IDS Communications
Ügyfélportál Cégünkről Karrier Hírek Kapcsolat
   
Időszak
2014.10.20. - 2014.10.26.

Régió
Magyarország

Nyelv
Minden nyelven

Kulcsszó
Minden érintett kulcsszó

Média
Minden média

Műfaj
Minden műfaj

Forrás
Minden tartalomforrás

Szerző
Minden szerző

Mellékletek
Minden mellékelt fájltípus

Találatok száma
14

Amennyiben Ön is szeretne ehhez hasonló elemzéseket a cége vagy iparága folyamatairól, vegye fel velünk a kapcsolatot.
Részletes Heti médiaelemzés fenntarthatósággal kapcsolatos cikkek témában
Dátum: 2014.10.27 11:38 - Készítette: Fenntarthatósági jelentés munkatárs

Ez az elemzés a fenntarthatóság témakörében megjelenő magyar online sajtóaktivitásának áttekintésével foglalkozik.

[Időszak: 2014.10.20. - 2014.10.26. | Régió: Magyarország | Találatok száma: 14]

Részletes Heti médiaelemzés fenntarthatósággal kapcsolatos cikkek témában

Híraktivitás
Híraktivitás
DátumTartalmak
2014.10.203
2014.10.219
2014.10.222
2014.10.230
2014.10.240
2014.10.250
2014.10.260
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás média szerinti bontásban
Híraktivitás média szerinti bontásban
DátumOnlineHírügynökség
2014.10.2021
2014.10.2190
2014.10.2220
2014.10.2300
2014.10.2400
2014.10.2500
2014.10.2600
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás műfaj szerinti bontásban
Híraktivitás műfaj szerinti bontásban
DátumKözéletiÜzletiSzakmai
2014.10.20201
2014.10.21450
2014.10.22101
2014.10.23000
2014.10.24000
2014.10.25000
2014.10.26000
Exportálás Excel táblázatba
Potenciális célközönség lefedettsége (CVRG)
Potenciális célközönség lefedettsége (CVRG)
DátumÖssz. lefedettség
2014.10.206850
2014.10.21473982
2014.10.22n.a.
2014.10.23n.a.
2014.10.24n.a.
2014.10.25n.a.
2014.10.26n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Reklámegyenérték (árak euróban)
Reklámegyenérték
DátumÖssz AVE (EUR)
2014.10.20127
2014.10.2110840
2014.10.22120
2014.10.23n.a.
2014.10.24n.a.
2014.10.25n.a.
2014.10.26n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Affinitás és Reach (AFF% és RCH%)
Híraktivitás média szerinti bontásban
DátumÁtlag AFF%Átlag RCH%
2014.10.20n.a.n.a.
2014.10.21112,95%2,3%
2014.10.22n.a.n.a.
2014.10.23n.a.n.a.
2014.10.24n.a.n.a.
2014.10.25n.a.n.a.
2014.10.26n.a.n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Újságírói tevékenység
Újságírói tevékenység
SzerzőTartalmak
Ismeretlen szerző 14
Exportálás Excel táblázatba
Földrajzi eloszlás


Földrajzi eloszlás
HelyTartalmakAránya
Az ország teljes területe1392,86%
Győr-Moson-Sopron megye17,14%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése
Médiazajból kihasított részesedés (SoV)
Kulcsszó
DátumfenntarthatóságFenntartható fejlődéskörnyezeti fenntarthatóság
2014.10.20111
2014.10.21901
2014.10.22200
2014.10.23000
2014.10.24000
2014.10.25000
2014.10.26000
Exportálás Excel táblázatba
Véleményvezérek aktivitása
Népszerűség a felhasználói közösségben

Híraktivitás

Az elemzett periódusban, 2014. október 20. és 2014. október 26. között 14 hír jelent meg. 9 híradás jelent meg 2014. október 21-én, aminek következtében ekkor realizálódott a legfokozottabb médiaaktivitás. A legvisszafogottabb aktivitás 2014. október 22-én alakult ki (2 publikáció). Ezeken a napokon egyáltalán nem jelent meg híradás: 2014. október 23 - 26-ig.

