A vizsgált peremfeltételek vonatkozásában, 2014. augusztus 1. és 2014. augusztus 31. között 53 publikációt jelenttettek meg. 5-5 hír jelent meg 2014. augusztus 5. és augusztus 29-én, aminek következtében az említett napokon alakult ki a legfokozottabb híraktivitás. A legalacsonyabb híraktivitás 2014. augusztus 1., augusztus 10. és 11., augusztus 13., augusztus 17. és 18., augusztus 20., augusztus 23. és augusztus 30. és 31-én volt, ezeken a napokon 1-1 híradás jelent meg. A felsorolt napokon egyáltalán nem voltak detektálhatóak megjelenések: 2014. augusztus 2. és 3., augusztus 9., augusztus 19., augusztus 22. és augusztus 27-én.
A legaktívabbnak az Online médiumok bizonyultak, amelyek összesen 51 híradást publikáltak (az összes mérhető megjelenés 96,23%-a).
A második legaktívabbak a Blogok voltak. Ebben a médiatípusban jelent meg a publikációk 3,77%-a (2 híradás).
A trend alakulása
Detektálhatóak voltak olyan időszakok a vizsgált periódusban, amikor nem volt megfigyelhető híraktivitás. A vizsgált mennyiségek dinamikájában a felfelé és a lefelé irányuló mozgás egyaránt felfedezhető volt. Észrevehető volt az is, hogy a vizsgált értékek időnként stagnáló formát is mutattak. 2014. augusztus 6., augusztus 10. és augusztus 30-án lehetett számottevő csökkenéseket megfigyelni. 2014. augusztus 5. és augusztus 14-én jelentős ugrásokat lehetett észlelni. A vizsgált napok adatainak összegzéseként elmondható: a teljes időszak ismert értékeire illeszkedő trend vonala egyértelműen enyhén emelkedik. (A médiaaktivitás trend meredeksége: 0,005)
Az elemzési szempontok vonatkozásában, 2014. augusztus 1. és 2014. augusztus 31. között 51 hírt jelenttettek meg az Online Média médiacsoportban. A legmagasabb híraktivitás 2014. augusztus 5-én volt észlelhető, ezen a napon 5 hír jelent meg. A legkevésbé számottevő híraktivitás 2014. augusztus 1., augusztus 10 - 13-ig, augusztus 17. és 18., augusztus 20., augusztus 23. és augusztus 30. és 31-én volt, ezeken a napokon 1-1 publikáció jelent meg. Ezeken a napokon a média passzívnak bizonyult: 2014. augusztus 2. és 3., augusztus 9., augusztus 19., augusztus 22. és augusztus 27-én.
A legaktívabbnak a hirado.hu tekinthető az Online Média médiatípusban, amelyben összesen 5 híradást hoztak nyilvánosságra (az összes megjelenés 9,8 százaléka).
Némileg elmaradtak a magyarhirlap.hu, profitline.hu, nepszava.hu és mno.hu médiumok. Ezek egyenként 3-3 híradást jelenttettek meg (az összes megjelenés 23,53%-a).
A második helytől elmaradtak a nol.hu, tozsdeforum.hu, inforadio.hu, index.hu és Marketinginfo.hu médiatípusok, amelyek egyenként 2-2 híradást jegyeztek (az összes megjelenés 19,61%-a).
A fentiek mellett ebben a médiatípusban az alábbi megjelenések voltak még regisztrálhatók: dunaujvaros.com, szegedma.hu, kisalfold.hu, szon.hu, hvg.hu, sonline.hu, szeretgom.hu, zaol.hu, anna.hu, pecsiujsag.hu, minuszos.hu, player.hu, pcpult.hu, vg.hu, stop.hu, autosforum.hu, brandtrend.hu, itextreme.hu, agronaplo.hu, greenfo.hu, piacesprofit.hu, logisztikama.hu, Balaton.hu és BTL.hu egyenként 1-1 megjelenés (a teljes aktivitás 47,06%-a).
