IDS Communications
Ügyfélportál Cégünkről Karrier Hírek Kapcsolat
   
Időszak
2014.09.01. - 2014.09.07.

Régió
Magyarország

Nyelv
Minden nyelven

Kulcsszó
Minden érintett kulcsszó

Média
Minden média

Műfaj
Minden műfaj

Forrás
Minden tartalomforrás

Szerző
Minden szerző

Mellékletek
Minden mellékelt fájltípus

Találatok száma
14

Amennyiben Ön is szeretne ehhez hasonló elemzéseket a cége vagy iparága folyamatairól, vegye fel velünk a kapcsolatot.
Részletes Heti médiaelemzés fenntarthatósággal kapcsolatos cikkek témában
Dátum: 2014.09.08 11:49 - Készítette: Fenntarthatósági jelentés munkatárs

Ez az elemzés a fenntarthatóság témakörében megjelenő magyar nyelvű online sajtóaktivitásának áttekintésével foglalkozik.

[Időszak: 2014.09.01. - 2014.09.07. | Régió: Magyarország | Találatok száma: 14]

Részletes Heti médiaelemzés fenntarthatósággal kapcsolatos cikkek témában

Híraktivitás
Híraktivitás
DátumTartalmak
2014.09.017
2014.09.023
2014.09.031
2014.09.041
2014.09.050
2014.09.062
2014.09.070
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás média szerinti bontásban
Híraktivitás média szerinti bontásban
DátumOnlineHírügynökség
2014.09.0170
2014.09.0230
2014.09.0310
2014.09.0410
2014.09.0500
2014.09.0611
2014.09.0700
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás műfaj szerinti bontásban
Híraktivitás műfaj szerinti bontásban
DátumKözéletiSzakmaiÜzletiUtazás, turisztika
2014.09.015110
2014.09.021101
2014.09.031000
2014.09.040010
2014.09.050000
2014.09.062000
2014.09.070000
Exportálás Excel táblázatba
Potenciális célközönség lefedettsége (CVRG)
Potenciális célközönség lefedettsége (CVRG)
DátumÖssz. lefedettség
2014.09.01147261
2014.09.0220535
2014.09.033096408
2014.09.0499000
2014.09.05n.a.
2014.09.0683632
2014.09.07n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Reklámegyenérték (árak euróban)
Reklámegyenérték
DátumÖssz AVE (EUR)
2014.09.011303
2014.09.02450
2014.09.034800
2014.09.04755
2014.09.05n.a.
2014.09.061560
2014.09.07n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Affinitás és Reach (AFF% és RCH%)
Híraktivitás média szerinti bontásban
DátumÁtlag AFF%Átlag RCH%
2014.09.01124,1%0,5%
2014.09.02n.a.n.a.
2014.09.03n.a.n.a.
2014.09.04114,5%0,2%
2014.09.05n.a.n.a.
2014.09.06n.a.n.a.
2014.09.07n.a.n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Újságírói tevékenység
Újságírói tevékenység
SzerzőTartalmak
Barry Eichengreen 1
Exportálás Excel táblázatba
Földrajzi eloszlás

Földrajzi eloszlás
HelyTartalmakAránya
Magyarország14100%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése
Médiazajból kihasított részesedés (SoV)
Kulcsszó
DátumfenntarthatóságFenntartható fejlődéskörnyezeti fenntarthatóság
2014.09.01160
2014.09.02302
2014.09.03100
2014.09.04100
2014.09.05000
2014.09.06110
2014.09.07000
Exportálás Excel táblázatba
Véleményvezérek aktivitása
Népszerűség a felhasználói közösségben

Híraktivitás

A 2014. szeptember 1. és 2014. szeptember 7. közötti 7 napban, az elemzési szempontok vonatkozásában 14 híradást hozott le a média. A leginkább kiemelkedő híraktivitás 2014. szeptember 1-én volt, ekkor 7 híradás jelent meg. A legkevésbé említésre érdemes médiaaktivitás 2014. szeptember 3. és 4-én volt, az ismertetett napokon 1-1 híradás jelent meg. Az alábbi napokon egyáltalán nem voltak megfigyelhetők hírek: 2014. szeptember 5. és szeptember 7-én.

13 megjelenéssel az Online médiumok fejtették ki a leginkább említésre méltó tevékenységet a médiatípusok között (az összes megjelenés 92,86 százaléka).

