IDS Communications
Ügyfélportál Cégünkről Karrier Hírek Kapcsolat
   
Időszak
2014.09.29. - 2014.10.05.

Régió
Magyarország

Nyelv
Minden nyelven

Kulcsszó
Minden érintett kulcsszó

Média
Minden média

Műfaj
Minden műfaj

Forrás
Minden tartalomforrás

Szerző
Minden szerző

Mellékletek
Minden mellékelt fájltípus

Találatok száma
13

Amennyiben Ön is szeretne ehhez hasonló elemzéseket a cége vagy iparága folyamatairól, vegye fel velünk a kapcsolatot.
Részletes Heti médiaelemzés fenntarthatósággal kapcsolatos cikkek témában
Dátum: 2014.10.06 11:59 - Készítette: Fenntarthatósági jelentés munkatárs

Ez az elemzés a fenntarthatóság témakörében megjelenő magyar online médiaaktivitásának áttekintésével foglalkozik.

[Időszak: 2014.09.29. - 2014.10.05. | Régió: Magyarország | Találatok száma: 13]

Részletes Heti médiaelemzés fenntarthatósággal kapcsolatos cikkek témában

Híraktivitás
Híraktivitás
DátumTartalmak
2014.09.291
2014.09.305
2014.10.011
2014.10.021
2014.10.032
2014.10.043
2014.10.050
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás média szerinti bontásban
Híraktivitás média szerinti bontásban
DátumOnlineHírügynökség
2014.09.2910
2014.09.3050
2014.10.0110
2014.10.0210
2014.10.0320
2014.10.0421
2014.10.0500
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás műfaj szerinti bontásban
Híraktivitás műfaj szerinti bontásban
DátumKözéletiSzakmaiEgyéb
2014.09.29010
2014.09.30410
2014.10.01100
2014.10.02001
2014.10.03110
2014.10.04210
2014.10.05000
Exportálás Excel táblázatba
Potenciális célközönség lefedettsége (CVRG)
Potenciális célközönség lefedettsége (CVRG)
DátumÖssz. lefedettség
2014.09.2971379
2014.09.304679558
2014.10.013096408
2014.10.0211880
2014.10.031176
2014.10.0427341
2014.10.05n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Reklámegyenérték (árak euróban)
Reklámegyenérték
DátumÖssz AVE (EUR)
2014.09.29210
2014.09.308620
2014.10.014800
2014.10.02216
2014.10.03114
2014.10.04870
2014.10.05n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Affinitás és Reach (AFF% és RCH%)
Újságírói tevékenység
Újságírói tevékenység
SzerzőTartalmak
Ismeretlen szerző 13
Exportálás Excel táblázatba
Földrajzi eloszlás

Földrajzi eloszlás
HelyTartalmakAránya
Magyarország13100%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése
Médiazajból kihasított részesedés (SoV)
Kulcsszó
DátumfenntarthatóságFenntartható fejlődéskörnyezeti fenntarthatóság
2014.09.29010
2014.09.30500
2014.10.01010
2014.10.02100
2014.10.03120
2014.10.04201
2014.10.05000
Exportálás Excel táblázatba
Véleményvezérek aktivitása
Népszerűség a felhasználói közösségben

Híraktivitás

Az áttekintett időszakban, a 2014. szeptember 29. és 2014. október 5. között eltelt 7 napban 13 hír jelent meg. A legnagyobb médiaaktivitás 2014. szeptember 30-án volt mérhető (akkor 5 megjelenés regisztrálódott). A legkevésbé említésre érdemes médiaaktivitás 2014. szeptember 29. és október 1. és 2-án volt detektálható, az ismertetett napokon 1-1 hír jelent meg. 2014. október 5-én egyáltalán nem jelent meg hír.

A legszámottevőbbnek az Online médiumok bizonyultak, ezek összesen 12 hírt jelenttettek meg (az összes detektálható megjelenés 92,31 százaléka).