A 2014. augusztus 1. és 2014. augusztus 31. között áttekintett időszakban, a vizsgált szempontok vonatkozásában 2 híradást jelenttetett meg a Blog médiacsoport. Minden olyan napon ahol valamilyen aktivitás volt kimutatható ugyanannyi, számszerint 1 hír jelent meg. Ezek a napok az alábbiak voltak: 2014. augusztus 12. és augusztus 29. A felsorolt napokon egyáltalán nem jelent meg hír: 2014. augusztus 1 - 11-ig, augusztus 13 - 28-ig és augusztus 30. és 31-én.
A kapitalizmus.hvg.hu és sztarklikk.hu médiumok egymással megegyező aktivitással generáltak megjelenéseket (1-1 megjelenés).
A 2014. augusztus 1. és 2014. augusztus 31. között vizsgált 31 napban, a vizsgált feltételek vonatkozásában 7 híradást hozott le az ebben a műfajban érintett média. Minden vizsgált napon ahol valamilyen híraktivitás volt tapasztalható ugyanannyi, számszerint 1 híradás jelent meg. Ezek a napok az alábbiak voltak: 2014. augusztus 4., augusztus 6., augusztus 8., augusztus 13., augusztus 20., augusztus 25. és augusztus 29. Az alábbi időpontokban a média passzívnak bizonyult: 2014. augusztus 1 - 3-ig, augusztus 5., augusztus 7., augusztus 9 - 12-ig, augusztus 14 - 19-ig, augusztus 21 - 24-ig, augusztus 26 - 28-ig és augusztus 30. és 31-én.
A legaktívabbnak a profitline.hu bizonyult az Üzleti műfajba tartozó médiában, amelyben összesen 3 híradás látott napvilágot (az összes számba vehető megjelenés 42,86 százaléka).
A fentinél csekélyebb aktivitást mutatott fel az Üzleti műfajban érintett médiumok között a tozsdeforum.hu, ez összesen 2 híradást generált (ez volt az összes megjelenés 28,57%-a).
Csak a harmadik helyre tudott felkerülni a vg.hu és piacesprofit.hu médiumok teljesítménye, egyenként 1-1 megjelenést generálva. Ezek a médiumok az összes megjelenésnek csak 28,57%-át tudták produkálni (1 híradás).
A 2014. augusztus 1. és 2014. augusztus 31. között eltelt 31 napban, a vizsgált szempontok vonatkozásában 30 híradást hozott le a Közéleti műfajban publikáló média. A leginkább számottevő híraktivitás 2014. augusztus 15-én alakult ki (4 híradás/nap). A legjelentéktelenebb aktivitás 2014. augusztus 1., augusztus 4 - 6-ig, augusztus 10 - 12-ig, augusztus 17. és 18., augusztus 21. és augusztus 24-én volt, ezeken a napokon 1-1 hírtartalom jelent meg. Az alábbi napokon egyáltalán nem jelent meg hír: 2014. augusztus 2. és 3., augusztus 7., augusztus 9., augusztus 13., augusztus 19. és 20., augusztus 22. és 23., augusztus 27. és augusztus 30. és 31-én.
A legaktívabbnak a hirado.hu bizonyult a Közéleti műfajba tartozó médiumok között, amelyben összesen 5 hírtartalmat jelenttettek meg (az összes regisztrált megjelenés 16,67%-a).
A második legaktívabb médiumok egyforma aktivitással a mno.hu, nepszava.hu és magyarhirlap.hu voltak. Ezekben jelent meg a hírek 30 százaléka (3-3 publikáció).
Az élboly végén az inforadio.hu, nol.hu és index.hu tartalomforrások egyforma aktivitással voltak jelen. A felsoroltakban jelent meg a hírek 20 százaléka (2-2 híradás).
Az élmezőnyből ugyan kiszorultak, mégis említést érdemelnek az alábbi médiumok: zaol.hu, sonline.hu, szon.hu, hvg.hu, pecsiujsag.hu, dunaujvaros.com, stop.hu, szeretgom.hu, szegedma.hu és kisalfold.hu egyenként 1-1 híradás (az összes megjelenés 33,33%-a).