Némiképp elmaradtak a Hírügynökségi hírekek, amelyek 1 publikációval csak a megjelenések 7,14%-át hozták.
A trend alakulása
A vizsgált időintervallum észlelhető részében nem volt értékelhető médiaaktivitás. Az észlelhető aktivitást kifejtő napokat figyelembe véve a megjelenés egymás után következő tagjai hullámzó sorozatként értelmezhetők. Megfigyelhető volt azonban, hogy a vizsgált értékek változása esetenként lecsillapodott, és átmenetileg stagnáló formát is mutattak. 2014. szeptember 2. és 3-án lehetett számottevő visszaeséseket megfigyelni. Ezeken a napokon a vizsgált mennyiségek az előző felénél is kevesebbre estek. A vizsgált napok adatainak összegzéseként megállapítható: a teljes időszak ismert értékeire illeszkedő trend vonala minden kétséget kizáróan csökkenő jelleget mutat.
(Meredekség [médiaaktivitás trend]: -0,865)
Híraktivitás dátum szerinti bontásban
DátumTartalmakVáltozás
2014.09.01.7n.a.
2014.09.02.3-4 (42,86 %) ▼
2014.09.03.1-2 (33,33 %) ▼
2014.09.04.10 (100 %) ►
2014.09.06.2+1 (200 %) ▲
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás médiacsoport szerinti bontásban
DátumMédiacsoportTartalmak
2014.09.01.Online7
2014.09.02.Online3
2014.09.03.Online1
2014.09.04.Online1
2014.09.06.Hírügynökség1
Online1
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás médiatípus szerinti bontásban
DátumMédiatípusTartalmak
2014.09.01.Online média7
2014.09.02.Online média3
2014.09.03.Online média1
2014.09.04.Online média1
2014.09.06.Hírügynökségi hírek1
Online média1
Exportálás Excel táblázatba
Médiacsoportok megoszlása
MédiacsoportTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Online133444936880892,86%
Hírügynökség11900607,14%
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás eloszlása (havi/napi)

Híraktivitás média szerinti bontásban

Online Média

Áttekintés - Online Média
A 2014. szeptember 1. és 2014. szeptember 7. közötti időszakban, a vizsgált feltételek vonatkozásában 13 híradást hozott le az Online Média médiacsoport. A leginkább számottevő híraktivitás 2014. szeptember 1-én volt észlelhető (7 híradás/nap). A legkevésbé szignifikáns híraktivitás 2014. szeptember 3. és 4. és szeptember 6-án volt, ezeken a napokon 1-1 publikáció jelent meg. Az alábbi napokon a média inaktívnak bizonyult: 2014. szeptember 5. és szeptember 7-én.

2-2 megjelenéssel a hirado.hu és magyarhirlap.hu médiumok fejtették ki a leginkább említésre méltó aktivitást (az összes híradás 30,77%-a).

A második legaktívabb médiumok egymással megegyező aktivitással az elelmiszer.hu, hir24.hu, jonapotkivanunk.hu, turizmusonline.hu, diamondbridge.hu, piacesprofit.hu, napigazdasag.hu, origo.hu és greenfo.hu voltak. A felsoroltakban jelent meg a hírek 69,23%-a (1-1 híradás).
A médiatorta
 
Online Médiumok aránya
Online MédiaMegjelenések számaAránya
hirado.hu215,38%
magyarhirlap.hu215,38%
elelmiszer.hu17,69%
hir24.hu17,69%
jonapotkivanunk.hu17,69%
turizmusonline.hu17,69%
diamondbridge.hu17,69%
piacesprofit.hu17,69%
napigazdasag.hu17,69%
origo.hu17,69%
greenfo.hu17,69%
Exportálás Excel táblázatba
Online Médiumok megjelenéseinek eloszlása (havi/napi)

Hírügynökségi Hírek

Áttekintés - Hírügynökségi Hírek
A vizsgálat alá vont időintervallumban, a 2014. szeptember 1. és 2014. szeptember 7. között eltelt 7 napban a Hírügynökségi Hírek médiacsoportban 1 publikáció jelent meg. Csupán egyetlen egy időpontban (2014. szeptember 6-án) volt mérhető médiaaktivitás. Ekkor 1 híradás jelent meg. Az alábbi napokon egyáltalán nem volt mérhető médiaaktivitás: 2014. szeptember 1 - 5-ig és szeptember 7-én.

