IDS Communications
Ügyfélportál Cégünkről Karrier Hírek Kapcsolat
   
Időszak
2014.11.03. - 2014.11.09.

Régió
Magyarország

Nyelv
Minden nyelven

Kulcsszó
Minden érintett kulcsszó

Média
Minden média

Műfaj
Minden műfaj

Forrás
Minden tartalomforrás

Szerző
Minden szerző

Mellékletek
Minden mellékelt fájltípus

Találatok száma
15

Amennyiben Ön is szeretne ehhez hasonló elemzéseket a cége vagy iparága folyamatairól, vegye fel velünk a kapcsolatot.
Részletes Heti médiaelemzés fenntarthatósággal kapcsolatos cikkek témában
Dátum: 2014.11.10 12:01 - Készítette: Fenntarthatósági jelentés munkatárs

Ez az elemzés a fenntarthatóság témakörében megjelenő magyar nyelvű online sajtóaktivitásának áttekintésével foglalkozik.

[Időszak: 2014.11.03. - 2014.11.09. | Régió: Magyarország | Találatok száma: 15]

Részletes Heti médiaelemzés fenntarthatósággal kapcsolatos cikkek témában

Híraktivitás
Híraktivitás
DátumTartalmak
2014.11.032
2014.11.043
2014.11.053
2014.11.061
2014.11.073
2014.11.082
2014.11.091
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás média szerinti bontásban
Híraktivitás média szerinti bontásban
DátumOnline
2014.11.032
2014.11.043
2014.11.053
2014.11.061
2014.11.073
2014.11.082
2014.11.091
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás műfaj szerinti bontásban
Híraktivitás műfaj szerinti bontásban
DátumKözéletiSzakmaiÜzletiEgyéb
2014.11.031010
2014.11.041101
2014.11.053000
2014.11.060010
2014.11.071200
2014.11.082000
2014.11.091000
Exportálás Excel táblázatba
Potenciális célközönség lefedettsége (CVRG)
Potenciális célközönség lefedettsége (CVRG)
DátumÖssz. lefedettség
2014.11.033285548
2014.11.0431360
2014.11.05187964
2014.11.06980
2014.11.07114246
2014.11.0819600
2014.11.09251460
Exportálás Excel táblázatba
Reklámegyenérték (árak euróban)
Reklámegyenérték
DátumÖssz AVE (EUR)
2014.11.036600
2014.11.04240
2014.11.053720
2014.11.0648
2014.11.07660
2014.11.08360
2014.11.096998
Exportálás Excel táblázatba
Affinitás és Reach (AFF% és RCH%)
Híraktivitás média szerinti bontásban
DátumÁtlag AFF%Átlag RCH%
2014.11.03113,3%0,4%
2014.11.04141,4%0,8%
2014.11.05n.a.n.a.
2014.11.06n.a.n.a.
2014.11.0776,5%1,6%
2014.11.08n.a.n.a.
2014.11.09117,6%4,2%
Exportálás Excel táblázatba
Újságírói tevékenység
Újságírói tevékenység
SzerzőTartalmak
Ismeretlen szerző 15
Exportálás Excel táblázatba
Földrajzi eloszlás


Földrajzi eloszlás
HelyTartalmakAránya
Az ország teljes területe1493,33%
Zala megye16,67%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése
Médiazajból kihasított részesedés (SoV)
Kulcsszó
DátumFenntartható fejlődésfenntarthatóság
2014.11.0312
2014.11.0423
2014.11.0532
2014.11.0601
2014.11.0712
2014.11.0820
2014.11.0901
Exportálás Excel táblázatba
Véleményvezérek aktivitása
Népszerűség a felhasználói közösségben

Híraktivitás

A vizsgált peremfeltételek vonatkozásában, 2014. november 3. és 2014. november 9. között 15 híradást jelenttettek meg. A legnagyobb híraktivitás 2014. november 4. és 5. és november 7. napokon volt, amikor is 3-3 publikáció látott napvilágot. A legvisszafogottabb híraktivitás 2014. november 6. és november 9-én volt mérhető, az ismertetett napokon 1-1 publikáció jelent meg.

