IDS Communications
Ügyfélportál Cégünkről Karrier Hírek Kapcsolat
   
Időszak
2014.08.01. - 2014.08.31.

Régió
Magyarország

Nyelv
Minden nyelven

Kulcsszó
Minden érintett kulcsszó

Média
Minden média

Műfaj
Minden műfaj

Forrás
Minden tartalomforrás

Szerző
Minden szerző

Mellékletek
Minden mellékelt fájltípus

Találatok száma
53

Amennyiben Ön is szeretne ehhez hasonló elemzéseket a cége vagy iparága folyamatairól, vegye fel velünk a kapcsolatot.
Részletes Havi médiaelemzés fenntarthatósággal kapcsolatos hírek témában
Dátum: 2014.09.01 14:17 - Készítette: Fenntarthatósági jelentés munkatárs

Ez az elemzés a fenntarthatóság témakörében megjelenő magyar nyelvű online sajtóaktivitásának áttekintésével foglalkozik.

[Időszak: 2014.08.01. - 2014.08.31. | Régió: Magyarország | Találatok száma: 53]

Részletes Havi médiaelemzés fenntarthatósággal kapcsolatos hírek témában

Híraktivitás
Híraktivitás
DátumTartalmak
2014.08.011
2014.08.020
2014.08.030
2014.08.042
2014.08.055
2014.08.062
2014.08.072
2014.08.083
2014.08.090
2014.08.101
2014.08.111
2014.08.122
2014.08.131
2014.08.143
2014.08.154
2014.08.162
2014.08.171
2014.08.181
2014.08.190
2014.08.201
2014.08.212
2014.08.220
2014.08.231
2014.08.242
2014.08.253
2014.08.263
2014.08.270
2014.08.283
2014.08.295
2014.08.301
2014.08.311
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás média szerinti bontásban
Híraktivitás média szerinti bontásban
DátumOnline
2014.08.011
2014.08.020
2014.08.030
2014.08.042
2014.08.055
2014.08.062
2014.08.072
2014.08.083
2014.08.090
2014.08.101
2014.08.111
2014.08.122
2014.08.131
2014.08.143
2014.08.154
2014.08.162
2014.08.171
2014.08.181
2014.08.190
2014.08.201
2014.08.212
2014.08.220
2014.08.231
2014.08.242
2014.08.253
2014.08.263
2014.08.270
2014.08.283
2014.08.295
2014.08.301
2014.08.311
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás műfaj szerinti bontásban
Híraktivitás műfaj szerinti bontásban
DátumKözéletiSzakmaiÜzletiÉletmódUtazás, turisztika
2014.08.0110000
2014.08.0200000
2014.08.0300000
2014.08.0410100
2014.08.0514000
2014.08.0610100
2014.08.0701010
2014.08.0820100
2014.08.0900000
2014.08.1010000
2014.08.1110000
2014.08.1210000
2014.08.1300100
2014.08.1421000
2014.08.1540000
2014.08.1620000
2014.08.1710000
2014.08.1810000
2014.08.1900000
2014.08.2000100
2014.08.2111000
2014.08.2200000
2014.08.2301000
2014.08.2410010
2014.08.2520100
2014.08.2621000
2014.08.2700000
2014.08.2820001
2014.08.2930100
2014.08.3001000
2014.08.3101000
Exportálás Excel táblázatba
Potenciális célközönség lefedettsége (CVRG)
Potenciális célközönség lefedettsége (CVRG)
DátumÖssz. lefedettség
2014.08.01n.a.
2014.08.02n.a.
2014.08.03n.a.
2014.08.0482722
2014.08.0521662
2014.08.06115236
2014.08.07n.a.
2014.08.08140932
2014.08.09n.a.
2014.08.10437877
2014.08.11254000
2014.08.121508514
2014.08.1346530
2014.08.147840
2014.08.15149352
2014.08.1623166
2014.08.17114246
2014.08.181960
2014.08.19n.a.
2014.08.2076000
2014.08.211508906
2014.08.22n.a.
2014.08.23n.a.
2014.08.2424750
2014.08.25598809
2014.08.26119756
2014.08.27n.a.
2014.08.28167874
2014.08.2942336
2014.08.30n.a.
2014.08.312870
Exportálás Excel táblázatba
Reklámegyenérték (árak euróban)
Reklámegyenérték
DátumÖssz AVE (EUR)
2014.08.01n.a.
2014.08.02n.a.
2014.08.03n.a.
2014.08.041548
2014.08.05732
2014.08.06708
2014.08.07n.a.
2014.08.082460
2014.08.09n.a.
2014.08.10942
2014.08.116998
2014.08.124800
2014.08.13510
2014.08.14408
2014.08.151710
2014.08.161320
2014.08.17660
2014.08.1890
2014.08.19n.a.
2014.08.20200
2014.08.213272
2014.08.22n.a.
2014.08.23n.a.
2014.08.24720
2014.08.253042
2014.08.262400
2014.08.27n.a.
2014.08.283108
2014.08.291608
2014.08.30137
2014.08.31150
Exportálás Excel táblázatba
Affinitás és Reach (AFF% és RCH%)
Híraktivitás média szerinti bontásban
DátumÁtlag AFF%Átlag RCH%
2014.08.01n.a.n.a.
2014.08.02n.a.n.a.
2014.08.03n.a.n.a.
2014.08.04n.a.n.a.
2014.08.05n.a.n.a.
2014.08.0676,5%1,6%
2014.08.07n.a.n.a.
2014.08.08108,3%0,4%
2014.08.09n.a.n.a.
2014.08.1062,1%2%
2014.08.11117,6%4,2%
2014.08.12n.a.n.a.
2014.08.13124,1%0,5%
2014.08.14n.a.n.a.
2014.08.1588,9%2,45%
2014.08.1658,4%0,5%
2014.08.1776,5%1,6%
2014.08.18n.a.n.a.
2014.08.19n.a.n.a.
2014.08.20n.a.n.a.
2014.08.21n.a.n.a.
2014.08.22n.a.n.a.
2014.08.23n.a.n.a.
2014.08.24n.a.n.a.
2014.08.2562,1%2%
2014.08.2658,4%0,5%
2014.08.27n.a.n.a.
2014.08.28n.a.n.a.
2014.08.2958,4%0,5%
2014.08.30n.a.n.a.
2014.08.31n.a.n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Újságírói tevékenység
Újságírói tevékenység
SzerzőTartalmak
Czeglédi Zsolt 1
Hlavay Richárd 1
Tancsik Róbert 1
Exportálás Excel táblázatba
Földrajzi eloszlás


Földrajzi eloszlás
HelyTartalmakAránya
Az ország teljes területe4584,91%
Baranya megye11,89%
Csongrád megye11,89%
Fejér megye11,89%
Győr-Moson-Sopron megye11,89%
Komárom-Esztergom megye11,89%
Somogy megye11,89%
Szabolcs-Szatmár-Bereg megye11,89%
Zala megye11,89%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése
Médiazajból kihasított részesedés (SoV)
Kulcsszó
DátumFenntartható fejlődésfenntarthatóság
2014.08.0111
2014.08.0200
2014.08.0300
2014.08.0420
2014.08.0543
2014.08.0611
2014.08.0702
2014.08.0821
2014.08.0900
2014.08.1010
2014.08.1101
2014.08.1220
2014.08.1311
2014.08.1412
2014.08.1531
2014.08.1612
2014.08.1701
2014.08.1801
2014.08.1900
2014.08.2001
2014.08.2112
2014.08.2200
2014.08.2311
2014.08.2412
2014.08.2521
2014.08.2621
2014.08.2700
2014.08.2830
2014.08.2941
2014.08.3010
2014.08.3101
Exportálás Excel táblázatba
Véleményvezérek aktivitása
Népszerűség a felhasználói közösségben

Híraktivitás

A vizsgált peremfeltételek vonatkozásában, 2014. augusztus 1. és 2014. augusztus 31. között 53 publikációt jelenttettek meg. 5-5 hír jelent meg 2014. augusztus 5. és augusztus 29-én, aminek következtében az említett napokon alakult ki a legfokozottabb híraktivitás. A legalacsonyabb híraktivitás 2014. augusztus 1., augusztus 10. és 11., augusztus 13., augusztus 17. és 18., augusztus 20., augusztus 23. és augusztus 30. és 31-én volt, ezeken a napokon 1-1 híradás jelent meg. A felsorolt napokon egyáltalán nem voltak detektálhatóak megjelenések: 2014. augusztus 2. és 3., augusztus 9., augusztus 19., augusztus 22. és augusztus 27-én.

