap számított a legkiemelkedőbbnek az elemzett időszakban. Csupán 50,9% volt a 2014. október 11-én publikált hírek átlagos Reach-e. A 2014. október 6 - 8-ig megjelent publikációk átlagolt Reach-ének az értéke a kellő adatok hiányában nem határozható meg.

2014. október 10. és október 12-én egyáltalán nem volt híraktivitás a vizsgált hírek vonatkozásában, aminek következtében ezeken a napokon a Reach sem értelmezhető.
Reach trend
Bár kimutatható, hogy a vizsgált időszak napjainak több, mint a felében nem volt értékelhető átlagolható RCH% érték, de azért a vizsgálat során elegendő adat állt rendelkezésre a trend kimutatásához. A számottevő adatokat prezentáló napokon az értékek stagnáló, azaz értékváltozásokat mellőző tendenciát mutatnak. Az elemzett napok adatainak összegzéseként megállapítható: a teljes időszakra vonatkozó, az ismert értékekre illeszkedő trendvonal összességében stangál.
(Az RCH% trend meredeksége: 0)
Affinitás és Reach dátum szerinti bontásban
DátumTartalmakÁtlag AFF%Átlag RCH%
2014.10.09.269,3%1,8%
2014.10.11.150,9%1,8%
Exportálás Excel táblázatba
Affinitás és Reach média szerinti bontásban
ForrásTartalmakÁtlag AFF%Átlag RCH%
mno.hu176,5%1,6%
nol.hu162,1%2%
szabadfold.hu150,9%1,8%
Exportálás Excel táblázatba
Affinitás és Reach műfaj szerinti bontásban
MűfajTartalmakÁtlag AFF%Átlag RCH%
Közéleti269,3%1,8%
Egyéb150,9%1,8%
Exportálás Excel táblázatba
Affinitás és Reach kulcsszavak szerinti bontásban
KulcsszóTartalmakÁtlag AFF%Átlag RCH%Pont
fenntarthatóság363,17%1,8%
Exportálás Excel táblázatba

Reklámegyenérték

14574 EUR volt a vizsgálatba bevont időszakban a vizsgált szempontok vonatkozásában megjelenő híradások összesített reklámegyenértéke (AVE).

7458 EUR volt a 2014. október 9-én publikált megjelenések reklámekvivalenciája, aminek köszönhetően ez a nap tekinthető a legkiemelkedőbbnek az elemzési időszakban. A legkevésbé számottevő reklámegyenértéket 2014. október 7-én lehetett regisztrálni, ezen a napon a hírek pénzben kifejezhető értéke mindösszesen 120 EUR volt.

Nem alakult ki médiaaktivitás ezeken a napokon: 2014. október 10. és október 12-én. Ezeken a napokon az elemzett témával nem találkozhattak a médiafogyasztók ezért a reklámegyenérték számításában sem relevánsak.
Trend
Tény, hogy a vizsgált időszak észlelhető hányadában nem volt értékelhető reklámegyenérték, de azért az elemzés során elegendő információ állt rendelkezésre a rekámegyenérték-trend megállapításához. Az elemzett értékek felfelé és lefelé hullámzó jelleget öltöttek. Az észlelés során említést érdemel az értékek szűnni nem akaró volatilitása, mivel a sorozat még rövid időre sem mutatta nyomát stagnálásnak. Az érintett érték az előző felénél is kevesebbre esett vissza 2014. október 7-én, ami egy jelentős visszaesésnek tekinthető. 2014. október 8. és 9-én kiemelkedő emelkedéseket lehetett tapasztalni. A fentiek ismeretében elmondható: a teljes időszak ismert értékeire illeszkedő rekámegyenérték-trend vonala egyértelműen nagyon meredeken emelkedik.
(Meredekség: 1155,486)
Reklámegyenérték dátum szerinti bontásban
DátumTartalmakÖssz AVE (EUR)
2014.10.09.87458
2014.10.11.35082
2014.10.06.61284
2014.10.08.3630
2014.10.07.2120
Exportálás Excel táblázatba
Reklámegyenérték média szerinti bontásban
ForrásTartalmakÖssz AVE (EUR)
index.hu29600
stop.hu11200
nol.hu1942
mno.hu1660
szon.hu1408
magyarhirlap.hu1360
haon.hu1330
BTL.hu1300
mandiner.hu1165
greenfo.hu1150
szabadfold.hu1132
hir24.hu1123
Marketinginfo.hu172
orientpress.hu160
profitline.hu148
webradio.hu124
zaol.hu1n.a.
realista.hu1n.a.
444.hu1n.a.
minuszos.hu1n.a.
iho.hu1n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Reklámegyenérték műfaj szerinti bontásban
MűfajTartalmakÖssz AVE (EUR)
Közéleti1413872
Szakmai6522
Egyéb1132
Üzleti148
Exportálás Excel táblázatba
Reklámegyenérték kulcsszó szerinti bontásban
KulcsszóTartalmakÖssz AVE (EUR)Pont
Fenntartható fejlődés1012012
fenntarthatóság132874
környezeti fenntarthatóság160
Exportálás Excel táblázatba
Reklámegyenérték eloszlása (havi/napi)