Az elemzési szempontok vonatkozásában, 2014. augusztus 1. és 2014. augusztus 31. között 11 hírt jelenttettek meg ebben a műfajban. 4 híradás jelent meg 2014. augusztus 5-én, ennek köszönhetően ekkor volt észlelhető a leginkább említésre méltó híraktivitás. A legjelentéktelenebb aktivitás 2014. augusztus 7., augusztus 14., augusztus 21., augusztus 23., augusztus 26. és augusztus 30. és 31-én volt. Ezeken a napokon 1-1 híradás jelent meg. Az alábbiakban felsorolt időpontokban a média inaktívnak bizonyult: 2014. augusztus 1 - 4-ig, augusztus 6., augusztus 8 - 13-ig, augusztus 15 - 20-ig, augusztus 22., augusztus 24. és 25. és augusztus 27 - 29-ig.
A legaktívabbnak a Marketinginfo.hu bizonyult a Szakmai műfajba sorolt médiában, amelyben összesen 2 híradás látott napvilágot (az összes detektált hírtartalom 18,18%-a).
Az előzőtől elmaradtak a logisztikama.hu, pcpult.hu, BTL.hu, agronaplo.hu, brandtrend.hu, autosforum.hu, itextreme.hu, minuszos.hu és greenfo.hu médiumok. Ezek egyenként 1-1 híradást publikáltak (az összes híradás 81,82 százaléka).
A vizsgálat alá vont időintervallumban, a 2014. augusztus 1. és 2014. augusztus 31. között eltelt 31 napban a Bulvár műfajban 1 híradás jelent meg. Csupán egyetlen napon (2014. augusztus 29-én) volt mérhető híraktivitás. Aznap 1 híradás jelent meg. Az alábbi napokon egyáltalán nem volt észlelhető hír: 2014. augusztus 1 - 28-ig és augusztus 30. és 31-én.
A vizsgálatba bevont 31 napban publikált megjelenések csupán egyetlen médiához köthetők (sztarklikk.hu).
Bulvár műfajú megjelenések eloszlása (havi/napi)
Életmód
Életmód műfaj áttekintése
A vizsgált peremfeltételek vonatkozásában, 2014. augusztus 1. és 2014. augusztus 31. között 2 hírt jelenttettek meg ebben a műfajban. Minden vizsgált napon ahol valamilyen híraktivitás volt tapasztalható ugyanannyi, számszerint 1 híradás jelent meg. Ezek a napok az alábbiak voltak: 2014. augusztus 7. és augusztus 24. Az alábbiakban felsorolt napokon a média inaktívnak bizonyult: 2014. augusztus 1 - 6-ig, augusztus 8 - 23-ig és augusztus 25 - 31-ig.
Az anna.hu és player.hu hírforrások hasonló aktivitást fejtettek ki, egyenként 1-1 hírt generálva.
Az áttekintett periódusban, a 2014. augusztus 1. és 2014. augusztus 31. között eltelt 31 napban az ebben a műfajban publikáló médiában 1 híradás látott napvilágot. Csupán egyetlen napon (2014. augusztus 12-én) volt mérhető híraktivitás. Aznap 1 híradás jelent meg. A következőkben ismertetett időpontokban a média inaktívnak bizonyult: 2014. augusztus 1 - 11-ig és augusztus 13 - 31-ig.
A vizsgált időintervallumban megjelent hírek csupán egyetlen médiához köthetők, ez pedig a kapitalizmus.hvg.hu volt.
Politikai műfajú megjelenések eloszlása (havi/napi)
Utazás, turisztika
Utazás, turisztika műfaj áttekintése
Az elemzési szempontok vonatkozásában, 2014. augusztus 1. és 2014. augusztus 31. között 1 hírt jelenttettek meg ebben a műfajban. Csupán egyetlen napon (2014. augusztus 28-án) volt mérhető híraktivitás. Aznap 1 híradás jelent meg. Az alábbi napokon egyáltalán nem volt detektálható hír: 2014. augusztus 1 - 27-ig és augusztus 29 - 31-ig.
Az elemzés alá vont periódusban csak a Balaton.hu volt aktív.
A 2014. augusztus 1. és 2014. augusztus 31. közötti napokon a vizsgált peremfeltételek vonatkozásában megjelenő híradások összesített CVRG értéke 5445338 volt.
2014. augusztus 21-én volt detektálható a legmagasabb médiaaktivitás: ekkor 1508906 hírfogyasztó találkozhatott az elemzett témával kapcsolatos megjelenésekkel. Pusztán 1960 volt a 2014. augusztus 18-án publikált hírek CVRG indexszel meghatározható médiaértéke. A 2014. augusztus 1., augusztus 7., augusztus 23. és augusztus 30-án megjelent híradások a potenciális médiafogyasztók számára utaló értéke a szükséges számadatok hiányából kifolyólag nem számítható ki.