Az elemzett időszakban csak az orientpress.hu fejtett ki aktivitást.
Hírügynökségi Hírekek megjelenéseinek eloszlása (havi/napi)

Melléklet

Híraktivitás médiacsoport és dátum szerinti bontásban
DátumMédiacsoportTartalmak
2014.09.01.Online7
2014.09.02.Online3
2014.09.03.Online1
2014.09.04.Online1
2014.09.06.Hírügynökség1
Online1
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás médiacsoport és kulcsszó szerinti bontásban
MédiacsoportKulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségPont
OnlineFenntartható fejlődés6101671
fenntarthatóság73343265
környezeti fenntarthatóság2735
HírügynökségFenntartható fejlődés11900
Exportálás Excel táblázatba
Médiatípusok megoszlása
MédiatípusTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Online média133444936880892,86%
Hírügynökségi hírek11900607,14%
Exportálás Excel táblázatba

Híraktivitás műfaj szerinti bontásban

Üzleti

Üzleti műfaj áttekintése
A vizsgált peremfeltételek vonatkozásában, 2014. szeptember 1. és 2014. szeptember 7. között 2 hírt publikáltak ebben a műfajban. Minden vizsgált napon ahol valamilyen híraktivitás volt tapasztalható ugyanannyi, számszerint 1 híradás jelent meg. Ezek a napok az alábbiak voltak: 2014. szeptember 1. és szeptember 4. Az alábbi napokon egyáltalán nem volt észlelhető hír: 2014. szeptember 2. és 3. és szeptember 5 - 7-ig.

A napigazdasag.hu és piacesprofit.hu médiumok egyforma aktivitást fejtettek ki, egyenként 1-1 publikációt generálva.
A kördiagram
 
Üzleti műfajt képviselő médiumok megoszlása
Üzleti műfajú médiumokMegjelenések számaAránya
napigazdasag.hu150%
piacesprofit.hu150%
Exportálás Excel táblázatba
Üzleti műfajú megjelenések eloszlása (havi/napi)

Közéleti

Közéleti műfaj áttekintése
A vizsgált peremfeltételek vonatkozásában a Közéleti témában érintett médiában, a 2014. szeptember 1. és 2014. szeptember 7. között eltelt 7 napban 9 híradás jelent meg. 5 híradás jelent meg 2014. szeptember 1-én, aminek köszönhetően aznap alakult ki a leginkább említésre méltó aktivitás. A legalacsonyabb aktivitás 2014. szeptember 2. és 3-án volt. Ezeken a napokon 1-1 hírtartalom jelent meg. Az itt felsorolt időpontokban a média passzívnak bizonyult: 2014. szeptember 4. és 5. és szeptember 7-én.

A Közéleti műfajban a hirado.hu és magyarhirlap.hu médiumok voltak a legaktívabbnak, ezek generálták a megjelenések 44,44%-át (2-2 híradás médiumonként).

Az előzőtől elmaradtak a diamondbridge.hu, hir24.hu, jonapotkivanunk.hu, orientpress.hu és origo.hu médiumok. Ezek egyenként 1-1 híradást jelenttettek meg (az összes hír 55,56%-a).
A kördiagram
 
Közéleti műfajt képviselő médiumok megoszlása
Közéleti műfajú médiumokMegjelenések számaAránya
hirado.hu222,22%
magyarhirlap.hu222,22%
diamondbridge.hu111,11%
hir24.hu111,11%
jonapotkivanunk.hu111,11%
orientpress.hu111,11%
origo.hu111,11%
Exportálás Excel táblázatba
Közéleti műfajú megjelenések eloszlása (havi/napi)

Szakmai

Szakmai műfaj áttekintése
A vizsgálat alá vont periódusban, 2014. szeptember 1. és 2014. szeptember 7. között 2 híradás látott napvilágot a Szakmai műfajt képviselő médiumokban. Minden vizsgált napon ahol valamilyen híraktivitás volt tapasztalható ugyanannyi, számszerint 1 híradás jelent meg. Ezek a napok az alábbiak voltak: 2014. szeptember 1. és 2. Az alábbi napokon egyáltalán nem volt észlelhető hír: 2014. szeptember 3 - 7-ig.