A legaktívabbnak az Online médiumok bizonyultak, amelyek összesen 51 híradást publikáltak (az összes mérhető megjelenés 96,23%-a).

A második legaktívabbak a Blogok voltak. Ebben a médiatípusban jelent meg a publikációk 3,77%-a (2 híradás).
A trend alakulása
Detektálhatóak voltak olyan időszakok a vizsgált periódusban, amikor nem volt megfigyelhető híraktivitás. A vizsgált mennyiségek dinamikájában a felfelé és a lefelé irányuló mozgás egyaránt felfedezhető volt. Észrevehető volt az is, hogy a vizsgált értékek időnként stagnáló formát is mutattak. 2014. augusztus 6., augusztus 10. és augusztus 30-án lehetett számottevő csökkenéseket megfigyelni. 2014. augusztus 5. és augusztus 14-én jelentős ugrásokat lehetett észlelni. A vizsgált napok adatainak összegzéseként elmondható: a teljes időszak ismert értékeire illeszkedő trend vonala egyértelműen enyhén emelkedik.
(A médiaaktivitás trend meredeksége: 0,005)
Híraktivitás dátum szerinti bontásban
DátumTartalmakVáltozás
2014.08.01.1n.a.
2014.08.04.2+1 (200 %) ▲
2014.08.05.5+3 (250 %) ▲
2014.08.06.2-3 (40 %) ▼
2014.08.07.20 (100 %) ►
2014.08.08.3+1 (150 %) ▲
2014.08.10.1-2 (33,33 %) ▼
2014.08.11.10 (100 %) ►
2014.08.12.2+1 (200 %) ▲
2014.08.13.1-1 (50 %) ▼
2014.08.14.3+2 (300 %) ▲
2014.08.15.4+1 (133,33 %) ▲
2014.08.16.2-2 (50 %) ▼
2014.08.17.1-1 (50 %) ▼
2014.08.18.10 (100 %) ►
2014.08.20.10 (100 %) ►
2014.08.21.2+1 (200 %) ▲
2014.08.23.1-1 (50 %) ▼
2014.08.24.2+1 (200 %) ▲
2014.08.25.3+1 (150 %) ▲
2014.08.26.30 (100 %) ►
2014.08.28.30 (100 %) ►
2014.08.29.5+2 (166,67 %) ▲
2014.08.30.1-4 (20 %) ▼
2014.08.31.10 (100 %) ►
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás médiacsoport szerinti bontásban
DátumMédiacsoportTartalmak
2014.08.01.Online1
2014.08.04.Online2
2014.08.05.Online5
2014.08.06.Online2
2014.08.07.Online2
2014.08.08.Online3
2014.08.10.Online1
2014.08.11.Online1
2014.08.12.Online2
2014.08.13.Online1
2014.08.14.Online3
2014.08.15.Online4
2014.08.16.Online2
2014.08.17.Online1
2014.08.18.Online1
2014.08.20.Online1
2014.08.21.Online2
2014.08.23.Online1
2014.08.24.Online2
2014.08.25.Online3
2014.08.26.Online3
2014.08.28.Online3
2014.08.29.Online5
2014.08.30.Online1
2014.08.31.Online1
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás médiatípus szerinti bontásban
DátumMédiatípusTartalmak
2014.08.01.Online média1
2014.08.04.Online média2
2014.08.05.Online média5
2014.08.06.Online média2
2014.08.07.Online média2
2014.08.08.Online média3
2014.08.10.Online média1
2014.08.11.Online média1
2014.08.12.Blog1
Online média1
2014.08.13.Online média1
2014.08.14.Online média3
2014.08.15.Online média4
2014.08.16.Online média2
2014.08.17.Online média1
2014.08.18.Online média1
2014.08.20.Online média1
2014.08.21.Online média2
2014.08.23.Online média1
2014.08.24.Online média2
2014.08.25.Online média3
2014.08.26.Online média3
2014.08.28.Online média3
2014.08.29.Blog1
Online média4
2014.08.30.Online média1
2014.08.31.Online média1
Exportálás Excel táblázatba
Médiacsoportok megoszlása
MédiacsoportTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Online53544533837523100%
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás eloszlása (havi/napi)

Híraktivitás média szerinti bontásban

Online Média

Áttekintés - Online Média
Az elemzési szempontok vonatkozásában, 2014. augusztus 1. és 2014. augusztus 31. között 51 hírt jelenttettek meg az Online Média médiacsoportban. A legmagasabb híraktivitás 2014. augusztus 5-én volt észlelhető, ezen a napon 5 hír jelent meg. A legkevésbé számottevő híraktivitás 2014. augusztus 1., augusztus 10 - 13-ig, augusztus 17. és 18., augusztus 20., augusztus 23. és augusztus 30. és 31-én volt, ezeken a napokon 1-1 publikáció jelent meg. Ezeken a napokon a média passzívnak bizonyult: 2014. augusztus 2. és 3., augusztus 9., augusztus 19., augusztus 22. és augusztus 27-én.

A legaktívabbnak a hirado.hu tekinthető az Online Média médiatípusban, amelyben összesen 5 híradást hoztak nyilvánosságra (az összes megjelenés 9,8 százaléka).

Némileg elmaradtak a magyarhirlap.hu, profitline.hu, nepszava.hu és mno.hu médiumok. Ezek egyenként 3-3 híradást jelenttettek meg (az összes megjelenés 23,53%-a).

A második helytől elmaradtak a nol.hu, tozsdeforum.hu, inforadio.hu, index.hu és Marketinginfo.hu médiatípusok, amelyek egyenként 2-2 híradást jegyeztek (az összes megjelenés 19,61%-a).

A fentiek mellett ebben a médiatípusban az alábbi megjelenések voltak még regisztrálhatók: dunaujvaros.com, szegedma.hu, kisalfold.hu, szon.hu, hvg.hu, sonline.hu, szeretgom.hu, zaol.hu, anna.hu, pecsiujsag.hu, minuszos.hu, player.hu, pcpult.hu, vg.hu, stop.hu, autosforum.hu, brandtrend.hu, itextreme.hu, agronaplo.hu, greenfo.hu, piacesprofit.hu, logisztikama.hu, Balaton.hu és BTL.hu egyenként 1-1 megjelenés (a teljes aktivitás 47,06%-a).
A médiatorta
 
Online Médiumok aránya
Online MédiaMegjelenések számaAránya
hirado.hu59,8%
magyarhirlap.hu35,88%
profitline.hu35,88%
nepszava.hu35,88%
mno.hu35,88%
nol.hu23,92%
tozsdeforum.hu23,92%
inforadio.hu23,92%
index.hu23,92%
Marketinginfo.hu23,92%
dunaujvaros.com11,96%
szegedma.hu11,96%
kisalfold.hu11,96%
szon.hu11,96%
hvg.hu11,96%
sonline.hu11,96%
szeretgom.hu11,96%
zaol.hu11,96%
anna.hu11,96%
pecsiujsag.hu11,96%
minuszos.hu11,96%
player.hu11,96%
pcpult.hu11,96%
vg.hu11,96%
stop.hu11,96%
autosforum.hu11,96%
brandtrend.hu11,96%
itextreme.hu11,96%
agronaplo.hu11,96%
greenfo.hu11,96%
piacesprofit.hu11,96%
logisztikama.hu11,96%
Balaton.hu11,96%
BTL.hu11,96%
Exportálás Excel táblázatba
Online Médiumok megjelenéseinek eloszlása (havi/napi)

Blog

Áttekintés - Blog
A 2014. augusztus 1. és 2014. augusztus 31. között áttekintett időszakban, a vizsgált szempontok vonatkozásában 2 híradást jelenttetett meg a Blog médiacsoport. Minden olyan napon ahol valamilyen aktivitás volt kimutatható ugyanannyi, számszerint 1 hír jelent meg. Ezek a napok az alábbiak voltak: 2014. augusztus 12. és augusztus 29. A felsorolt napokon egyáltalán nem jelent meg hír: 2014. augusztus 1 - 11-ig, augusztus 13 - 28-ig és augusztus 30. és 31-én.