Az áttekintett időszakban megjelent hírek pusztán egyetlen egy médiatípushoz voltak köthetők, ezek pedig az Online médiumok voltak.
A híraktivitás trendjének alakulása
A vizsgált időszak valamennyi napján a híraktivitás értékelhető volt. A vizsgált értékek hullámzó sorozatként tekinthetők. Észrevehető volt azonban, hogy a vizsgált értékek hullámzása esetenként elsimult, és időnként stagnálást is mutattak. 2014. november 6-án egy számottevő visszaesés volt tapasztalható a vizsgált értékek vonatkozásában. A vizsgált érték az előző kétszeresénél is nagyobbra nőtt 2014. november 7-én, ami különösen említésre méltó fokozódásnak számít. A fent említettek ismeretében megállapítható: a teljes időszakra vonatkozó, az ismert értékekre illeszkedő trend vonala egyértelműen csökkenő képet mutat.
(Meredekség: -0,179)
Híraktivitás dátum szerinti bontásban
DátumTartalmakVáltozás
2014.11.03.2n.a.
2014.11.04.3+1 (150 %) ▲
2014.11.05.30 (100 %) ►
2014.11.06.1-2 (33,33 %) ▼
2014.11.07.3+2 (300 %) ▲
2014.11.08.2-1 (66,67 %) ▼
2014.11.09.1-1 (50 %) ▼
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás médiacsoport szerinti bontásban
DátumMédiacsoportTartalmak
2014.11.03.Online2
2014.11.04.Online3
2014.11.05.Online3
2014.11.06.Online1
2014.11.07.Online3
2014.11.08.Online2
2014.11.09.Online1
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás médiatípus szerinti bontásban
DátumMédiatípusTartalmak
2014.11.03.Online média2
2014.11.04.Online média3
2014.11.05.Online média3
2014.11.06.Online média1
2014.11.07.Online média3
2014.11.08.Online média2
2014.11.09.Online média1
Exportálás Excel táblázatba
Médiacsoportok megoszlása
MédiacsoportTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Online15389115818626100%
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás eloszlása (havi/napi)

Híraktivitás média szerinti bontásban

Online Média

Áttekintés - Online Média
A vizsgált időintervallumban, a 2014. november 3. és 2014. november 9. között eltelt 7 napban az Online Média médiacsoportban 15 hírtartalom látott napvilágot. 3-3 híradás jelent meg 2014. november 4. és 5. és november 7-én, aminek következtében ezeken a napokon alakult ki a legfokozottabb híraktivitás. A legalacsonyabb híraktivitás 2014. november 6. és november 9-én volt, ezeken a napokon 1-1 híradás jelent meg.

A leginkább aktívnak a hirado.hu tekinthető az Online Média médiatípusban, amelyben összesen 2 hírt publikáltak (az összes megjelenés 13,33 százaléka).

A második legaktívabb médiumok egymással megegyező aktivitással a computerworld.hu, amdala.hu, inforadio.hu, origo.hu, kanizsaujsag.hu, mno.hu, agroinform.com, profitline.hu, hvg.hu, pafi.hu, figyelo.hu, agrarhirek.hu és magyarhirlap.hu voltak. A felsoroltakban volt regisztrálható a megjelenések 86,67%-a (1-1 híradás).
A médiatorta
 
Online Médiumok aránya
Online MédiaMegjelenések számaAránya
hirado.hu213,33%
computerworld.hu16,67%
amdala.hu16,67%
inforadio.hu16,67%
origo.hu16,67%
kanizsaujsag.hu16,67%
mno.hu16,67%
agroinform.com16,67%
profitline.hu16,67%
hvg.hu16,67%
pafi.hu16,67%
figyelo.hu16,67%
agrarhirek.hu16,67%
magyarhirlap.hu16,67%
Exportálás Excel táblázatba
Online Médiumok megjelenéseinek eloszlása (havi/napi)

Melléklet

Híraktivitás médiacsoport és dátum szerinti bontásban
DátumMédiacsoportTartalmak
2014.11.03.Online2
2014.11.04.Online3
2014.11.05.Online3
2014.11.06.Online1
2014.11.07.Online3
2014.11.08.Online2
2014.11.09.Online1
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás médiacsoport és kulcsszó szerinti bontásban
MédiacsoportKulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségPont
OnlineFenntartható fejlődés93429978
fenntarthatóság113675580
Exportálás Excel táblázatba
Médiatípusok megoszlása
MédiatípusTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Online média15389115818626100%
Exportálás Excel táblázatba

