IDS Communications
Ügyfélportál Cégünkről Karrier Hírek Kapcsolat
   
Időszak
2014.09.15. - 2014.09.21.

Régió
Magyarország

Nyelv
Minden nyelven

Kulcsszó
Minden érintett kulcsszó

Média
Minden média

Műfaj
Minden műfaj

Forrás
Minden tartalomforrás

Szerző
Minden szerző

Mellékletek
Minden mellékelt fájltípus

Találatok száma
8

Amennyiben Ön is szeretne ehhez hasonló elemzéseket a cége vagy iparága folyamatairól, vegye fel velünk a kapcsolatot.
Részletes Heti médiaelemzés fenntarthatósággal kapcsolatos cikkek témában
Dátum: 2014.09.22 11:41 - Készítette: Fenntarthatósági jelentés munkatárs

Ez az elemzés a fenntarthatóság témakörében megjelenő magyar online médiaaktivitásának áttekintésével foglalkozik.

[Időszak: 2014.09.15. - 2014.09.21. | Régió: Magyarország | Találatok száma: 8]

Részletes Heti médiaelemzés fenntarthatósággal kapcsolatos cikkek témában

Híraktivitás
Híraktivitás
DátumTartalmak
2014.09.154
2014.09.161
2014.09.170
2014.09.180
2014.09.191
2014.09.201
2014.09.211
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás média szerinti bontásban
Híraktivitás média szerinti bontásban
DátumOnlineHírügynökség
2014.09.1531
2014.09.1610
2014.09.1700
2014.09.1800
2014.09.1910
2014.09.2010
2014.09.2110
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás műfaj szerinti bontásban
Híraktivitás műfaj szerinti bontásban
DátumKözéletiSzakmaiVallásiÜzleti
2014.09.153010
2014.09.160100
2014.09.170000
2014.09.180000
2014.09.190100
2014.09.200001
2014.09.211000
Exportálás Excel táblázatba
Potenciális célközönség lefedettsége (CVRG)
Potenciális célközönség lefedettsége (CVRG)
DátumÖssz. lefedettség
2014.09.1529932
2014.09.16n.a.
2014.09.17n.a.
2014.09.18n.a.
2014.09.19n.a.
2014.09.20n.a.
2014.09.2110290
Exportálás Excel táblázatba
Reklámegyenérték (árak euróban)
Reklámegyenérték
DátumÖssz AVE (EUR)
2014.09.15294
2014.09.16n.a.
2014.09.17n.a.
2014.09.18n.a.
2014.09.19n.a.
2014.09.20165
2014.09.21120
Exportálás Excel táblázatba
Affinitás és Reach (AFF% és RCH%)
Újságírói tevékenység
Újságírói tevékenység
SzerzőTartalmak
Ismeretlen szerző 8
Exportálás Excel táblázatba
Földrajzi eloszlás


Földrajzi eloszlás
HelyTartalmakAránya
Az ország teljes területe562,5%
Békés megye112,5%
Csongrád megye112,5%
Tolna megye112,5%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése
Médiazajból kihasított részesedés (SoV)
Kulcsszó
DátumFenntartható fejlődésfenntarthatóság
2014.09.1531
2014.09.1611
2014.09.1700
2014.09.1800
2014.09.1901
2014.09.2011
2014.09.2110
Exportálás Excel táblázatba
Véleményvezérek aktivitása
Népszerűség a felhasználói közösségben

Híraktivitás

Az áttekintett időintervallumban, 2014. szeptember 15. és 2014. szeptember 21. között 8 publikáció látott napvilágot. A leginkább kiemelkedő médiaaktivitás 2014. szeptember 15-én volt, aznap 4 publikáció látott napvilágot. A legkevésbé említésre érdemes médiaaktivitás 2014. szeptember 16. és szeptember 19 - 21-ig volt mérhető, az ismertetett napokon 1-1 publikáció jelent meg. A következő napokon egyáltalán nem voltak észlelhetők megjelenések: 2014. szeptember 17. és 18-án.

7 megjelenéssel az Online médiumok mutatták fel a leginkább említésre méltó tevékenységet a médiatípusok között (az összes regisztrált megjelenés 87,5%-a).

