IDS Communications
Ügyfélportál Cégünkről Karrier Hírek Kapcsolat
   
Időszak
2014.10.27. - 2014.11.02.

Régió
Magyarország

Nyelv
Minden nyelven

Kulcsszó
Minden érintett kulcsszó

Média
Minden média

Műfaj
Minden műfaj

Forrás
Minden tartalomforrás

Szerző
Minden szerző

Mellékletek
Minden mellékelt fájltípus

Találatok száma
18

Amennyiben Ön is szeretne ehhez hasonló elemzéseket a cége vagy iparága folyamatairól, vegye fel velünk a kapcsolatot.
Részletes Heti médiaelemzés fenntarthatósággal kapcsolatos cikkek témában
Dátum: 2014.11.03 11:54 - Készítette: Fenntarthatósági jelentés munkatárs

Ez az elemzés a fenntarthatóság témakörében megjelenő magyar online médiaaktivitásának áttekintésével foglalkozik.

[Időszak: 2014.10.27. - 2014.11.02. | Régió: Magyarország | Találatok száma: 18]

Részletes Heti médiaelemzés fenntarthatósággal kapcsolatos cikkek témában

Híraktivitás
Híraktivitás
DátumTartalmak
2014.10.275
2014.10.285
2014.10.290
2014.10.306
2014.10.310
2014.11.010
2014.11.022
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás média szerinti bontásban
Híraktivitás média szerinti bontásban
DátumOnlineHírügynökség
2014.10.2750
2014.10.2841
2014.10.2900
2014.10.3060
2014.10.3100
2014.11.0100
2014.11.0220
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás műfaj szerinti bontásban
Híraktivitás műfaj szerinti bontásban
DátumKözéletiSzakmaiTudományosEgyébÜzleti
2014.10.2723000
2014.10.2840100
2014.10.2900000
2014.10.3011021
2014.10.3100000
2014.11.0100000
2014.11.0200101
Exportálás Excel táblázatba
Potenciális célközönség lefedettsége (CVRG)
Potenciális célközönség lefedettsége (CVRG)
DátumÖssz. lefedettség
2014.10.27114178
2014.10.28427318
2014.10.29n.a.
2014.10.30116220
2014.10.31n.a.
2014.11.01n.a.
2014.11.02980
Exportálás Excel táblázatba
Reklámegyenérték (árak euróban)
Reklámegyenérték
DátumÖssz AVE (EUR)
2014.10.271064
2014.10.282670
2014.10.29n.a.
2014.10.30882
2014.10.31n.a.
2014.11.01n.a.
2014.11.0248
Exportálás Excel táblázatba
Affinitás és Reach (AFF% és RCH%)
Híraktivitás média szerinti bontásban
DátumÁtlag AFF%Átlag RCH%
2014.10.27n.a.n.a.
2014.10.28n.a.n.a.
2014.10.29n.a.n.a.
2014.10.30108,3%0,4%
2014.10.31n.a.n.a.
2014.11.01n.a.n.a.
2014.11.02n.a.n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Újságírói tevékenység
Újságírói tevékenység
SzerzőTartalmak
Ismeretlen szerző 18
Exportálás Excel táblázatba
Földrajzi eloszlás


Földrajzi eloszlás
HelyTartalmakAránya
Az ország teljes területe1583,33%
Baranya megye15,56%
Csongrád megye15,56%
Veszprém megye15,56%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése
Médiazajból kihasított részesedés (SoV)
Kulcsszó
DátumfenntarthatóságFenntartható fejlődéskörnyezeti fenntarthatóság
2014.10.27230
2014.10.28430
2014.10.29000
2014.10.30421
2014.10.31000
2014.11.01000
2014.11.02120
Exportálás Excel táblázatba
Véleményvezérek aktivitása
Népszerűség a felhasználói közösségben

Híraktivitás

A vizsgált szempontok vonatkozásában, 2014. október 27. és 2014. november 2. között 18 publikációt jelenttettek meg. A legnagyobb médiaaktivitás 2014. október 30-án volt mérhető (azon a napon 6 híradás). A legvisszafogottabb médiaaktivitás 2014. november 2-án alakult ki (2 publikáció). Az alábbi napokon egyáltalán nem jelent meg híradás: 2014. október 29. és október 31 - november 1-ig.

15 híradással az Online médiumok fejtették ki a leginkább számottevő aktivitást a médiatípusok között (az összes detektált megjelenés 83,33 százaléka).

Valamelyest elmaradtak a Blogok, amelyek 2 híradással csak a megjelenések 11,11%-át tudták felmutatni.

