Részletes Havi médiaelemzés távfűtés témában
Dátum: 2014.10.01 11:01 - Készítette: Sasvári Tamás
Ez a médiaelemzés rendszeres időközönként összefoglalja az energiaszektor kiemelt érdeklődésre számot tartó témáival kapcsolatos médiamegjelenéseket, amelyek a hazai releváns nyomtatott és online sajtóban kerültek publikálásra, illetve amelyek a különféle rádió- és televízióműsorokban voltak láthatók és hallhatók.
[Időszak: 2014.09.01. - 2014.09.30. | Régió: Magyarország | Kulcsszó: (Távfűtés összes) | Találatok száma: Nincs találat a megadott paraméterekkel]
Részletes Havi médiaelemzés távfűtés témában
Híraktivitás
Híraktivitás média szerinti bontásban
Híraktivitás műfaj szerinti bontásban
Potenciális célközönség lefedettsége (CVRG)
Reklámegyenérték (árak euróban)
Affinitás és Reach (AFF% és RCH%)
Újságírói tevékenység
Földrajzi eloszlás
Médiazajból kihasított részesedés (SoV)
Nyilatkozatok
Emocionális megítélés
Témák
Véleményvezérek aktivitása
Híraktivitás A 2014. szeptember 1. és 2014. szeptember 30. közötti időszakban, az elemzési szempontok vonatkozásában nem volt elemezhető híraktivitás. |
Híraktivitás média szerinti bontásban A vizsgálat alá vont napokon, 2014. szeptember 1. és 2014. szeptember 30. között nem volt kimutatható híraktivitás. |
Híraktivitás műfaj szerinti bontásban Az elemzési szempontok vonatkozásában, 2014. szeptember 1. és 2014. szeptember 30. között nem jelenttettek meg híradást. |
Potenciális célközönség lefedettsége (CVRG) A vizsgálat alá vett periódusban nem volt vizsgált feltételek vonatkozású médiaaktivitás, ennek következtében a Potenciális célközönség lefedettsége (CVRG) sem mutatható ki. |
Affinitás és Reach (AFF% és RCH%)Affinitás Mivel az elemzés alá vont időszakban nem volt az elemzési szempontok vonatkozásában híraktivitás, ezért az Affinitás és Reach (AFF% és RCH%) sem elemezhető.Reach Nem mutatható ki az Affinitás és Reach (AFF% és RCH%) a vizsgálatba bevont periódusban, mivel a vizsgált feltételek vonatkozásában nem volt híraktivitás. |
Reklámegyenérték Mivel az elemzés alá vont időszakban nem volt az elemzési szempontok vonatkozásában híraktivitás, ezért reklámegyenérték (AVE) sem mutatható ki. |
Újságírói tevékenység A 2014. szeptember 1. és a 2014. szeptember 30. között elemzett napokon nem publikáltak híradásokat az elemzési szempontok vonatkozásában. Ebből kifolyólag az Újságírói tevékenység nem mérhető. |
Földrajzi eloszlás A 2014. szeptember 1. és a 2014. szeptember 30. között elemzett 30 napban nem jelent meg híradás a vizsgált szempontok vonatkozásában. Ennek megfelelően a Földrajzi eloszlás nem mérhető. |
Médiazajból kihasított részesedés (SoV) Az elemzett napokon nem volt a vizsgált feltételeknek megfelelő témában híraktivitás. |
Nyilatkozatok Mivel áttekintett periódusban nem volt a vizsgált feltételek vonatkozásában médiaaktivitás, ezért nyilatkozói tevékenységre vonatkozó publikációk sem voltak észlelhetők. |
Emocionális megítélés Nem értékelhető a hírek hangvétele a 2014. szeptember 1. és a 2014. szeptember 30. között eltelt 30 napban, mivel a vizsgált feltételek vonatkozásában nem volt mérhető híraktivitás. |
Témák Az elemzés alá vont időintervallumban nem volt a vizsgált feltételeknek megfelelő témában médiaaktivitás. |
Véleményvezérek aktivitása Nem voltak aktívak a véleményvezérek a 2014. szeptember 1. és a 2014. szeptember 30. között eltelt 30 napban, mivel a vizsgált peremfeltételek vonatkozásában nem volt médiaaktivitás. |
Az oldalon olvasható médiaelemzések hivatalos sajtófigyelő vállalatok által - előre egyeztetett szempontok szerint - szemlézett sajtómegjelenések feldolgozásával készültek. Az esetleges kvalitatív elemzési szempontok a témával foglalkozó elemző munkatársunk szubjektív véleményét tükrözik, a tartalmi és emocionális besorolások meghatározása az elemzési feladathoz specifikált szempontrendszer figyelembe vételével történt.