Valamelyest elmaradtak a Hírügynökségi hírekek. Ezek 1 publikációval csak a megjelenések 12,5%-át hozták.
A trend alakulása
A vizsgált időszak észlelhető részében nem volt megfigyelhető médiaaktivitás. Az észlelhető aktivitást kifejtő napok tekintetében az értékek monoton csökkenő sorozat alakját mutatták. Észrevehető volt az is, hogy az értékek folyamatos csökkenése esetenként megtorpant, és átmeneti jelleggel stagnáló képet öltött. 2014. szeptember 16-án egy számottevő csökkenés volt megfigyelhető a vizsgált értékek tekintetében, mikor is a mennyiség az előző felénél is kisebbre esett. A vizsgált napok adatainak ismeretében elmondható: a teljes időszak ismert értékeire illeszthető trend vonala kétségkívül esik.
(A trend meredeksége: -0,358)
Híraktivitás dátum szerinti bontásban
DátumTartalmakVáltozás
2014.09.15.4n.a.
2014.09.16.1-3 (25 %) ▼
2014.09.19.10 (100 %) ►
2014.09.20.10 (100 %) ►
2014.09.21.10 (100 %) ►
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás médiacsoport szerinti bontásban
DátumMédiacsoportTartalmak
2014.09.15.Hírügynökség1
Online3
2014.09.16.Online1
2014.09.19.Online1
2014.09.20.Online1
2014.09.21.Online1
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás médiatípus szerinti bontásban
DátumMédiatípusTartalmak
2014.09.15.Hírügynökségi hírek1
Online média3
2014.09.16.Online média1
2014.09.19.Online média1
2014.09.20.Online média1
2014.09.21.Online média1
Exportálás Excel táblázatba
Médiacsoportok megoszlása
MédiacsoportTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Online73832251987,5%
Hírügynökség119006012,5%
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás eloszlása (havi/napi)

Híraktivitás média szerinti bontásban

Online Média

Áttekintés - Online Média
A vizsgált peremfeltételek vonatkozásában ebben a médiacsoportban, a 2014. szeptember 15. és 2014. szeptember 21. között eltelt 7 napban 7 hír jelent meg. A legnagyobb aktivitás 2014. szeptember 15-én volt mérhető (3 híradás/nap). A legkevésbé számottevő híraktivitás 2014. szeptember 16. és szeptember 19 - 21-ig volt, ezeken a napokon 1-1 híradás jelent meg. Az alábbi napokon a média passzívnak bizonyult: 2014. szeptember 17. és 18-án.

A teol.hu, trademagazin.hu, beol.hu, realista.hu, delmagyar.hu, katolikus.hu és agroinform.com médiumok egyforma aktivitást mutattak, egyenként 1-1 megjelenést generálva.
A médiatorta
 
Online Médiumok aránya
Online MédiaMegjelenések számaAránya
teol.hu114,29%
trademagazin.hu114,29%
beol.hu114,29%
realista.hu114,29%
delmagyar.hu114,29%
katolikus.hu114,29%
agroinform.com114,29%
Exportálás Excel táblázatba
Online Médiumok megjelenéseinek eloszlása (havi/napi)

Hírügynökségi Hírek

Áttekintés - Hírügynökségi Hírek
A vizsgálat alá vont időintervallumban, a 2014. szeptember 15. és 2014. szeptember 21. között eltelt 7 napban ebben a médiacsoportban 1 hír látott napvilágot. Csupán egyetlen egy időpontban (2014. szeptember 15-én) volt mérhető médiaaktivitás. Akkor 1 híradás jelent meg. A felsorolt napokon egyáltalán nem volt híraktivitás: 2014. szeptember 16 - 21-ig.