A harmadik leginkább említésre méltó szereplők a Hírügynökségi hírekek voltak. Itt tudott realizálódni a megjelenések 5,56 százaléka (1 híradás).
A médiaaktivitás trendjének alakulása
A vizsgált időintervallum észlelhető hányadában a híraktivitás nem volt kimutatható. A számottevő aktivitást mutató napokat elemezve a híraktivitás sorozatának elemei fel-le váltakozó mennyiségeket egyaránt tartalmazó sorozat alakját mutatják. Észrevehető volt az is, hogy az értékek átmeneti jelleggel stagnáló képet is mutattak. 2014. november 2-án egy számottevő csökkenés volt megfigyelhető. Ekkor a vizsgált mennyiség az előző felénél is kevesebbre esett. A fent említettek ismeretében elmondható: a teljes időszak ismert értékeire illeszthető trendvonal minden kétséget kizáróan esik.
(Meredekség [trend]: -0,476)
Híraktivitás dátum szerinti bontásban
DátumTartalmakVáltozás
2014.10.27.5n.a.
2014.10.28.50 (100 %) ►
2014.10.30.6+1 (120 %) ▲
2014.11.02.2-4 (33,33 %) ▼
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás médiacsoport szerinti bontásban
DátumMédiacsoportTartalmak
2014.10.27.Online5
2014.10.28.Hírügynökség1
Online4
2014.10.30.Online6
2014.11.02.Online2
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás médiatípus szerinti bontásban
DátumMédiatípusTartalmak
2014.10.27.Online média5
2014.10.28.Hírügynökségi hírek1
Online média4
2014.10.30.Blog2
Online média4
2014.11.02.Online média2
Exportálás Excel táblázatba
Médiacsoportok megoszlása
MédiacsoportTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Online17656796460494,44%
Hírügynökség11900605,56%
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás eloszlása (havi/napi)

Híraktivitás média szerinti bontásban

Online Média

Áttekintés - Online Média
A vizsgált szempontok vonatkozásában ebben a médiacsoportban, a 2014. október 27. és 2014. november 2. között eltelt 7 napban 15 hír jelent meg. A leginkább számottevő médiaaktivitás 2014. október 27-én volt mérhető (5 híradás/nap). A legkevésbé szignifikáns híraktivitás 2014. november 2-án regisztrálódott (2 megjelenés). A felsorolt napokon egyáltalán nem jelent meg hír: 2014. október 29. és október 31 - november 1-ig.

A legaktívabbnak az epiteszforum.hu bizonyult az Online Médiumok között, amelyben összesen 2 híradást jelenttettek meg (az összes megjelenés 13,33%-a).

A második legaktívabb médiumok egymással megegyező aktivitással a vg.hu, inforadio.hu, ma.hu, nyest.hu, profitline.hu, weborvos.hu, pecsiujsag.hu, pafi.hu, infopapa.hu, hirado.hu, szegedma.hu, epulettar.hu és alternativenergia.hu voltak. Ezekben jelent meg a megjelenések 86,67%-a (1-1 híradás).
A médiatorta
 
Online Médiumok aránya
Online MédiaMegjelenések számaAránya
epiteszforum.hu213,33%
vg.hu16,67%
inforadio.hu16,67%
ma.hu16,67%
nyest.hu16,67%
profitline.hu16,67%
weborvos.hu16,67%
pecsiujsag.hu16,67%
pafi.hu16,67%
infopapa.hu16,67%
hirado.hu16,67%
szegedma.hu16,67%
epulettar.hu16,67%
alternativenergia.hu16,67%
Exportálás Excel táblázatba
Online Médiumok megjelenéseinek eloszlása (havi/napi)

Blog

Áttekintés - Blog
Az elemzési szempontok vonatkozásában a Blog médiacsoportban, a 2014. október 27. és 2014. november 2. között eltelt időszakban 2 híradás megjelenését lehetett regisztrálni. Csupán egyetlen napon (2014. október 30-án) volt mérhető híraktivitás. Ekkor 2 híradás jelent meg. Ezeken a napokon a média inaktívnak bizonyult: 2014. október 27 - 29-ig és október 31 - november 2-ig.

A sztarklikk.hu és blog.hu médiumok egymással megegyező aktivitást mutattak, egyenként 1-1 megjelenést generálva.
A médiatorta
 
Blogok aránya
BlogMegjelenések számaAránya
sztarklikk.hu150%
blog.hu150%
Exportálás Excel táblázatba
Blogok megjelenéseinek eloszlása (havi/napi)

Hírügynökségi Hírek

Áttekintés - Hírügynökségi Hírek
Az elemzési szempontok vonatkozásában, 2014. október 27. és 2014. november 2. között 1 hír látott napvilágot ebben a médiacsoportban. Csupán egyetlen egy időpontban (2014. október 28-án) volt mérhető médiaaktivitás, amikor is 1 híradás jelent meg. A felsorolt napokon egyáltalán nem jelent meg hír: 2014. október 27. és október 29 - november 2-ig.