Újságírói tevékenység

2014. október 6. és 2014. október 12. között 22 tartalom jelent meg a vizsgált peremfeltételek vonatkozásában. Ismert szerzők nem publikáltak az elemzési periódusban.
Újságírói tevékenység - Áttekintés
SzerzőTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
Anonymus22373581714574
Exportálás Excel táblázatba
Újságírói tevékenység média szerinti bontásban
SzerzőForrásTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
Anonymus444.hu1n.a.n.a.
BTL.hu11470300
greenfo.hu12841150
haon.hu17840330
hir24.hu1n.a.123
iho.hu1n.a.n.a.
index.hu230170289600
magyarhirlap.hu119600360
mandiner.hu1n.a.165
Marketinginfo.hu139272
minuszos.hu1n.a.n.a.
mno.hu1113092660
nol.hu1433454942
orientpress.hu1190060
profitline.hu198048
realista.hu1n.a.n.a.
stop.hu1990001200
szabadfold.hu110780132
szon.hu17840408
webradio.hu11960024
zaol.hu1n.a.n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Újságírói tevékenység műfaj szerinti bontásban
SzerzőMűfajTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
AnonymusÜzleti198048
Szakmai64703522
Egyéb110780132
Közéleti14371935413872
Exportálás Excel táblázatba
Újságírói tevékenység kulcsszó szerinti bontásban
SzerzőKulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)Pont
AnonymusFenntartható fejlődés10316591012012
fenntarthatóság135698692874
környezeti fenntarthatóság1190060
Exportálás Excel táblázatba

Földrajzi eloszlás

Europe A vizsgált szempontok vonatkozásában a 2014. október 6. és a 2014. október 12. közötti periódusban 22 híradást jelenttettek meg. Egyetlen ismert ország, nevezetesen Magyarország fejtett ki aktivitást az elemzési időintervallumban. A földrajzi terület a vizsgált időszakban 22 megjelenéssel járult hozzá a híraktivitáshoz.
Magyarország regionális áttekintése

A Magyarország médiaaktivitásából származó tartalmak további területi megosztásban is elemezhetők. Az ország teljes területe adta a megjelenések 86,36%-át (19 hír), ennek köszönhetően a leginkább kiemelkedő régiónak bizonyult a vizsgált napokon.

Mérsékeltebb tevékenységgel járult hozzá a hírekhez Hajdú-Bihar megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye és Zala megye, egyenként 1-1 megjelenést generálva. A felsorolt területek az összes megjelenés 13,64%-át hozták.
Magyarország regionális aktivitásának megoszlása
RégióTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Az ország teljes területe1937201371383686,36%
Hajdú-Bihar megye178403304,55%
Szabolcs-Szatmár-Bereg megye178404084,55%
Zala megye1n.a.n.a.4,55%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése


Hírek területi megoszlása
HelyTartalmakArányaÖssz. lefedettség
Az ország teljes területe1986,36%3720137
Hajdú-Bihar megye14,55%7840
Szabolcs-Szatmár-Bereg megye14,55%7840
Zala megye14,55%n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Médiatípusok hely szerinti bontásban
HelyMédiatípusMédiacsoportTartalmakÖssz. lefedettség
Az ország teljes területeOnlineOnline média183718237
HírügynökségHírügynökségi hírek11900
Hajdú-Bihar megyeOnlineOnline média17840
Szabolcs-Szatmár-Bereg megyeOnlineOnline média17840
Zala megyeOnlineOnline média1n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Kulcsszavak hely szerinti bontásban
HelyKulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségPont
Az ország teljes területeFenntartható fejlődés83158070
fenntarthatóság12562029
környezeti fenntarthatóság11900
Hajdú-Bihar megyefenntarthatóság17840
Szabolcs-Szatmár-Bereg megyeFenntartható fejlődés17840
Zala megyeFenntartható fejlődés1n.a.
Exportálás Excel táblázatba

Médiazajból kihasított részesedés (SoV)

A 2014. október 6. és 2014. október 12. között elemzett 7 napban, a vizsgált peremfeltételek vonatkozásában 22 híradást hozott le a média.

