Részletes Havi médiaelemzés környezetvédelem témában
Dátum: 2014.11.01 11:00 - Készítette: Sasvári Tamás
Ez a sajtóelemzés rendszeres időközönként bemutatja az energiaipar érdekesebb témáival kapcsolatos médiamegjelenéseket, amelyek a hazai fontosabb nyomtatott és online sajtóban kerültek publikálásra, illetve amelyek a különféle rádió- és televízióműsorokban kerültek bemutatásra.
[Időszak: 2014.10.01. - 2014.10.31. | Régió: Magyarország | Kulcsszó: (Környezetvédelem összes) | Találatok száma: Nincs találat a megadott paraméterekkel]
Részletes Havi médiaelemzés környezetvédelem témában
Híraktivitás
Híraktivitás média szerinti bontásban
Híraktivitás műfaj szerinti bontásban
Potenciális célközönség lefedettsége (CVRG)
Reklámegyenérték (árak euróban)
Affinitás és Reach (AFF% és RCH%)
Újságírói tevékenység
Földrajzi eloszlás
Médiazajból kihasított részesedés (SoV)
Nyilatkozatok
Emocionális megítélés
Témák
Véleményvezérek aktivitása
Híraktivitás Egyetlen médiacsoport sem tudott megjelentetni hírt a 2014. október 1. és 2014. október 31. között eltelt periódusban. |
Híraktivitás média szerinti bontásban Az elemzett időszakban, nevezetesen 2014. október 1. és 2014. október 31. között nem volt észlelhető híraktivitás. |
Híraktivitás műfaj szerinti bontásban Nem mutatható ki híraktivitás az elemzés alá vont témában 2014. október 1. és 2014. október 31. között. |
Potenciális célközönség lefedettsége (CVRG) Nem mutatható ki a Potenciális célközönség lefedettsége (CVRG) az elemzés alá vont napokon, mivel az elemzési szempontok vonatkozásában nem volt híraktivitás. |
Affinitás és Reach (AFF% és RCH%)Affinitás Mivel a vizsgált időszakban nem volt a vizsgált szempontok vonatkozásában híraktivitás, ennek következtében az Affinitás és Reach (AFF% és RCH%) sem elemezhető.Reach Mivel a vizsgált periódusban nem volt a vizsgált szempontok vonatkozásában médiaaktivitás, ebből következően az Affinitás és Reach (AFF% és RCH%) sem mutatható ki. |
Reklámegyenérték Mivel az elemzett időszakban nem volt az elemzési szempontoknak megfelelő híraktivitás, ezért reklámegyenérték (AVE) sem számítható. |
Újságírói tevékenység A 2014. október 1. és a 2014. október 31. között eltelt periódusban nem jelent meg híradás a vizsgált feltételek vonatkozásában. Ezért az Újságírói tevékenység nem mutatható ki. |
Földrajzi eloszlás A 2014. október 1. és a 2014. október 31. között áttekintett periódusban nem jelent meg híradás a vizsgált peremfeltételek vonatkozásában. Ennek megfelelően a Földrajzi eloszlás nem mérhető. |
Médiazajból kihasított részesedés (SoV) Nem mutathatók ki kulcsszavak az elemzés alá vont időszakban, mivel a vizsgált szempontok vonatkozásában nem volt híraktivitás sem. |
Nyilatkozatok Az elemzés alá vont időszakban nem volt az elemzési szempontok tekintetében híraktivitás, így nyilatkozatok sem jelenhettek meg. |
Emocionális megítélés Az emocionális megítélés nem értékelhető ki a 2014. október 1. és a 2014. október 31. között vizsgált periódusban, mivel a vizsgált peremfeltételek vonatkozásában nem volt releváns médiaaktivitás sem. |
Témák Hírfolyamatok nem mutathatók ki a 2014. október 1. és a 2014. október 31. közötti időszakban, mivel az elemzési szempontok vonatkozásában nem volt mérhető híraktivitás. |
Véleményvezérek aktivitása Nem volt kimutatható a véleményvezérek aktivitása a 2014. október 1. és a 2014. október 31. között vizsgált periódusban, mivel a vizsgált peremfeltételek vonatkozásában nem volt mérhető híraktivitás sem. |
Az oldalon olvasható médiaelemzések hivatalos sajtófigyelő vállalatok által - előre egyeztetett szempontok szerint - szemlézett sajtómegjelenések feldolgozásával készültek. Az esetleges kvalitatív elemzési szempontok a témával foglalkozó elemző munkatársunk szubjektív véleményét tükrözik, a tartalmi és emocionális besorolások meghatározása az elemzési feladathoz specifikált szempontrendszer figyelembe vételével történt.