A második legaktívabbak a Hírügynökségi hírekek voltak. Ebben a médiatípusban jelent meg a hírek 7,69%-a (1 híradás).
Trend
A vizsgált időintervallum bizonyos időpontjaiban nem volt megfigyelhető megjelenés. A mennyiségek dinamikájában a növekedés és a csökkenés egyaránt megfigyelhető volt. Észrevehető volt azonban, hogy a vizsgált értékek átmenetileg stagnálást is mutattak. A vizsgált érték az előző felénél is kisebbre esett vissza 2014. október 1-én. Ez egy számottevő visszaesésnek tekinthető. 2014. szeptember 30-án egy kiemelkedő fokozódás volt észlelhető. A vizsgált napok adatainak ismeretében elmondható: a teljes időszak ismert értékeire illeszthető trendvonal enyhén emelkedő képet mutat.
(Meredekség: 0,029)
Híraktivitás dátum szerinti bontásban
DátumTartalmakVáltozás
2014.09.29.1n.a.
2014.09.30.5+4 (500 %) ▲
2014.10.01.1-4 (20 %) ▼
2014.10.02.10 (100 %) ►
2014.10.03.2+1 (200 %) ▲
2014.10.04.3+1 (150 %) ▲
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás médiacsoport szerinti bontásban
DátumMédiacsoportTartalmak
2014.09.29.Online1
2014.09.30.Online5
2014.10.01.Online1
2014.10.02.Online1
2014.10.03.Online2
2014.10.04.Hírügynökség1
Online2
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás médiatípus szerinti bontásban
DátumMédiatípusTartalmak
2014.09.29.Online média1
2014.09.30.Online média5
2014.10.01.Online média1
2014.10.02.Online média1
2014.10.03.Online média2
2014.10.04.Hírügynökségi hírek1
Online média2
Exportálás Excel táblázatba
Médiacsoportok megoszlása
MédiacsoportTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Online1278877421483092,31%
Hírügynökség1n.a.n.a.7,69%
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás eloszlása (havi/napi)

Híraktivitás média szerinti bontásban

Online Média

Áttekintés - Online Média
A 2014. szeptember 29. és 2014. október 5. közötti napokon, az elemzési szempontok vonatkozásában 12 híradást jelenttetett meg az Online Média médiacsoport. 5 híradás jelent meg 2014. szeptember 30-án, ennek következtében ekkor alakult ki a leginkább számottevő médiaaktivitás. A legalacsonyabb híraktivitás 2014. szeptember 29. és október 1. és 2-án volt, ezeken a napokon 1-1 hír jelent meg. 2014. október 5-én egyáltalán nem jelentek meg hírtartalmak.

Az Online Média médiatípusban az inforadio.hu és origo.hu médiumok voltak a legaktívabbnak, ezek generálták a megjelenések 33,33%-át (2-2 híradás médiumonként).

Valamelyest elmaradtak az index.hu, technokrata.hu, hirado.hu, Infovilag.hu, hazipatika.com, greenfo.hu, pafi.hu és tema.hu médiumok. Ezek egyenként 1-1 híradást jelenttettek meg (az összes megjelenés 66,67%-a).
A médiatorta
 
Online Médiumok aránya
Online MédiaMegjelenések számaAránya
inforadio.hu216,67%
origo.hu216,67%
index.hu18,33%
technokrata.hu18,33%
hirado.hu18,33%
Infovilag.hu18,33%
hazipatika.com18,33%
greenfo.hu18,33%
pafi.hu18,33%
tema.hu18,33%
Exportálás Excel táblázatba
Online Médiumok megjelenéseinek eloszlása (havi/napi)

Hírügynökségi Hírek

Áttekintés - Hírügynökségi Hírek
A vizsgált feltételek vonatkozásában a Hírügynökségi Hírek médiacsoportban, a 2014. szeptember 29. és 2014. október 5. között eltelt időszakban 1 hír megjelenését lehetett regisztrálni. Csupán egyetlen napon (2014. október 4-én) volt mérhető médiaaktivitás, amikor is 1 híradás jelent meg. Ezeken a napokon egyáltalán nem volt mérhető médiaaktivitás: 2014. szeptember 29 - október 3-ig és október 5-én.