A kapitalizmus.hvg.hu és sztarklikk.hu médiumok egymással megegyező aktivitással generáltak megjelenéseket (1-1 megjelenés).
A médiatorta
 
Blogok aránya
BlogMegjelenések számaAránya
kapitalizmus.hvg.hu150%
sztarklikk.hu150%
Exportálás Excel táblázatba
Blogok megjelenéseinek eloszlása (havi/napi)

Melléklet

Híraktivitás médiacsoport és dátum szerinti bontásban
DátumMédiacsoportTartalmak
2014.08.01.Online1
2014.08.04.Online2
2014.08.05.Online5
2014.08.06.Online2
2014.08.07.Online2
2014.08.08.Online3
2014.08.10.Online1
2014.08.11.Online1
2014.08.12.Online2
2014.08.13.Online1
2014.08.14.Online3
2014.08.15.Online4
2014.08.16.Online2
2014.08.17.Online1
2014.08.18.Online1
2014.08.20.Online1
2014.08.21.Online2
2014.08.23.Online1
2014.08.24.Online2
2014.08.25.Online3
2014.08.26.Online3
2014.08.28.Online3
2014.08.29.Online5
2014.08.30.Online1
2014.08.31.Online1
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás médiacsoport és kulcsszó szerinti bontásban
MédiacsoportKulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségPont
OnlineFenntartható fejlődés343320250
fenntarthatóság272175060
Exportálás Excel táblázatba
Médiatípusok megoszlása
MédiatípusTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Online média5154453383752396,23%
Blog2n.a.n.a.3,77%
Exportálás Excel táblázatba

Híraktivitás műfaj szerinti bontásban

Üzleti

Üzleti műfaj áttekintése
A 2014. augusztus 1. és 2014. augusztus 31. között vizsgált 31 napban, a vizsgált feltételek vonatkozásában 7 híradást hozott le az ebben a műfajban érintett média. Minden vizsgált napon ahol valamilyen híraktivitás volt tapasztalható ugyanannyi, számszerint 1 híradás jelent meg. Ezek a napok az alábbiak voltak: 2014. augusztus 4., augusztus 6., augusztus 8., augusztus 13., augusztus 20., augusztus 25. és augusztus 29. Az alábbi időpontokban a média passzívnak bizonyult: 2014. augusztus 1 - 3-ig, augusztus 5., augusztus 7., augusztus 9 - 12-ig, augusztus 14 - 19-ig, augusztus 21 - 24-ig, augusztus 26 - 28-ig és augusztus 30. és 31-én.

A legaktívabbnak a profitline.hu bizonyult az Üzleti műfajba tartozó médiában, amelyben összesen 3 híradás látott napvilágot (az összes számba vehető megjelenés 42,86 százaléka).

A fentinél csekélyebb aktivitást mutatott fel az Üzleti műfajban érintett médiumok között a tozsdeforum.hu, ez összesen 2 híradást generált (ez volt az összes megjelenés 28,57%-a).

Csak a harmadik helyre tudott felkerülni a vg.hu és piacesprofit.hu médiumok teljesítménye, egyenként 1-1 megjelenést generálva. Ezek a médiumok az összes megjelenésnek csak 28,57%-át tudták produkálni (1 híradás).
A kördiagram
 
Üzleti műfajt képviselő médiumok megoszlása
Üzleti műfajú médiumokMegjelenések számaAránya
profitline.hu342,86%
tozsdeforum.hu228,57%
vg.hu114,29%
piacesprofit.hu114,29%
Exportálás Excel táblázatba
Üzleti műfajú megjelenések eloszlása (havi/napi)

Közéleti

Közéleti műfaj áttekintése
A 2014. augusztus 1. és 2014. augusztus 31. között eltelt 31 napban, a vizsgált szempontok vonatkozásában 30 híradást hozott le a Közéleti műfajban publikáló média. A leginkább számottevő híraktivitás 2014. augusztus 15-én alakult ki (4 híradás/nap). A legjelentéktelenebb aktivitás 2014. augusztus 1., augusztus 4 - 6-ig, augusztus 10 - 12-ig, augusztus 17. és 18., augusztus 21. és augusztus 24-én volt, ezeken a napokon 1-1 hírtartalom jelent meg. Az alábbi napokon egyáltalán nem jelent meg hír: 2014. augusztus 2. és 3., augusztus 7., augusztus 9., augusztus 13., augusztus 19. és 20., augusztus 22. és 23., augusztus 27. és augusztus 30. és 31-én.

A legaktívabbnak a hirado.hu bizonyult a Közéleti műfajba tartozó médiumok között, amelyben összesen 5 hírtartalmat jelenttettek meg (az összes regisztrált megjelenés 16,67%-a).

A második legaktívabb médiumok egyforma aktivitással a mno.hu, nepszava.hu és magyarhirlap.hu voltak. Ezekben jelent meg a hírek 30 százaléka (3-3 publikáció).

Az élboly végén az inforadio.hu, nol.hu és index.hu tartalomforrások egyforma aktivitással voltak jelen. A felsoroltakban jelent meg a hírek 20 százaléka (2-2 híradás).

Az élmezőnyből ugyan kiszorultak, mégis említést érdemelnek az alábbi médiumok: zaol.hu, sonline.hu, szon.hu, hvg.hu, pecsiujsag.hu, dunaujvaros.com, stop.hu, szeretgom.hu, szegedma.hu és kisalfold.hu egyenként 1-1 híradás (az összes megjelenés 33,33%-a).
A kördiagram
 
Közéleti műfajt képviselő médiumok megoszlása
Közéleti műfajú médiumokMegjelenések számaAránya
hirado.hu516,67%
mno.hu310%
nepszava.hu310%
magyarhirlap.hu310%
inforadio.hu26,67%
nol.hu26,67%
index.hu26,67%
zaol.hu13,33%
sonline.hu13,33%
szon.hu13,33%
hvg.hu13,33%
pecsiujsag.hu13,33%
dunaujvaros.com13,33%
stop.hu13,33%
szeretgom.hu13,33%
szegedma.hu13,33%
kisalfold.hu13,33%
Exportálás Excel táblázatba
Közéleti műfajú megjelenések eloszlása (havi/napi)

Szakmai

Szakmai műfaj áttekintése
Az elemzési szempontok vonatkozásában, 2014. augusztus 1. és 2014. augusztus 31. között 11 hírt jelenttettek meg ebben a műfajban. 4 híradás jelent meg 2014. augusztus 5-én, ennek köszönhetően ekkor volt észlelhető a leginkább említésre méltó híraktivitás. A legjelentéktelenebb aktivitás 2014. augusztus 7., augusztus 14., augusztus 21., augusztus 23., augusztus 26. és augusztus 30. és 31-én volt. Ezeken a napokon 1-1 híradás jelent meg. Az alábbiakban felsorolt időpontokban a média inaktívnak bizonyult: 2014. augusztus 1 - 4-ig, augusztus 6., augusztus 8 - 13-ig, augusztus 15 - 20-ig, augusztus 22., augusztus 24. és 25. és augusztus 27 - 29-ig.

A legaktívabbnak a Marketinginfo.hu bizonyult a Szakmai műfajba sorolt médiában, amelyben összesen 2 híradás látott napvilágot (az összes detektált hírtartalom 18,18%-a).

Az előzőtől elmaradtak a logisztikama.hu, pcpult.hu, BTL.hu, agronaplo.hu, brandtrend.hu, autosforum.hu, itextreme.hu, minuszos.hu és greenfo.hu médiumok. Ezek egyenként 1-1 híradást publikáltak (az összes híradás 81,82 százaléka).
A kördiagram
 
Szakmai műfajt képviselő médiumok megoszlása
Szakmai műfajú médiumokMegjelenések számaAránya
Marketinginfo.hu218,18%
logisztikama.hu19,09%
pcpult.hu19,09%
BTL.hu19,09%
agronaplo.hu19,09%
brandtrend.hu19,09%
autosforum.hu19,09%
itextreme.hu19,09%
minuszos.hu19,09%
greenfo.hu19,09%
Exportálás Excel táblázatba
Szakmai műfajú megjelenések eloszlása (havi/napi)

Bulvár

Bulvár műfaj áttekintése
A vizsgálat alá vont időintervallumban, a 2014. augusztus 1. és 2014. augusztus 31. között eltelt 31 napban a Bulvár műfajban 1 híradás jelent meg. Csupán egyetlen napon (2014. augusztus 29-én) volt mérhető híraktivitás. Aznap 1 híradás jelent meg. Az alábbi napokon egyáltalán nem volt észlelhető hír: 2014. augusztus 1 - 28-ig és augusztus 30. és 31-én.