Az elelmiszer.hu és greenfo.hu médiumok egyforma aktivitással generáltak hírt (1-1 hírforgalom).
A kördiagram
 
Szakmai műfajt képviselő médiumok megoszlása
Szakmai műfajú médiumokMegjelenések számaAránya
elelmiszer.hu150%
greenfo.hu150%
Exportálás Excel táblázatba
Szakmai műfajú megjelenések eloszlása (havi/napi)

Utazás, turisztika

Utazás, turisztika műfaj áttekintése
A vizsgált feltételek vonatkozásában az Utazás, turisztika témában érintett médiában, a 2014. szeptember 1. és 2014. szeptember 7. között eltelt 7 napban 1 híradás látott napvilágot. Csupán egyetlen napon (2014. szeptember 2-án) volt mérhető híraktivitás. Aznap 1 híradás jelent meg. Az itt felsorolt időpontokban a média passzívnak bizonyult: 2014. szeptember 1. és szeptember 3 - 7-ig.

Az elemzési időintervallumban megjelent hírek csupán csak egyetlen médiához köthetők, ami a turizmusonline.hu volt.
Utazás, turisztika műfajú megjelenések eloszlása (havi/napi)

Melléklet

Híraktivitás napi bontásban műfaj szerint
DátumMűfajTartalmak
2014.09.01.Üzleti1
Szakmai1
Közéleti5
2014.09.02.Szakmai1
Utazás, turisztika1
Közéleti1
2014.09.03.Közéleti1
2014.09.04.Üzleti1
2014.09.06.Közéleti2
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás műfaj és kulcsszó szerint
MűfajKulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségPont
KözéletiFenntartható fejlődés6100730
fenntarthatóság33197940
Utazás, turisztikafenntarthatóság1n.a.
környezeti fenntarthatóság1n.a.
SzakmaiFenntartható fejlődés12841
fenntarthatóság1735
környezeti fenntarthatóság1735
Üzletifenntarthatóság2144590
Exportálás Excel táblázatba
Műfajok százalékos megoszlása
MűfajTartalmakAránya
Közéleti964,29%
Üzleti214,29%
Szakmai214,29%
Utazás, turisztika17,14%
Exportálás Excel táblázatba

Potenciális célközönség lefedettsége (CVRG)

Összesen 3446836 médiafogyasztónak volt lehetősége találkozni az elemzett periódusban vizsgált feltételek vonatkozású híradásokkal.

2014. szeptember 3-án alakult ki a leginkább számottevő híraktivitás: ekkor 3096408 médiafogyasztó találkozhatott az elemzett témával kapcsolatos híradásokkal. 2014. szeptember 2-án a médiafogyasztó-elérések nagyon mérsékeltek voltak: ekkor 20535 fő találkozhatott a vizsgált híradásokkal.

2014. szeptember 5. és szeptember 7-én a vizsgált vonatkozású hírekkel nem találkozhattak a médiafogyasztók, mivel ezeken a napokon semmilyen híraktivitás nem volt.
Trend
Bár az elemzés alá tartozó időszak észlelhető hányadában nem volt megfigyelhető CVRG érték, de azért az elemzés során megfelelő mennyiségű adat volt elérhető a célközönség trend megállapításához. A vizsgált értékek felfelé és lefelé hullámzó sorozatként értelmezhetők. Az elemzés során megfigyelhető volt az értékek napról-napra tapasztalható változékonysága, mert a sorozat még rövid időre sem stagnált. 2014. szeptember 2. és szeptember 4-én lehetett számottevő visszaeséseket megfigyelni a vizsgált értékek vonatkozásában. Ezeken a napokon az érintett mennyiségek az előző felénél is kevesebbre zuhantak. Az érték az előző kétszeresénél is nagyobbra nőtt 2014. szeptember 3-án. Ez kiemelkedő emelkedésnek számít. Mindezek ismeretében elmondható: a teljes időszakra vonatkozó, az ismert értékekre illeszthető célközönség trend vonala nagyon meredeken süllyedő tendenciát mutat.
(Meredekség [célközönség trend]: -44224,878)
Lefedettség dátum szerinti bontásban
DátumTartalmakÖssz. lefedettség
2014.09.03.13096408
2014.09.01.7147261
2014.09.04.199000
2014.09.06.283632
2014.09.02.320535
Exportálás Excel táblázatba
Lefedettség média szerinti bontásban
ForrásTartalmakÖssz. lefedettség
origo.hu13096408
hirado.hu2160962
napigazdasag.hu199000
piacesprofit.hu145590
magyarhirlap.hu239400
greenfo.hu12841
orientpress.hu11900
elelmiszer.hu1735
diamondbridge.hu1n.a.
hir24.hu1n.a.
jonapotkivanunk.hu1n.a.
turizmusonline.hu1n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Lefedettség műfaj szerinti bontásban
MűfajTartalmakÖssz. lefedettség
Közéleti93298670
Üzleti2144590
Szakmai23576
Utazás, turisztika1n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Lefedettség kulcsszó szerinti bontásban
KulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségPont
fenntarthatóság73343265
Fenntartható fejlődés7103571
környezeti fenntarthatóság2735
Exportálás Excel táblázatba
Lefedettség (CVRG) eloszlása (havi/napi)

Affinitás és Reach (AFF% és RCH%)

Affinitás
Átlagosan 119,3% volt az affinitása az elemzésbe bevont időszakban vizsgált feltételek vonatkozású híreknek.