Az elemzett napokon csak az orientpress.hu jelenttetett meg hírt vizsgált feltételek vonatkozásban.
Hírügynökségi Hírekek megjelenéseinek eloszlása (havi/napi)

Melléklet

Híraktivitás médiacsoport és dátum szerinti bontásban
DátumMédiacsoportTartalmak
2014.10.27.Online5
2014.10.28.Hírügynökség1
Online4
2014.10.30.Online6
2014.11.02.Online2
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás médiacsoport és kulcsszó szerinti bontásban
MédiacsoportKulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségPont
OnlineFenntartható fejlődés10502762
fenntarthatóság10128274
környezeti fenntarthatóság139600
Hírügynökségfenntarthatóság11900
Exportálás Excel táblázatba
Médiatípusok megoszlása
MédiatípusTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Online média15597396456283,33%
Blog2594004211,11%
Hírügynökségi hírek11900605,56%
Exportálás Excel táblázatba

Híraktivitás műfaj szerinti bontásban

Üzleti

Üzleti műfaj áttekintése
A 2014. október 27. és 2014. november 2. közötti periódusban, a vizsgált peremfeltételek vonatkozásában 2 híradást hozott le az ebben a műfajban érintett média. Minden vizsgált napon ahol valamilyen híraktivitás volt tapasztalható ugyanannyi, számszerint 1 híradás jelent meg. Ezek a napok az alábbiak voltak: 2014. október 30. és november 2. Az alábbi napokon egyáltalán nem volt észlelhető hír: 2014. október 27 - 29-ig és október 31 - november 1-ig.

A profitline.hu és vg.hu médiumok egyforma aktivitást fejtettek ki, egyenként 1-1 megjelenést generálva.
A kördiagram
 
Üzleti műfajt képviselő médiumok megoszlása
Üzleti műfajú médiumokMegjelenések számaAránya
profitline.hu150%
vg.hu150%
Exportálás Excel táblázatba
Üzleti műfajú megjelenések eloszlása (havi/napi)

Közéleti

Közéleti műfaj áttekintése
A vizsgált feltételek vonatkozásában, 2014. október 27. és 2014. november 2. között 7 hírt publikáltak ebben a műfajban. 4 híradás jelent meg 2014. október 28-án, aminek köszönhetően aznap volt mérhető a legnagyobb híraktivitás. A legkisebb híraktivitás 2014. október 30-án alakult ki (1 híradás). Az alábbiakban felsorolt napokon a média inaktívnak bizonyult: 2014. október 29. és október 31 - november 2-ig.

Az elemzési periódusban a ma.hu, infopapa.hu, hirado.hu, szegedma.hu, inforadio.hu, orientpress.hu és pecsiujsag.hu médiumok hasonló mennyiségű publikációt jelenttettek meg (1-1 híradás).
A kördiagram
 
Közéleti műfajt képviselő médiumok megoszlása
Közéleti műfajú médiumokMegjelenések számaAránya
ma.hu114,29%
infopapa.hu114,29%
hirado.hu114,29%
szegedma.hu114,29%
inforadio.hu114,29%
orientpress.hu114,29%
pecsiujsag.hu114,29%
Exportálás Excel táblázatba
Közéleti műfajú megjelenések eloszlása (havi/napi)

Szakmai

Szakmai műfaj áttekintése
A 2014. október 27. és 2014. november 2. közötti napokon, a vizsgált feltételek vonatkozásában 4 híradást hozott le az ebben a műfajban érintett média. A legfokozottabb híraktivitás 2014. október 27-én alakult ki (3 híradás/nap). A legkisebb médiaaktivitás 2014. október 30-án alakult ki (1 híradás). Az alábbi napokon egyáltalán nem volt észlelhető hír: 2014. október 28. és 29. és október 31 - november 2-ig.

Az epiteszforum.hu generálta a megjelenések 50%-át (2 híradás), aminek következtében a legaktívabb médiának bizonyult az elemzési periódusban.

Kisebb médiaaktivitást fejtettek ki a weborvos.hu és epulettar.hu médiumok, egyenként 1-1 megjelenést generálva. A felsorolt szereplők az összes hírtartalom 50%-át produkálták.
A kördiagram
 
Szakmai műfajt képviselő médiumok megoszlása
Szakmai műfajú médiumokMegjelenések számaAránya
epiteszforum.hu250%
weborvos.hu125%
epulettar.hu125%
Exportálás Excel táblázatba
Szakmai műfajú megjelenések eloszlása (havi/napi)

Tudományos

Tudományos műfaj áttekintése
A vizsgált feltételek vonatkozásában a Tudományos témában érintett hírforrásokban, a 2014. október 27. és 2014. november 2. között eltelt 7 napban 2 hír látott napvilágot. Minden vizsgált napon ahol valamilyen híraktivitás volt tapasztalható ugyanannyi, számszerint 1 híradás jelent meg. Ezek a napok az alábbiak voltak: 2014. október 28. és november 2. A következőkben ismertetett időpontokban a média passzívnak bizonyult: 2014. október 27. és október 29 - november 1-ig.