A vizsgálatba bevont 31 napban publikált megjelenések csupán egyetlen médiához köthetők (sztarklikk.hu).
Bulvár műfajú megjelenések eloszlása (havi/napi)

Életmód

Életmód műfaj áttekintése
A vizsgált peremfeltételek vonatkozásában, 2014. augusztus 1. és 2014. augusztus 31. között 2 hírt jelenttettek meg ebben a műfajban. Minden vizsgált napon ahol valamilyen híraktivitás volt tapasztalható ugyanannyi, számszerint 1 híradás jelent meg. Ezek a napok az alábbiak voltak: 2014. augusztus 7. és augusztus 24. Az alábbiakban felsorolt napokon a média inaktívnak bizonyult: 2014. augusztus 1 - 6-ig, augusztus 8 - 23-ig és augusztus 25 - 31-ig.

Az anna.hu és player.hu hírforrások hasonló aktivitást fejtettek ki, egyenként 1-1 hírt generálva.
A kördiagram
 
Életmód műfajt képviselő médiumok megoszlása
Életmód műfajú médiumokMegjelenések számaAránya
anna.hu150%
player.hu150%
Exportálás Excel táblázatba
Életmód műfajú megjelenések eloszlása (havi/napi)

Politikai

Politikai műfaj áttekintése
Az áttekintett periódusban, a 2014. augusztus 1. és 2014. augusztus 31. között eltelt 31 napban az ebben a műfajban publikáló médiában 1 híradás látott napvilágot. Csupán egyetlen napon (2014. augusztus 12-én) volt mérhető híraktivitás. Aznap 1 híradás jelent meg. A következőkben ismertetett időpontokban a média inaktívnak bizonyult: 2014. augusztus 1 - 11-ig és augusztus 13 - 31-ig.

A vizsgált időintervallumban megjelent hírek csupán egyetlen médiához köthetők, ez pedig a kapitalizmus.hvg.hu volt.
Politikai műfajú megjelenések eloszlása (havi/napi)

Utazás, turisztika

Utazás, turisztika műfaj áttekintése
Az elemzési szempontok vonatkozásában, 2014. augusztus 1. és 2014. augusztus 31. között 1 hírt jelenttettek meg ebben a műfajban. Csupán egyetlen napon (2014. augusztus 28-án) volt mérhető híraktivitás. Aznap 1 híradás jelent meg. Az alábbi napokon egyáltalán nem volt detektálható hír: 2014. augusztus 1 - 27-ig és augusztus 29 - 31-ig.

Az elemzés alá vont periódusban csak a Balaton.hu volt aktív.
Utazás, turisztika műfajú megjelenések eloszlása (havi/napi)

Melléklet

Híraktivitás napi bontásban műfaj szerint
DátumMűfajTartalmak
2014.08.01.Közéleti1
2014.08.04.Üzleti1
Közéleti1
2014.08.05.Szakmai4
Közéleti1
2014.08.06.Üzleti1
Közéleti1
2014.08.07.Szakmai1
Életmód1
2014.08.08.Üzleti1
Közéleti2
2014.08.10.Közéleti1
2014.08.11.Közéleti1
2014.08.12.Politikai1
Közéleti1
2014.08.13.Üzleti1
2014.08.14.Szakmai1
Közéleti2
2014.08.15.Közéleti4
2014.08.16.Közéleti2
2014.08.17.Közéleti1
2014.08.18.Közéleti1
2014.08.20.Üzleti1
2014.08.21.Szakmai1
Közéleti1
2014.08.23.Szakmai1
2014.08.24.Életmód1
Közéleti1
2014.08.25.Üzleti1
Közéleti2
2014.08.26.Szakmai1
Közéleti2
2014.08.28.Utazás, turisztika1
Közéleti2
2014.08.29.Üzleti1
Bulvár1
Közéleti3
2014.08.30.Szakmai1
2014.08.31.Szakmai1
Exportálás Excel táblázatba
Híraktivitás műfaj és kulcsszó szerint
MűfajKulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségPont
KözéletiFenntartható fejlődés223266066
fenntarthatóság101926636
Utazás, turisztikaFenntartható fejlődés14410
BulvárFenntartható fejlődés1n.a.
PolitikaiFenntartható fejlődés1n.a.
ÉletmódFenntartható fejlődés1n.a.
fenntarthatóság2n.a.
SzakmaiFenntartható fejlődés62254
fenntarthatóság95124
ÜzletiFenntartható fejlődés247520
fenntarthatóság6243300
Exportálás Excel táblázatba
Műfajok százalékos megoszlása
MűfajTartalmakAránya
Közéleti3056,6%
Szakmai1120,75%
Üzleti713,21%
Életmód23,77%
Politikai11,89%
Bulvár11,89%
Utazás, turisztika11,89%
Exportálás Excel táblázatba

Potenciális célközönség lefedettsége (CVRG)

A 2014. augusztus 1. és 2014. augusztus 31. közötti napokon a vizsgált peremfeltételek vonatkozásában megjelenő híradások összesített CVRG értéke 5445338 volt.

2014. augusztus 21-én volt detektálható a legmagasabb médiaaktivitás: ekkor 1508906 hírfogyasztó találkozhatott az elemzett témával kapcsolatos megjelenésekkel. Pusztán 1960 volt a 2014. augusztus 18-án publikált hírek CVRG indexszel meghatározható médiaértéke. A 2014. augusztus 1., augusztus 7., augusztus 23. és augusztus 30-án megjelent híradások a potenciális médiafogyasztók számára utaló értéke a szükséges számadatok hiányából kifolyólag nem számítható ki.

2014. augusztus 2. és 3., augusztus 9., augusztus 19., augusztus 22. és augusztus 27-én a vizsgált vonatkozású hírekkel nem találkozhattak a médiafogyasztók, mivel ezeken a napokon semmiféle médiaaktivitás nem volt.
Trend
Tény, hogy az elemzés alá tartozó időszak észlelhető hányadában nem volt értékelhető CVRG érték, de azért az elemzés során elegendő adat állt rendelkezésre a potenciális célközönség-változás trend kimutatásához. Az elemzett értékek váltakozó tendenciát mutatnak az értékelhető aktivitást mutató napokon. Az észlelés során említést érdemel az értékek állandó volatilitása, mivel a sorozat még rövid időre sem mutatta a stagnálás nyomait. 2014. augusztus 5., augusztus 13. és 14., augusztus 16., augusztus 18., augusztus 24., augusztus 26., augusztus 29. és augusztus 31-én lehetett jelentős csökkenéseket észlelni a vizsgált értékek vonatkozásában. 2014. augusztus 6., augusztus 10., augusztus 12., augusztus 15., augusztus 17., augusztus 20. és 21. és augusztus 25-én jelentős emelkedéseket lehetett tapasztalni. A fentiek ismeretében megállapítható: a teljes időszakra vonatkozó, az ismert értékekre illeszthető potenciális célközönség-változás trend vonala kétségkívül nagyon meredeken esik.
(A trend meredeksége: -595,691)
Lefedettség dátum szerinti bontásban
DátumTartalmakÖssz. lefedettség
2014.08.21.21508906
2014.08.12.21508514
2014.08.25.3598809
2014.08.10.1437877
2014.08.11.1254000
2014.08.28.3167874
2014.08.15.4149352
2014.08.08.3140932
2014.08.26.3119756
2014.08.06.2115236
2014.08.17.1114246
2014.08.04.282722
2014.08.20.176000
2014.08.13.146530
2014.08.29.542336
2014.08.24.224750
2014.08.16.223166
2014.08.05.521662
2014.08.14.37840
2014.08.31.12870
2014.08.18.11960
2014.08.23.1n.a.
2014.08.07.2n.a.
2014.08.01.1n.a.
2014.08.30.1n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Lefedettség média szerinti bontásban
ForrásTartalmakÖssz. lefedettség
index.hu23017028
nol.hu2875754
hirado.hu5408660
mno.hu3341584
hvg.hu1254000
tozsdeforum.hu2155200
stop.hu198000
nepszava.hu365490
magyarhirlap.hu359000
inforadio.hu249250
piacesprofit.hu146530
vg.hu139600
kisalfold.hu111760
szon.hu17840
Balaton.hu14410
profitline.hu32960
greenfo.hu12870
pecsiujsag.hu11960
BTL.hu11470
sonline.hu11188
Marketinginfo.hu2784
minuszos.hu1n.a.
logisztikama.hu1n.a.
itextreme.hu1n.a.
kapitalizmus.hvg.hu1n.a.
dunaujvaros.com1n.a.
brandtrend.hu1n.a.
agronaplo.hu1n.a.
anna.hu1n.a.
autosforum.hu1n.a.
szegedma.hu1n.a.
szeretgom.hu1n.a.
sztarklikk.hu1n.a.
zaol.hu1n.a.
player.hu1n.a.
pcpult.hu1n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Lefedettség műfaj szerinti bontásban
MűfajTartalmakÖssz. lefedettség
Közéleti305191514
Üzleti7244290
Szakmai115124
Utazás, turisztika14410
Életmód2n.a.
Politikai1n.a.
Bulvár1n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Lefedettség kulcsszó szerinti bontásban
KulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségPont
Fenntartható fejlődés343320250
fenntarthatóság272175060
Exportálás Excel táblázatba
Lefedettség (CVRG) eloszlása (havi/napi)