A vizsgálatba bevont napokon csak az orientpress.hu jelenttetett meg hírt vizsgált feltételek vonatkozásban.
Hírügynökségi Hírekek megjelenéseinek eloszlása (havi/napi)

Melléklet

Híraktivitás médiacsoport és dátum szerinti bontásban
DátumMédiacsoportTartalmak
2014.09.15.Hírügynökség1
Online3
2014.09.16.Online1
2014.09.19.Online1
2014.09.20.Online1
2014.09.21.Online1
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás médiacsoport és kulcsszó szerinti bontásban
MédiacsoportKulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségPont
OnlineFenntartható fejlődés535382
fenntarthatóság42940
HírügynökségFenntartható fejlődés11900
Exportálás Excel táblázatba
Médiatípusok megoszlása
MédiatípusTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Online média73832251987,5%
Hírügynökségi hírek119006012,5%
Exportálás Excel táblázatba

Híraktivitás műfaj szerinti bontásban

Üzleti

Üzleti műfaj áttekintése
Az elemzési szempontok vonatkozásában ebben a műfajban, a 2014. szeptember 15. és 2014. szeptember 21. között eltelt 7 napban 1 hírtartalom jelent meg. Csupán egyetlen napon (2014. szeptember 20-án) volt mérhető híraktivitás. Aznap 1 híradás jelent meg. Az itt felsorolt napokon a média passzívnak bizonyult: 2014. szeptember 15 - 19-ig és szeptember 21-én.

A vizsgálatba bevont 7 napban publikált híradások csupán egyetlen médiához köthetők (trademagazin.hu).
Üzleti műfajú megjelenések eloszlása (havi/napi)

Közéleti

Közéleti műfaj áttekintése
A 2014. szeptember 15. és 2014. szeptember 21. között elemzett periódusban, az elemzési szempontok vonatkozásában 4 híradást hozott le a Közéleti műfajban érintett média. A legmagasabb híraktivitás 2014. szeptember 15-én volt, aznap 3 híradás jelent meg. A legjelentéktelenebb médiaaktivitás 2014. szeptember 21-én alakult ki (1 megjelenés). Az alábbi napokon egyáltalán nem jelent meg hír: 2014. szeptember 16 - 20-ig.

A beol.hu, delmagyar.hu, teol.hu és orientpress.hu hírforrások hasonló aktivitást fejtettek ki, egyenként 1-1 hírt generálva.
A kördiagram
 
Közéleti műfajt képviselő médiumok megoszlása
Közéleti műfajú médiumokMegjelenések számaAránya
beol.hu125%
delmagyar.hu125%
teol.hu125%
orientpress.hu125%
Exportálás Excel táblázatba
Közéleti műfajú megjelenések eloszlása (havi/napi)

Szakmai

Szakmai műfaj áttekintése
A vizsgált szempontok vonatkozásában, 2014. szeptember 15. és 2014. szeptember 21. között 2 hírt jelenttettek meg a Szakmai műfajú hírforrásokban. Minden vizsgált napon ahol valamilyen híraktivitás volt tapasztalható ugyanannyi, számszerint 1 híradás jelent meg. Ezek a napok az alábbiak voltak: 2014. szeptember 16. és szeptember 19. Az alábbiakban felsorolt napokon a média passzívnak bizonyult: 2014. szeptember 15., szeptember 17. és 18. és szeptember 20. és 21-én.

Az agroinform.com és realista.hu tartalomforrások egymással megegyező aktivitással vettek részt a hírforgalomban (1-1 híradás).
A kördiagram
 
Szakmai műfajt képviselő médiumok megoszlása
Szakmai műfajú médiumokMegjelenések számaAránya
agroinform.com150%
realista.hu150%
Exportálás Excel táblázatba
Szakmai műfajú megjelenések eloszlása (havi/napi)

Vallási

Vallási műfaj áttekintése
A vizsgált feltételek vonatkozásában, 2014. szeptember 15. és 2014. szeptember 21. között 1 hírt jelenttettek meg ebben a műfajban. Csupán egyetlen napon (2014. szeptember 15-én) volt mérhető híraktivitás. Aznap 1 híradás jelent meg. Az alábbi napokon egyáltalán nem volt észlelhető hír: 2014. szeptember 16 - 21-ig.