A legmagasabb napi affinitási átlagérték 2014. szeptember 1-én alakult ki, ezen a napon a vizsgált témával kapcsolatos hírek átlagos affinitása 124,1% volt. Pusztán 114,5% volt a 2014. szeptember 4-én publikált híradások átlagos affinitása. A 2014. szeptember 2. és 3. és szeptember 6-án megjelent publikációk átlagos affinitásának értéke a megfelelő számadatok hiányából kifolyólag nem számítható ki.

2014. szeptember 5. és szeptember 7-én a vizsgált vonatkozású hírek affinitása nem határozható meg, mivel ezeken a napokon semmilyen médiaaktivitás nem volt.
Az Affinitás trendjének alakulása
Bár a vizsgált időszakban érintett napok több, mint a felében nem volt értékelhető AFF% érték, de azért az elemzés során elegendő adat állt rendelkezésre a trend megállapításához. Az értékelhető adatokkal rendelkező napok tekintetében az értékek szigorúan monoton csökkenő tendenciát mutatnak. Az elemzett napok adatainak összegzéseként megállapítható: a teljes időszakra vonatkozó, az ismert értékekre illeszkedő trendvonal összességében süllyed.
(Az AFF% trend meredeksége: -3,2)
Reach
Átlagosan 0,35% volt a Reach értéke a 2014. szeptember 1. és a 2014. szeptember 7. között eltelt 7 napban vizsgált feltételek vonatkozású híreknek.

124,1% volt a 2014. szeptember 1-én publikált híradások átlagos Reach-ének értéke, aminek köszönhetően ez a nap számított a legkiemelkedőbbnek az elemzési periódusban. Csupán 114,5% volt a 2014. szeptember 4-én publikált hírek átlagos Reach-e. Az elégséges adatok hiányában a 2014. szeptember 2. és 3. és szeptember 6-án megjelent híradások híraktivitása nem számítható át Reach-re utaló értékké.

2014. szeptember 5. és szeptember 7-én egyáltalán nem volt médiaaktivitás a vizsgált hírek vonatkozásában, aminek köszönhetően a felsorolt napokon a Reach átlagos értéke sem határozható meg.
A Reach trendjének alakulása
A vizsgált időszak napjainak több, mint a felében nem volt megfigyelhető átlagolható Reach számérték. Az értékek szigorúan monoton csökkenő tendenciát mutatnak az észlelhető adatokat prezentáló napok vonatkozásában. 2014. szeptember 4-én egy jelentős mérséklődés volt tapasztalható a vizsgált értékek vonatkozásában. Mindezek ismeretében elmondható: a teljes időszak ismert értékeire illeszkedő trendvonal egyértelműen enyhén esik.
(Meredekség [Reach trend]: -0,1)
Affinitás és Reach dátum szerinti bontásban
DátumTartalmakÁtlag AFF%Átlag RCH%
2014.09.01.1124,1%0,5%
2014.09.04.1114,5%0,2%
Exportálás Excel táblázatba
Affinitás és Reach média szerinti bontásban
ForrásTartalmakÁtlag AFF%Átlag RCH%
piacesprofit.hu1124,1%0,5%
napigazdasag.hu1114,5%0,2%
Exportálás Excel táblázatba
Affinitás és Reach műfaj szerinti bontásban
MűfajTartalmakÁtlag AFF%Átlag RCH%
Üzleti2119,3%0,35%
Exportálás Excel táblázatba
Affinitás és Reach kulcsszavak szerinti bontásban
KulcsszóTartalmakÁtlag AFF%Átlag RCH%Pont
fenntarthatóság2119,3%0,35%
Exportálás Excel táblázatba

Reklámegyenérték

A 2014. szeptember 1. és 2014. szeptember 7. között eltelt periódusban az elemzési szempontok vonatkozásában publikált híradások összesített reklámegyenértéke (AVE) 8868 EUR volt.