Affinitás és Reach (AFF% és RCH%)

Affinitás
Átlagosan 81,03% volt az affinitása a vizsgált időszakban vizsgált feltételek vonatkozású híradásoknak.

A legmagasabb napi affinitási átlagérték 2014. augusztus 13-án alakult ki, ezen a napon az elemzett témával kapcsolatos megjelenések átlagos affinitása 124,1% volt. A legalacsonyabb átlagos affinitási értékeket 2014. augusztus 16., augusztus 26. és augusztus 29-én lehetett detektálni, ezeken a napokon a megjelenő hírek AFF% értéke megyező, azaz 58,4%-58,4% volt. A kellő adatok meglétének hiánya miatt a 2014. augusztus 1., augusztus 4. és 5., augusztus 7., augusztus 12., augusztus 14., augusztus 18., augusztus 20. és 21., augusztus 23. és 24., augusztus 28. és augusztus 30. és 31-én megjelent tartalmak médiaaktivitása nem számítható át affinitásra utaló értékké.

2014. augusztus 2. és 3., augusztus 9., augusztus 19., augusztus 22. és augusztus 27-én a vizsgált vonatkozású hírek affinitása nem határozható meg, mivel ezeken a napokon semmiféle híraktivitás nem volt.
Az Affinitás trendje
Bár a vizsgált időszakban érintett napok több, mint a felében nem volt értékelhető átlagolható AFF% érték, de azért a vizsgálat során megfelelő mennyiségű adat állt rendelkezésre az AFF% trend kimutatásához. A számottevő aktivitást mutató napokat figyelembe véve a médiaaffinitás érték egymás után következő elemei felfelé és lefelé hullámzó sorozatként értelmezhetők. Észrevehető volt azonban, hogy az értékek átmenetileg stagnálást is mutattak. A vizsgált napok adatainak összegzéseként megállapítható: a teljes időszak ismert értékeire illeszkedő trendvonal egyértelműen esik.
(A trend meredeksége: -1,834)
Reach
A 2014. augusztus 1. és 2014. augusztus 31. között elemzett periódusban a vizsgált szempontok vonatkozásában megjelenő hírek átlagos Reach értéke 1,48% volt.

2014. augusztus 13-án alakult ki a legnagyobb Reach százalék-átlag: ekkor 124,1% érték került rögzítésre az elemzett témával kapcsolatos megjelenésekben. A legalacsonyabb átlagos Reach értékeket 2014. augusztus 16., augusztus 26. és augusztus 29-én lehetett regisztrálni, ezeken a napokon a megjelenő hírek RCH% értéke egymással megegyező, azaz 58,4%-58,4% volt. A 2014. augusztus 1., augusztus 4. és 5., augusztus 7., augusztus 12., augusztus 14., augusztus 18., augusztus 20. és 21., augusztus 23. és 24., augusztus 28. és augusztus 30. és 31-én detektált megjelenésekből nem számíthatók Reach értékek. Ennek az oka az, hogy a számításhoz nem áll rendelkezésre a szükséges adat.

Nem volt számottevő híraktivitás 2014. augusztus 2. és 3., augusztus 9., augusztus 19., augusztus 22. és augusztus 27-én: ezeken a napokon a vizsgált témával kapcsolatban nem mutatható ki Reach érték.
A Reach változásának trendje
A vizsgált időszak napjainak több, mint a felében az RCH% érték nem volt értékelhető. Az értékek váltakozó sorozatként értelmezhetők. Észrevehető volt azonban, hogy a vizsgált értékek átmeneti jelleggel stagnáló jelleget is mutattak. 2014. augusztus 8., augusztus 13., augusztus 16. és augusztus 26-án lehetett jelentős visszaeséseket megfigyelni a vizsgált értékek tekintetében. Ezeken a napokon az érintett mennyiségek az előző felénél is kevesebbre estek. 2014. augusztus 10. és 11., augusztus 15. és augusztus 17-én kimagasló mértékű ugrásokat lehetett megfigyelni. A fentiek ismeretében elmondható: a teljes időszak ismert értékeire illeszkedő RCH% trend vonala enyhén esik.
(Meredekség [trend]: -0,043)
Affinitás és Reach dátum szerinti bontásban
DátumTartalmakÁtlag AFF%Átlag RCH%
2014.08.06.176,5%1,6%
2014.08.08.1108,3%0,4%
2014.08.10.162,1%2%
2014.08.11.1117,6%4,2%
2014.08.13.1124,1%0,5%
2014.08.15.288,9%2,45%
2014.08.16.158,4%0,5%
2014.08.17.176,5%1,6%
2014.08.25.162,1%2%
2014.08.26.158,4%0,5%
2014.08.29.158,4%0,5%
Exportálás Excel táblázatba
Affinitás és Reach média szerinti bontásban
ForrásTartalmakÁtlag AFF%Átlag RCH%
piacesprofit.hu1124,1%0,5%
hvg.hu1117,6%4,2%
vg.hu1108,3%0,4%
kisalfold.hu1101,3%3,3%
mno.hu376,5%1,6%
nol.hu262,1%2%
nepszava.hu358,4%0,5%
Exportálás Excel táblázatba
Affinitás és Reach műfaj szerinti bontásban
MűfajTartalmakÁtlag AFF%Átlag RCH%
Üzleti2116,2%0,45%
Közéleti1074,78%1,78%
Exportálás Excel táblázatba
Affinitás és Reach kulcsszavak szerinti bontásban
KulcsszóTartalmakÁtlag AFF%Átlag RCH%Pont
fenntarthatóság596,98%1,44%
Fenntartható fejlődés877,43%1,5%
Exportálás Excel táblázatba

Reklámegyenérték

A 2014. augusztus 1. és 2014. augusztus 31. közötti napokon a vizsgált feltételek vonatkozásában publikált híradások összesített reklámegyenértéke (AVE) 37523 EUR volt.

A legkiemelkedőbb napi reklámegyenérték 2014. augusztus 11-én volt mérhető; aznap a megjelenő hírek reklámegyenértéke 6998 EUR volt. Ennél mérsékeltebb, 90 EUR volt a 2014. augusztus 18-án megjelent hírek reklámegyenértéke. A 2014. augusztus 1., augusztus 7. és augusztus 23-án megjelent publikációk pénzben kifejezhető médiaértéke a szükséges számadatok meglétének hiánya miatt nem határozható meg.