A legaktívabbnak az Online médiumok tűntek, amelyek összesen 13 híradást jelenttettek meg (az összes érintett megjelenés 92,86%-a).

Valamelyest elmaradtak a Hírügynökségi hírekek, amelyek 1 híradással csak a megjelenések 7,14%-át hozták.
Trend
A vizsgált időszakban érintett napok több, mint a felében a híraktivitás nem volt értékelhető. A számottevő adatokat tartalmazó napokat elemezve a híraktivitás sorozatának tagjai fel-le váltakozó jelleget öltöttek. Az elemzés során megfigyelhető volt az értékek szűnni nem akaró hektikussága, mert a sorozat még rövid időre sem mutatta nyomát stagnálásnak. Az érintett érték az előző felénél is kevesebbre zuhant vissza 2014. október 22-én, ami egy jelentős csökkenésnek tekinthető. 2014. október 21-én egy meghatározó kiugrás volt megfigyelhető. A vizsgált napok adatainak ismeretében elmondható: a teljes időszak ismert értékeire illeszthető trendvonal nyilvánvalóan süllyed.
(Meredekség [trend]: -0,5)
Híraktivitás dátum szerinti bontásban
DátumTartalmakVáltozás
2014.10.20.3n.a.
2014.10.21.9+6 (300 %) ▲
2014.10.22.2-7 (22,22 %) ▼
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás médiacsoport szerinti bontásban
DátumMédiacsoportTartalmak
2014.10.20.Hírügynökség1
Online2
2014.10.21.Online9
2014.10.22.Online2
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás médiatípus szerinti bontásban
DátumMédiatípusTartalmak
2014.10.20.Hírügynökségi hírek1
Online média2
2014.10.21.Online média9
2014.10.22.Online média2
Exportálás Excel táblázatba
Médiacsoportok megoszlása
MédiacsoportTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Online134789321102792,86%
Hírügynökség11900607,14%
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás eloszlása (havi/napi)

Híraktivitás média szerinti bontásban

Online Média

Áttekintés - Online Média
A vizsgálat alá vont időszakban, a 2014. október 20. és 2014. október 26. között eltelt 7 napban az Online Média médiacsoportban 13 hírtartalom jelent meg. 9 híradás jelent meg 2014. október 21-én, aminek köszönhetően ezen a napon volt észlelhető a leginkább említést érdemlő híraktivitás. A legalacsonyabb híraktivitás 2014. október 20. és október 22-én volt, ezeken a napokon 2-2 hír jelent meg. Ezeken a napokon a média inaktívnak bizonyult: 2014. október 23 - 26-ig.

A gyorplusz.hu, vg.hu, inforadio.hu, tozsdeforum.hu, trademagazin.hu, profitline.hu, hirado.hu, hvg.hu, agrarszektor.hu, elemzeskozpont.hu, epitinfo.hu, hirhatar.hu és mandiner.hu médiumok egyforma aktivitást fejtettek ki, egyenként 1-1 híradást generálva.
A médiatorta
 
Online Médiumok aránya
Online MédiaMegjelenések számaAránya
gyorplusz.hu17,69%
vg.hu17,69%
inforadio.hu17,69%
tozsdeforum.hu17,69%
trademagazin.hu17,69%
profitline.hu17,69%
hirado.hu17,69%
hvg.hu17,69%
agrarszektor.hu17,69%
elemzeskozpont.hu17,69%
epitinfo.hu17,69%
hirhatar.hu17,69%
mandiner.hu17,69%
Exportálás Excel táblázatba
Online Médiumok megjelenéseinek eloszlása (havi/napi)

Hírügynökségi Hírek

Áttekintés - Hírügynökségi Hírek
A vizsgált szempontok vonatkozásában, 2014. október 20. és 2014. október 26. között 1 hírt publikáltak az érintett médiacsoportban. Csupán egyetlen napon (2014. október 20-án) volt mérhető médiaaktivitás, amikor is 1 híradás jelent meg. Az alábbi napokon egyáltalán nem volt mérhető híraktivitás: 2014. október 21 - 26-ig.