2014. augusztus 2. és 3., augusztus 9., augusztus 19., augusztus 22. és augusztus 27-én a vizsgált vonatkozású hírekkel nem találkozhattak a médiafogyasztók, mivel ezeken a napokon semmiféle médiaaktivitás nem volt.
Trend
Tény, hogy az elemzés alá tartozó időszak észlelhető hányadában nem volt értékelhető CVRG érték, de azért az elemzés során elegendő adat állt rendelkezésre a potenciális célközönség-változás trend kimutatásához. Az elemzett értékek váltakozó tendenciát mutatnak az értékelhető aktivitást mutató napokon. Az észlelés során említést érdemel az értékek állandó volatilitása, mivel a sorozat még rövid időre sem mutatta a stagnálás nyomait. 2014. augusztus 5., augusztus 13. és 14., augusztus 16., augusztus 18., augusztus 24., augusztus 26., augusztus 29. és augusztus 31-én lehetett jelentős csökkenéseket észlelni a vizsgált értékek vonatkozásában. 2014. augusztus 6., augusztus 10., augusztus 12., augusztus 15., augusztus 17., augusztus 20. és 21. és augusztus 25-én jelentős emelkedéseket lehetett tapasztalni. A fentiek ismeretében megállapítható: a teljes időszakra vonatkozó, az ismert értékekre illeszthető potenciális célközönség-változás trend vonala kétségkívül nagyon meredeken esik. (A trend meredeksége: -595,691)
Átlagosan 81,03% volt az affinitása a vizsgált időszakban vizsgált feltételek vonatkozású híradásoknak.
A legmagasabb napi affinitási átlagérték 2014. augusztus 13-án alakult ki, ezen a napon az elemzett témával kapcsolatos megjelenések átlagos affinitása 124,1% volt. A legalacsonyabb átlagos affinitási értékeket 2014. augusztus 16., augusztus 26. és augusztus 29-én lehetett detektálni, ezeken a napokon a megjelenő hírek AFF% értéke megyező, azaz 58,4%-58,4% volt. A kellő adatok meglétének hiánya miatt a 2014. augusztus 1., augusztus 4. és 5., augusztus 7., augusztus 12., augusztus 14., augusztus 18., augusztus 20. és 21., augusztus 23. és 24., augusztus 28. és augusztus 30. és 31-én megjelent tartalmak médiaaktivitása nem számítható át affinitásra utaló értékké.
2014. augusztus 2. és 3., augusztus 9., augusztus 19., augusztus 22. és augusztus 27-én a vizsgált vonatkozású hírek affinitása nem határozható meg, mivel ezeken a napokon semmiféle híraktivitás nem volt.
Az Affinitás trendje
Bár a vizsgált időszakban érintett napok több, mint a felében nem volt értékelhető átlagolható AFF% érték, de azért a vizsgálat során megfelelő mennyiségű adat állt rendelkezésre az AFF% trend kimutatásához. A számottevő aktivitást mutató napokat figyelembe véve a médiaaffinitás érték egymás után következő elemei felfelé és lefelé hullámzó sorozatként értelmezhetők. Észrevehető volt azonban, hogy az értékek átmenetileg stagnálást is mutattak. A vizsgált napok adatainak összegzéseként megállapítható: a teljes időszak ismert értékeire illeszkedő trendvonal egyértelműen esik. (A trend meredeksége: -1,834)
Reach
A 2014. augusztus 1. és 2014. augusztus 31. között elemzett periódusban a vizsgált szempontok vonatkozásában megjelenő hírek átlagos Reach értéke 1,48% volt.
2014. augusztus 13-án alakult ki a legnagyobb Reach százalék-átlag: ekkor 124,1% érték került rögzítésre az elemzett témával kapcsolatos megjelenésekben. A legalacsonyabb átlagos Reach értékeket 2014. augusztus 16., augusztus 26. és augusztus 29-én lehetett regisztrálni, ezeken a napokon a megjelenő hírek RCH% értéke egymással megegyező, azaz 58,4%-58,4% volt. A 2014. augusztus 1., augusztus 4. és 5., augusztus 7., augusztus 12., augusztus 14., augusztus 18., augusztus 20. és 21., augusztus 23. és 24., augusztus 28. és augusztus 30. és 31-én detektált megjelenésekből nem számíthatók Reach értékek. Ennek az oka az, hogy a számításhoz nem áll rendelkezésre a szükséges adat.