Híraktivitás műfaj szerinti bontásban

Üzleti

Üzleti műfaj áttekintése
Az elemzési szempontok vonatkozásában, 2014. november 3. és 2014. november 9. között 2 hírt jelenttettek meg az Üzleti műfajba tartozó médiában. Minden vizsgált napon ahol valamilyen híraktivitás volt tapasztalható ugyanannyi, számszerint 1 híradás jelent meg. Ezek a napok az alábbiak voltak: 2014. november 3. és november 6. Az alábbiakban felsorolt napokon a média passzívnak bizonyult: 2014. november 4. és 5. és november 7 - 9-ig.

A figyelo.hu és profitline.hu médiumok egyforma aktivitást fejtettek ki, egyenként 1-1 megjelenéssel.
A kördiagram
 
Üzleti műfajt képviselő médiumok megoszlása
Üzleti műfajú médiumokMegjelenések számaAránya
figyelo.hu150%
profitline.hu150%
Exportálás Excel táblázatba
Üzleti műfajú megjelenések eloszlása (havi/napi)

Közéleti

Közéleti műfaj áttekintése
A 2014. november 3. és 2014. november 9. között eltelt időszakban, a vizsgált peremfeltételek vonatkozásában 9 híradást hozott le a Közéleti műfajban érintett média. A legmagasabb híraktivitás 2014. november 5-én volt, aznap 3 híradás jelent meg. A legkisebb híraktivitás 2014. november 3. és 4., november 7. és november 9-én volt. Ezeken a napokon 1-1 hírtartalom jelent meg. 2014. november 6-án egyáltalán nem jelent meg hír.

2 híradással a hirado.hu fejtette ki a leginkább számottevő aktivitást a tartalomforrások között (az összes detektálható publikáció 22,22 százaléka).

A második legaktívabb médiumok egyforma aktivitással a mno.hu, kanizsaujsag.hu, origo.hu, inforadio.hu, amdala.hu, hvg.hu és magyarhirlap.hu voltak. Ezekben jelent meg a hírek 77,78 százaléka (1-1 publikáció).
A kördiagram
 
Közéleti műfajt képviselő médiumok megoszlása
Közéleti műfajú médiumokMegjelenések számaAránya
hirado.hu222,22%
mno.hu111,11%
kanizsaujsag.hu111,11%
origo.hu111,11%
inforadio.hu111,11%
amdala.hu111,11%
hvg.hu111,11%
magyarhirlap.hu111,11%
Exportálás Excel táblázatba
Közéleti műfajú megjelenések eloszlása (havi/napi)

Szakmai

Szakmai műfaj áttekintése
A vizsgált időintervallumban, a 2014. november 3. és 2014. november 9. között eltelt 7 napban az ebben a műfajban publikáló médiában 3 híradás látott napvilágot. A legnagyobb médiaaktivitás 2014. november 7-én alakult ki (2 híradás/nap). A legalacsonyabb aktivitás 2014. november 4-én alakult ki (1 híradás). A következőkben ismertetett napokon a média passzívnak bizonyult: 2014. november 3., november 5. és 6. és november 8. és 9-én.

Az elemzés alá vont időintervallumban az agrarhirek.hu, computerworld.hu és agroinform.com médiumok hasonló mennyiségű publikációt jelenttettek meg (1-1 híradás).
A kördiagram
 
Szakmai műfajt képviselő médiumok megoszlása
Szakmai műfajú médiumokMegjelenések számaAránya
agrarhirek.hu133,33%
computerworld.hu133,33%
agroinform.com133,33%
Exportálás Excel táblázatba
Szakmai műfajú megjelenések eloszlása (havi/napi)

Egyéb

Egyéb műfaj áttekintése
A vizsgált feltételek vonatkozásában ebben a műfajban, a 2014. november 3. és 2014. november 9. között eltelt 7 napban 1 híradás jelent meg. Csupán egyetlen napon (2014. november 4-én) volt mérhető híraktivitás. Aznap 1 híradás jelent meg. Az alábbi napokon egyáltalán nem volt detektálható hír: 2014. november 3. és november 5 - 9-ig.