A legszámottevőbb napi reklámegyenérték 2014. szeptember 3-án alakult ki; aznap a megjelenő publikációk reklámegyenértéke 4800 EUR volt. Ennél mérsékeltebb, 450 EUR volt a 2014. szeptember 2-án publikált hírek médiaértéke.

A 2014. szeptember 5. és szeptember 7. napokon a vizsgált vonatkozású hírekkel nem találkozhattak a médiafogyasztók, mivel ezeken a napokon semmilyen médiaaktivitás nem volt kimutatható.
A trend alakulása
A vizsgált időszak észlelhető hányadában nem volt értékelhető reklámérték. A számottevő aktivitást mutató napokat figyelembe véve az AVE érték sorozatának tagjai véletlenszerűen hullámzó sorozatként értelmezhetők. Az elemzés során megállapítható volt az értékek állandó hektikussága, mert a sorozat még rövid időre sem mutatta a stagnálás nyomait. 2014. szeptember 2. és szeptember 4-én lehetett jelentős csökkenéseket megfigyelni a vizsgált értékek vonatkozásában. Ezeken a napokon a vizsgált mennyiségek az előző felénél is kisebbre zuhantak. 2014. szeptember 3. és szeptember 6-án meghatározó ugrásokat lehetett észlelni. Az elemzett napok adatainak ismeretében megállapítható: a teljes időszakra vonatkozó, az ismert értékekre illeszthető trend vonala kétségkívül nagyon meredeken emelkedő tendenciát mutat.
(Meredekség: 40,905)
Reklámegyenérték dátum szerinti bontásban
DátumTartalmakÖssz AVE (EUR)
2014.09.03.14800
2014.09.06.21560
2014.09.01.71303
2014.09.04.1755
2014.09.02.3450
Exportálás Excel táblázatba
Reklámegyenérték média szerinti bontásban
ForrásTartalmakÖssz AVE (EUR)
origo.hu14800
hirado.hu22000
napigazdasag.hu1755
magyarhirlap.hu2720
piacesprofit.hu1170
greenfo.hu1150
hir24.hu1123
elelmiszer.hu190
orientpress.hu160
jonapotkivanunk.hu1n.a.
diamondbridge.hu1n.a.
turizmusonline.hu1n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Reklámegyenérték műfaj szerinti bontásban
MűfajTartalmakÖssz AVE (EUR)
Közéleti97703
Üzleti2925
Szakmai2240
Utazás, turisztika1n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Reklámegyenérték kulcsszó szerinti bontásban
KulcsszóTartalmakÖssz AVE (EUR)Pont
fenntarthatóság77675
Fenntartható fejlődés71193
környezeti fenntarthatóság290
Exportálás Excel táblázatba
Reklámegyenérték eloszlása (havi/napi)

Újságírói tevékenység

2014. szeptember 1. és 2014. szeptember 7. között 14 tartalom jelent meg az elemzési szempontok vonatkozásában. Az elemzés alá vont időszakban csak egyetlen ismert szerző - Barry Eichengreen - tevékenysége regisztrálódott. Ez a szerző a nevezett időszakban 1 alkalommal publikált. Olyan híradásból, amelynek szerzője ismeretlen, 13 megjelenést regisztráltunk.
Újságírói tevékenység - Áttekintés
SzerzőTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
Anonymus1333478368113
Barry Eichengreen199000755
Exportálás Excel táblázatba
Újságírói tevékenység média szerinti bontásban
SzerzőForrásTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
Anonymusdiamondbridge.hu1n.a.n.a.
elelmiszer.hu173590
greenfo.hu12841150
hir24.hu1n.a.123
hirado.hu21609622000
jonapotkivanunk.hu1n.a.n.a.
magyarhirlap.hu239400720
orientpress.hu1190060
origo.hu130964084800
piacesprofit.hu145590170
turizmusonline.hu1n.a.n.a.
Barry Eichengreennapigazdasag.hu199000755
Exportálás Excel táblázatba
Újságírói tevékenység műfaj szerinti bontásban
SzerzőMűfajTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
AnonymusÜzleti145590170
Szakmai23576240
Utazás, turisztika1n.a.n.a.
Közéleti932986707703
Barry EichengreenÜzleti199000755
Exportálás Excel táblázatba
Újságírói tevékenység kulcsszó szerinti bontásban
SzerzőKulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)Pont
AnonymusFenntartható fejlődés71035711193
fenntarthatóság632442656920
környezeti fenntarthatóság273590
Barry Eichengreenfenntarthatóság199000755
Exportálás Excel táblázatba