A vizsgálatba bevont 7 napban megjelent híradások csupán egyetlen médiához köthetők (zetapress.hu).
Hírügynökségi Hírekek megjelenéseinek eloszlása (havi/napi)

Melléklet

Híraktivitás médiacsoport és dátum szerinti bontásban
DátumMédiacsoportTartalmak
2014.09.29.Online1
2014.09.30.Online5
2014.10.01.Online1
2014.10.02.Online1
2014.10.03.Online2
2014.10.04.Hírügynökség1
Online2
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás médiacsoport és kulcsszó szerinti bontásban
MédiacsoportKulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségPont
OnlineFenntartható fejlődés43168963
fenntarthatóság84695455
környezeti fenntarthatóság124500
Hírügynökségfenntarthatóság1n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Médiatípusok megoszlása
MédiatípusTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Online média1278877421483092,31%
Hírügynökségi hírek1n.a.n.a.7,69%
Exportálás Excel táblázatba

Híraktivitás műfaj szerinti bontásban

Közéleti

Közéleti műfaj áttekintése
Az elemzett periódusban, a 2014. szeptember 29. és 2014. október 5. között eltelt 7 napban az ebben a műfajban publikáló médiában 8 híradás látott napvilágot. A legnagyobb médiaaktivitás 2014. szeptember 30-án alakult ki (4 híradás/nap). A legalacsonyabb médiaaktivitás 2014. október 1. és október 3-án volt, ezeken a napokon 1-1 hír jelent meg. A következőkben ismertetett napokon a média passzívnak bizonyult: 2014. szeptember 29., október 2. és október 5-én.

2-2 híradással az inforadio.hu és origo.hu médiumok fejtették ki a legnagyobb aktivitást (az összes megjelenés 50%-a).

Csekélyebb híraktivitást fejtettek ki az index.hu, hirado.hu, zetapress.hu és tema.hu hírforrások, egyenként 1-1 híradást generálva. Az ismertetett médiumok az összes megjelenés 50 százalékát produkálták.
A kördiagram
 
Közéleti műfajt képviselő médiumok megoszlása
Közéleti műfajú médiumokMegjelenések számaAránya
inforadio.hu225%
origo.hu225%
index.hu112,5%
hirado.hu112,5%
zetapress.hu112,5%
tema.hu112,5%
Exportálás Excel táblázatba
Közéleti műfajú megjelenések eloszlása (havi/napi)

Szakmai

Szakmai műfaj áttekintése
A 2014. szeptember 29. és 2014. október 5. között eltelt időszakban, a vizsgált peremfeltételek vonatkozásában 4 híradást hozott le a Szakmai műfajban érintett média. Minden vizsgált napon ahol valamilyen híraktivitás volt tapasztalható ugyanannyi, számszerint 1 híradás jelent meg. Ezek a napok az alábbiak voltak: 2014. szeptember 29. és 30. és október 3. és 4. Az alábbi napokon egyáltalán nem volt észlelhető hír: 2014. október 1. és 2. és október 5-én.

A hazipatika.com, technokrata.hu, Infovilag.hu és greenfo.hu médiumok egyforma aktivitást fejtettek ki, egyenként 1-1 megjelenéssel.
A kördiagram
 
Szakmai műfajt képviselő médiumok megoszlása
Szakmai műfajú médiumokMegjelenések számaAránya
hazipatika.com125%
technokrata.hu125%
Infovilag.hu125%
greenfo.hu125%
Exportálás Excel táblázatba
Szakmai műfajú megjelenések eloszlása (havi/napi)

Egyéb

Egyéb műfaj áttekintése
Az elemzett időszakban, a 2014. szeptember 29. és 2014. október 5. között eltelt 7 napban az ebben a műfajban publikáló médiában 1 híradás látott napvilágot. Csupán egyetlen napon (2014. október 2-án) volt mérhető híraktivitás. Aznap 1 híradás jelent meg. Az alábbi napokon egyáltalán nem volt észlelhető hír: 2014. szeptember 29 - október 1-ig és október 3 - 5-ig.