Az elemzési periódusban csak az orientpress.hu fejtett ki aktivitást.
Hírügynökségi Hírekek megjelenéseinek eloszlása (havi/napi)

Melléklet

Híraktivitás médiacsoport és dátum szerinti bontásban
DátumMédiacsoportTartalmak
2014.10.20.Hírügynökség1
Online2
2014.10.21.Online9
2014.10.22.Online2
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás médiacsoport és kulcsszó szerinti bontásban
MédiacsoportKulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségPont
Onlinefenntarthatóság12478932
környezeti fenntarthatóság224750
HírügynökségFenntartható fejlődés11900
Exportálás Excel táblázatba
Médiatípusok megoszlása
MédiatípusTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Online média134789321102792,86%
Hírügynökségi hírek11900607,14%
Exportálás Excel táblázatba

Híraktivitás műfaj szerinti bontásban

Üzleti

Üzleti műfaj áttekintése
A vizsgálat alá vont időintervallumban, a 2014. október 20. és 2014. október 26. között eltelt 7 napban az Üzleti műfajban 5 híradás látott napvilágot. Csupán egyetlen napon (2014. október 21-én) volt mérhető híraktivitás. Aznap 5 híradás jelent meg. Az alábbi időpontokban a média inaktívnak bizonyult: 2014. október 20. és október 22 - 26-ig.

A vg.hu, tozsdeforum.hu, elemzeskozpont.hu, profitline.hu és trademagazin.hu hírforrások egymással megegyező aktivitást fejtettek ki, egyenként 1-1 hírt generálva.
A kördiagram
 
Üzleti műfajt képviselő médiumok megoszlása
Üzleti műfajú médiumokMegjelenések számaAránya
vg.hu120%
tozsdeforum.hu120%
elemzeskozpont.hu120%
profitline.hu120%
trademagazin.hu120%
Exportálás Excel táblázatba
Üzleti műfajú megjelenések eloszlása (havi/napi)

Közéleti

Közéleti műfaj áttekintése
A 2014. október 20. és 2014. október 26. között vizsgált napokon, a vizsgált feltételek vonatkozásában 7 híradást hozott le az ebben a műfajban érintett média. A leginkább számottevő híraktivitás 2014. október 21-én alakult ki (4 híradás/nap). A legalacsonyabb médiaaktivitás 2014. október 22-én alakult ki (1 híradás). Az alábbi napokon egyáltalán nem volt detektálható hír: 2014. október 23 - 26-ig.

A hirado.hu, gyorplusz.hu, inforadio.hu, mandiner.hu, orientpress.hu, hvg.hu és hirhatar.hu médiumok egyforma aktivitást fejtettek ki, egyenként 1-1 híradással.
A kördiagram
 
Közéleti műfajt képviselő médiumok megoszlása
Közéleti műfajú médiumokMegjelenések számaAránya
hirado.hu114,29%
gyorplusz.hu114,29%
inforadio.hu114,29%
mandiner.hu114,29%
orientpress.hu114,29%
hvg.hu114,29%
hirhatar.hu114,29%
Exportálás Excel táblázatba
Közéleti műfajú megjelenések eloszlása (havi/napi)

Szakmai

Szakmai műfaj áttekintése
A vizsgált feltételek vonatkozásában, 2014. október 20. és 2014. október 26. között 2 hírt jelenttettek meg a Szakmai műfajba tartozó hírforrásokban. Minden vizsgált napon ahol valamilyen híraktivitás volt tapasztalható ugyanannyi, számszerint 1 híradás jelent meg. Ezek a napok az alábbiak voltak: 2014. október 20. és október 22. Az alábbiakban felsorolt napokon a média passzívnak bizonyult: 2014. október 21. és október 23 - 26-ig.