A 2014. augusztus 2. és 3., augusztus 9., augusztus 19., augusztus 22. és augusztus 27. napokon a vizsgált vonatkozású hírekkel nem találkozhattak a médiafogyasztók, mivel ezeken a napokon semmilyen médiaaktivitás nem volt megállapítható.
Az AVE trendjének alakulása
A vizsgált időszak észlelhető hányadában a reklámérték-ekvivalencia nem volt értékelhető. A mennyiségek dinamikájában a növekedés és a csökkenés egyaránt megfigyelhető volt. Az észlelés során megfigyelhető az értékek állandó hektikussága, mivel a sorozat még átmenetileg sem mutatta jelét stagnálásnak. 2014. augusztus 5., augusztus 10., augusztus 13., augusztus 18., augusztus 24. és augusztus 30-án lehetett jelentős visszaeséseket tapasztalni a vizsgált értékek vonatkozásában. Ezeken a napokon a mennyiségek az előző felénél is kisebbre estek. 2014. augusztus 8., augusztus 11., augusztus 15., augusztus 20. és 21. és augusztus 25-én kimagasló mértékű emelkedéseket lehetett megfigyelni. A vizsgált napok adatainak összegzéseként elmondható: a teljes időszakra vonatkozó, az ismert értékekre illeszkedő rekámegyenérték-trend vonala minden kétséget kizáróan nagyon meredeken süllyed.
(A rekámegyenérték-trend meredeksége: -21,75)
Reklámegyenérték dátum szerinti bontásban
DátumTartalmakÖssz AVE (EUR)
2014.08.11.16998
2014.08.12.24800
2014.08.21.23272
2014.08.28.33108
2014.08.25.33042
2014.08.08.32460
2014.08.26.32400
2014.08.15.41710
2014.08.29.51608
2014.08.04.21548
2014.08.16.21320
2014.08.10.1942
2014.08.05.5732
2014.08.24.2720
2014.08.06.2708
2014.08.17.1660
2014.08.13.1510
2014.08.14.3408
2014.08.20.1200
2014.08.31.1150
2014.08.30.1137
2014.08.18.190
2014.08.01.1n.a.
2014.08.07.2n.a.
2014.08.23.1n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Reklámegyenérték média szerinti bontásban
ForrásTartalmakÖssz AVE (EUR)
index.hu28000
hirado.hu57500
hvg.hu16998
nepszava.hu33600
mno.hu31980
nol.hu21884
inforadio.hu21440
stop.hu11200
magyarhirlap.hu31080
tozsdeforum.hu2800
vg.hu1600
piacesprofit.hu1510
szon.hu1408
kisalfold.hu1330
BTL.hu1300
greenfo.hu1150
profitline.hu3144
Marketinginfo.hu2144
brandtrend.hu1137
sonline.hu1120
Balaton.hu1108
pecsiujsag.hu190
zaol.hu1n.a.
sztarklikk.hu1n.a.
szegedma.hu1n.a.
szeretgom.hu1n.a.
player.hu1n.a.
pcpult.hu1n.a.
agronaplo.hu1n.a.
anna.hu1n.a.
autosforum.hu1n.a.
dunaujvaros.com1n.a.
minuszos.hu1n.a.
logisztikama.hu1n.a.
itextreme.hu1n.a.
kapitalizmus.hvg.hu1n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Reklámegyenérték műfaj szerinti bontásban
MűfajTartalmakÖssz AVE (EUR)
Közéleti3034630
Üzleti72054
Szakmai11731
Utazás, turisztika1108
Életmód2n.a.
Politikai1n.a.
Bulvár1n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Reklámegyenérték kulcsszó szerinti bontásban
KulcsszóTartalmakÖssz AVE (EUR)Pont
Fenntartható fejlődés3423009
fenntarthatóság2715588
Exportálás Excel táblázatba
Reklámegyenérték eloszlása (havi/napi)

Újságírói tevékenység

2014. augusztus 1. és 2014. augusztus 31. között 53 híradás jelent meg a vizsgált peremfeltételek vonatkozásában. Viszonylag kevés, 3 ismert szerző aktivitása regisztrálódott a vizsgált időszakban. Az ismeretlen szerzők által jegyzett híradásokból 50 darab volt.

Az összes ismert szerző nevéhez (Tancsik Róbert, Czeglédi Zsolt és Hlavay Richárd) ugyanannyi, 1-1 híradás kapcsolható.
Újságírói tevékenység - Áttekintés
SzerzőTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
Anonymus50533354835795
Czeglédi Zsolt179200600
Hlavay Richárd124750720
Tancsik Róbert17840408
Exportálás Excel táblázatba
Újságírói tevékenység média szerinti bontásban
SzerzőForrásTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
Anonymusitextreme.hu1n.a.n.a.
kapitalizmus.hvg.hu1n.a.n.a.
kisalfold.hu111760330
logisztikama.hu1n.a.n.a.
magyarhirlap.hu3590001080
Marketinginfo.hu2784144
minuszos.hu1n.a.n.a.
mno.hu33415841980
nepszava.hu3654903600
nol.hu28757541884
pcpult.hu1n.a.n.a.
pecsiujsag.hu1196090
piacesprofit.hu146530510
player.hu1n.a.n.a.
profitline.hu32960144
sonline.hu11188120
stop.hu1980001200
szegedma.hu1n.a.n.a.
szeretgom.hu1n.a.n.a.
agronaplo.hu1n.a.n.a.
anna.hu1n.a.n.a.
autosforum.hu1n.a.n.a.
Balaton.hu14410108
brandtrend.hu1n.a.137
BTL.hu11470300
dunaujvaros.com1n.a.n.a.
greenfo.hu12870150
hirado.hu54086607500
hvg.hu12540006998
index.hu230170288000
inforadio.hu124500720
sztarklikk.hu1n.a.n.a.
tozsdeforum.hu176000200
vg.hu139600600
zaol.hu1n.a.n.a.
Czeglédi Zsolttozsdeforum.hu179200600
Hlavay Richárdinforadio.hu124750720
Tancsik Róbertszon.hu17840408
Exportálás Excel táblázatba
Újságírói tevékenység műfaj szerinti bontásban
SzerzőMűfajTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
AnonymusSzakmai115124731
Életmód2n.a.n.a.
Politikai1n.a.n.a.
Bulvár1n.a.n.a.
Utazás, turisztika14410108
Közéleti28515892433502
Üzleti61650901454
Czeglédi ZsoltÜzleti179200600
Hlavay RichárdKözéleti124750720
Tancsik RóbertKözéleti17840408
Exportálás Excel táblázatba
Újságírói tevékenység kulcsszó szerinti bontásban
SzerzőKulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)Pont
AnonymusFenntartható fejlődés33331241022601
fenntarthatóság25207111014268
Czeglédi Zsoltfenntarthatóság179200600
Hlavay Richárdfenntarthatóság124750720
Tancsik RóbertFenntartható fejlődés17840408
Exportálás Excel táblázatba

Földrajzi eloszlás

Europe A 2014. augusztus 1. és a 2014. augusztus 31. között eltelt 31 napban 53 híradás jelent meg az elemzési szempontok vonatkozásában. Az elemzett időszakban egyetlen ismert ország - Magyarország - szolgáltatott híradásokat. 53 megjelenés származik innen.
Magyarország regionális áttekintése

A Magyarország híraktivitásából származó híradások további területi bontásban is részletezhetők. 45 híradással Az ország teljes területe mutatta fel a legnagyobb tevékenységet az országrészek között (az összes megjelenés 84,91%-a).