A vizsgált időszakban megjelent hírek pusztán a pafi.hu médiához kapcsolhatók.
Egyéb műfajú megjelenések eloszlása (havi/napi)

Melléklet

Híraktivitás napi bontásban műfaj szerint
DátumMűfajTartalmak
2014.09.29.Szakmai1
2014.09.30.Szakmai1
Közéleti4
2014.10.01.Közéleti1
2014.10.02.Egyéb1
2014.10.03.Szakmai1
Közéleti1
2014.10.04.Szakmai1
Közéleti2
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás műfaj és kulcsszó szerint
MűfajKulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségPont
KözéletiFenntartható fejlődés23096408
fenntarthatóság54679558
környezeti fenntarthatóság124500
Egyébfenntarthatóság111880
SzakmaiFenntartható fejlődés272555
fenntarthatóság34017
Exportálás Excel táblázatba
Műfajok százalékos megoszlása
MűfajTartalmakAránya
Közéleti861,54%
Szakmai430,77%
Egyéb17,69%
Exportálás Excel táblázatba

Potenciális célközönség lefedettsége (CVRG)

A 2014. szeptember 29. és 2014. október 5. között eltelt 7 napban a vizsgált feltételek vonatkozásában megjelenő híradások összesített CVRG értéke 7887742 volt.

4679558 volt a 2014. szeptember 30-án megjelent hírek a potenciális médiafogyasztók számára vonatkozó értéke, aminek köszönhetően ez a nap számított a legkiemelkedőbbnek a vizsgált időszakban. Pusztán 1176 volt a 2014. október 3-án megjelent hírek CVRG indexszel kifejezhető médiaértéke.

A 2014. október 5-én a vizsgáltaknak megfelelő vonatkozású hírekkel egyetlen médiafogyasztó sem találkozhatott, mivel aznap semmilyen híraktivitás nem volt a vizsgált témával kapcsolatban.
A potenciális célközönség trendjének alakulása
Találhatóak voltak olyan napok a vizsgált periódusban, amikor nem volt megfigyelhető célközönség létszámára utaló számérték. Az észlelhető aktivitást kifejtő napokat elemezve az elvi célközönség számára utaló érték egymás után következő elemei fel-le váltakozó tendenciát mutatnak. Az észlelés során említést érdemel az értékek szüntelen változékonysága, mert a sorozat még rövid időre sem stagnált. 2014. október 2. és 3-án lehetett jelentős visszaeséseket észlelni. 2014. szeptember 30. és október 4-én meghatározó ugrásokat lehetett megfigyelni. Az elemzett napok adatainak összegzéseként megállapítható: a teljes időszak ismert értékeire illeszthető trend vonala összességében nagyon meredeken zuhan.
(A potenciális célközönség-változás trend meredeksége: -495424,686)
Lefedettség dátum szerinti bontásban
DátumTartalmakÖssz. lefedettség
2014.09.30.54679558
2014.10.01.13096408
2014.09.29.171379
2014.10.04.327341
2014.10.02.111880
2014.10.03.21176
Exportálás Excel táblázatba
Lefedettség média szerinti bontásban
ForrásTartalmakÖssz. lefedettség
origo.hu26161220
index.hu11508514
hirado.hu181732
hazipatika.com171379
inforadio.hu249000
pafi.hu111880
greenfo.hu12841
Infovilag.hu11176
technokrata.hu1n.a.
tema.hu1n.a.
zetapress.hu1n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Lefedettség műfaj szerinti bontásban
MűfajTartalmakÖssz. lefedettség
Közéleti87800466
Szakmai475396
Egyéb111880
Exportálás Excel táblázatba
Lefedettség kulcsszó szerinti bontásban
KulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségPont
fenntarthatóság94695455
Fenntartható fejlődés43168963
környezeti fenntarthatóság124500
Exportálás Excel táblázatba
Lefedettség (CVRG) eloszlása (havi/napi)

Affinitás és Reach (AFF% és RCH%)

Affinitás
A 2014. szeptember 29. és 2014. október 5. közötti napokon az elemzési szempontok vonatkozásában megjelenő híradásokkal kapcsolatban csak olyan tartalomforrások találhatók, melyek alkalmatlanok arra, hogy belőlük affinitási értéket lehessen meghatározni.
Az elemzett időszak minden aktív napján (2014. szeptember 29 - október 4-ig) csupa olyan média aktivitását detektáltuk, amelyekből - a megfelelő számadatok hiánya miatt - nem mérhető affinitásra vonatkozó érték.
Reach
Csak olyan tartalomforrások regisztrálódtak vizsgált periódusban, melyek nem alkalmasak arra, hogy Reach-re vonatkozó értéket lehessen belőlük kimutatni.
Az elemzés alá vont időszakban (2014. szeptember 29 - október 4-ig) csupa olyan tartalomforrás aktivitását detektáltuk, amelyek felhasználásával nem határozható meg Reach érték. Ennek magyarázata az, hogy a számításhoz nem állnak rendelkezésre a megfelelő alapadatok.