A "fenntarthatóság" kulcsszóhoz kapcsolható a legtöbb említés, ezzel 13 híradás foglalkozott az áttekintett időintervallumban.

A második legaktívabb kiemelt kifejezés a "Fenntartható fejlődés" volt, 10 említéssel.

A "környezeti fenntarthatóság" kulcsszó 1 említéssel a harmadik helyen végzett.
Műfajok megoszlása kulcsszavak szerint
Az itt áttekintett kiemelt kulcsszavak elemzése során a felsorolt műfajok voltak regisztrálhatók: Üzleti, Szakmai, Közéleti és Egyéb.

A Közéleti műfaj erős felülreprezentáltsága a "Fenntartható fejlődés" kulcsszó esetében volt észlelhető.

Csak Közéleti műfajú publikációkban jelent meg a "környezeti fenntarthatóság" kulcsszó.
Műfajok megoszlása kulcsszavak szerint
KulcsszóMűfajTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
Fenntartható fejlődésÜzleti198048
Szakmai21862372
Közéleti7316306811592
fenntarthatóságSzakmai64703522
Egyéb110780132
Közéleti65543862220
környezeti fenntarthatóságKözéleti1190060
Exportálás Excel táblázatba
Média megoszlása kulcsszavak szerint
A vizsgált kiemelt kulcsszavak vonatkozásában a felsorolt médiacsoportokkal találkozhatunk: Online és Hírügynökség.

A "fenntarthatóság" és "Fenntartható fejlődés" kulcsszavak mindegyike kizárólag Online médiacsoport alá tartozó tartalmakban került publikálásra.

Kivétel nélkül Hírügynökség médiacsoport alá tartozó tartalmakban látott napvilágot a "környezeti fenntarthatóság" kulcsszó.
Média megoszlása kulcsszavak szerint
KulcsszóMédiatípusTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
Fenntartható fejlődésOnline10316591012012
fenntarthatóságOnline135698692874
környezeti fenntarthatóságHírügynökség1190060
Exportálás Excel táblázatba