Az elemzés alá vont periódusban csak a katolikus.hu jelenttetett meg híradásokat vizsgált feltételek vonatkozásban.
Vallási műfajú megjelenések eloszlása (havi/napi)

Melléklet

Híraktivitás napi bontásban műfaj szerint
DátumMűfajTartalmak
2014.09.15.Vallási1
Közéleti3
2014.09.16.Szakmai1
2014.09.19.Szakmai1
2014.09.20.Üzleti1
2014.09.21.Közéleti1
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás műfaj és kulcsszó szerint
MűfajKulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségPont
KözéletiFenntartható fejlődés317482
fenntarthatóság12940
VallásiFenntartható fejlődés119800
SzakmaiFenntartható fejlődés1n.a.
fenntarthatóság2n.a.
ÜzletiFenntartható fejlődés1n.a.
fenntarthatóság1n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Műfajok százalékos megoszlása
MűfajTartalmakAránya
Közéleti450%
Szakmai225%
Vallási112,5%
Üzleti112,5%
Exportálás Excel táblázatba

Potenciális célközönség lefedettsége (CVRG)

Összesen 40222 médiafogyasztó találkozhatott a 2014. szeptember 15. és a 2014. szeptember 21. között áttekintett 7 napban vizsgált feltételek vonatkozású hírekkel.

A legmagasabb napi elérési érték 2014. szeptember 15-én alakult ki, ekkor a vizsgált témával kapcsolatos hírekkel 29932 médiafogyasztónak volt esélye találkozni. Csupán 10290 volt a 2014. szeptember 21-én publikált hírek CVRG indexszel kifejezhető médiaértéke. Az elégséges adatok meglétének hiánya miatt a 2014. szeptember 16. és szeptember 19. és 20-án megjelent híradások médiaaktivitása nem számítható át a potenciális médiafogyasztók létszámára vonatkozó értékké.

2014. szeptember 17. és 18-án a vizsgált vonatkozású hírekkel nem találkozhattak a médiafogyasztók, mivel ezeken a napokon semmilyen médiaaktivitás nem volt.
A potenciális célközönség trendjének alakulása
A vizsgált időszak napjainak több, mint a felében nem volt értékelhető CVRG érték. Az értékelhető adatokkal rendelkező napokat figyelembe véve az értékek szigorúan monoton csökkenő sorozatként értelmezhetők. A vizsgált érték az előző felénél is kisebbre zuhant vissza 2014. szeptember 21-én, ami egy jelentős visszaesésnek tekinthető. Az elemzett napok adatainak feldolgozása után elmondható: a teljes időszak ismert értékeire illeszthető trend vonala összességében nagyon meredeken süllyed.
(A célközönség trend meredeksége: -3273,667)
Lefedettség dátum szerinti bontásban
DátumTartalmakÖssz. lefedettség
2014.09.15.429932
2014.09.21.110290
2014.09.16.1n.a.
2014.09.19.1n.a.
2014.09.20.1n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Lefedettség média szerinti bontásban
ForrásTartalmakÖssz. lefedettség
katolikus.hu119800
teol.hu110290
beol.hu15292
delmagyar.hu12940
orientpress.hu11900
realista.hu1n.a.
trademagazin.hu1n.a.
agroinform.com1n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Lefedettség műfaj szerinti bontásban
MűfajTartalmakÖssz. lefedettség
Közéleti420422
Vallási119800
Üzleti1n.a.
Szakmai2n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Lefedettség kulcsszó szerinti bontásban
KulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségPont
Fenntartható fejlődés637282
fenntarthatóság42940
Exportálás Excel táblázatba
Lefedettség (CVRG) eloszlása (havi/napi)

Affinitás és Reach (AFF% és RCH%)

Affinitás
Csak olyan tartalomforrások regisztrálódtak vizsgált időszakban, melyek nem alkalmasak arra, hogy affinitási értéket lehessen belőlük kiszámítani.
Az elemzett időszak összes aktív napján csupa olyan média aktivitását detektáltuk, amelyekből - a szükséges adatok hiánya miatt - nem határozható meg affinitásra utaló érték.
Reach
Csak olyan tartalomforrások találhatók a 2014. szeptember 15. és 2014. szeptember 21. közötti időszakban, melyek nem alkalmasak arra, hogy Reach-re vonatkozó értéket lehessen belőlük kiszámítani.
A vizsgált időszakban (2014. szeptember 15. és 16. és szeptember 19 - 21-ig) csupa olyan média aktivitását észleltük, amelyek felhasználásával nem mérhető Reach érték, mert a számításhoz nem érhetők el a megfelelő adatok.