Reklámegyenérték

Az elemzett napokon az elemzési szempontok vonatkozásában közzétett híradások összesített reklámegyenértéke (AVE) 14830 EUR volt.

2014. szeptember 30-án alakult ki a legmagasabb értékű médiaaktivitás; ezen a napon 8620 EUR volt a publikált hírek reklámegyenértéke. A legkisebb reklámegyenértéket 2014. október 3-án lehetett detektálni, ezen a napon a megjelenések értéke mindösszesen 114 EUR volt.

Nem alakult ki médiaaktivitás 2014. október 5-én, ezért az aznapi reklámegyenérték is 0 volt.
Az AVE trendjének alakulása
A vizsgált időintervallum bizonyos napjain nem volt megfigyelhető AVE érték. Az elemzett értékek felfelé és lefelé hullámzó jelleget vettek fel az értékelhető aktivitást mutató napok vonatkozásában. Az észlelés során megfigyelhető volt az értékek szüntelen hektikussága, mivel a sorozat még rövid időre sem mutatta nyomát stagnálásnak. Az érték az előző felénél is kevesebbre esett vissza 2014. október 2-án. Ez egy jelentős csökkenésnek tekinthető. 2014. szeptember 30. és október 4-én számottevő emelkedéseket lehetett tapasztalni. A fentiek ismeretében megállapítható: a teljes időszak ismert értékeire illeszkedő trendvonal összességében nagyon meredeken süllyed.
(Meredekség [rekámegyenérték-trend]: -765,771)
Reklámegyenérték dátum szerinti bontásban
DátumTartalmakÖssz AVE (EUR)
2014.09.30.58620
2014.10.01.14800
2014.10.04.3870
2014.10.02.1216
2014.09.29.1210
2014.10.03.2114
Exportálás Excel táblázatba
Reklámegyenérték média szerinti bontásban
ForrásTartalmakÖssz AVE (EUR)
origo.hu26400
index.hu14800
hirado.hu11500
inforadio.hu21440
pafi.hu1216
hazipatika.com1210
greenfo.hu1150
Infovilag.hu1114
technokrata.hu1n.a.
tema.hu1n.a.
zetapress.hu1n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Reklámegyenérték műfaj szerinti bontásban
MűfajTartalmakÖssz AVE (EUR)
Közéleti814140
Szakmai4474
Egyéb1216
Exportálás Excel táblázatba
Reklámegyenérték kulcsszó szerinti bontásban
KulcsszóTartalmakÖssz AVE (EUR)Pont
fenntarthatóság99100
Fenntartható fejlődés45124
környezeti fenntarthatóság1720
Exportálás Excel táblázatba
Reklámegyenérték eloszlása (havi/napi)

Újságírói tevékenység

A vizsgált szempontok vonatkozásában a 2014. szeptember 29. és a 2014. október 5. közötti időszakban 13 híradás volt detektálható. Nem volt észlelhető ismert szerző tevékenysége a vizsgált időszakban.
Újságírói tevékenység - Áttekintés
SzerzőTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
Anonymus13788774214830
Exportálás Excel táblázatba
Újságírói tevékenység média szerinti bontásban
SzerzőForrásTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
Anonymusgreenfo.hu12841150
hazipatika.com171379210
hirado.hu1817321500
index.hu115085144800
inforadio.hu2490001440
Infovilag.hu11176114
origo.hu261612206400
pafi.hu111880216
technokrata.hu1n.a.n.a.
tema.hu1n.a.n.a.
zetapress.hu1n.a.n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Újságírói tevékenység műfaj szerinti bontásban
SzerzőMűfajTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
AnonymusSzakmai475396474
Egyéb111880216
Közéleti8780046614140
Exportálás Excel táblázatba
Újságírói tevékenység kulcsszó szerinti bontásban
SzerzőKulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)Pont
AnonymusFenntartható fejlődés431689635124
fenntarthatóság946954559100
környezeti fenntarthatóság124500720
Exportálás Excel táblázatba