A nyest.hu és alternativenergia.hu médiumok egyforma aktivitást fejtettek ki, egyenként 1-1 híradással.
A kördiagram
 
Tudományos műfajt képviselő médiumok megoszlása
Tudományos műfajú médiumokMegjelenések számaAránya
nyest.hu150%
alternativenergia.hu150%
Exportálás Excel táblázatba
Tudományos műfajú megjelenések eloszlása (havi/napi)

Bulvár

Bulvár műfaj áttekintése
Az elemzett periódusban, a 2014. október 27. és 2014. november 2. között eltelt 7 napban az ebben a műfajban publikáló médiában 1 híradás látott napvilágot. Csupán egyetlen napon (2014. október 30-án) volt mérhető híraktivitás. Aznap 1 híradás jelent meg. Az alábbi napokon egyáltalán nem jelent meg hír: 2014. október 27 - 29-ig és október 31 - november 2-ig.

Az elemzés alá vont 7 napban megjelent hírtartalmak csupán egyetlen médiához köthetők (sztarklikk.hu).
Bulvár műfajú megjelenések eloszlása (havi/napi)

Egyéb

Egyéb műfaj áttekintése
A vizsgált szempontok vonatkozásában ebben a műfajban, a 2014. október 27. és 2014. november 2. között eltelt 7 napban 2 híradás jelent meg. Csupán egyetlen napon (2014. október 30-án) volt mérhető híraktivitás. Aznap 2 híradás jelent meg. Az alábbi napokon a média passzívnak bizonyult: 2014. október 27 - 29-ig és október 31 - november 2-ig.

A pafi.hu és blog.hu tartalomforrások egymással megegyező aktivitással generáltak hírt (1-1 híradás).
A kördiagram
 
Egyéb műfajt képviselő médiumok megoszlása
Egyéb műfajú médiumokMegjelenések számaAránya
pafi.hu150%
blog.hu150%
Exportálás Excel táblázatba
Egyéb műfajú megjelenések eloszlása (havi/napi)

Melléklet

Híraktivitás napi bontásban műfaj szerint
DátumMűfajTartalmak
2014.10.27.Szakmai3
Közéleti2
2014.10.28.Tudományos1
Közéleti4
2014.10.30.Üzleti1
Szakmai1
Egyéb2
Bulvár1
Közéleti1
2014.11.02.Üzleti1
Tudományos1
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás műfaj és kulcsszó szerint
MűfajKulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségPont
KözéletiFenntartható fejlődés4482650
fenntarthatóság428360
BulvárFenntartható fejlődés1n.a.
TudományosFenntartható fejlődés2n.a.
fenntarthatóság2n.a.
EgyébFenntartható fejlődés111880
fenntarthatóság271280
SzakmaiFenntartható fejlődés17252
fenntarthatóság330534
ÜzletiFenntartható fejlődés1980
környezeti fenntarthatóság139600
Exportálás Excel táblázatba
Műfajok százalékos megoszlása
MűfajTartalmakAránya
Közéleti738,89%
Szakmai422,22%
Egyéb211,11%
Tudományos211,11%
Üzleti211,11%
Bulvár15,56%
Exportálás Excel táblázatba

Potenciális célközönség lefedettsége (CVRG)

Összesen 658696 médiafogyasztónak volt lehetősége találkozni a vizsgált időszakban vizsgált feltételek vonatkozású megjelenésekkel.

427318 volt a 2014. október 28-án megjelent hírek a potenciális médiafogyasztók létszámára utaló értéke, aminek köszönhetően ez a nap számított a legkiemelkedőbbnek a vizsgált periódusban. Pusztán 980 volt a 2014. november 2-án publikált híradások CVRG indexszel leírható médiaértéke.

