IDS Communications
Ügyfélportál Cégünkről Karrier Hírek Kapcsolat
   
Időszak
2014.09.01. - 2014.09.30.

Régió
Magyarország

Nyelv
Minden nyelven

Kulcsszó
(Távfűtés összes)

Témák
Minden tartalmi folyamat

Média
Minden média

Műfaj
Minden műfaj

Forrás
Minden tartalomforrás

Szerző
Minden szerző

Mellékletek
Minden mellékelt fájltípus

Találatok száma
Nincs találat a megadott paraméterekkel

Amennyiben Ön is szeretne ehhez hasonló elemzéseket a cége vagy iparága folyamatairól, vegye fel velünk a kapcsolatot.
Részletes Havi médiaelemzés távfűtés témában
Dátum: 2014.10.01 11:01 - Készítette: Sasvári Tamás

Ez a médiaelemzés rendszeres időközönként összefoglalja az energiaszektor kiemelt érdeklődésre számot tartó témáival kapcsolatos médiamegjelenéseket, amelyek a hazai releváns nyomtatott és online sajtóban kerültek publikálásra, illetve amelyek a különféle rádió- és televízióműsorokban voltak láthatók és hallhatók.

[Időszak: 2014.09.01. - 2014.09.30. | Régió: Magyarország | Kulcsszó: (Távfűtés összes) | Találatok száma: Nincs találat a megadott paraméterekkel]

Részletes Havi médiaelemzés távfűtés témában

Híraktivitás
Híraktivitás média szerinti bontásban
Híraktivitás műfaj szerinti bontásban
Potenciális célközönség lefedettsége (CVRG)
Reklámegyenérték (árak euróban)
Affinitás és Reach (AFF% és RCH%)
Újságírói tevékenység
Földrajzi eloszlás
Médiazajból kihasított részesedés (SoV)
Nyilatkozatok
Emocionális megítélés
Témák
Véleményvezérek aktivitása

Híraktivitás

A 2014. szeptember 1. és 2014. szeptember 30. közötti időszakban, az elemzési szempontok vonatkozásában nem volt elemezhető híraktivitás.

Híraktivitás média szerinti bontásban

A vizsgálat alá vont napokon, 2014. szeptember 1. és 2014. szeptember 30. között nem volt kimutatható híraktivitás.

Híraktivitás műfaj szerinti bontásban

Az elemzési szempontok vonatkozásában, 2014. szeptember 1. és 2014. szeptember 30. között nem jelenttettek meg híradást.

Potenciális célközönség lefedettsége (CVRG)

A vizsgálat alá vett periódusban nem volt vizsgált feltételek vonatkozású médiaaktivitás, ennek következtében a Potenciális célközönség lefedettsége (CVRG) sem mutatható ki.

Affinitás és Reach (AFF% és RCH%)

Affinitás
Mivel az elemzés alá vont időszakban nem volt az elemzési szempontok vonatkozásában híraktivitás, ezért az Affinitás és Reach (AFF% és RCH%) sem elemezhető.
Reach
Nem mutatható ki az Affinitás és Reach (AFF% és RCH%) a vizsgálatba bevont periódusban, mivel a vizsgált feltételek vonatkozásában nem volt híraktivitás.

Reklámegyenérték

Mivel az elemzés alá vont időszakban nem volt az elemzési szempontok vonatkozásában híraktivitás, ezért reklámegyenérték (AVE) sem mutatható ki.

Újságírói tevékenység

A 2014. szeptember 1. és a 2014. szeptember 30. között elemzett napokon nem publikáltak híradásokat az elemzési szempontok vonatkozásában. Ebből kifolyólag az Újságírói tevékenység nem mérhető.

Földrajzi eloszlás

A 2014. szeptember 1. és a 2014. szeptember 30. között elemzett 30 napban nem jelent meg híradás a vizsgált szempontok vonatkozásában. Ennek megfelelően a Földrajzi eloszlás nem mérhető.

Médiazajból kihasított részesedés (SoV)

Az elemzett napokon nem volt a vizsgált feltételeknek megfelelő témában híraktivitás.

Nyilatkozatok

Mivel áttekintett periódusban nem volt a vizsgált feltételek vonatkozásában médiaaktivitás, ezért nyilatkozói tevékenységre vonatkozó publikációk sem voltak észlelhetők.

Emocionális megítélés

Nem értékelhető a hírek hangvétele a 2014. szeptember 1. és a 2014. szeptember 30. között eltelt 30 napban, mivel a vizsgált feltételek vonatkozásában nem volt mérhető híraktivitás.

Témák

Az elemzés alá vont időintervallumban nem volt a vizsgált feltételeknek megfelelő témában médiaaktivitás.

Véleményvezérek aktivitása

Nem voltak aktívak a véleményvezérek a 2014. szeptember 1. és a 2014. szeptember 30. között eltelt 30 napban, mivel a vizsgált peremfeltételek vonatkozásában nem volt médiaaktivitás.
Az oldalon olvasható médiaelemzések hivatalos sajtófigyelő vállalatok által - előre egyeztetett szempontok szerint - szemlézett sajtómegjelenések feldolgozásával készültek. Az esetleges kvalitatív elemzési szempontok a témával foglalkozó elemző munkatársunk szubjektív véleményét tükrözik, a tartalmi és emocionális besorolások meghatározása az elemzési feladathoz specifikált szempontrendszer figyelembe vételével történt.

  Powered by Media Analyser           Céginformáció (c) 2010 IDS Communications