Földrajzi eloszlás

Europe Az elemzési szempontok vonatkozásában a 2014. szeptember 1. és a 2014. szeptember 7. közötti 7 napban 14 híradást jelenttettek meg. A vizsgálatba bevont 7 napban csupán egyetlen ismert földrajzi helyről detektálhattunk megjelenéseket. Ez a hely Magyarország volt. Ebből az országból a vizsgált időszakban 14 megjelenés érkezett.
Hírek területi megoszlása
HelyTartalmakArányaÖssz. lefedettség
Magyarország14100%3446836
Exportálás Excel táblázatba
Médiatípusok hely szerinti bontásban
HelyMédiatípusMédiacsoportTartalmakÖssz. lefedettség
MagyarországOnlineOnline média133444936
HírügynökségHírügynökségi hírek11900
Exportálás Excel táblázatba
Kulcsszavak hely szerinti bontásban
HelyKulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségPont
Magyarországfenntarthatóság73343265
Fenntartható fejlődés7103571
környezeti fenntarthatóság2735
Exportálás Excel táblázatba

Médiazajból kihasított részesedés (SoV)

Az elemzés alá vont időintervallumban, 2014. szeptember 1. és 2014. szeptember 7. között 14 publikáció jelent meg.

A legtöbbet a "Fenntartható fejlődés" és "fenntarthatóság" kulcsszót említették, ezekkel egyenként 7-7 hírtartalomban lehetett találkozni.

A második helyen 2 megjelenéssel a "környezeti fenntarthatóság" kulcsszó áll.
Műfajok megoszlása kulcsszavak szerint
A diagramon is ábrázolt kiemelt kifejezések vonatkozásában az alábbi műfajok voltak észlelhetők: Szakmai, Közéleti, Üzleti, Utazás és turisztika.

A Közéleti műfaj erős túlsúlya a "Fenntartható fejlődés" kulcsszó esetében volt szembetűnő.
Műfajok megoszlása kulcsszavak szerint
KulcsszóMűfajTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
Fenntartható fejlődésSzakmai12841150
Közéleti61007301043
fenntarthatóságÜzleti2144590925
Szakmai173590
Utazás, turisztika1n.a.n.a.
Közéleti331979406660
környezeti fenntarthatóságSzakmai173590
Utazás, turisztika1n.a.n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Média megoszlása kulcsszavak szerint
A Hírügynökség és Online médiacsoportba tartozó publikációkkal találkozhattunk az ábrán is megfigyelhető kiemelt kulcsszavak vizsgálata során.

Az Online médiacsoportba tartozó tartalmak meghatározó túlsúlya a "Fenntartható fejlődés" kulcsszó esetében volt észlelhető.

A "környezeti fenntarthatóság" és "fenntarthatóság" kulcsszavak mindegyike kivétel nélkül Online médiacsoportba tartozó tartalmakban látott napvilágot.
Média megoszlása kulcsszavak szerint
KulcsszóMédiatípusTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
Fenntartható fejlődésHírügynökség1190060
Online61016711133
fenntarthatóságOnline733432657675
környezeti fenntarthatóságOnline273590
Exportálás Excel táblázatba