2014. október 29. és október 31 - november 1-ig a vizsgált vonatkozású hírekkel nem találkozhattak a médiafogyasztók, mivel ezeken a napokon semmiféle médiaaktivitás nem volt.
Trend
Tény, hogy az elemzés alá vont időszak észlelhető hányadában nem volt értékelhető CVRG érték, de azért a vizsgálat során elegendő adat állt rendelkezésre a célközönség trend megállapításához. Az értékek dinamikájában a felfelé és a lefelé irányuló mozgás egyaránt megfigyelhető volt. Az elemzés során megfigyelhető az értékek napról-napra tapasztalható volatilitása, mivel a sorozat még rövid időre sem stagnált. 2014. október 30. és november 2-án lehetett számottevő csökkenéseket észlelni a vizsgált értékek tekintetében. Az érintett érték az előző kétszeresénél is nagyobbra ugrott 2014. október 28-án, ami különösen említésre méltó emelkedésnek számít. Az elemzett napok adatainak feldolgozása után megállapítható: a teljes időszakra vonatkozó, az ismert értékekre illeszthető célközönség trend vonala nyilvánvalóan nagyon meredeken esik.
(A potenciális célközönség-változás trend meredeksége: -41184,857)
Lefedettség dátum szerinti bontásban
DátumTartalmakÖssz. lefedettség
2014.10.28.5427318
2014.10.30.6116220
2014.10.27.5114178
2014.11.02.2980
Exportálás Excel táblázatba
Lefedettség média szerinti bontásban
ForrásTartalmakÖssz. lefedettség
ma.hu1398958
hirado.hu181732
blog.hu159400
vg.hu139600
inforadio.hu124500
epulettar.hu119800
pafi.hu111880
epiteszforum.hu210734
weborvos.hu17252
pecsiujsag.hu11960
orientpress.hu11900
profitline.hu1980
szegedma.hu1n.a.
sztarklikk.hu1n.a.
alternativenergia.hu1n.a.
infopapa.hu1n.a.
nyest.hu1n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Lefedettség műfaj szerinti bontásban
MűfajTartalmakÖssz. lefedettség
Közéleti7509050
Egyéb271280
Üzleti240580
Szakmai437786
Tudományos2n.a.
Bulvár1n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Lefedettség kulcsszó szerinti bontásban
KulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségPont
Fenntartható fejlődés10502762
fenntarthatóság11130174
környezeti fenntarthatóság139600
Exportálás Excel táblázatba
Lefedettség (CVRG) eloszlása (havi/napi)

Affinitás és Reach (AFF% és RCH%)

Affinitás
Átlagosan 108,3% volt az affinitása a 2014. október 27. és a 2014. november 2. között eltelt periódusban vizsgált feltételek vonatkozású híradásoknak.

108,3% volt a 2014. október 30-án megjelent híradások átlagos affinitásának értéke, aminek következtében ez a nap számított a legkiemelkedőbbnek a vizsgálatba bevont periódusban. A 2014. október 27. és 28. és november 2-án megjelent híradások átlagolt affinitásának értéke a kellő számadatok meglétének hiánya miatt nem határozható meg.

Nem volt mérhető híraktivitás 2014. október 29. és október 31 - november 1-ig: ezeken a napokon a vizsgált témával kapcsolatban nem mutatható ki affinitási érték.
Affinitási trend
Az affinitás trend nem mutatható ki, mivel csak egyetlen - az AFF% érték szempontjából - aktív nap található.
Reach
Átlagosan 0,4% volt a Reach értéke a 2014. október 27. és a 2014. november 2. között eltelt 7 napban vizsgált feltételek vonatkozású híreknek.

A legmagasabb napi Reach százalék-átlag 2014. október 30-án alakult ki, ekkor a vizsgált témával kapcsolatos híradások átlagos Reach-e 108,3% volt. A 2014. október 27. és 28. és november 2-án detektált megjelenésekből nem kalkulálhatók Reach értékek, mert a számításhoz nem áll rendelkezésre elegendő adat.

2014. október 29. és október 31 - november 1-ig egyáltalán nem volt számottevő híraktivitás a vizsgált híradások vonatkozásában, aminek köszönhetően ezeken a napokon a Reach sem számítható ki.
A Reach trendjének alakulása
Mivel az érintett időszakban csak egyetlen - az átlagolható Reach érték szempontjából - aktív nap található, ezért az RCH% trend nem mutatható ki.
Affinitás és Reach dátum szerinti bontásban
DátumTartalmakÁtlag AFF%Átlag RCH%
2014.10.30.1108,3%0,4%
Exportálás Excel táblázatba
Affinitás és Reach média szerinti bontásban
ForrásTartalmakÁtlag AFF%Átlag RCH%
vg.hu1108,3%0,4%
Exportálás Excel táblázatba
Affinitás és Reach műfaj szerinti bontásban
MűfajTartalmakÁtlag AFF%Átlag RCH%
Üzleti1108,3%0,4%
Exportálás Excel táblázatba
Affinitás és Reach kulcsszavak szerinti bontásban
KulcsszóTartalmakÁtlag AFF%Átlag RCH%Pont
környezeti fenntarthatóság1108,3%0,4%
Exportálás Excel táblázatba

Reklámegyenérték

4664 EUR volt az elemzés alá vont időszakban a vizsgált peremfeltételek vonatkozásában publikált híradások összesített reklámegyenértéke (AVE).

2014. október 28-án volt mérhető a legmagasabb értékű médiaaktivitás; aznap 2670 EUR volt a megjelent hírek reklámegyenértéke. A legkevésbé számottevő reklámegyenértéket 2014. november 2-án lehetett detektálni, ekkor a megjelenések pénzben kifejezhető értéke mindösszesen 48 EUR volt.