Az elemzési napokon az agrarszektor.hu és epitinfo.hu médiumok egyforma mennyiségű hírt jelenttettek meg (1-1 híradás).
A kördiagram
 
Szakmai műfajt képviselő médiumok megoszlása
Szakmai műfajú médiumokMegjelenések számaAránya
agrarszektor.hu150%
epitinfo.hu150%
Exportálás Excel táblázatba
Szakmai műfajú megjelenések eloszlása (havi/napi)

Melléklet

Híraktivitás napi bontásban műfaj szerint
DátumMűfajTartalmak
2014.10.20.Szakmai1
Közéleti2
2014.10.21.Üzleti5
Közéleti4
2014.10.22.Szakmai1
Közéleti1
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás műfaj és kulcsszó szerint
MűfajKulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségPont
KözéletiFenntartható fejlődés11900
fenntarthatóság5355402
környezeti fenntarthatóság224750
Szakmaifenntarthatóság24950
Üzletifenntarthatóság5118580
Exportálás Excel táblázatba
Műfajok százalékos megoszlása
MűfajTartalmakAránya
Közéleti750%
Üzleti535,71%
Szakmai214,29%
Exportálás Excel táblázatba

Potenciális célközönség lefedettsége (CVRG)

Összesen 480832 médiafogyasztó találkozhatott a 2014. október 20. és a 2014. október 26. közötti 7 napban vizsgált feltételek vonatkozású hírekkel.

473982 volt a 2014. október 21-én megjelent híradások a potenciális médiafogyasztók létszámára utaló értéke, aminek köszönhetően ez a nap számított a legkiemelkedőbbnek a vizsgálatba bevont időszakban. A legkisebb elérési értéket 2014. október 20-án tudtuk regisztrálni, ekkor a megjelenő hírek médiafogyasztó-elérése csupán 6850 volt. 2014. október 22-én ugyan volt mérhető híraktivitás, de a hírek potenciális célközönségének kiszámításához nem áll elegendő adat rendelkezésre.

2014. október 23 - 26-ig egyáltalán nem volt kimutatható médiaaktivitás a vizsgált híradások vonatkozásában, aminek köszönhetően ezeken a napokon a hírtevékenység elérési értéke 0 volt.
A célközönség trendjének alakulása
Bár kimutatható, hogy a vizsgált időszak napjainak több, mint a felében nem volt értékelhető potenciális célközönség létszámára utaló számérték, de azért a vizsgálat során elegendő adat állt rendelkezésre a trend megállapításához. Az értékek szigorúan monoton növekvő sorozatként értelmezhetők a számottevő híraktivitást kifejtő napokat elemezve. Az érintett érték az előző kétszeresénél is magasabbra növekedett 2014. október 21-én. Ez meghatározó emelkedésnek számít. Az elemzett napok adatainak összegzéseként elmondható: a teljes időszakra vonatkozó, az ismert értékekre illeszkedő trend vonala nagyon meredeken emelkedő tendenciát mutat.
(Meredekség: 467132)
Lefedettség dátum szerinti bontásban
DátumTartalmakÖssz. lefedettség
2014.10.21.9473982
2014.10.20.36850
2014.10.22.2n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Lefedettség média szerinti bontásban
ForrásTartalmakÖssz. lefedettség
hvg.hu1248920
hirado.hu181732
tozsdeforum.hu178400
vg.hu139200
inforadio.hu124750
epitinfo.hu14950
orientpress.hu11900
profitline.hu1980
trademagazin.hu1n.a.
gyorplusz.hu1n.a.
agrarszektor.hu1n.a.
elemzeskozpont.hu1n.a.
mandiner.hu1n.a.
hirhatar.hu1n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Lefedettség műfaj szerinti bontásban
MűfajTartalmakÖssz. lefedettség
Közéleti7357302
Üzleti5118580
Szakmai24950
Exportálás Excel táblázatba
Lefedettség kulcsszó szerinti bontásban
KulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségPont
fenntarthatóság12478932
környezeti fenntarthatóság224750
Fenntartható fejlődés11900
Exportálás Excel táblázatba
Lefedettség (CVRG) eloszlása (havi/napi)

Affinitás és Reach (AFF% és RCH%)

Affinitás
A 2014. október 20. és 2014. október 26. közötti napokon az elemzési szempontok vonatkozásában megjelenő hírek átlagos affinitási értéke 112,95% volt.