Reklámegyenérték

579 EUR volt a 2014. szeptember 15. és a 2014. szeptember 21. között eltelt 7 napban a vizsgált szempontok vonatkozásában megjelenő hírek összesített reklámegyenértéke (AVE).

294 EUR volt a 2014. szeptember 15-én megjelent híradások reklámekvivalenciája, aminek köszönhetően ez a nap tekinthető a legkiemelkedőbbnek a vizsgált időszakban. 2014. szeptember 21-én a pénzben kifejezhető híraktivitás rendkívül mérsékelt volt; aznap 120 EUR volt a híradások reklámekvivalenciája. A 2014. szeptember 16. és szeptember 19-én publikált megjelenések nem számíthatók át reklámegyenértékre, mert a számításhoz nem áll rendelkezésre elegendő adat.

A 2014. szeptember 17. és 18. napokon a vizsgált vonatkozású hírekkel nem találkozhattak a médiafogyasztók, mivel ezeken a napokon semmilyen híraktivitás nem volt megállapítható.
Az AVE (Reklámegyenérték) trendje
A vizsgált időszakban érintett napok több, mint a felében az AVE érték nem volt értékelhető. Az értékek szigorúan monoton csökkenő sorozatként értelmezhetők az értékelhető adatokat tartalmazó napokat tekintve. Mindezek ismeretében megállapítható: a teljes időszakra vonatkozó, az ismert értékekre illeszthető trendvonal egyértelműen nagyon meredeken esik.
(A trend meredeksége: -27,968)
Reklámegyenérték dátum szerinti bontásban
DátumTartalmakÖssz AVE (EUR)
2014.09.15.4294
2014.09.20.1165
2014.09.21.1120
2014.09.16.1n.a.
2014.09.19.1n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Reklámegyenérték média szerinti bontásban
ForrásTartalmakÖssz AVE (EUR)
trademagazin.hu1165
delmagyar.hu1150
teol.hu1120
orientpress.hu160
beol.hu160
katolikus.hu124
agroinform.com1n.a.
realista.hu1n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Reklámegyenérték műfaj szerinti bontásban
MűfajTartalmakÖssz AVE (EUR)
Közéleti4390
Üzleti1165
Vallási124
Szakmai2n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Reklámegyenérték kulcsszó szerinti bontásban
KulcsszóTartalmakÖssz AVE (EUR)Pont
Fenntartható fejlődés6429
fenntarthatóság4315
Exportálás Excel táblázatba
Reklámegyenérték eloszlása (havi/napi)

Újságírói tevékenység

A 2014. szeptember 15. és a 2014. szeptember 21. között eltelt 7 napban 8 hír jelent meg a vizsgált peremfeltételek vonatkozásában. Ismert szerzők nem publikáltak az elemzés alá vont periódusban.
Újságírói tevékenység - Áttekintés
SzerzőTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
Anonymus840222579
Exportálás Excel táblázatba
Újságírói tevékenység média szerinti bontásban
SzerzőForrásTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
Anonymusagroinform.com1n.a.n.a.
beol.hu1529260
delmagyar.hu12940150
katolikus.hu11980024
orientpress.hu1190060
realista.hu1n.a.n.a.
teol.hu110290120
trademagazin.hu1n.a.165
Exportálás Excel táblázatba
Újságírói tevékenység műfaj szerinti bontásban
SzerzőMűfajTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
AnonymusÜzleti1n.a.165
Szakmai2n.a.n.a.
Vallási11980024
Közéleti420422390
Exportálás Excel táblázatba
Újságírói tevékenység kulcsszó szerinti bontásban
SzerzőKulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)Pont
AnonymusFenntartható fejlődés637282429
fenntarthatóság42940315
Exportálás Excel táblázatba