Nem volt számottevő híraktivitás 2014. augusztus 2. és 3., augusztus 9., augusztus 19., augusztus 22. és augusztus 27-én: ezeken a napokon a vizsgált témával kapcsolatban nem mutatható ki Reach érték.
A Reach változásának trendje
A vizsgált időszak napjainak több, mint a felében az RCH% érték nem volt értékelhető. Az értékek váltakozó sorozatként értelmezhetők. Észrevehető volt azonban, hogy a vizsgált értékek átmeneti jelleggel stagnáló jelleget is mutattak. 2014. augusztus 8., augusztus 13., augusztus 16. és augusztus 26-án lehetett jelentős visszaeséseket megfigyelni a vizsgált értékek tekintetében. Ezeken a napokon az érintett mennyiségek az előző felénél is kevesebbre estek. 2014. augusztus 10. és 11., augusztus 15. és augusztus 17-én kimagasló mértékű ugrásokat lehetett megfigyelni. A fentiek ismeretében elmondható: a teljes időszak ismert értékeire illeszkedő RCH% trend vonala enyhén esik. (Meredekség [trend]: -0,043)
A 2014. augusztus 1. és 2014. augusztus 31. közötti napokon a vizsgált feltételek vonatkozásában publikált híradások összesített reklámegyenértéke (AVE) 37523 EUR volt.
A legkiemelkedőbb napi reklámegyenérték 2014. augusztus 11-én volt mérhető; aznap a megjelenő hírek reklámegyenértéke 6998 EUR volt. Ennél mérsékeltebb, 90 EUR volt a 2014. augusztus 18-án megjelent hírek reklámegyenértéke. A 2014. augusztus 1., augusztus 7. és augusztus 23-án megjelent publikációk pénzben kifejezhető médiaértéke a szükséges számadatok meglétének hiánya miatt nem határozható meg.
A 2014. augusztus 2. és 3., augusztus 9., augusztus 19., augusztus 22. és augusztus 27. napokon a vizsgált vonatkozású hírekkel nem találkozhattak a médiafogyasztók, mivel ezeken a napokon semmilyen médiaaktivitás nem volt megállapítható.
Az AVE trendjének alakulása
A vizsgált időszak észlelhető hányadában a reklámérték-ekvivalencia nem volt értékelhető. A mennyiségek dinamikájában a növekedés és a csökkenés egyaránt megfigyelhető volt. Az észlelés során megfigyelhető az értékek állandó hektikussága, mivel a sorozat még átmenetileg sem mutatta jelét stagnálásnak. 2014. augusztus 5., augusztus 10., augusztus 13., augusztus 18., augusztus 24. és augusztus 30-án lehetett jelentős visszaeséseket tapasztalni a vizsgált értékek vonatkozásában. Ezeken a napokon a mennyiségek az előző felénél is kisebbre estek. 2014. augusztus 8., augusztus 11., augusztus 15., augusztus 20. és 21. és augusztus 25-én kimagasló mértékű emelkedéseket lehetett megfigyelni. A vizsgált napok adatainak összegzéseként elmondható: a teljes időszakra vonatkozó, az ismert értékekre illeszkedő rekámegyenérték-trend vonala minden kétséget kizáróan nagyon meredeken süllyed. (A rekámegyenérték-trend meredeksége: -21,75)
2014. augusztus 1. és 2014. augusztus 31. között 53 híradás jelent meg a vizsgált peremfeltételek vonatkozásában. Viszonylag kevés, 3 ismert szerző aktivitása regisztrálódott a vizsgált időszakban. Az ismeretlen szerzők által jegyzett híradásokból 50 darab volt.
Az összes ismert szerző nevéhez (Tancsik Róbert, Czeglédi Zsolt és Hlavay Richárd) ugyanannyi, 1-1 híradás kapcsolható.