Valamelyest elmaradt Baranya megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Komárom-Esztergom megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye és Zala megye, ők egyenként 1-1 híradást jelenttettek meg (az összes megjelenés 15,09 százaléka).
Magyarország regionális aktivitásának megoszlása
RégióTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Az ország teljes területe4554225903657584,91%
Baranya megye11960901,89%
Csongrád megye1n.a.n.a.1,89%
Fejér megye1n.a.n.a.1,89%
Győr-Moson-Sopron megye1117603301,89%
Komárom-Esztergom megye1n.a.n.a.1,89%
Somogy megye111881201,89%
Szabolcs-Szatmár-Bereg megye178404081,89%
Zala megye1n.a.n.a.1,89%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése


Hírek területi megoszlása
HelyTartalmakArányaÖssz. lefedettség
Az ország teljes területe4584,91%5422590
Baranya megye11,89%1960
Csongrád megye11,89%n.a.
Fejér megye11,89%n.a.
Győr-Moson-Sopron megye11,89%11760
Komárom-Esztergom megye11,89%n.a.
Somogy megye11,89%1188
Szabolcs-Szatmár-Bereg megye11,89%7840
Zala megye11,89%n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Médiatípusok hely szerinti bontásban
HelyMédiatípusMédiacsoportTartalmakÖssz. lefedettség
Az ország teljes területeOnlineOnline média435422590
OnlineBlog2n.a.
Baranya megyeOnlineOnline média11960
Csongrád megyeOnlineOnline média1n.a.
Fejér megyeOnlineOnline média1n.a.
Győr-Moson-Sopron megyeOnlineOnline média111760
Komárom-Esztergom megyeOnlineOnline média1n.a.
Somogy megyeOnlineOnline média11188
Szabolcs-Szatmár-Bereg megyeOnlineOnline média17840
Zala megyeOnlineOnline média1n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Kulcsszavak hely szerinti bontásban
HelyKulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségPont
Az ország teljes területeFenntartható fejlődés293299462
fenntarthatóság222171912
Baranya megyefenntarthatóság11960
Csongrád megyefenntarthatóság1n.a.
Fejér megyefenntarthatóság1n.a.
Fenntartható fejlődés1n.a.
Győr-Moson-Sopron megyeFenntartható fejlődés111760
Komárom-Esztergom megyefenntarthatóság1n.a.
Somogy megyefenntarthatóság11188
Fenntartható fejlődés11188
Szabolcs-Szatmár-Bereg megyeFenntartható fejlődés17840
Zala megyeFenntartható fejlődés1n.a.
Exportálás Excel táblázatba

Médiazajból kihasított részesedés (SoV)

A vizsgált időszakban, 2014. augusztus 1. és 2014. augusztus 31. között 53 publikáció jelent meg.

A legaktívabb kiemelt kulcsszó a "Fenntartható fejlődés" volt, 34 említéssel.

A második helyen 27 megjelenéssel a "fenntarthatóság" kulcsszó végzett.
Műfajok megoszlása kulcsszavak szerint
A diagramon is megfigyelhető kiemelt kifejezések vizsgálata során az Üzleti, Szakmai, Életmód, Politikai, Bulvár, Utazás, turisztika és Közéleti műfajok voltak észlelhetők.
Műfajok megoszlása kulcsszavak szerint
KulcsszóMűfajTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
Fenntartható fejlődésÜzleti247520558
Szakmai62254581
Életmód1n.a.n.a.
Politikai1n.a.n.a.
Bulvár1n.a.n.a.
Utazás, turisztika14410108
Közéleti22326606621762
fenntarthatóságÜzleti62433002006
Szakmai95124594
Életmód2n.a.n.a.
Közéleti10192663612988
Exportálás Excel táblázatba
Média megoszlása kulcsszavak szerint
A diagramon szereplő kiemelt kulcsszavak elemzése során csak az Online médiacsoporttal lehetett találkozni.

Az összes vizsgált kulcsszó csak az Online médiacsoportba eső cikkekben bukkant fel.
Média megoszlása kulcsszavak szerint
KulcsszóMédiatípusTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
Fenntartható fejlődésOnline34332025023009
fenntarthatóságOnline27217506015588
Exportálás Excel táblázatba