112,95% volt a 2014. október 21-én megjelent hírek átlagos affinitásának értéke, aminek következtében ez a nap számított a legkiemelkedőbbnek az elemzési periódusban. A 2014. október 20. és október 22-én megjelent híradások átlagos affinitásának értéke a kellő adatok hiánya miatt nem határozható meg.

Nem volt mérhető médiaaktivitás 2014. október 23 - 26-ig: ezeken a napokon a vizsgált témával kapcsolatban nem mutatható ki affinitási érték.
Az Affinitás változásának trendje
Az AFF% trend nem vizsgálható, mert csak egyetlen - az AFF% érték szempontjából - értékelhető nap volt detektálható.
Reach
Átlagosan 2,3% volt a Reach átlaga a vizsgálat alá vont periódusban vizsgált feltételek vonatkozású híreknek.

2014. október 21-én volt detektálható a leginkább számottevő átlagos Reach: ezen a napon 112,95% érték került rögzítésre az elemzett témával kapcsolatos hírekben. A 2014. október 20. és október 22-én publikált megjelenésekből nem számíthatók Reach értékek. Ennek magyarázata az, hogy a számításhoz nem áll rendelkezésre a szükséges adat.

Nem alakult ki médiaaktivitás 2014. október 23 - 26-ig: ezeken a napokon a vizsgált témával kapcsolatban nem mutatható ki Reach érték.
Reach trend
Mivel csak egyetlen - az átlagolható RCH% érték szempontjából - aktív nap volt észlelhető, ezért a Reach trend nem vizsgálható.
Affinitás és Reach dátum szerinti bontásban
DátumTartalmakÁtlag AFF%Átlag RCH%
2014.10.21.2112,95%2,3%
Exportálás Excel táblázatba
Affinitás és Reach média szerinti bontásban
ForrásTartalmakÁtlag AFF%Átlag RCH%
hvg.hu1117,6%4,2%
vg.hu1108,3%0,4%
Exportálás Excel táblázatba
Affinitás és Reach műfaj szerinti bontásban
MűfajTartalmakÁtlag AFF%Átlag RCH%
Közéleti1117,6%4,2%
Üzleti1108,3%0,4%
Exportálás Excel táblázatba
Affinitás és Reach kulcsszavak szerinti bontásban
KulcsszóTartalmakÁtlag AFF%Átlag RCH%Pont
fenntarthatóság2112,95%2,3%
Exportálás Excel táblázatba

Reklámegyenérték

Az elemzett napokon az elemzési feltételek vonatkozásában megjelenő híradások összesített reklámegyenértéke (AVE) 11087 EUR volt.

A leginkább számottevő napi reklámegyenérték 2014. október 21-én alakult ki; ezen a napon a megjelenő tartalmak reklámegyenértéke 10840 EUR volt. A legkisebb reklámegyenértéket 2014. október 22-én lehetett regisztrálni, ekkor a híradások pénzben kifejezhető értéke mindösszesen 120 EUR volt.