A 2014. október 29. és október 31 - november 1-ig napokon a vizsgált vonatkozású hírekkel nem találkozhattak a médiafogyasztók, mivel ezeken a napokon semmiféle híraktivitás nem volt mérhető.
A reklámegyenérték (AVE) trendjének alakulása
A vizsgált időintervallum észlelhető részében nem volt értékelhető reklámérték. Az értékelhető aktivitást kifejtő napokat figyelembe véve a reklámegyenérték egymás után következő tagjai felfelé és lefelé hullámzó jelleget vettek fel. Az elemzés során említést érdemel az értékek napról-napra tapasztalható hektikussága, mert a sorozat még átmenetileg sem mutatta a stagnálás jelét. 2014. október 30. és november 2-án lehetett jelentős csökkenéseket megfigyelni. 2014. október 28-án egy kiemelkedő emelkedés volt észlelhető. Mindezek ismeretében megállapítható: a teljes időszak ismert értékeire illeszthető trendvonal minden kétséget kizáróan nagyon meredeken esik.
(A rekámegyenérték-trend meredeksége: -288,381)
Reklámegyenérték dátum szerinti bontásban
DátumTartalmakÖssz AVE (EUR)
2014.10.28.52670
2014.10.27.51064
2014.10.30.6882
2014.11.02.248
Exportálás Excel táblázatba
Reklámegyenérték média szerinti bontásban
ForrásTartalmakÖssz AVE (EUR)
ma.hu11800
hirado.hu11000
inforadio.hu1720
vg.hu1600
pafi.hu1216
pecsiujsag.hu190
orientpress.hu160
profitline.hu148
epiteszforum.hu248
blog.hu142
epulettar.hu124
weborvos.hu116
szegedma.hu1n.a.
sztarklikk.hu1n.a.
alternativenergia.hu1n.a.
infopapa.hu1n.a.
nyest.hu1n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Reklámegyenérték műfaj szerinti bontásban
MűfajTartalmakÖssz AVE (EUR)
Közéleti73670
Üzleti2648
Egyéb2258
Szakmai488
Tudományos2n.a.
Bulvár1n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Reklámegyenérték kulcsszó szerinti bontásban
KulcsszóTartalmakÖssz AVE (EUR)Pont
Fenntartható fejlődés103170
fenntarthatóság111200
környezeti fenntarthatóság1600
Exportálás Excel táblázatba
Reklámegyenérték eloszlása (havi/napi)

Újságírói tevékenység

A 2014. október 27. és a 2014. november 2. között eltelt 7 napban 18 híradás jelent meg a vizsgált peremfeltételek vonatkozásában. Ismert szerzők nem publikáltak az elemzés alá eső időszakban.
Újságírói tevékenység - Áttekintés
SzerzőTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
Anonymus186586964664
Exportálás Excel táblázatba
Újságírói tevékenység média szerinti bontásban
SzerzőForrásTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
Anonymusalternativenergia.hu1n.a.n.a.
blog.hu15940042
epiteszforum.hu21073448
epulettar.hu11980024
hirado.hu1817321000
infopapa.hu1n.a.n.a.
inforadio.hu124500720
ma.hu13989581800
nyest.hu1n.a.n.a.
orientpress.hu1190060
pafi.hu111880216
pecsiujsag.hu1196090
profitline.hu198048
szegedma.hu1n.a.n.a.
sztarklikk.hu1n.a.n.a.
vg.hu139600600
weborvos.hu1725216
Exportálás Excel táblázatba
Újságírói tevékenység műfaj szerinti bontásban
SzerzőMűfajTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
AnonymusÜzleti240580648
Szakmai43778688
Egyéb271280258
Tudományos2n.a.n.a.
Bulvár1n.a.n.a.
Közéleti75090503670
Exportálás Excel táblázatba
Újságírói tevékenység kulcsszó szerinti bontásban
SzerzőKulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)Pont
AnonymusFenntartható fejlődés105027623170
fenntarthatóság111301741200
környezeti fenntarthatóság139600600
Exportálás Excel táblázatba

Földrajzi eloszlás

Europe A vizsgált feltételek vonatkozásában a 2014. október 27. és a 2014. november 2. között elemzett napokon 18 híradást jelenttettek meg. A vizsgálatba bevont periódusban egyetlen ismert földrajzi terület - Magyarország - szolgáltatott híradásokat. Ebből az országból a vizsgált időszakban 18 megjelenés érkezett.
Regionális adatok Magyarország területéről

A Magyarország médiaaktivitásából származó médiamegjelenések részletesebb regionális megosztásban is áttekinthetők. A legszámottevőbbnek Az ország teljes területe bizonyult, ez összesen 15 hírt publikált (az összes megjelenés 83,33 százaléka).