Az elemzés alá vont periódusban megjelent hírek pusztán egyetlen médiához köthetők, ami a pafi.hu volt.
Egyéb műfajú megjelenések eloszlása (havi/napi)

Melléklet

Híraktivitás napi bontásban műfaj szerint
DátumMűfajTartalmak
2014.11.03.Üzleti1
Közéleti1
2014.11.04.Szakmai1
Egyéb1
Közéleti1
2014.11.05.Közéleti3
2014.11.06.Üzleti1
2014.11.07.Szakmai2
Közéleti1
2014.11.08.Közéleti2
2014.11.09.Közéleti1
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás műfaj és kulcsszó szerint
MűfajKulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségPont
KözéletiFenntartható fejlődés83418218
fenntarthatóság53454100
EgyébFenntartható fejlődés111760
fenntarthatóság111760
Szakmaifenntarthatóság319600
Üzletifenntarthatóság2190120
Exportálás Excel táblázatba
Műfajok százalékos megoszlása
MűfajTartalmakAránya
Közéleti960%
Szakmai320%
Üzleti213,33%
Egyéb16,67%
Exportálás Excel táblázatba

Potenciális célközönség lefedettsége (CVRG)

Összesen 3891158 médiafogyasztó találkozhatott a vizsgált periódusban vizsgált feltételek vonatkozású hírekkel.

A legmagasabb napi elérési érték 2014. november 3-án alakult ki, ekkor a vizsgált témával kapcsolatos tartalmakkal 3285548 médiafogyasztónak volt esélye találkozni. Pusztán 980 volt a 2014. november 6-án publikált hírek CVRG indexszel meghatározható médiaértéke.
A trend alakulása
A vizsgált időszak valamennyi napján volt értékelhető célközönség létszámára vonatkozó érték a célközönség trend meghatározásához. Az észlelhető adatokat prezentáló napokat elemezve a célközönség számára vonatkozó érték egymás után következő elemei felfelé és lefelé hullámzó sorozat képét mutatják. Az elemzés során említést érdemel az értékek szüntelen változékonysága, mert a vizsgált sorozat még rövid időre sem mutatta a stagnálás nyomát. 2014. november 4., november 6. és november 8-án lehetett számottevő visszaeséseket észlelni a vizsgált értékek tekintetében. Ezeken a napokon az érintett mennyiségek az előző felénél is kisebbre zuhantak vissza. 2014. november 5., november 7. és november 9-én kiemelkedő emelkedéseket lehetett megfigyelni. Az elemzett napok adatainak feldolgozása után elmondható: a teljes időszak ismert értékeire illeszthető célközönség trend vonala egyértelműen nagyon meredeken süllyed.
(A célközönség trend meredeksége: -328553,643)
Lefedettség dátum szerinti bontásban
DátumTartalmakÖssz. lefedettség
2014.11.03.23285548
2014.11.09.1251460
2014.11.05.3187964
2014.11.07.3114246
2014.11.04.331360
2014.11.08.219600
2014.11.06.1980
Exportálás Excel táblázatba
Lefedettség média szerinti bontásban
ForrásTartalmakÖssz. lefedettség
origo.hu13096408
hvg.hu1251460
figyelo.hu1189140
hirado.hu2163464
mno.hu1114246
inforadio.hu124500
computerworld.hu119600
magyarhirlap.hu119600
pafi.hu111760
profitline.hu1980
kanizsaujsag.hu1n.a.
agrarhirek.hu1n.a.
agroinform.com1n.a.
amdala.hu1n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Lefedettség műfaj szerinti bontásban
MűfajTartalmakÖssz. lefedettség
Közéleti93669678
Üzleti2190120
Szakmai319600
Egyéb111760
Exportálás Excel táblázatba
Lefedettség kulcsszó szerinti bontásban
KulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségPont
fenntarthatóság113675580
Fenntartható fejlődés93429978
Exportálás Excel táblázatba
Lefedettség (CVRG) eloszlása (havi/napi)

Affinitás és Reach (AFF% és RCH%)

Affinitás
Az elemzett időszakban az elemzési szempontok vonatkozásában megjelenő híradások átlagos affinitása 112,2% volt (AFF%).