Fenntartható fejlődés
Ez a kiemelt kifejezés 7 alkalommal volt aktív. A hivatkozott megjelenések az következők: 2014. szeptember 1.: Ismét lehet pályázni a Norvég alapoknál (hir24.hu), LMP: a környezetvédelem a Fidesz kormányzás egyik legnagyobb vesztese (hirado.hu), LMP: a környezetvédelem bukta a legnagyobbat a Fidesz-kormánnyal (diamondbridge.hu), Ön szerint, mi a jelenlegi kormány legnagyobb hiánya? (jonapotkivanunk.hu), LMP: A környezetvédelem a Fidesz kormányzás egyik legnagyobb vesztese (magyarhirlap.hu), A környezetvédelem a Fidesz kormányzás egyik legnagyobb vesztese (greenfo.hu). 2014. szeptember 6.: Új akadémián képzik a járműipari szakembereket (orientpress.hu).
"Fenntartható fejlődés" megoszlása médiacsoportok között
MédiacsoportTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Online média6101671113385,71%
Hírügynökségi hírek119006014,29%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése
"Fenntartható fejlődés" megoszlása műfajok között
MűfajTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Közéleti6100730104385,71%
Szakmai1284115014,29%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése
Fenntarthatóság
Ezt a kulcsszót 7 alkalommal említették az alábbi hírtartalmakban: 2014. szeptember 3.: Folyik a kütyük méregtelenítése (origo.hu). 2014. szeptember 1.: Tippek, hogyan legyen zöld az iskolakezdés! (piacesprofit.hu). 2014. szeptember 4.: Megoldhatja-e a nagy elsődleges többlet Európa adósságproblémáját? (napigazdasag.hu). 2014. szeptember 2.: A turizmusfejlesztésben rejlik a jövő (magyarhirlap.hu), Piacok Napja az Erzsébet téren (elelmiszer.hu), Piacok Napja az Erzsébet téren (turizmusonline.hu). 2014. szeptember 6.: Az alapítványokra fordított vagyon a közösség "nem elkölthető" vagyona marad ... (hirado.hu).
"Fenntarthatóság" megoszlása médiacsoportok között
MédiacsoportTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Online média733432657675100%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése
"Fenntarthatóság" megoszlása műfajok között
MűfajTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Közéleti33197940666042,86%
Üzleti214459092528,57%
Szakmai17359014,29%
Utazás, turisztika1n.a.n.a.14,29%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése
Környezeti fenntarthatóság
Ez a kiemelt kulcsszó 2 alkalommal volt aktív. A hivatkozások az következők: 2014. szeptember 2.: Piacok Napja az Erzsébet téren (elelmiszer.hu), Piacok Napja az Erzsébet téren (turizmusonline.hu).
"Környezeti fenntarthatóság" megoszlása médiacsoportok között
MédiacsoportTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Online média273590100%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése
"Környezeti fenntarthatóság" megoszlása műfajok között
MűfajTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Szakmai17359050%
Utazás, turisztika1n.a.n.a.50%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése
Kulcsszavak - Áttekintés
KulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
fenntarthatóság733432657675
Fenntartható fejlődés71035711193
környezeti fenntarthatóság273590
Exportálás Excel táblázatba
Kulcsszavak dátum szerint
DátumKulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
2014.09.01.Fenntartható fejlődés61016711133
fenntarthatóság145590170
2014.09.02.fenntarthatóság320535450
környezeti fenntarthatóság273590
2014.09.03.fenntarthatóság130964084800
2014.09.04.fenntarthatóság199000755
2014.09.06.Fenntartható fejlődés1190060
fenntarthatóság1817321500
Exportálás Excel táblázatba
Kulcsszavak média szerint
ForrásKulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
diamondbridge.huFenntartható fejlődés1n.a.n.a.
elelmiszer.hufenntarthatóság173590
környezeti fenntarthatóság173590
greenfo.huFenntartható fejlődés12841150
hir24.huFenntartható fejlődés1n.a.123
hirado.huFenntartható fejlődés179230500
fenntarthatóság1817321500
jonapotkivanunk.huFenntartható fejlődés1n.a.n.a.
magyarhirlap.huFenntartható fejlődés119600360
fenntarthatóság119800360
napigazdasag.hufenntarthatóság199000755
orientpress.huFenntartható fejlődés1190060
origo.hufenntarthatóság130964084800
piacesprofit.hufenntarthatóság145590170
turizmusonline.hufenntarthatóság1n.a.n.a.
környezeti fenntarthatóság1n.a.n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Kulcsszavak megoszlása
KulcsszóTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Fenntartható fejlődés7103571119343,75%
fenntarthatóság73343265767543,75%
környezeti fenntarthatóság27359012,5%
Exportálás Excel táblázatba
Kulcsszavak eloszlása (havi/napi)

Véleményvezérek aktivitása

A 2014. szeptember 1. és a 2014. szeptember 7. közötti időszakban a vizsgált feltételek tekintetében 14 híradás jelent meg, azonban közülük egyetlen egy sem volt véleményvezér aktivitásaként értelmezhető.
Véleményvezérek tevékenységének eloszlása (havi/napi)

Népszerűség a felhasználói közösségben

Az oldalon olvasható médiaelemzések hivatalos sajtófigyelő vállalatok által - előre egyeztetett szempontok szerint - szemlézett sajtómegjelenések feldolgozásával készültek. Az esetleges kvalitatív elemzési szempontok a témával foglalkozó elemző munkatársunk szubjektív véleményét tükrözik, a tartalmi és emocionális besorolások meghatározása az elemzési feladathoz specifikált szempontrendszer figyelembe vételével történt.

  Powered by Media Analyser           Céginformáció (c) 2010 IDS Communications