Földrajzi eloszlás

Europe A 2014. szeptember 15. és a 2014. szeptember 21. között eltelt 7 napban 8 híradás látott napvilágot a vizsgált peremfeltételek vonatkozásában. A vizsgálatba bevont napokon egyetlen ismert ország - Magyarország - szolgáltatott megjelenéseket. 8 megjelenés származik innen.
Magyarország regionális áttekintése

A Magyarország híraktivitásából származó tartalmak részletesebb területi bontásban is részletezhetők. Az ország teljes területe generálta a megjelenések 62,5%-át (5 publikáció), aminek következtében a legaktívabb régiónak bizonyult az áttekintett időszakban.

A második legaktívabb körzetek egymással megegyező számú aktivitással Békés megye, Csongrád megye és Tolna megye voltak. Itt jelent meg a hírek 37,5%-a (1-1 híradás).
Magyarország regionális aktivitásának megoszlása
RégióTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Az ország teljes területe52170024962,5%
Békés megye152926012,5%
Csongrád megye1294015012,5%
Tolna megye11029012012,5%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése


Hírek területi megoszlása
HelyTartalmakArányaÖssz. lefedettség
Az ország teljes területe562,5%21700
Békés megye112,5%5292
Csongrád megye112,5%2940
Tolna megye112,5%10290
Exportálás Excel táblázatba
Médiatípusok hely szerinti bontásban
HelyMédiatípusMédiacsoportTartalmakÖssz. lefedettség
Az ország teljes területeOnlineOnline média419800
HírügynökségHírügynökségi hírek11900
Békés megyeOnlineOnline média15292
Csongrád megyeOnlineOnline média12940
Tolna megyeOnlineOnline média110290
Exportálás Excel táblázatba
Kulcsszavak hely szerinti bontásban
HelyKulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségPont
Az ország teljes területeFenntartható fejlődés421700
fenntarthatóság3n.a.
Békés megyeFenntartható fejlődés15292
Csongrád megyefenntarthatóság12940
Tolna megyeFenntartható fejlődés110290
Exportálás Excel táblázatba

Médiazajból kihasított részesedés (SoV)

A 2014. szeptember 15. és 2014. szeptember 21. között áttekintett 7 napban, a vizsgált feltételek vonatkozásában 8 híradást hozott le a média.

A legtöbbet említett kulcsszó a "Fenntartható fejlődés" volt (6 megjelenés).

A "fenntarthatóság" 4 alkalommal került regisztrálásra, aktivitása mérsékeltebbnek tekinthető.
Műfajok megoszlása kulcsszavak szerint
Az Üzleti, Szakmai, Vallási és Közéleti műfajokkal találkozhattunk a diagramon is kifejtett kiemelt kifejezések vizsgálata során.
Műfajok megoszlása kulcsszavak szerint
KulcsszóMűfajTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
Fenntartható fejlődésÜzleti1n.a.165
Szakmai1n.a.n.a.
Vallási11980024
Közéleti317482240
fenntarthatóságÜzleti1n.a.165
Szakmai2n.a.n.a.
Közéleti12940150
Exportálás Excel táblázatba
Média megoszlása kulcsszavak szerint
A Hírügynökség és Online médiacsoportba tartozó tartalmak voltak regisztrálhatók az ábrán is megfigyelhető kiemelt kulcsszavak vizsgálata során.

Az Online médiacsoport meghatározó túlsúlya a "Fenntartható fejlődés" kifejezés esetében volt érzékelhető.