141,4% volt a 2014. november 4-én megjelent híradások átlagos affinitásának értéke, aminek következtében ez a nap számított a legkiemelkedőbbnek a vizsgálatba bevont időszakban. Pusztán 76,5% volt a 2014. november 7-én publikált híradások átlagos affinitása. A szükséges adatok hiánya miatt a 2014. november 5. és 6. és november 8-án megjelent tartalmak híraktivitása nem számítható át affinitásra utaló értékké.
Affinitási trend
A vizsgált időszak észlelhető részében nem volt megfigyelhető AFF% érték. A mennyiségek dinamikájában a növekedés és a csökkenés egyaránt megfigyelhető volt. Az észlelés során megállapítható volt az értékek állandó volatilitása, mivel a vizsgált sorozat még rövid időre sem stagnált. Mindezek ismeretében elmondható: a teljes időszakra vonatkozó, az ismert értékekre illeszkedő trendvonal összességében csökkenő képet mutat.
(Meredekség: -3,569)
Reach
Az elemzésbe bevont időszakban az elemzési szempontok vonatkozásában közzétett híradások átlagos Reach-e 1,75% volt (RCH%).

141,4% volt a 2014. november 4-én megjelent hírek átlagos Reach-ének értéke, aminek következtében ez a nap számított a legkiemelkedőbbnek a vizsgált periódusban. A legjelentéktelenebb átlagos Reach értéket 2014. november 7-én tudtuk mérni, ekkor a megjelenő híradások Reach-e csupán 76,5% volt. A megfelelő adatok meglétének hiánya miatt a 2014. november 5. és 6. és november 8-án megjelent híradások híraktivitása nem számítható át Reach-re vonatkozó értékké.
A Reach trendjének alakulása
A vizsgált időintervallum észlelhető hányadában a Reach számérték nem volt megfigyelhető. Az értékek szigorúan monoton növekvő sorozatként értelmezhetők az észlelhető híraktivitást kifejtő napokon. 2014. november 9-én egy kiemelkedő emelkedés volt észlelhető. Mindezek ismeretében megállapítható: a teljes időszakra vonatkozó, az ismert értékekre illeszthető trendvonal egyértelműen emelkedik.
(A Reach trend meredeksége: 0,578)
Affinitás és Reach dátum szerinti bontásban
DátumTartalmakÁtlag AFF%Átlag RCH%
2014.11.03.1113,3%0,4%
2014.11.04.1141,4%0,8%
2014.11.07.176,5%1,6%
2014.11.09.1117,6%4,2%
Exportálás Excel táblázatba
Affinitás és Reach média szerinti bontásban
ForrásTartalmakÁtlag AFF%Átlag RCH%
computerworld.hu1141,4%0,8%
hvg.hu1117,6%4,2%
figyelo.hu1113,3%0,4%
mno.hu176,5%1,6%
Exportálás Excel táblázatba
Affinitás és Reach műfaj szerinti bontásban
MűfajTartalmakÁtlag AFF%Átlag RCH%
Szakmai1141,4%0,8%
Üzleti1113,3%0,4%
Közéleti297,05%2,9%
Exportálás Excel táblázatba
Affinitás és Reach kulcsszavak szerinti bontásban
KulcsszóTartalmakÁtlag AFF%Átlag RCH%Pont
fenntarthatóság3124,1%1,8%
Fenntartható fejlődés176,5%1,6%
Exportálás Excel táblázatba

Reklámegyenérték

Az elemzési időintervallumban az elemzési feltételek vonatkozásában közzétett hírek összesített reklámegyenértéke (AVE) 18626 EUR volt.