A 2014. augusztus 1. és a 2014. augusztus 31. között eltelt 31 napban 53 híradás jelent meg az elemzési szempontok vonatkozásában. Az elemzett időszakban egyetlen ismert ország - Magyarország - szolgáltatott híradásokat. 53 megjelenés származik innen.
Magyarország regionális áttekintése
A Magyarország híraktivitásából származó híradások további területi bontásban is részletezhetők. 45 híradással Az ország teljes területe mutatta fel a legnagyobb tevékenységet az országrészek között (az összes megjelenés 84,91%-a).
Valamelyest elmaradt Baranya megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Komárom-Esztergom megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye és Zala megye, ők egyenként 1-1 híradást jelenttettek meg (az összes megjelenés 15,09 százaléka).
A vizsgált időszakban, 2014. augusztus 1. és 2014. augusztus 31. között 53 publikáció jelent meg.
A legaktívabb kiemelt kulcsszó a "Fenntartható fejlődés" volt, 34 említéssel.
A második helyen 27 megjelenéssel a "fenntarthatóság" kulcsszó végzett.
Műfajok megoszlása kulcsszavak szerint
A diagramon is megfigyelhető kiemelt kifejezések vizsgálata során az Üzleti, Szakmai, Életmód, Politikai, Bulvár, Utazás, turisztika és Közéleti műfajok voltak észlelhetők.
Ez a kiemelt kifejezés 34 alkalommal volt aktív. A megjelenések az alábbiak voltak: 2014. augusztus 30.: Magyarországon is hódít a közösségi gazdaság (brandtrend.hu). 2014. augusztus 8.: Az LMP a vidéki vállalkozásokat tekinti stratégiai partnernek (hirado.hu), Az LMP a vidéki vállalkozásokat tekinti stratégiai partnernek (magyarhirlap.hu). 2014. augusztus 10.: A természet kézművese (nol.hu). 2014. augusztus 14.: Napelemes villamos energiatermelést terveznek a záhonyi iskolában (szon.hu). 2014. augusztus 1.: Népfőiskola: új kurzus Dániában (dunaujvaros.com). 2014. augusztus 28.: Bemutatta Győr megyei listáját az MSZP (hirado.hu), Ökológia, építészet, művészet, paradigmaváltás (Balaton.hu), A párt tavaly fenntartható fejlődést biztosító megyei programot dolgozott ki. (hirado.hu). 2014. augusztus 24.: Bogaraktól próbáljuk megtanulni a túlélés és a fenntarthatóság trükkjeit (player.hu). 2014. augusztus 29.: LMP: Csődöt mondott a vidékfejlesztés (magyarhirlap.hu), Önkormányzat 2014 - LMP: csődöt mondott a vidékfejlesztés (zaol.hu), Csődöt mondott a vidékfejlesztés (sztarklikk.hu), LMP: csődöt mondott a vidékfejlesztés (nepszava.hu). 2014. augusztus 15.: Győr-Moson-Sopron (kisalfold.hu), Páneurópai piknik - Konferenciával emlékezik az Antall József Tudásközpont (inforadio.hu), Konferenciával emlékeznek a páneurópai piknikre (mno.hu). 2014. augusztus 5.: Az ABB együttműködik a Fejlesztési Minisztériummal a hazai elektromos ... (itextreme.hu), A fenntartható fejlődés élharcosai között a Provident (BTL.hu), Aggodalom övezi a területalapú támogatási rendszer átalakítását (magyarhirlap.hu), Fenntartható üzleti tanács tag a Provident (Marketinginfo.hu). 2014. augusztus 21.: A+-os a Telekom (Marketinginfo.hu). 2014. augusztus 25.: Elégtelent adott az LMP a kormánynak az orosz embargó kezelésért (hirado.hu), Kitálalt az Ökotárs Alapítvány (nol.hu). 2014. augusztus 4.: Az ABB együttműködik a NFM-mel a hazai elektromos autózás fejlesztésében (profitline.hu), Amerikai-afrikai csúcs kezdődött Washingtonban (hirado.hu). 2014. augusztus 12.: Tihany lett Európa legmenőbb faluja (index.hu), Az európai versenyképességről (kapitalizmus.hvg.hu). 2014. augusztus 16.: Be kell tartani a természet szabályait! A jövőnk a tét (sonline.hu). 2014. augusztus 6.: Értetlenség a gazdák körében (mno.hu). 2014. augusztus 26.: A vegyesvállalatokat is érinti az embargó (nepszava.hu), Nem tudja kezelni a kormány az orosz élelmiszerembargót (stop.hu). 2014. augusztus 13.: „Üzleti Etikai Díj 2014” – Várjuk a cégek jelentkezését! (piacesprofit.hu). 2014. augusztus 23.: Fenntarthatóság: a népek alig, a Magyar Telekom munkatársai nagyon tájél... (minuszos.hu).