Földrajzi eloszlás

Europe A vizsgált peremfeltételek vonatkozásában a 2014. szeptember 29. és a 2014. október 5. közötti periódusban 13 híradást jelenttettek meg. A vizsgált 7 napban egyetlen ismert földrajzi terület - Magyarország - szolgáltatott híradásokat. Az országhoz 13 híradás köthető.
Hírek területi megoszlása
HelyTartalmakArányaÖssz. lefedettség
Magyarország13100%7887742
Exportálás Excel táblázatba
Médiatípusok hely szerinti bontásban
HelyMédiatípusMédiacsoportTartalmakÖssz. lefedettség
MagyarországOnlineOnline média127887742
HírügynökségHírügynökségi hírek1n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Kulcsszavak hely szerinti bontásban
HelyKulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségPont
Magyarországfenntarthatóság94695455
Fenntartható fejlődés43168963
környezeti fenntarthatóság124500
Exportálás Excel táblázatba

Médiazajból kihasított részesedés (SoV)

Az elemzett időszakban, 2014. szeptember 29. és 2014. október 5. között 13 híradás jelent meg.

A legtöbbet említett kifejezés a "fenntarthatóság" volt (9 említés).

A "Fenntartható fejlődés" 4 alkalommal került regisztrálásra, aktivitása visszafogottabbnak minősíthető.

A "környezeti fenntarthatóság" kulcsszó 1 híradással a harmadik helyen végzett.
Műfajok megoszlása kulcsszavak szerint
Az ábrán is megfigyelhető kiemelt kulcsszavak vizsgálata során a felsorolt műfajokkal találkozhattunk: Szakmai, Közéleti és Egyéb.

A "környezeti fenntarthatóság" kulcsszó esetében észlelhető, hogy csak a Közéleti műfajú megjelenésekben került regisztrálásra.
Műfajok megoszlása kulcsszavak szerint
KulcsszóMűfajTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
Fenntartható fejlődésSzakmai272555324
Közéleti230964084800
fenntarthatóságSzakmai34017264
Egyéb111880216
Közéleti546795588620
környezeti fenntarthatóságKözéleti124500720
Exportálás Excel táblázatba
Média megoszlása kulcsszavak szerint
A vizsgált kiemelt kifejezések vizsgálata során az Online és Hírügynökség médiacsoportok regisztrálódtak.

A "fenntarthatóság" kulcsszó esetében észlelhető volt az Online médiacsoportba tartozó publikációk meghatározó felülreprezentáltsága.

Az Online médiacsoport teljes dominanciája a "környezeti fenntarthatóság" és "Fenntartható fejlődés" kulcsszavak esetében volt észlelhető.
Média megoszlása kulcsszavak szerint
KulcsszóMédiatípusTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
Fenntartható fejlődésOnline431689635124
fenntarthatóságHírügynökség1n.a.n.a.
Online846954559100
környezeti fenntarthatóságOnline124500720
Exportálás Excel táblázatba