6998 EUR volt a 2014. november 9-én publikált híradások reklámekvivalenciája, aminek köszönhetően ez a nap számított a legmeghatározóbbnak az elemzési időszakban. 2014. november 6-án a pénzben kifejezhető híraktivitás rendkívül mérsékelt volt; ezen a napon 48 EUR volt a híradások reklámekvivalenciája.
Trend
A vizsgált időszak összes napján volt értékelhető AVE érték. A számottevő aktivitást kifejtő napokat elemezve a reklámérték egymás után következő elemei hullámzó jelleget vettek fel. Az észlelés során említést érdemel az értékek napról-napra tapasztalható volatilitása, mert a vizsgált sorozat még rövid időre sem mutatta jelét stagnálásnak. 2014. november 4. és november 6-án lehetett számottevő visszaeséseket észlelni. 2014. november 5., november 7. és november 9-én kimagasló mértékű ugrásokat lehetett megfigyelni. A vizsgált napok adatainak feldolgozása után elmondható: a teljes időszakra vonatkozó, az ismert értékekre illeszthető trend vonala egyértelműen nagyon meredeken esik.
(Meredekség [trend]: -58,071)
Reklámegyenérték dátum szerinti bontásban
DátumTartalmakÖssz AVE (EUR)
2014.11.09.16998
2014.11.03.26600
2014.11.05.33720
2014.11.07.3660
2014.11.08.2360
2014.11.04.3240
2014.11.06.148
Exportálás Excel táblázatba
Reklámegyenérték média szerinti bontásban
ForrásTartalmakÖssz AVE (EUR)
hvg.hu16998
origo.hu14800
hirado.hu23000
figyelo.hu11800
inforadio.hu1720
mno.hu1660
magyarhirlap.hu1360
pafi.hu1216
profitline.hu148
computerworld.hu124
agrarhirek.hu1n.a.
agroinform.com1n.a.
amdala.hu1n.a.
kanizsaujsag.hu1n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Reklámegyenérték műfaj szerinti bontásban
MűfajTartalmakÖssz AVE (EUR)
Közéleti916538
Üzleti21848
Egyéb1216
Szakmai324
Exportálás Excel táblázatba
Reklámegyenérték kulcsszó szerinti bontásban
KulcsszóTartalmakÖssz AVE (EUR)Pont
fenntarthatóság1116106
Fenntartható fejlődés99756
Exportálás Excel táblázatba
Reklámegyenérték eloszlása (havi/napi)

Újságírói tevékenység

Az elemzési szempontok vonatkozásában a 2014. november 3. és a 2014. november 9. közötti idősávban 15 híradás volt detektálható. Nem mutatható ki ismert szerző aktivitása a vizsgált időszakban.
Újságírói tevékenység - Áttekintés
SzerzőTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
Anonymus15389115818626
Exportálás Excel táblázatba
Újságírói tevékenység média szerinti bontásban
SzerzőForrásTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
Anonymusagrarhirek.hu1n.a.n.a.
agroinform.com1n.a.n.a.
amdala.hu1n.a.n.a.
computerworld.hu11960024
figyelo.hu11891401800
hirado.hu21634643000
hvg.hu12514606998
inforadio.hu124500720
kanizsaujsag.hu1n.a.n.a.
magyarhirlap.hu119600360
mno.hu1114246660
origo.hu130964084800
pafi.hu111760216
profitline.hu198048
Exportálás Excel táblázatba
Újságírói tevékenység műfaj szerinti bontásban
SzerzőMűfajTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
AnonymusÜzleti21901201848
Szakmai31960024
Egyéb111760216
Közéleti9366967816538
Exportálás Excel táblázatba
Újságírói tevékenység kulcsszó szerinti bontásban
SzerzőKulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)Pont
AnonymusFenntartható fejlődés934299789756
fenntarthatóság11367558016106
Exportálás Excel táblázatba

Földrajzi eloszlás

Europe A 2014. november 3. és a 2014. november 9. között eltelt 7 napban 15 híradás jelent meg az elemzési szempontok vonatkozásában. Az elemzés alá vont napokon csak egyetlen ismert földrajzi helyről érkeztek publikációk. Ez a hely Magyarország volt. 15 megjelenés származik innen.
Regionális adatok Magyarország területéről

A Magyarország híraktivitásából származó híradások részletesebb regionális megosztásban is elemezhetők. Az ország teljes területe adta a megjelenések 93,33%-át (14 hír), ennek köszönhetően a leginkább aktív országrésznek bizonyult a vizsgált időszakban.