Nem alakult ki médiaaktivitás a felsorolt napokon: 2014. október 23 - 26-ig. A felsorolt napokon a vizsgált témával nem találkozhattak a médiafogyasztók ezért a reklámegyenérték számításában sem relevánsak.
Az AVE trendje
A vizsgált időszakban érintett napok több, mint a felében nem volt értékelhető reklámegyenérték. Az elemzett mennyiségek dinamikájában a felfelé és a lefelé irányuló mozgás egyaránt megfigyelhető volt. Az észlelés során megfigyelhető az értékek napról-napra tapasztalható hektikussága, mivel a sorozat még rövid időre sem mutatta a stagnálás nyomát. 2014. október 22-én egy jelentős mérséklődés volt megfigyelhető a vizsgált értékek tekintetében, mikor is a mennyiség az előző felénél is kevesebbre esett. 2014. október 21-én egy meghatározó növekedés volt megfigyelhető, mikor is az érintett érték az előző kétszeresénél is magasabbra nőtt. A fent említettek ismeretében elmondható: a teljes időszak ismert értékeire illeszkedő AVE trend vonala minden kétséget kizáróan süllyedő tendenciát mutat.
(A trend meredeksége: -3,5)
Reklámegyenérték dátum szerinti bontásban
DátumTartalmakÖssz AVE (EUR)
2014.10.21.910840
2014.10.20.3127
2014.10.22.2120
Exportálás Excel táblázatba
Reklámegyenérték média szerinti bontásban
ForrásTartalmakÖssz AVE (EUR)
hvg.hu16998
hirado.hu11500
inforadio.hu1720
tozsdeforum.hu1600
vg.hu1600
trademagazin.hu1165
agrarszektor.hu1120
elemzeskozpont.hu1119
gyorplusz.hu190
orientpress.hu160
mandiner.hu155
profitline.hu148
epitinfo.hu112
hirhatar.hu1n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Reklámegyenérték műfaj szerinti bontásban
MűfajTartalmakÖssz AVE (EUR)
Közéleti79423
Üzleti51532
Szakmai2132
Exportálás Excel táblázatba
Reklámegyenérték kulcsszó szerinti bontásban
KulcsszóTartalmakÖssz AVE (EUR)Pont
fenntarthatóság1210972
környezeti fenntarthatóság2775
Fenntartható fejlődés160
Exportálás Excel táblázatba
Reklámegyenérték eloszlása (havi/napi)

Újságírói tevékenység

2014. október 20. és 2014. október 26. között 14 tartalom jelent meg a vizsgált peremfeltételek vonatkozásában. Ismert szerzők nem voltak aktívak az elemzés alá vont időszakban.
Újságírói tevékenység - Áttekintés
SzerzőTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
Anonymus1448083211087
Exportálás Excel táblázatba
Újságírói tevékenység média szerinti bontásban
SzerzőForrásTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
Anonymusagrarszektor.hu1n.a.120
elemzeskozpont.hu1n.a.119
epitinfo.hu1495012
gyorplusz.hu1n.a.90
hirado.hu1817321500
hirhatar.hu1n.a.n.a.
hvg.hu12489206998
inforadio.hu124750720
mandiner.hu1n.a.55
orientpress.hu1190060
profitline.hu198048
tozsdeforum.hu178400600
trademagazin.hu1n.a.165
vg.hu139200600
Exportálás Excel táblázatba
Újságírói tevékenység műfaj szerinti bontásban
SzerzőMűfajTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
AnonymusÜzleti51185801532
Szakmai24950132
Közéleti73573029423
Exportálás Excel táblázatba
Újságírói tevékenység kulcsszó szerinti bontásban
SzerzőKulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)Pont
AnonymusFenntartható fejlődés1190060
fenntarthatóság1247893210972
környezeti fenntarthatóság224750775
Exportálás Excel táblázatba

Földrajzi eloszlás

Europe A vizsgált feltételek vonatkozásában a 2014. október 20. és a 2014. október 26. közötti időszakban 14 híradást jelenttettek meg. Az elemzett periódusban egyetlen ismert földrajzi terület - Magyarország - szolgáltatott megjelenéseket. Az országhoz 14 híradás köthető.
Magyarország regionális áttekintése

A Magyarország aktivitásából származó tartalmak további területi felosztásban is elemezhetők. A legszámottevőbbnek Az ország teljes területe tűnt, amely összesen 13 hírt publikált (az összes mérhető megjelenés 92,86 százaléka).