Fenntartható fejlődés
Ez a kiemelt kifejezés 34 alkalommal volt aktív. A megjelenések az alábbiak voltak: 2014. augusztus 30.: Magyarországon is hódít a közösségi gazdaság (brandtrend.hu). 2014. augusztus 8.: Az LMP a vidéki vállalkozásokat tekinti stratégiai partnernek (hirado.hu), Az LMP a vidéki vállalkozásokat tekinti stratégiai partnernek (magyarhirlap.hu). 2014. augusztus 10.: A természet kézművese (nol.hu). 2014. augusztus 14.: Napelemes villamos energiatermelést terveznek a záhonyi iskolában (szon.hu). 2014. augusztus 1.: Népfőiskola: új kurzus Dániában (dunaujvaros.com). 2014. augusztus 28.: Bemutatta Győr megyei listáját az MSZP (hirado.hu), Ökológia, építészet, művészet, paradigmaváltás (Balaton.hu), A párt tavaly fenntartható fejlődést biztosító megyei programot dolgozott ki. (hirado.hu). 2014. augusztus 24.: Bogaraktól próbáljuk megtanulni a túlélés és a fenntarthatóság trükkjeit (player.hu). 2014. augusztus 29.: LMP: Csődöt mondott a vidékfejlesztés (magyarhirlap.hu), Önkormányzat 2014 - LMP: csődöt mondott a vidékfejlesztés (zaol.hu), Csődöt mondott a vidékfejlesztés (sztarklikk.hu), LMP: csődöt mondott a vidékfejlesztés (nepszava.hu). 2014. augusztus 15.: Győr-Moson-Sopron (kisalfold.hu), Páneurópai piknik - Konferenciával emlékezik az Antall József Tudásközpont (inforadio.hu), Konferenciával emlékeznek a páneurópai piknikre (mno.hu). 2014. augusztus 5.: Az ABB együttműködik a Fejlesztési Minisztériummal a hazai elektromos ... (itextreme.hu), A fenntartható fejlődés élharcosai között a Provident (BTL.hu), Aggodalom övezi a területalapú támogatási rendszer átalakítását (magyarhirlap.hu), Fenntartható üzleti tanács tag a Provident (Marketinginfo.hu). 2014. augusztus 21.: A+-os a Telekom (Marketinginfo.hu). 2014. augusztus 25.: Elégtelent adott az LMP a kormánynak az orosz embargó kezelésért (hirado.hu), Kitálalt az Ökotárs Alapítvány (nol.hu). 2014. augusztus 4.: Az ABB együttműködik a NFM-mel a hazai elektromos autózás fejlesztésében (profitline.hu), Amerikai-afrikai csúcs kezdődött Washingtonban (hirado.hu). 2014. augusztus 12.: Tihany lett Európa legmenőbb faluja (index.hu), Az európai versenyképességről (kapitalizmus.hvg.hu). 2014. augusztus 16.: Be kell tartani a természet szabályait! A jövőnk a tét (sonline.hu). 2014. augusztus 6.: Értetlenség a gazdák körében (mno.hu). 2014. augusztus 26.: A vegyesvállalatokat is érinti az embargó (nepszava.hu), Nem tudja kezelni a kormány az orosz élelmiszerembargót (stop.hu). 2014. augusztus 13.: „Üzleti Etikai Díj 2014” – Várjuk a cégek jelentkezését! (piacesprofit.hu). 2014. augusztus 23.: Fenntarthatóság: a népek alig, a Magyar Telekom munkatársai nagyon tájél... (minuszos.hu).
"Fenntartható fejlődés" megoszlása médiacsoportok között
MédiacsoportTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Online média3233202502300994,12%
Blog2n.a.n.a.5,88%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése
"Fenntartható fejlődés" megoszlása műfajok között
MűfajTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Közéleti2232660662176264,71%
Szakmai6225458117,65%
Üzleti2475205585,88%
Életmód1n.a.n.a.2,94%
Politikai1n.a.n.a.2,94%
Bulvár1n.a.n.a.2,94%
Utazás, turisztika144101082,94%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése
Fenntarthatóság
A kulcsszót 27 alkalommal említették. A hivatkozott megjelenések az alábbiak voltak: 2014. augusztus 31.: A világ 10 legfenntarthatóbb magas épülete (greenfo.hu). 2014. augusztus 18.: Az iparkamara elnöke bízik a középosztályban (pecsiujsag.hu). 2014. augusztus 8.: Hogy lehet fenntartható a nyugdíjrendszer? (vg.hu). 2014. augusztus 14.: A fenntarthatóság Fodorkert fejlesztésének kulcsa (szegedma.hu), Környezettudatos fesztiválozás magasfokon (pcpult.hu). 2014. augusztus 20.: Ezt gondolja a jegybank a kivándorlásról (tozsdeforum.hu). 2014. augusztus 24.: Palócz Éva: növekedésnek indult az ipar: már fogyasztunk és beruházunk (inforadio.hu), Bogaraktól próbáljuk megtanulni a túlélés és a fenntarthatóság trükkjeit (player.hu). 2014. augusztus 29.: Elkészült a nemzeti közlekedési infrastruktúra-fejlesztési stratégia (profitline.hu). 2014. augusztus 11.: Esővízzel is spórolhat a rezsin (hvg.hu). 2014. augusztus 1.: Népfőiskola: új kurzus Dániában (dunaujvaros.com). 2014. augusztus 5.: A UPS megduplázta 2020-as szén-dioxid-intenzitási célkitűzését (logisztikama.hu), A fenntartható fejlődés élharcosai között a Provident (BTL.hu), Fenntartható üzleti tanács tag a Provident (Marketinginfo.hu). 2014. augusztus 21.: A+-os a Telekom (Marketinginfo.hu), Magyar bloggerrel a fenntartható várostervezésért (index.hu). 2014. augusztus 25.: Innováció és fenntarthatóság az agrárkonferencián (tozsdeforum.hu). 2014. augusztus 15.: A környezet védelmére oktattak fiatalokat (szeretgom.hu). 2014. augusztus 6.: Kakaópiac – A kakaótermelők helyzete (profitline.hu). 2014. augusztus 26.: BMW i tartozékok (autosforum.hu). 2014. augusztus 16.: Be kell tartani a természet szabályait! A jövőnk a tét (sonline.hu), Orbán ismét mert nagyot álmodni (nepszava.hu). 2014. augusztus 13.: „Üzleti Etikai Díj 2014” – Várjuk a cégek jelentkezését! (piacesprofit.hu). 2014. augusztus 17.: Gutai Mátyás mert nagyot álmodni – világsiker lett belőle (mno.hu). 2014. augusztus 7.: Az Európai Innovációs Partnerség szerepe és jelentősége (agronaplo.hu), Fenntartható-e a Balaton? (anna.hu). 2014. augusztus 23.: Fenntarthatóság: a népek alig, a Magyar Telekom munkatársai nagyon tájél... (minuszos.hu).
"Fenntarthatóság" megoszlása médiacsoportok között
MédiacsoportTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Online média27217506015588100%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése
"Fenntarthatóság" megoszlása műfajok között
MűfajTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Közéleti1019266361298837,04%
Szakmai9512459433,33%
Üzleti6243300200622,22%
Életmód2n.a.n.a.7,41%
Exportálás Excel táblázatba
Diagram letöltése
Kulcsszavak - Áttekintés
KulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
Fenntartható fejlődés34332025023009
fenntarthatóság27217506015588
Exportálás Excel táblázatba
Kulcsszavak dátum szerint
DátumKulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
2014.08.01.Fenntartható fejlődés1n.a.n.a.
fenntarthatóság1n.a.n.a.
2014.08.04.Fenntartható fejlődés2827221548
2014.08.05.Fenntartható fejlődés421662732
fenntarthatóság31862372
2014.08.06.Fenntartható fejlődés1114246660
fenntarthatóság199048
2014.08.07.fenntarthatóság2n.a.n.a.
2014.08.08.Fenntartható fejlődés21013321860
fenntarthatóság139600600
2014.08.10.Fenntartható fejlődés1437877942
2014.08.11.fenntarthatóság12540006998
2014.08.12.Fenntartható fejlődés215085144800
2014.08.13.Fenntartható fejlődés146530510
fenntarthatóság146530510
2014.08.14.Fenntartható fejlődés17840408
fenntarthatóság2n.a.n.a.
2014.08.15.Fenntartható fejlődés31493521710
fenntarthatóság1n.a.n.a.
2014.08.16.Fenntartható fejlődés11188120
fenntarthatóság2231661320
2014.08.17.fenntarthatóság1114246660
2014.08.18.fenntarthatóság1196090
2014.08.20.fenntarthatóság176000200
2014.08.21.Fenntartható fejlődés139272
fenntarthatóság215089063272
2014.08.23.Fenntartható fejlődés1n.a.n.a.
fenntarthatóság1n.a.n.a.
2014.08.24.Fenntartható fejlődés1n.a.n.a.
fenntarthatóság224750720
2014.08.25.Fenntartható fejlődés25196092442
fenntarthatóság179200600
2014.08.26.Fenntartható fejlődés21197562400
fenntarthatóság1n.a.n.a.
2014.08.28.Fenntartható fejlődés31678743108
2014.08.29.Fenntartható fejlődés4413561560
fenntarthatóság198048
2014.08.30.Fenntartható fejlődés1n.a.137
2014.08.31.fenntarthatóság12870150
Exportálás Excel táblázatba
Kulcsszavak média szerint
ForrásKulcsszóTartalmakÖssz. lefedettségÖssz AVE (EUR)
agronaplo.hufenntarthatóság1n.a.n.a.
anna.hufenntarthatóság1n.a.n.a.
autosforum.hufenntarthatóság1n.a.n.a.
Balaton.huFenntartható fejlődés14410108
brandtrend.huFenntartható fejlődés1n.a.137
BTL.huFenntartható fejlődés11470300
fenntarthatóság11470300
dunaujvaros.comFenntartható fejlődés1n.a.n.a.
fenntarthatóság1n.a.n.a.
greenfo.hufenntarthatóság12870150
hirado.huFenntartható fejlődés54086607500
hvg.hufenntarthatóság12540006998
index.huFenntartható fejlődés115085144800
fenntarthatóság115085143200
inforadio.huFenntartható fejlődés124500720
fenntarthatóság124750720
itextreme.huFenntartható fejlődés1n.a.n.a.
kapitalizmus.hvg.huFenntartható fejlődés1n.a.n.a.
kisalfold.huFenntartható fejlődés111760330
logisztikama.hufenntarthatóság1n.a.n.a.
magyarhirlap.huFenntartható fejlődés3590001080
Marketinginfo.huFenntartható fejlődés2784144
fenntarthatóság2784144
minuszos.huFenntartható fejlődés1n.a.n.a.
fenntarthatóság1n.a.n.a.
mno.huFenntartható fejlődés22273381320
fenntarthatóság1114246660
nepszava.huFenntartható fejlődés2435122400
fenntarthatóság1219781200
nol.huFenntartható fejlődés28757541884
pcpult.hufenntarthatóság1n.a.n.a.
pecsiujsag.hufenntarthatóság1196090
piacesprofit.huFenntartható fejlődés146530510
fenntarthatóság146530510
player.huFenntartható fejlődés1n.a.n.a.
fenntarthatóság1n.a.n.a.
profitline.huFenntartható fejlődés199048
fenntarthatóság2197096
sonline.huFenntartható fejlődés11188120
fenntarthatóság11188120
stop.huFenntartható fejlődés1980001200
szegedma.hufenntarthatóság1n.a.n.a.
szeretgom.hufenntarthatóság1n.a.n.a.
szon.huFenntartható fejlődés17840408
sztarklikk.huFenntartható fejlődés1n.a.n.a.
tozsdeforum.hufenntarthatóság2155200800
vg.hufenntarthatóság139600600
zaol.huFenntartható fejlődés1n.a.n.a.
Exportálás Excel táblázatba
Kulcsszavak megoszlása
KulcsszóTartalmakLefedettségAVE (EUR)Aránya
Fenntartható fejlődés3433202502300955,74%
fenntarthatóság2721750601558844,26%
Exportálás Excel táblázatba
Kulcsszavak eloszlása (havi/napi)

Véleményvezérek aktivitása

Annak ellenére hogy az elemzett időintervallumban az elemzési szempontok vonatkozásában 53 hír megjelenése volt detektálható, egyetlen egy véleményvezér tevékenységét sem lehetett regisztrálni.
Véleményvezérek tevékenységének eloszlása (havi/napi)

Népszerűség a felhasználói közösségben

Az oldalon olvasható médiaelemzések hivatalos sajtófigyelő vállalatok által - előre egyeztetett szempontok szerint - szemlézett sajtómegjelenések feldolgozásával készültek. Az esetleges kvalitatív elemzési szempontok a témával foglalkozó elemző munkatársunk szubjektív véleményét tükrözik, a tartalmi és emocionális besorolások meghatározása az elemzési feladathoz specifikált szempontrendszer figyelembe vételével történt.

  Powered by Media Analyser           Céginformáció (c) 2010 IDS Communications