Kisebb aktivitást fejtett ki Zala megye, amely összesen 1 híradással járult hozzá a megjelenésekhez (az összes detektált megjelenés 6,67 százaléka).
Magyarország regionális aktivitásának megoszlása
RégióTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Az ország teljes területe1438911581862693,33%
Zala megye1n.a.n.a.6,67%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése


Hírek területi megoszlása
HelyTartalmakArányaÖssz. lefedettség
Az ország teljes területe1493,33%3891158
Zala megye16,67%n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Médiatípusok hely szerinti bontásban
HelyMédiatípusMédiacsoportTartalmakÖssz. lefedettség
Az ország teljes területeOnlineOnline média143891158
Zala megyeOnlineOnline média1n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Kulcsszavak hely szerinti bontásban
HelyKulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségPont
Az ország teljes területefenntarthatóság113675580
Fenntartható fejlődés83429978
Zala megyeFenntartható fejlődés1n.a.
Exportálás Excel táblázatba

Médiazajból kihasított részesedés (SoV)

Az elemzés alá vont periódusban, 2014. november 3. és 2014. november 9. között 15 publikáció jelent meg.

A "fenntarthatóság" kifejezéshez köthető a legtöbb megjelenés, ezzel 11 híradás foglalkozott a vizsgált időintervallumban.

A második helyen 9 megjelenéssel a "Fenntartható fejlődés" áll.
Műfajok megoszlása kulcsszavak szerint
A diagramon is kifejtett kiemelt kulcsszavak vonatkozásában a következő műfajok regisztrálódtak: Egyéb, Közéleti, Üzleti és Szakmai.

A "Fenntartható fejlődés" kulcsszó esetében megfigyelhető a Közéleti műfaj határozott túlsúlya.
Műfajok megoszlása kulcsszavak szerint
KulcsszóMűfajTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
Fenntartható fejlődésEgyéb111760216
Közéleti834182189540
fenntarthatóságÜzleti21901201848
Szakmai31960024
Egyéb111760216
Közéleti5345410014018
Exportálás Excel táblázatba
Média megoszlása kulcsszavak szerint
A vizsgált kiemelt kifejezések elemzése során kizárólag az Online média volt észlelhető.

Az Online médiacsoport kizárólagossága az összes vizsgált kulcsszó esetében szembetűnő volt.
Média megoszlása kulcsszavak szerint
KulcsszóMédiatípusTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
Fenntartható fejlődésOnline934299789756
fenntarthatóságOnline11367558016106
Exportálás Excel táblázatba