Fenntarthatóság
Ez a fontosabb kifejezés 13 alkalommal volt aktív. A megjelenések az alábbiak voltak: 2014. október 6.: Angyal István park: Új és korszerű közösségi tér (realista.hu), Ingyen wifi a felújított Angyal István parkban (minuszos.hu), Nőtt a légiforgalom, de fenntartható-e a bővülés? (iho.hu). 2014. október 9.: Közös sajtótájékoztatón az Ökotárs Alapítvány vezetője és az amerikai üg... (444.hu), Kemény négy év vár a magyarokra (hir24.hu), Leszerepeltünk a civil szférát mérő amerikai felmérésben (mandiner.hu), Az amerikai ügyvivőt is aggasztja a civilek megfélemlítése (nol.hu), Soros-pénzért aggódik Goodfriend (mno.hu). 2014. október 8.: A METRO vezérigazgatója a Magyarországi Üzleti Tanácsban (BTL.hu), Önkormányzat 2014 – Fidesz: folytatódik és fenntartható lesz a rezsicsökkentés (haon.hu). 2014. október 7.: A Metro vezérigazgatója csatlakozott a Magyarországi Üzleti Tanácshoz (Marketinginfo.hu). 2014. október 11.: Csendes temetés, a biztonságiak érkezéséig - Ángyán: politikai tisztogat... (szabadfold.hu), Egyre nehezebb helyzetben a hazai civilek (greenfo.hu).
"Fenntarthatóság" megoszlása médiacsoportok között
MédiacsoportTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Online média135698692874100%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése
"Fenntarthatóság" megoszlása műfajok között
MűfajTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Szakmai6470352246,15%
Közéleti6554386222046,15%
Egyéb1107801327,69%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése
Fenntartható fejlődés
A kulcsszót 10 alkalommal említették. A hivatkozott megjelenések az alábbiak voltak: 2014. október 6.: Bratusek: nem magamat jelöltem az Európai Bizottságba (stop.hu), Önkormányzat 2014 - LMP: veszélyes a cikói hulladéklerakó (webradio.hu). 2014. október 9.: Környezetvédő ifjak találkoztak Naményban (szon.hu), Meghalt Vizel Péter (index.hu), Elfogadta Zala területfejlesztési programját a közgyűlés (magyarhirlap.hu). 2014. október 8.: A METRO vezérigazgatója a Magyarországi Üzleti Tanácsban (BTL.hu), A fenntartható fejlődés szolgálatára (zaol.hu). 2014. október 7.: A Metro vezérigazgatója csatlakozott a Magyarországi Üzleti Tanácshoz (Marketinginfo.hu), Jönnek a hidrogéntermelő algafarmok és a függőleges 'bio' léghajók? (profitline.hu). 2014. október 11.: Tűzjáró sámánt jelölt Szlovénia az Európai Bizottságba (index.hu).
"Fenntartható fejlődés" megoszlása médiacsoportok között
MédiacsoportTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Online média10316591012012100%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése
"Fenntartható fejlődés" megoszlása műfajok között
MűfajTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Közéleti731630681159270%
Szakmai2186237220%
Üzleti19804810%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése
Környezeti fenntarthatóság
A kulcsszót egyetlen alkalommal említették. A hivatkozott megjelenés az alábbi volt: 2014. október 6.: Európai Klímasztár díjat kapott Óbuda-Békásmegyer (orientpress.hu).
"Környezeti fenntarthatóság" megoszlása médiacsoportok között
MédiacsoportTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Hírügynökségi hírek1190060100%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése
"Környezeti fenntarthatóság" megoszlása műfajok között
MűfajTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Közéleti1190060100%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése
Kulcsszavak - Áttekintés
KulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
Fenntartható fejlődés10316591012012
fenntarthatóság135698692874
környezeti fenntarthatóság1190060
Exportálás Excel táblázatba
Kulcsszavak dátum szerint
DátumKulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
2014.10.06.Fenntartható fejlődés21186001224
fenntarthatóság3n.a.n.a.
környezeti fenntarthatóság1190060
2014.10.07.Fenntartható fejlődés21372120
fenntarthatóság139272
2014.10.08.Fenntartható fejlődés21470300
fenntarthatóság29310630
2014.10.09.Fenntartható fejlődés315359545568
fenntarthatóság55465461890
2014.10.11.Fenntartható fejlődés115085144800
fenntarthatóság213621282
Exportálás Excel táblázatba
Kulcsszavak média szerint
ForrásKulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
444.hufenntarthatóság1n.a.n.a.
BTL.huFenntartható fejlődés11470300
fenntarthatóság11470300
greenfo.hufenntarthatóság12841150
haon.hufenntarthatóság17840330
hir24.hufenntarthatóság1n.a.123
iho.hufenntarthatóság1n.a.n.a.
index.huFenntartható fejlődés230170289600
magyarhirlap.huFenntartható fejlődés119600360
mandiner.hufenntarthatóság1n.a.165
Marketinginfo.huFenntartható fejlődés139272
fenntarthatóság139272
minuszos.hufenntarthatóság1n.a.n.a.
mno.hufenntarthatóság1113092660
nol.hufenntarthatóság1433454942
orientpress.hukörnyezeti fenntarthatóság1190060
profitline.huFenntartható fejlődés198048
realista.hufenntarthatóság1n.a.n.a.
stop.huFenntartható fejlődés1990001200
szabadfold.hufenntarthatóság110780132
szon.huFenntartható fejlődés17840408
webradio.huFenntartható fejlődés11960024
zaol.huFenntartható fejlődés1n.a.n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Kulcsszavak megoszlása
KulcsszóTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
fenntarthatóság13569869287454,17%
Fenntartható fejlődés1031659101201241,67%
környezeti fenntarthatóság11900604,17%
Exportálás Excel táblázatba
Kulcsszavak eloszlása (havi/napi)

Véleményvezérek aktivitása

Annak ellenére nem voltak észlelhetők véleményvezérek által jegyzett híradások az elemzési periódusban, hogy az elemzési szempontok vonatkozásában 22 egyéb hír látott napvilágot.
Véleményvezérek tevékenységének eloszlása (havi/napi)

Népszerűség a felhasználói közösségben

Az oldalon olvasható médiaelemzések hivatalos sajtófigyelő vállalatok által - előre egyeztetett szempontok szerint - szemlézett sajtómegjelenések feldolgozásával készültek. Az esetleges kvalitatív elemzési szempontok a témával foglalkozó elemző munkatársunk szubjektív véleményét tükrözik, a tartalmi és emocionális besorolások meghatározása az elemzési feladathoz specifikált szempontrendszer figyelembe vételével történt.

  Powered by Media Analyser           Céginformáció (c) 2010 IDS Communications