Némiképp elmaradt Győr-Moson-Sopron megye. Ez a körzet 1 híradással csak a megjelenések 7,14%-át hozta.
Magyarország regionális aktivitásának megoszlása
RégióTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Az ország teljes területe134808321099792,86%
Győr-Moson-Sopron megye1n.a.907,14%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése


Hírek területi megoszlása
HelyTartalmakArányaÖssz. lefedettség
Az ország teljes területe1392,86%480832
Győr-Moson-Sopron megye17,14%n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Médiatípusok hely szerinti bontásban
HelyMédiatípusMédiacsoportTartalmakÖssz. lefedettség
Az ország teljes területeOnlineOnline média12478932
HírügynökségHírügynökségi hírek11900
Győr-Moson-Sopron megyeOnlineOnline média1n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Kulcsszavak hely szerinti bontásban
HelyKulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségPont
Az ország teljes területefenntarthatóság11478932
környezeti fenntarthatóság224750
Fenntartható fejlődés11900
Győr-Moson-Sopron megyefenntarthatóság1n.a.
Exportálás Excel táblázatba

Médiazajból kihasított részesedés (SoV)

A 2014. október 20. és 2014. október 26. közötti periódusban, a vizsgált szempontok vonatkozásában 14 híradást hozott le a média.

A "fenntarthatóság" kifejezéshez kapcsolható a legtöbb említés, ezzel 12 híradás foglalkozott a vizsgálat alá vont időintervallumban.

A "környezeti fenntarthatóság" 2 alkalommal került regisztrálásra, aktivitása mérsékeltebbnek minősíthető.

A harmadik helyen a "Fenntartható fejlődés" végzett 1 említéssel.
Műfajok megoszlása kulcsszavak szerint
Az ábrán is megfigyelhető kiemelt kifejezések elemzése során a következő műfajokkal találkozhattunk: Közéleti, Üzleti és Szakmai.

A Közéleti műfaj kizárólagossága a "környezeti fenntarthatóság" és "Fenntartható fejlődés" kulcsszavak esetében volt észlelhető.
Műfajok megoszlása kulcsszavak szerint
KulcsszóMűfajTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
Fenntartható fejlődésKözéleti1190060
fenntarthatóságÜzleti51185801532
Szakmai24950132
Közéleti53554029308
környezeti fenntarthatóságKözéleti224750775
Exportálás Excel táblázatba
Média megoszlása kulcsszavak szerint
A diagramon is ábrázolt kiemelt kulcsszavak vizsgálata során a Hírügynökség és Online médiacsoportokkal találkozhatunk.

Az Online médiacsoport kizárólagossága volt megállapítható a "fenntarthatóság" és "környezeti fenntarthatóság" kulcsszavak esetében.

A "Fenntartható fejlődés" kulcsszó esetében megfigyelhető, hogy kizárólag a Hírügynökség médiacsoportba tartozó tartalmakban került regisztrálásra.
Média megoszlása kulcsszavak szerint
KulcsszóMédiatípusTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
Fenntartható fejlődésHírügynökség1190060
fenntarthatóságOnline1247893210972
környezeti fenntarthatóságOnline224750775
Exportálás Excel táblázatba