Kivétel nélkül Online médiacsoport alá tartozó publikációkban jelent meg a "fenntarthatóság" kulcsszó.
Média megoszlása kulcsszavak szerint
KulcsszóMédiatípusTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
Fenntartható fejlődésHírügynökség1190060
Online535382369
fenntarthatóságOnline42940315
Exportálás Excel táblázatba


Fenntartható fejlődés
6 alkalommal volt aktív ez a kulcsszó, mégpedig az alábbi hírtartalmakban: 2014. szeptember 15.: Újabb kiemelt szakmai partnerrel dolgozik együtt az MNV Zrt. (orientpress.hu), Kattárs: Az eső sem riasztotta el az érdeklődőket (katolikus.hu), Szarvasi diák is tanul az angol egyetemen, ahol tűz ütött ki (beol.hu). 2014. szeptember 20.: Ismét a legfenntarthatóbb vállalatok között a Henkel (trademagazin.hu). 2014. szeptember 16.: Angyal István park felújítása (realista.hu). 2014. szeptember 21.: Kizárólag környezetbarát járművek versenyeztek (teol.hu).
"Fenntartható fejlődés" megoszlása médiacsoportok között
MédiacsoportTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Online média53538236983,33%
Hírügynökségi hírek119006016,67%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése
"Fenntartható fejlődés" megoszlása műfajok között
MűfajTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Közéleti31748224050%
Üzleti1n.a.16516,67%
Szakmai1n.a.n.a.16,67%
Vallási1198002416,67%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése
Fenntarthatóság
A kulcsszót 4 alkalommal említették. A hivatkozott megjelenések az alábbiak voltak: 2014. szeptember 15.: Grönland őslakosai vadászhatnak bálnára (delmagyar.hu). 2014. szeptember 20.: Ismét a legfenntarthatóbb vállalatok között a Henkel (trademagazin.hu). 2014. szeptember 16.: Angyal István park felújítása (realista.hu). 2014. szeptember 19.: BASF – Fenntartható megoldások (agroinform.com).
"Fenntarthatóság" megoszlása médiacsoportok között
MédiacsoportTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Online média42940315100%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése
"Fenntarthatóság" megoszlása műfajok között
MűfajTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Szakmai2n.a.n.a.50%
Közéleti1294015025%
Üzleti1n.a.16525%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése
Kulcsszavak - Áttekintés
KulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
Fenntartható fejlődés637282429
fenntarthatóság42940315
Exportálás Excel táblázatba
Kulcsszavak dátum szerint
DátumKulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
2014.09.15.Fenntartható fejlődés326992144
fenntarthatóság12940150
2014.09.16.Fenntartható fejlődés1n.a.n.a.
fenntarthatóság1n.a.n.a.
2014.09.19.fenntarthatóság1n.a.n.a.
2014.09.20.Fenntartható fejlődés1n.a.165
fenntarthatóság1n.a.165
2014.09.21.Fenntartható fejlődés110290120
Exportálás Excel táblázatba
Kulcsszavak média szerint
ForrásKulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
agroinform.comfenntarthatóság1n.a.n.a.
beol.huFenntartható fejlődés1529260
delmagyar.hufenntarthatóság12940150
katolikus.huFenntartható fejlődés11980024
orientpress.huFenntartható fejlődés1190060
realista.huFenntartható fejlődés1n.a.n.a.
fenntarthatóság1n.a.n.a.
teol.huFenntartható fejlődés110290120
trademagazin.huFenntartható fejlődés1n.a.165
fenntarthatóság1n.a.165
Exportálás Excel táblázatba
Kulcsszavak megoszlása
KulcsszóTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Fenntartható fejlődés63728242960%
fenntarthatóság4294031540%
Exportálás Excel táblázatba
Kulcsszavak eloszlása (havi/napi)

Véleményvezérek aktivitása

Annak ellenére nem voltak detektálhatók véleményvezérek által jegyzett híradások az elemzés alá vont periódusban, hogy a vizsgált peremfeltételek vonatkozásában 8 egyéb hír látott napvilágot.
Véleményvezérek tevékenységének eloszlása (havi/napi)

Népszerűség a felhasználói közösségben

Az oldalon olvasható médiaelemzések hivatalos sajtófigyelő vállalatok által - előre egyeztetett szempontok szerint - szemlézett sajtómegjelenések feldolgozásával készültek. Az esetleges kvalitatív elemzési szempontok a témával foglalkozó elemző munkatársunk szubjektív véleményét tükrözik, a tartalmi és emocionális besorolások meghatározása az elemzési feladathoz specifikált szempontrendszer figyelembe vételével történt.

  Powered by Media Analyser           Céginformáció (c) 2010 IDS Communications