IDS Communications
Ügyfélportál Cégünkről Karrier Hírek Kapcsolat
   
Időszak
2014.10.01. - 2014.10.31.

Régió
Magyarország

Nyelv
Minden nyelven

Kulcsszó
(Környezetvédelem összes)

Témák
Minden tartalmi folyamat

Média
Minden média

Műfaj
Minden műfaj

Forrás
Minden tartalomforrás

Szerző
Minden szerző

Mellékletek
Minden mellékelt fájltípus

Találatok száma
Nincs találat a megadott paraméterekkel

Amennyiben Ön is szeretne ehhez hasonló elemzéseket a cége vagy iparága folyamatairól, vegye fel velünk a kapcsolatot.
Részletes Havi médiaelemzés környezetvédelem témában
Dátum: 2014.11.01 11:00 - Készítette: Sasvári Tamás

Ez a sajtóelemzés rendszeres időközönként bemutatja az energiaipar érdekesebb témáival kapcsolatos médiamegjelenéseket, amelyek a hazai fontosabb nyomtatott és online sajtóban kerültek publikálásra, illetve amelyek a különféle rádió- és televízióműsorokban kerültek bemutatásra.

[Időszak: 2014.10.01. - 2014.10.31. | Régió: Magyarország | Kulcsszó: (Környezetvédelem összes) | Találatok száma: Nincs találat a megadott paraméterekkel]

Részletes Havi médiaelemzés környezetvédelem témában

Híraktivitás
Híraktivitás média szerinti bontásban
Híraktivitás műfaj szerinti bontásban
Potenciális célközönség lefedettsége (CVRG)
Reklámegyenérték (árak euróban)
Affinitás és Reach (AFF% és RCH%)
Újságírói tevékenység
Földrajzi eloszlás
Médiazajból kihasított részesedés (SoV)
Nyilatkozatok
Emocionális megítélés
Témák
Véleményvezérek aktivitása

Híraktivitás

Egyetlen médiacsoport sem tudott megjelentetni hírt a 2014. október 1. és 2014. október 31. között eltelt periódusban.

Híraktivitás média szerinti bontásban

Az elemzett időszakban, nevezetesen 2014. október 1. és 2014. október 31. között nem volt észlelhető híraktivitás.

Híraktivitás műfaj szerinti bontásban

Nem mutatható ki híraktivitás az elemzés alá vont témában 2014. október 1. és 2014. október 31. között.

Potenciális célközönség lefedettsége (CVRG)

Nem mutatható ki a Potenciális célközönség lefedettsége (CVRG) az elemzés alá vont napokon, mivel az elemzési szempontok vonatkozásában nem volt híraktivitás.

Affinitás és Reach (AFF% és RCH%)

Affinitás
Mivel a vizsgált időszakban nem volt a vizsgált szempontok vonatkozásában híraktivitás, ennek következtében az Affinitás és Reach (AFF% és RCH%) sem elemezhető.
Reach
Mivel a vizsgált periódusban nem volt a vizsgált szempontok vonatkozásában médiaaktivitás, ebből következően az Affinitás és Reach (AFF% és RCH%) sem mutatható ki.

Reklámegyenérték

Mivel az elemzett időszakban nem volt az elemzési szempontoknak megfelelő híraktivitás, ezért reklámegyenérték (AVE) sem számítható.

Újságírói tevékenység

A 2014. október 1. és a 2014. október 31. között eltelt periódusban nem jelent meg híradás a vizsgált feltételek vonatkozásában. Ezért az Újságírói tevékenység nem mutatható ki.

Földrajzi eloszlás

A 2014. október 1. és a 2014. október 31. között áttekintett periódusban nem jelent meg híradás a vizsgált peremfeltételek vonatkozásában. Ennek megfelelően a Földrajzi eloszlás nem mérhető.

Médiazajból kihasított részesedés (SoV)

Nem mutathatók ki kulcsszavak az elemzés alá vont időszakban, mivel a vizsgált szempontok vonatkozásában nem volt híraktivitás sem.

Nyilatkozatok

Az elemzés alá vont időszakban nem volt az elemzési szempontok tekintetében híraktivitás, így nyilatkozatok sem jelenhettek meg.

Emocionális megítélés

Az emocionális megítélés nem értékelhető ki a 2014. október 1. és a 2014. október 31. között vizsgált periódusban, mivel a vizsgált peremfeltételek vonatkozásában nem volt releváns médiaaktivitás sem.

Témák

Hírfolyamatok nem mutathatók ki a 2014. október 1. és a 2014. október 31. közötti időszakban, mivel az elemzési szempontok vonatkozásában nem volt mérhető híraktivitás.

Véleményvezérek aktivitása

Nem volt kimutatható a véleményvezérek aktivitása a 2014. október 1. és a 2014. október 31. között vizsgált periódusban, mivel a vizsgált peremfeltételek vonatkozásában nem volt mérhető híraktivitás sem.
Az oldalon olvasható médiaelemzések hivatalos sajtófigyelő vállalatok által - előre egyeztetett szempontok szerint - szemlézett sajtómegjelenések feldolgozásával készültek. Az esetleges kvalitatív elemzési szempontok a témával foglalkozó elemző munkatársunk szubjektív véleményét tükrözik, a tartalmi és emocionális besorolások meghatározása az elemzési feladathoz specifikált szempontrendszer figyelembe vételével történt.

  Powered by Media Analyser           Céginformáció (c) 2010 IDS Communications