Fenntarthatóság
Ezt a kulcsszót 11 alkalommal említették az alábbi hírtartalmakban: 2014. november 7.: Mintafarm program a fenntarthatóság jegyében (agroinform.com), Az Unilever Mintafarm programot indított (agrarhirek.hu). 2014. november 6.: Elindult a Mintafarm program (profitline.hu). 2014. november 5.: Németh Tamás akadémikus: felelősséggel tartozunk a jövendő nemzedékekért (hirado.hu), A tudomány ünnepe: felelősség a jövendő nemzedékekért (inforadio.hu). 2014. november 4.: Ötödjére díjazzák a zöld ötleteket (amdala.hu), BCSDH Jövő Vezetői Tehetségprogram Ösztöndíj - Légy TE a jövő vezetője! (pafi.hu), Innovációs Audit és Innovatív Vállalkozás minősítés az Üzletfejlesztési ... (computerworld.hu). 2014. november 9.: A Winkler-Novák páros veri fel az árakat az idei Civil Liciten (hvg.hu). 2014. november 3.: A vállalati rezsicsökkentés lehetőségei (figyelo.hu), Az OzoneNetwork értékeli a zöld ötleteket (origo.hu).
"Fenntarthatóság" megoszlása médiacsoportok között
MédiacsoportTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Online média11367558016106100%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése
"Fenntarthatóság" megoszlása műfajok között
MűfajTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Közéleti534541001401845,45%
Szakmai3196002427,27%
Üzleti2190120184818,18%
Egyéb1117602169,09%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése
Fenntartható fejlődés
Ez a kifejezés 9 alkalommal volt aktív. A hivatkozott megjelenések az következők: 2014. november 5.: Németh Tamás akadémikus: felelősséggel tartozunk a jövendő nemzedékekért (hirado.hu), A tudomány ünnepe: felelősség a jövendő nemzedékekért (inforadio.hu), A kunbajai illegálisan lerakott hulladék már nem veszélyezteti a környez... (hirado.hu). 2014. november 8.: Millenniumi fejlesztési célok érdekében (kanizsaujsag.hu), Tbiliszi pótolhatja a bevételeinket (magyarhirlap.hu). 2014. november 3.: Az OzoneNetwork értékeli a zöld ötleteket (origo.hu). 2014. november 4.: Ötödjére díjazzák a zöld ötleteket (amdala.hu), BCSDH Jövő Vezetői Tehetségprogram Ösztöndíj - Légy TE a jövő vezetője! (pafi.hu). 2014. november 7.: Szijjártó Péter: Európa felé kell húzni Grúziát (mno.hu).
"Fenntartható fejlődés" megoszlása médiacsoportok között
MédiacsoportTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Online média934299789756100%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése
"Fenntartható fejlődés" megoszlása műfajok között
MűfajTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Közéleti83418218954088,89%
Egyéb11176021611,11%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése
Kulcsszavak - Áttekintés
KulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
fenntarthatóság11367558016106
Fenntartható fejlődés934299789756
Exportálás Excel táblázatba
Kulcsszavak dátum szerint
DátumKulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
2014.11.03.Fenntartható fejlődés130964084800
fenntarthatóság232855486600
2014.11.04.Fenntartható fejlődés211760216
fenntarthatóság331360240
2014.11.05.Fenntartható fejlődés31879643720
fenntarthatóság21062322220
2014.11.06.fenntarthatóság198048
2014.11.07.Fenntartható fejlődés1114246660
fenntarthatóság2n.a.n.a.
2014.11.08.Fenntartható fejlődés219600360
2014.11.09.fenntarthatóság12514606998
Exportálás Excel táblázatba
Kulcsszavak média szerint
ForrásKulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
agrarhirek.hufenntarthatóság1n.a.n.a.
agroinform.comfenntarthatóság1n.a.n.a.
amdala.huFenntartható fejlődés1n.a.n.a.
fenntarthatóság1n.a.n.a.
computerworld.hufenntarthatóság11960024
figyelo.hufenntarthatóság11891401800
hirado.huFenntartható fejlődés21634643000
fenntarthatóság1817321500
hvg.hufenntarthatóság12514606998
inforadio.huFenntartható fejlődés124500720
fenntarthatóság124500720
kanizsaujsag.huFenntartható fejlődés1n.a.n.a.
magyarhirlap.huFenntartható fejlődés119600360
mno.huFenntartható fejlődés1114246660
origo.huFenntartható fejlődés130964084800
fenntarthatóság130964084800
pafi.huFenntartható fejlődés111760216
fenntarthatóság111760216
profitline.hufenntarthatóság198048
Exportálás Excel táblázatba
Kulcsszavak megoszlása
KulcsszóTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
fenntarthatóság1136755801610655%
Fenntartható fejlődés93429978975645%
Exportálás Excel táblázatba
Kulcsszavak eloszlása (havi/napi)

Véleményvezérek aktivitása

Annak ellenére nem voltak felfedezhetők véleményvezérek által jegyzett híradások az vizsgált periódusban, hogy a vizsgált feltételek vonatkozásában 15 egyéb híradás napvilágot látott.
Véleményvezérek tevékenységének eloszlása (havi/napi)

Népszerűség a felhasználói közösségben

Az oldalon olvasható médiaelemzések hivatalos sajtófigyelő vállalatok által - előre egyeztetett szempontok szerint - szemlézett sajtómegjelenések feldolgozásával készültek. Az esetleges kvalitatív elemzési szempontok a témával foglalkozó elemző munkatársunk szubjektív véleményét tükrözik, a tartalmi és emocionális besorolások meghatározása az elemzési feladathoz specifikált szempontrendszer figyelembe vételével történt.

  Powered by Media Analyser           Céginformáció (c) 2010 IDS Communications