Valamelyest elmaradt Baranya megye, Csongrád megye és Veszprém megye, ők egyenként 1-1 híradást jelenttettek meg (az összes megjelenés 16,67%-a).
Magyarország regionális aktivitásának megoszlása
RégióTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Az ország teljes területe15656736457483,33%
Baranya megye11960905,56%
Csongrád megye1n.a.n.a.5,56%
Veszprém megye1n.a.n.a.5,56%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése


Hírek területi megoszlása
HelyTartalmakArányaÖssz. lefedettség
Az ország teljes területe1583,33%656736
Baranya megye15,56%1960
Csongrád megye15,56%n.a.
Veszprém megye15,56%n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Médiatípusok hely szerinti bontásban
HelyMédiatípusMédiacsoportTartalmakÖssz. lefedettség
Az ország teljes területeOnlineOnline média12595436
OnlineBlog259400
HírügynökségHírügynökségi hírek11900
Baranya megyeOnlineOnline média11960
Csongrád megyeOnlineOnline média1n.a.
Veszprém megyeOnlineOnline média1n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Kulcsszavak hely szerinti bontásban
HelyKulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségPont
Az ország teljes területeFenntartható fejlődés8500802
fenntarthatóság9128214
környezeti fenntarthatóság139600
Baranya megyefenntarthatóság11960
Fenntartható fejlődés11960
Csongrád megyeFenntartható fejlődés1n.a.
Veszprém megyefenntarthatóság1n.a.
Exportálás Excel táblázatba

Médiazajból kihasított részesedés (SoV)

Az áttekintett időszakban, 2014. október 27. és 2014. november 2. között 18 publikáció látott napvilágot.

A "fenntarthatóság" kifejezéshez kapcsolható a legtöbb megjelenés, ezzel 11 híradás foglalkozott az áttekintett időszakban.

A "Fenntartható fejlődés" 10 alkalommal került regisztrálásra, aktivitása mérsékeltebbnek tekinthető.

A harmadik helyen 1 említéssel a "környezeti fenntarthatóság" végzett.
Műfajok megoszlása kulcsszavak szerint
A diagramon is ábrázolt kiemelt kulcsszavak elemzése során a következő műfajok voltak észlelhetők: Üzleti, Szakmai, Egyéb, Tudományos, Bulvár és Közéleti.

Csak Üzleti műfajú tartalmakban jelent meg a "környezeti fenntarthatóság" kulcsszó.
Műfajok megoszlása kulcsszavak szerint
KulcsszóMűfajTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
Fenntartható fejlődésÜzleti198048
Szakmai1725216
Egyéb111880216
Tudományos2n.a.n.a.
Bulvár1n.a.n.a.
Közéleti44826502890
fenntarthatóságSzakmai33053472
Egyéb271280258
Tudományos2n.a.n.a.
Közéleti428360870
környezeti fenntarthatóságÜzleti139600600
Exportálás Excel táblázatba
Média megoszlása kulcsszavak szerint
A diagramon is megfigyelhető kiemelt kulcsszavak vonatkozásában az Online és Hírügynökség médiacsoportok kerültek előtérbe.

A "fenntarthatóság" kulcsszó esetében megfigyelhető az Online médiacsoport meghatározó túlsúlya.

Az Online médiacsoport kizárólagossága a "környezeti fenntarthatóság" és "Fenntartható fejlődés" kifejezések esetében volt megfigyelhető.
Média megoszlása kulcsszavak szerint
KulcsszóMédiatípusTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
Fenntartható fejlődésOnline105027623170
fenntarthatóságHírügynökség1190060
Online101282741140
környezeti fenntarthatóságOnline139600600
Exportálás Excel táblázatba