Fenntarthatóság
Ez a kiemelt kifejezés 9 alkalommal volt aktív. A megjelenések az alábbiak voltak: 2014. október 4.: A fenntarthatóság mítoszai (greenfo.hu), Ferencvárosi parkavató (zetapress.hu). 2014. szeptember 30.: Győzött a környezetbarát étkezés (inforadio.hu), Tanulmánykötet a jó állam mérhetőségéről (hirado.hu), A 7. Fenntarthatósági nap a függőség jegyében (origo.hu), Lőttek Ángyán intézetének (index.hu), 790 millió forintos fejlesztésen van túl a T-Systems adatközpontja (technokrata.hu). 2014. október 3.: Fenntartható-e a fejlődés? - ápolják az antalli örökséget (Infovilag.hu). 2014. október 2.: KPMG Felelős Társadalomért Program, 2014 (pafi.hu).
"Fenntarthatóság" megoszlása médiacsoportok között
MédiacsoportTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Online média84695455910088,89%
Hírügynökségi hírek1n.a.n.a.11,11%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése
"Fenntarthatóság" megoszlása műfajok között
MűfajTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Közéleti54679558862055,56%
Szakmai3401726433,33%
Egyéb11188021611,11%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése
Fenntartható fejlődés
Ezt a kulcsszót 4 esetben említették az alábbi hírtartalmakban: 2014. szeptember 29.: 17 meglepő tény a kávéról (hazipatika.com). 2014. október 1.: Kitiltanák a párizsi üzletekből az egyszer használatos zacskókat (origo.hu). 2014. október 3.: Fenntartható-e a fejlődés? - ápolják az antalli örökséget (Infovilag.hu), Mennyit ártott a hazai környezetpolitikának az EU? (tema.hu).
"Fenntartható fejlődés" megoszlása médiacsoportok között
MédiacsoportTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Online média431689635124100%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése
"Fenntartható fejlődés" megoszlása műfajok között
MűfajTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Szakmai27255532450%
Közéleti23096408480050%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése
Környezeti fenntarthatóság
Pusztán egyetlen alkalommal volt detektálható ez a kiemelt kulcsszó, mégpedig ebben a híradásban: 2014. október 4.: Európai Klímasztár díjat kapott Óbuda-Békásmegyer (inforadio.hu).
"Környezeti fenntarthatóság" megoszlása médiacsoportok között
MédiacsoportTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Online média124500720100%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése
"Környezeti fenntarthatóság" megoszlása műfajok között
MűfajTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Közéleti124500720100%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése
Kulcsszavak - Áttekintés
KulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
fenntarthatóság946954559100
Fenntartható fejlődés431689635124
környezeti fenntarthatóság124500720
Exportálás Excel táblázatba
Kulcsszavak dátum szerint
DátumKulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
2014.09.29.Fenntartható fejlődés171379210
2014.09.30.fenntarthatóság546795588620
2014.10.01.Fenntartható fejlődés130964084800
2014.10.02.fenntarthatóság111880216
2014.10.03.Fenntartható fejlődés21176114
fenntarthatóság11176114
2014.10.04.fenntarthatóság22841150
környezeti fenntarthatóság124500720
Exportálás Excel táblázatba
Kulcsszavak média szerint
ForrásKulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
greenfo.hufenntarthatóság12841150
hazipatika.comFenntartható fejlődés171379210
hirado.hufenntarthatóság1817321500
index.hufenntarthatóság115085144800
inforadio.hufenntarthatóság124500720
környezeti fenntarthatóság124500720
Infovilag.huFenntartható fejlődés11176114
fenntarthatóság11176114
origo.huFenntartható fejlődés130964084800
fenntarthatóság130648121600
pafi.hufenntarthatóság111880216
technokrata.hufenntarthatóság1n.a.n.a.
tema.huFenntartható fejlődés1n.a.n.a.
zetapress.hufenntarthatóság1n.a.n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Kulcsszavak megoszlása
KulcsszóTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
fenntarthatóság94695455910064,29%
Fenntartható fejlődés43168963512428,57%
környezeti fenntarthatóság1245007207,14%
Exportálás Excel táblázatba
Kulcsszavak eloszlása (havi/napi)

Véleményvezérek aktivitása

Bár az elemzett periódusban az elemzési szempontok tekintetében 13 híradást lehetett regisztrálni, közülük azonban egy sem volt véleményvezérhez kapcsolható.
Véleményvezérek tevékenységének eloszlása (havi/napi)

Népszerűség a felhasználói közösségben

Az oldalon olvasható médiaelemzések hivatalos sajtófigyelő vállalatok által - előre egyeztetett szempontok szerint - szemlézett sajtómegjelenések feldolgozásával készültek. Az esetleges kvalitatív elemzési szempontok a témával foglalkozó elemző munkatársunk szubjektív véleményét tükrözik, a tartalmi és emocionális besorolások meghatározása az elemzési feladathoz specifikált szempontrendszer figyelembe vételével történt.

  Powered by Media Analyser           Céginformáció (c) 2010 IDS Communications