Fenntarthatóság
A kulcsszót 12 alkalommal említették. A hivatkozott megjelenések az alábbiak voltak: 2014. október 22.: Csúnya következményekkel jár az ebolajárvány a kakaópiacon (agrarszektor.hu), Veszélyben a reggeli kakaónk? (hirhatar.hu). 2014. október 21.: Nő a kakaó ára, csökken a termelt mennyiség (trademagazin.hu), Nő a kakaó ára, csökken a termelt mennyiség (hirado.hu), Áder: összefogás kell a klímaváltozás ügyében (inforadio.hu), Drágulhat a kakaó az ebola miatt (hvg.hu), Drágul a kakaó (vg.hu), Nő a kakaó ára, csökken a termelt mennyiség (profitline.hu), Nő a kakaó ára, csökken a termelt mennyiség (elemzeskozpont.hu), Nő a kakaó ára, csökken a termelt mennyiség (gyorplusz.hu), Egyre drágább a kakaó (tozsdeforum.hu). 2014. október 20.: Újabb magyar építészek kaptak díjat a Holcim Awards világversenyen egy m... (epitinfo.hu).
"Fenntarthatóság" megoszlása médiacsoportok között
MédiacsoportTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Online média1247893210972100%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése
"Fenntarthatóság" megoszlása műfajok között
MűfajTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Üzleti5118580153241,67%
Közéleti5355402930841,67%
Szakmai2495013216,67%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése
Környezeti fenntarthatóság
Ez a fontosabb kulcsszó 2 alkalommal volt aktív. A hivatkozások az következők: 2014. október 21.: Áder: összefogás kell a klímaváltozás ügyében (inforadio.hu). 2014. október 20.: Áder: Összefogás kell a klímaváltozás ellen (mandiner.hu).
"Környezeti fenntarthatóság" megoszlása médiacsoportok között
MédiacsoportTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Online média224750775100%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése
"Környezeti fenntarthatóság" megoszlása műfajok között
MűfajTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Közéleti224750775100%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése
Fenntartható fejlődés
Ez a kifejezés csak egyetlen alkalommal volt aktív. Ebben a híradásban említették meg: 2014. október 20.: Hoppál: a kultúra a társadalmi felzárkózás erősítésére is alkalmas (orientpress.hu).
"Fenntartható fejlődés" megoszlása médiacsoportok között
MédiacsoportTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Hírügynökségi hírek1190060100%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése
"Fenntartható fejlődés" megoszlása műfajok között
MűfajTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Közéleti1190060100%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése
Kulcsszavak - Áttekintés
KulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
fenntarthatóság1247893210972
környezeti fenntarthatóság224750775
Fenntartható fejlődés1190060
Exportálás Excel táblázatba
Kulcsszavak dátum szerint
DátumKulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
2014.10.20.Fenntartható fejlődés1190060
fenntarthatóság1495012
környezeti fenntarthatóság1n.a.55
2014.10.21.fenntarthatóság947398210840
környezeti fenntarthatóság124750720
2014.10.22.fenntarthatóság2n.a.120
Exportálás Excel táblázatba
Kulcsszavak média szerint
ForrásKulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
agrarszektor.hufenntarthatóság1n.a.120
elemzeskozpont.hufenntarthatóság1n.a.119
epitinfo.hufenntarthatóság1495012
gyorplusz.hufenntarthatóság1n.a.90
hirado.hufenntarthatóság1817321500
hirhatar.hufenntarthatóság1n.a.n.a.
hvg.hufenntarthatóság12489206998
inforadio.hufenntarthatóság124750720
környezeti fenntarthatóság124750720
mandiner.hukörnyezeti fenntarthatóság1n.a.55
orientpress.huFenntartható fejlődés1190060
profitline.hufenntarthatóság198048
tozsdeforum.hufenntarthatóság178400600
trademagazin.hufenntarthatóság1n.a.165
vg.hufenntarthatóság139200600
Exportálás Excel táblázatba
Kulcsszavak megoszlása
KulcsszóTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
fenntarthatóság124789321097280%
környezeti fenntarthatóság22475077513,33%
Fenntartható fejlődés11900606,67%
Exportálás Excel táblázatba
Kulcsszavak eloszlása (havi/napi)

Véleményvezérek aktivitása

Nem voltak aktívak a véleményvezérek a vizsgált időszakban a vizsgált peremfeltételek vonatkozásában, bár 14 egyéb megjelenést sikerült regisztrálnunk az elemzés alá vont időszakban.
Véleményvezérek tevékenységének eloszlása (havi/napi)

Népszerűség a felhasználói közösségben

Az oldalon olvasható médiaelemzések hivatalos sajtófigyelő vállalatok által - előre egyeztetett szempontok szerint - szemlézett sajtómegjelenések feldolgozásával készültek. Az esetleges kvalitatív elemzési szempontok a témával foglalkozó elemző munkatársunk szubjektív véleményét tükrözik, a tartalmi és emocionális besorolások meghatározása az elemzési feladathoz specifikált szempontrendszer figyelembe vételével történt.

  Powered by Media Analyser           Céginformáció (c) 2010 IDS Communications