"Fenntartható fejlődés" megoszlása médiacsoportok között
A kulcsszót 27 alkalommal említették. A hivatkozott megjelenések az alábbiak voltak: 2014. augusztus 31.: A világ 10 legfenntarthatóbb magas épülete (greenfo.hu). 2014. augusztus 18.: Az iparkamara elnöke bízik a középosztályban (pecsiujsag.hu). 2014. augusztus 8.: Hogy lehet fenntartható a nyugdíjrendszer? (vg.hu). 2014. augusztus 14.: A fenntarthatóság Fodorkert fejlesztésének kulcsa (szegedma.hu), Környezettudatos fesztiválozás magasfokon (pcpult.hu). 2014. augusztus 20.: Ezt gondolja a jegybank a kivándorlásról (tozsdeforum.hu). 2014. augusztus 24.: Palócz Éva: növekedésnek indult az ipar: már fogyasztunk és beruházunk (inforadio.hu), Bogaraktól próbáljuk megtanulni a túlélés és a fenntarthatóság trükkjeit (player.hu). 2014. augusztus 29.: Elkészült a nemzeti közlekedési infrastruktúra-fejlesztési stratégia (profitline.hu). 2014. augusztus 11.: Esővízzel is spórolhat a rezsin (hvg.hu). 2014. augusztus 1.: Népfőiskola: új kurzus Dániában (dunaujvaros.com). 2014. augusztus 5.: A UPS megduplázta 2020-as szén-dioxid-intenzitási célkitűzését (logisztikama.hu), A fenntartható fejlődés élharcosai között a Provident (BTL.hu), Fenntartható üzleti tanács tag a Provident (Marketinginfo.hu). 2014. augusztus 21.: A+-os a Telekom (Marketinginfo.hu), Magyar bloggerrel a fenntartható várostervezésért (index.hu). 2014. augusztus 25.: Innováció és fenntarthatóság az agrárkonferencián (tozsdeforum.hu). 2014. augusztus 15.: A környezet védelmére oktattak fiatalokat (szeretgom.hu). 2014. augusztus 6.: Kakaópiac – A kakaótermelők helyzete (profitline.hu). 2014. augusztus 26.: BMW i tartozékok (autosforum.hu). 2014. augusztus 16.: Be kell tartani a természet szabályait! A jövőnk a tét (sonline.hu), Orbán ismét mert nagyot álmodni (nepszava.hu). 2014. augusztus 13.: „Üzleti Etikai Díj 2014” – Várjuk a cégek jelentkezését! (piacesprofit.hu). 2014. augusztus 17.: Gutai Mátyás mert nagyot álmodni – világsiker lett belőle (mno.hu). 2014. augusztus 7.: Az Európai Innovációs Partnerség szerepe és jelentősége (agronaplo.hu), Fenntartható-e a Balaton? (anna.hu). 2014. augusztus 23.: Fenntarthatóság: a népek alig, a Magyar Telekom munkatársai nagyon tájél... (minuszos.hu).
"Fenntarthatóság" megoszlása médiacsoportok között
Annak ellenére hogy az elemzett időintervallumban az elemzési szempontok vonatkozásában 53 hír megjelenése volt detektálható, egyetlen egy véleményvezér tevékenységét sem lehetett regisztrálni.
Az oldalon olvasható médiaelemzések hivatalos sajtófigyelő vállalatok által - előre egyeztetett szempontok szerint - szemlézett sajtómegjelenések feldolgozásával készültek. Az esetleges kvalitatív elemzési szempontok a témával foglalkozó elemző munkatársunk szubjektív véleményét tükrözik, a tartalmi és emocionális besorolások meghatározása az elemzési feladathoz specifikált szempontrendszer figyelembe vételével történt.