Fenntarthatóság
Ezt a kulcsszót 11 alkalommal említették az alábbi hírtartalmakban: 2014. október 28.: A zöld gazdaságfejlesztésről tárgyalt az EU környezetvédelmi tanácsa (inforadio.hu), Páva: elsődleges cél a város újraiparosítása (pecsiujsag.hu), A hulladékszektor jövőjéről tárgyalt az EU Környezetvédelmi Tanácsa (orientpress.hu), Fenntartható életmód, lehetséges? (alternativenergia.hu). 2014. november 2.: Integrált kerekesszékes rendszeré a Gran Prize (nyest.hu). 2014. október 27.: Holcim Awards: Különdíjat kapott Szabadics Attila és Rácz Mónica (epulettar.hu), Függőleges erdő és óriáskocka a Tátrában - a múlt hét nemzetközi esemény... (epiteszforum.hu). 2014. október 30.: A HuGBC állásfoglalása a Nemzeti Épületenergetikai Stratégia tervezetéhe... (epiteszforum.hu), Sajó Károly Kárpát-medencei környezetvédelmi csapatverseny (pafi.hu), Budapest legjobb fenntartható, zöld éttermei (blog.hu), Kórházban a gyermek- ne legyen padlón az anyuka (infopapa.hu).
"Fenntarthatóság" megoszlása médiacsoportok között
MédiacsoportTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Online média968874109881,82%
Blog159400429,09%
Hírügynökségi hírek11900609,09%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése
"Fenntarthatóság" megoszlása műfajok között
MűfajTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Közéleti42836087036,36%
Szakmai3305347227,27%
Egyéb27128025818,18%
Tudományos2n.a.n.a.18,18%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése
Fenntartható fejlődés
Ez a kiemelt kulcsszó 10 alkalommal volt aktív. A megjelenések az alábbiak voltak: 2014. október 28.: Páva: elsődleges cél a város újraiparosítása (pecsiujsag.hu), Határozatot fogadtak el az Allergia-parlagfű kerekasztal működtetéséről (ma.hu), Fenntartható életmód, lehetséges? (alternativenergia.hu). 2014. november 2.: Újítsák fel a Duna elterelésére vonatkozó tárgyalásokat (profitline.hu), Integrált kerekesszékes rendszeré a Gran Prize (nyest.hu). 2014. október 27.: Működtetik az Allergia-parlagfű kerekasztalt (weborvos.hu), Folytatja a munkát az allergia-parlagfű kerekasztal (hirado.hu), Határozatot fogadtak az Allergia-parlagfű kerekasztal működtetéséről (szegedma.hu). 2014. október 30.: Sajó Károly Kárpát-medencei környezetvédelmi csapatverseny (pafi.hu), A norvég kormány visszautasítja a KEHI vizsgálatot (sztarklikk.hu).
"Fenntartható fejlődés" megoszlása médiacsoportok között
MédiacsoportTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Online média9502762317090%
Blog1n.a.n.a.10%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése
"Fenntartható fejlődés" megoszlása műfajok között
MűfajTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Közéleti4482650289040%
Tudományos2n.a.n.a.20%
Bulvár1n.a.n.a.10%
Üzleti19804810%
Szakmai172521610%
Egyéb11188021610%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése
Környezeti fenntarthatóság
A kulcsszót egyetlen alkalommal említették. A hivatkozott megjelenés az alábbi volt: 2014. október 30.: Egy új makrogazdasági stratégia (vg.hu).
"Környezeti fenntarthatóság" megoszlása médiacsoportok között
MédiacsoportTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Online média139600600100%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése
"Környezeti fenntarthatóság" megoszlása műfajok között
MűfajTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Üzleti139600600100%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése
Kulcsszavak - Áttekintés
KulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
Fenntartható fejlődés105027623170
fenntarthatóság111301741200
környezeti fenntarthatóság139600600
Exportálás Excel táblázatba
Kulcsszavak dátum szerint
DátumKulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
2014.10.27.Fenntartható fejlődés3889841016
fenntarthatóság22519448
2014.10.28.Fenntartható fejlődés34009181890
fenntarthatóság428360870
2014.10.30.Fenntartható fejlődés211880216
fenntarthatóság476620282
környezeti fenntarthatóság139600600
2014.11.02.Fenntartható fejlődés298048
fenntarthatóság1n.a.n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Kulcsszavak média szerint
ForrásKulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
alternativenergia.huFenntartható fejlődés1n.a.n.a.
fenntarthatóság1n.a.n.a.
blog.hufenntarthatóság15940042
epiteszforum.hufenntarthatóság21073448
epulettar.hufenntarthatóság11980024
hirado.huFenntartható fejlődés1817321000
infopapa.hufenntarthatóság1n.a.n.a.
inforadio.hufenntarthatóság124500720
ma.huFenntartható fejlődés13989581800
nyest.huFenntartható fejlődés1n.a.n.a.
fenntarthatóság1n.a.n.a.
orientpress.hufenntarthatóság1190060
pafi.huFenntartható fejlődés111880216
fenntarthatóság111880216
pecsiujsag.huFenntartható fejlődés1196090
fenntarthatóság1196090
profitline.huFenntartható fejlődés198048
szegedma.huFenntartható fejlődés1n.a.n.a.
sztarklikk.huFenntartható fejlődés1n.a.n.a.
vg.hukörnyezeti fenntarthatóság139600600
weborvos.huFenntartható fejlődés1725216
Exportálás Excel táblázatba
Kulcsszavak megoszlása
KulcsszóTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
fenntarthatóság11130174120050%
Fenntartható fejlődés10502762317045,45%
környezeti fenntarthatóság1396006004,55%
Exportálás Excel táblázatba
Kulcsszavak eloszlása (havi/napi)

Véleményvezérek aktivitása

Nem voltak aktívak a véleményvezérek az elemzett időszakban a vizsgált peremfeltételek vonatkozásában, bár 18 egyéb híradást sikerült regisztrálnunk az elemzett időszakban.
Véleményvezérek tevékenységének eloszlása (havi/napi)

Népszerűség a felhasználói közösségben

Az oldalon olvasható médiaelemzések hivatalos sajtófigyelő vállalatok által - előre egyeztetett szempontok szerint - szemlézett sajtómegjelenések feldolgozásával készültek. Az esetleges kvalitatív elemzési szempontok a témával foglalkozó elemző munkatársunk szubjektív véleményét tükrözik, a tartalmi és emocionális besorolások meghatározása az elemzési feladathoz specifikált szempontrendszer figyelembe vételével történt.

  Powered by Media Analyser           Céginformáció (c) 2010 IDS Communications